WTFquote:
hij doet op KX ook leuk btwquote:
truste!quote:
NIET BASSIEquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:27 schreef alors het volgende:
Ach gos zijn plaatje stond niet klaar. Maar hoe tof dat met Mark Rutte
Freek regelt dat gewoon ffquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:27 schreef alors het volgende:
Ach gos zijn plaatje stond niet klaar. Maar hoe tof dat met Mark Rutte
quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:32 schreef Pino112 het volgende:
Alles wat Roel en Hans gezegd hebben in de 5!! topics die ik gemist heb vanavond.
quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:32 schreef Pino112 het volgende:
Alles wat Roel en Hans gezegd hebben in de 5!! topics die ik gemist heb vanavond.
wie zijn dat?quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:32 schreef Pino112 het volgende:
Raar. Stenders een vele male grotere baas dan die puisterige ruk Gielquote:
Gelukkig dat je dat hier post, nu ga ik écht niet meer naar Giel luisteren.quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:39 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Raar. Stenders een vele male grotere baas dan die puisterige ruk Giel
wolfie!quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:37 schreef wolfrolf het volgende:
Ja verdomme kom ik helemaal blij effe kijken is Hansmans al weg
Oh en EJJJJ ROELZ
waren een maandje geleden bij Marijkequote:
Hij was bij EW, leuke kerelquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:42 schreef TheZapster het volgende:
Dit doet me dan weer helemaal niets
trusten!quote:
je zal meteen de kerst depressielijn bellenquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:47 schreef alors het volgende:
[..]
Ik wilde gaan slapen, maar dit wil ik horen!!!
Trustenquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:51 schreef alors het volgende:
Nou ik hoop dat ik nog kan slapen na deze horror, trusten
een BEETJE???quote:
Goffer, dat MEEN je niet....quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
een BEETJE???
je hebt potdorie Nobodys Wife van Vanesse (ja, connie breukhoven ja) gemist!
misschien wel terug te luisteren via Sirolf of Hole1988? en dan inclusief de inleiding van Fred. slap an het lahcen lag ikquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Goffer, dat MEEN je niet....![]()
Ergens te downen??
Dan moet het grappig geweest zijnquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
misschien wel terug te luisteren via Sirolf of Hole1988? en dan inclusief de inleiding van Fred. slap an het lahcen lag ik
nee, net bij Stenders. tussen half 1 en 1quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Dan moet het grappig geweest zijn![]()
Was het bij EW??
minthy toch...quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Dan moet het grappig geweest zijn![]()
Was het bij EW??
ik was het niet van plan eigenlijk (zo slecht), maar hun blikken waren pricelessquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
misschien wel terug te luisteren via Sirolf of Hole1988? en dan inclusief de inleiding van Fred. slap an het lahcen lag ik
heerlijkquote:
Wat is er zo leuk aan Giel in de freaknacht? Vroeger was hij geniaal met zijn nachtprogramma maar tegenwoordig is het gewoon een saaie lul.quote:
Alles beter dan Stenders.quote:Op zaterdag 20 november 2010 01:05 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Wat is er zo leuk aan Giel in de freaknacht? Vroeger was hij geniaal met zijn nachtprogramma maar tegenwoordig is het gewoon een saaie lul.
Sorry, zag later dat je Fred had getyptquote:Op zaterdag 20 november 2010 01:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, net bij Stenders. tussen half 1 en 1
Sorry, ben er niet bij met m'n kopquote:
die poll is te hackenquote:Op zaterdag 20 november 2010 01:05 schreef 3rdRock het volgende:
http://www.powned.tv/prog(...)_max_moet_blijv.html
Jahoe!! Ook fijn in de auto, net als Underworld vanavondquote:
je piemol ook!quote:
underworld werd toch afgekapt? of zat ik echt niet op te letten?quote:Op zaterdag 20 november 2010 01:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Jahoe!! Ook fijn in de auto, net als Underworld vanavond![]()
Dat MOET gewoon erg hard!![]()
ben bezigquote:
Het was niet de meest lange versie die ik ooit heb gehoord, maar die is ook haast orgasmischquote:Op zaterdag 20 november 2010 01:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
underworld werd toch afgekapt? of zat ik echt niet op te letten?
nja, das misschien wel waar.....maar later op de avond kan het vaak welquote:Op zaterdag 20 november 2010 01:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Het was niet de meest lange versie die ik ooit heb gehoord, maar die is ook haast orgasmischEn te lang voor op de radio
Ik heb hem op mp3, maar moet hem niet te vaak horen. Ben bang dat ik hem dan zat wordquote:Op zaterdag 20 november 2010 01:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, das misschien wel waar.....maar later op de avond kan het vaak wel
ach, heb maar een torrentje aangeslingerd. leuk voor op mn mp3. heb de albums wel ergens origineel...maar geen idee waar
mee eens, dat livealbum van ze (everything everything) is btw ook epischquote:Op zaterdag 20 november 2010 01:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb hem op mp3, maar moet hem niet te vaak horen. Ben bang dat ik hem dan zat word
*schrijft op*quote:Op zaterdag 20 november 2010 01:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mee eens, dat livealbum van ze (everything everything) is btw ook episch
heel verstandig.quote:
Nee, een kutavond.quote:Op zaterdag 20 november 2010 01:36 schreef borisz het volgende:
Avondje in Den Helder en zes topics verder.
Was het een leuke 3fmavond?
Slaap lekker snoepje!!quote:Op zaterdag 20 november 2010 01:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
heel verstandig.
ik ga tandenpoetsen en naar bed!
slaap lekker en tot Timur!
Ow, das tof, gebeurt niet al te vaak dat ik dat hoor!!quote:Op zaterdag 20 november 2010 01:50 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Ik ben het gewoon roerend met je eens.
OMGquote:
een iq van de hooibaal van Freekquote:
Wat écht iets voor jou is Roel, maar dat ga je niet redden denk ik, is de rubriek 'en zo moet het dus niet', rond 3.40.quote:
met Dayennequote:Op zaterdag 20 november 2010 02:21 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Wat écht iets voor jou is Roel, maar dat ga je niet redden denk ik, is de rubriek 'en zo moet het dus niet', rond 3.40.
quote:Op zaterdag 20 november 2010 02:21 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Wat écht iets voor jou is Roel, maar dat ga je niet redden denk ik, is de rubriek 'en zo moet het dus niet', rond 3.40.
is wel lachen dat ze liever naar oma gaat dan dat ze sex heeftquote:
quote:Op zaterdag 20 november 2010 02:23 schreef hole1988 het volgende:
[..]
is wel lachen dat ze liever naar oma gaat dan dat ze sex heeft
Andre + skihut =quote:Op zaterdag 20 november 2010 02:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Die heb ik in de skihut leren kennen."![]()
![]()
GoedeMIDDAGquote:Op zaterdag 20 november 2010 02:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, tijd om te gaan pitten.
GoedeMIDDAG.
Wij ook.quote:Op zaterdag 20 november 2010 10:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
Annemieke heeft alweer last van d'r hoofd
quote:Op zaterdag 20 november 2010 11:21 schreef Againzender het volgende:
Mogguh! Koppijn. Misschien wel door koffiegebrek....
Dat denk ik.quote:Op zaterdag 20 november 2010 11:56 schreef -Hans- het volgende:
De dancemix zal vanavond vast wel weer zijn te horen tijdens de SoD.
en door haar naam is oh-oh de meest geschikte kandidaat voor Robinquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Hans en Roel zijn de Bassie en Adriaan van dit topic.
hoi-oiquote:Op zaterdag 20 november 2010 12:04 schreef oh-oh het volgende:
Er wordt over me gesproken
![]()
Helloooooooooooo
Like duhquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:53 schreef -Hans- het volgende:
Bijna tijd voor Timur en Ramon. oh-oh ben je er ook bij?
quote:
Ejquote:Op zaterdag 20 november 2010 12:04 schreef oh-oh het volgende:
Er wordt over me gesproken
![]()
Helloooooooooooo
quote:
mag ik je aanraken?quote:Op zaterdag 20 november 2010 12:09 schreef oh-oh het volgende:
Tell me babyyyyyyyyy![]()
![]()
![]()
Heb ik al es verteld dat het pak dat Flea draagt in deze clip ( en op die tour ) ontworpen is door een kennis van mij?
Roelquote:
Ja das echt cool hequote:Op zaterdag 20 november 2010 12:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mag ik je aanraken?
nee, das eigenlijk best cool
jij liever dan ik.....quote:Op zaterdag 20 november 2010 12:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Roel![]()
Wat een weer he!
Na Timur en Ramon ga ik ff lekker een flink end de heuvels in
Topweer! Ik ga dadelijk weer richting 040. Vast ook goed weer daarquote:Op zaterdag 20 november 2010 12:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Roel![]()
Wat een weer he!
Na Timur en Ramon ga ik ff lekker een flink end de heuvels in
Aaaaaaaw.quote:Op zaterdag 20 november 2010 12:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jij liever dan ik.....
hier regent heten er zijn geen heuvels....
Net zo mooi als hier?quote:Op zaterdag 20 november 2010 12:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Topweer! Ik ga dadelijk weer richting 040. Vast ook goed weer daar.
Cool!quote:Op zaterdag 20 november 2010 12:12 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik ben op dezelfde dag jarig als Flea!
Hihi, ik hoor m ook voor het eerst maar ik ben dr ook niet weg van.quote:Op zaterdag 20 november 2010 12:13 schreef 3rdRock het volgende:
is dit de nieuwe Cee-loo Green? ben ik nu al klaar mee. kutplaat.
Nou dat.quote:Op zaterdag 20 november 2010 12:13 schreef 3rdRock het volgende:
is dit de nieuwe Cee-loo Green? ben ik nu al klaar mee. kutplaat.
ik met Marco Bakker...quote:Op zaterdag 20 november 2010 12:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Cool!
Ik ben tegelijk jarig met Connie Palmen![]()
Das net iets minder Rock'n'roll he?
De "nog een keer" is tofquote:
+1quote:
OMG ik wil een witte verjaardagquote:
Wat jij zegt ja!quote:
stiekem +1quote:Op zaterdag 20 november 2010 12:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
Hahaha ik vind dit nummer wel chill soms om te luisteren.
Woensdag jarig?quote:Op zaterdag 20 november 2010 12:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
OMG ik wil een witte verjaardag![]()
Toen ik werd geboren lag er ook een heeeeeeeel dik pak sneeuw
NEINquote:
donderdag toch?quote:
Nou, de kans is best aanwezigquote:Op zaterdag 20 november 2010 12:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
OMG ik wil een witte verjaardag![]()
Toen ik werd geboren lag er ook een heeeeeeeel dik pak sneeuw
quote:
diem oet ik ff quotenquote:
nja....maar het kan ook natte sneeuw zijn natuurlijk...quote:Op zaterdag 20 november 2010 12:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nou, de kans is best aanwezig. Weet niet hoe het geldt voor de rest van het land, maar RTV Noord roept dat het woensdag kan sneeuwen en meestal zitten die wel goed met de voorspellingen
.
Norwegian Recyclingquote:
quote:Op zaterdag 20 november 2010 12:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat kan toch helemaal niet, oh-oh.
Het wordt 4 graden dus dat zou best kunnen. Valt het 's avonds dan blijft het wel liggen (temp is dan - 2)quote:Op zaterdag 20 november 2010 12:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja....maar het kan ook natte sneeuw zijn natuurlijk...
Ik ruik de dennennaalden al!quote:Op zaterdag 20 november 2010 12:24 schreef oh-oh het volgende:
Oh, ik wil ff zeggen dat ik het hier vandaag heel fijn en gezellig en leuk vind![]()
Kusjes voor iedereen
quote:Op zaterdag 20 november 2010 12:24 schreef oh-oh het volgende:
Oh, ik wil ff zeggen dat ik het hier vandaag heel fijn en gezellig en leuk vind![]()
Kusjes voor iedereen
quote:Op zaterdag 20 november 2010 12:24 schreef oh-oh het volgende:
Kusjes voor iedereen
ga ff ergens anders de positiviteitsgoeroe uithangenquote:Op zaterdag 20 november 2010 12:24 schreef oh-oh het volgende:
Kusjes voor iedereen
Oh ik haaaaaat kerstquote:Op zaterdag 20 november 2010 12:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik ruik de dennennaalden al!
moet je die ontsteking piercen...quote:Op zaterdag 20 november 2010 12:25 schreef Mexicaantje. het volgende:
Mijn piercing begint te ontsteken.
Heerlijk.quote:Op zaterdag 20 november 2010 12:25 schreef Mexicaantje. het volgende:
Dat heb je ook wel es geiler gezegd.quote:Op zaterdag 20 november 2010 12:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
moet je die ontsteking piercen...
Oeh, heb je al groene pus?????quote:Op zaterdag 20 november 2010 12:25 schreef Mexicaantje. het volgende:
Goed plan.quote:Op zaterdag 20 november 2010 12:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
moet je die ontsteking piercen...
kevertje,quote:
en dat heb JIJ wel eens geiler gezegdquote:Op zaterdag 20 november 2010 12:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat heb je ook wel es geiler gezegd.
quote:Op zaterdag 20 november 2010 12:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en dat heb JIJ wel eens geiler gezegd
Oh dan hoop ik echt met heel mijn hart voor je dat die piercing niet in je piem0l zitquote:Op zaterdag 20 november 2010 12:27 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee wel geel opgedroogd wondvocht vanmorgen in mijn oor.
Mulder & Scully?quote:
Dan zal je oor er straks wel afvallenquote:Op zaterdag 20 november 2010 12:27 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee wel geel opgedroogd wondvocht vanmorgen in mijn oor.
Mooi gesprokenquote:Op zaterdag 20 november 2010 12:29 schreef Mexicaantje. het volgende:
'Denken in varianten' is niet slechts een slogan, maar is een vereiste voor creativiteit, inventiviteit en innovatie.
mhihihihi, je zei piemelquote:Op zaterdag 20 november 2010 12:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh dan hoop ik echt met heel mijn hart voor je dat die piercing niet in je piem0l zit
Das heul nie waar niequote:
Ik heb geen piemel.quote:Op zaterdag 20 november 2010 12:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh dan hoop ik echt met heel mijn hart voor je dat die piercing niet in je piem0l zit
ownee, piem0lquote:
mhihihihi, jij zei piemelquote:
Dit is toch best een leuk liedje ?quote:Op zaterdag 20 november 2010 12:31 schreef oh-oh het volgende:
Hitme Houston, ik dacht dat we die heel succesvol van de radio verbannen hadden, al heel veel jaren....
Helaasch...quote:Op zaterdag 20 november 2010 12:31 schreef oh-oh het volgende:
Hitme Houston, ik dacht dat we die heel succesvol van de radio verbannen hadden, al heel veel jaren....
Das eigenlijk best sneuquote:Op zaterdag 20 november 2010 12:32 schreef Cee het volgende:
Dit liedje playbackte ik op de bonte avond van de basisschool. En ik won en ik heb me nog nooit zo victorieus gevonden als op dat moment.![]()
ik deed Dingetje met Praat geen Poep....quote:Op zaterdag 20 november 2010 12:32 schreef Cee het volgende:
Dit liedje playbackte ik op de bonte avond van de basisschool. En ik won en ik heb me nog nooit zo victorieus gevonden als op dat moment.![]()
quote:Op zaterdag 20 november 2010 12:32 schreef Cee het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |