Goed idee idd.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:14 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Kan er geen centraal Links-bash topic komen waar fokthesystem al zijn 'schandalen' kan spuien in het zo typische idioom van deze idioot user?
Dan moet hij dat zeggen en niet zeggen dat de PvdA niets meer is dan een baantjes machine, een corrupte bende en allerlij schandalen met PvdA'ers naar boven halen. Ik heb me sinds bendk nog niet zo aan iemand geërgerd.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:22 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Goed idee idd.
Verder is fokthesytem van huisuit volgens mij een SP'er, althans dat bleek, enigszins teleurgesteld in de linkse beginselen, waar op zich in mee te komen valt, toch? Ik bedoel de PvdA is wel heel erg neoliberaal geworden in de jaren 90.
Dat is wel waarheidsgetrouwquote:Op donderdag 2 december 2010 22:43 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Dan moet hij dat zeggen en niet zeggen dat de PvdA niets meer is dan een baantjes machine, een corrupte bende en allerlij schandalen met PvdA'ers naar boven halen. Ik heb me sinds bendk nog niet zo aan iemand geërgerd.Afijn, dit is eigenlijk geen discussie topic.
Check.quote:Op donderdag 2 december 2010 23:31 schreef betyar het volgende:
links vs rechts
hier kan wel een slotje op....
Nee, heel Fok/POL heeft een beetje last van mensen die te pas en te onpas "links", "rechts" en "nazi's" beginnen te roepen en persoonlijke aanvallen continu. Je herkent deze laatste als je in één zin een username plus een scheldwoord gebruikt. Misschien hebben sommige users behoefte aan een tooltje om ze hierop te wijzenquote:Op vrijdag 3 december 2010 07:11 schreef Dr.Nikita het volgende:
Links NL op Fok heeft het wel erg moeilijk.
En i.d.d. L_V, idioten genoeg hier op Fok die aan anderen hun dictaat willen opleggen.
Ja herkenbaar als een user over idioot begint wat je niet wilt zien, vind je niet?quote:Op vrijdag 3 december 2010 08:30 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Nee, heel Fok/POL heeft een beetje last van mensen die te pas en te onpas "links", "rechts" en "nazi's" beginnen te roepen en persoonlijke aanvallen continu. Je herkent deze laatste als je in één zin een username plus een scheldwoord gebruikt. Misschien hebben sommige users behoefte aan een tooltje om ze hierop te wijzen
Ohja, je hebt blijkbaar de 'komma' over het hoofd gezien achter L_V.quote:Op vrijdag 3 december 2010 08:30 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Nee, heel Fok/POL heeft een beetje last van mensen die te pas en te onpas "links", "rechts" en "nazi's" beginnen te roepen en persoonlijke aanvallen continu. Je herkent deze laatste als je in één zin een username plus een scheldwoord gebruikt. Misschien hebben sommige users behoefte aan een tooltje om ze hierop te wijzen
Dit soort gehuil gaat zeker niet helpen L_Vquote:Op vrijdag 3 december 2010 10:06 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Pas op voor politieke corruptie in Nederland kan wel in het WK2018 topic, lijkt me.
quote:Op vrijdag 3 december 2010 09:09 schreef Lord_Vetinari het volgende:
En dat gefrusreerde geneuzel ovr dat domme spelletje kon niet in WK 2018 omdat....?
Goed zo du_ke, geef die linkserd niet z'n zin.quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:02 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dit soort gehuil gaat zeker niet helpen L_V
[..]
L_V is niet links.quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:13 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Goed zo du_ke, geef die linkserd niet z'n zin.
Niet?quote:
Als L_V rechts is, ben ik links lid van de PvdAquote:
Je leest al Volkskrant dus dat is een goede startquote:Op zaterdag 4 december 2010 14:18 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Als L_V rechts is, ben ik links lid van de PvdA
Ach, als ik dogmatisch links ben volgens Bolkesteijn, hoe zit het dan met mensen die de arbeidsmarkt niet weillen flexibiliseren en de WW-duur willen behouden?quote:Op zaterdag 4 december 2010 14:18 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Als L_V rechts is, ben ik links lid van de PvdA
Wie wil dat niet dan?quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:41 schreef JoaC het volgende:
[..]
Ach, als ik dogmatisch links ben volgens Bolkesteijn, hoe zit het dan met mensen die de arbeidsmarkt niet weillen flexibiliseren en de WW-duur willen behouden?
Man. al jouw topics zijn hetzelfde.....quote:Op zaterdag 4 december 2010 13:49 schreef fokthesystem het volgende:
Betreft de druppel : Paypal X't wikileaks, politici halen schouders op, kots!
De zoveelste goede OP die hij sluit terwijl het goed loopt.
De post betreft paypal en de NL politiek omtrent wikileaks e.d (zoals openbaarheid bestuur, waarheidsvinding e.d.)
Hij knalt er zo een slot op. (Zoveelste maal, en tig topics zijn ook dubbel, (maar passen bij zijn eigen visie) dus geen slotje...)
Wat mij betreft : weg met du_ke, krasse krasse krasse, ongeschikt.
Genoeg andere FOK!kersquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |