quote:Op zondag 5 december 2010 20:42 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Maar dan moet ik het eerst opschonen
Vooruit dan, sloofje loopt al
Kijk jongelui, zo vergaar je met een goedgeplaatst grapje nuttige kennis. De indirecte methode is vaak effectiever dan de directe (oosterse wijsheid).quote:Op zondag 5 december 2010 20:39 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Mwana betekent "kind" en "tabu" probleem, is een woord uit het Arabisch en is in het Nederlands terecht gekomen als "taboe". "Probleemkind" betekent het geheel. En na deze leerzame post kunnen we weer keihard verder met het vervuilen van FB.
Oh kut ("poekie" in Bahasa Indonesia, maar dat terzijde) ik ben hier moderator. Wat is dat in het Esperanto?
Het is openquote:
Als ik mag gokken: indisch.quote:Op zondag 5 december 2010 20:43 schreef phpmystyle het volgende:
Ben jij Arabisch dan? Serieuze vraag hoor
Sorryquote:Op zondag 5 december 2010 20:48 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Het is open
En ja, er missen wat posts. En ik wilde eigenlijk een pulpfilm kijken maar dat wordt dus weer pixels tellen. Jouw schuld!
Indische meisjesquote:
Nee, het is een Swahili-woord. Hoewel het vocabulaire van Swahili tjokvol staat van de Arabische leenwoorden zoals "tabu" is het toch heus een echte Bantoe-taal met boel veel woordklassen en een prachtig agglutinerend werkwoordsysteem. Nimevyokusema betekent bijvoorbeeld "zoals ik je gezegd heb" en is opgebouwd als volgt:quote:Op zondag 5 december 2010 20:43 schreef phpmystyle het volgende:
Ben jij Arabisch dan? Serieuze vraag hoor
-o. Indo. Maar dan blond.quote:
In je profiel ergens klikkenquote:
In je profiel kijken of je mailadres kloptquote:Op zondag 5 december 2010 20:55 schreef Arglist het volgende:
Wees even specifieker alsjeblieftTot profiel was ik ook gekomen. Nu moet ik nog uitzoeken waar precies ik op moet klikken.
Is dichtquote:Op zondag 5 december 2010 20:57 schreef betyar het volgende:
POL SC [#1638] Op zoek naar gelovige Fokkers!! kan deze dicht? Er is er al eentje open nl. deze Deel 1638 - Tanks are fragile
Krijg ik nog complimenten voor mijn enorme parate kennis, danwel extreem educated guesses?quote:Op zondag 5 december 2010 20:54 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Nee, het is een Swahili-woord. Hoewel het vocabulaire van Swahili tjokvol staat van de Arabische leenwoorden zoals "tabu" is het toch heus een echte Bantoe-taal met boel veel woordklassen en een prachtig agglutinerend werkwoordsysteem. Nimevyokusema betekent bijvoorbeeld "zoals ik je gezegd heb" en is opgebouwd als volgt:
ni-me-vyo-ku-sema
ik-voltooid-zoals-jij-zeggen(stam)
En ik ben een Nederlandse allochtoon volgens het CBS, met roots in tropisch Surabaya
[..]
-o. Indo. Maar dan blond.
Bedankt!quote:Op zondag 5 december 2010 20:55 schreef JoaC het volgende:
[..]
In je profiel kijken of je mailadres klopt
uitloggen en zeggen dat je het vergeten bent
Drie sachertortes voor je expertise!quote:Op zondag 5 december 2010 20:59 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Krijg ik nog complimenten voor mijn enorme parate kennis, danwel extreem educated guesses?
Het zou wel goed zijn wanneer je je openingsposts voortaan wat uitbreidt. Want alleen ik ben het er mee eens en een one-liner schiet niet zo opquote:Op zondag 5 december 2010 16:23 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Voorspelbare reactie.
Het topic staat vol met lange goed beargumenteerde stukken van o.a. Zienswijze, maar ook anderen. Dat het niet in jouw straatje past is geen reden om de censuurkaart maar weer eens te trekken, of wel soms?
quote:Op zondag 5 december 2010 21:00 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Drie sachertortes voor je expertise!
Volgens mij waren wel meer mensen het met me eens, maar fijn dat jij ook bij clubje hoort, du_ke.quote:Op zondag 5 december 2010 21:09 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het zou wel goed zijn wanneer je je openingsposts voortaan wat uitbreidt. Want alleen ik ben het er mee eens en een one-liner schiet niet zo op
Is de TT alleen niet al genoeg om hem dicht te houden?quote:Op zondag 5 december 2010 21:08 schreef Mwanatabu het volgende:
Ehm, nu gooi ik dat zarathoestragloeiende topic open, post er niemand
'Linksen slap en zwak'
WAAROM NOU WEER LEKKERE TAART POSTEN ALS DE WINKELS DICHT ZIJN?quote:Op zondag 5 december 2010 21:13 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Hitler hield van Sachertorte. (Bekend feit hoor).quote:Op zondag 5 december 2010 21:13 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Dat soort dubbelzinnigheden, daar hou ik wel van.quote:Op zondag 5 december 2010 21:48 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hitler hield van Sachertorte. (Bekend feit hoor).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |