Ik heb hem op mp3, maar moet hem niet te vaak horen. Ben bang dat ik hem dan zat wordquote:Op zaterdag 20 november 2010 01:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, das misschien wel waar.....maar later op de avond kan het vaak wel
ach, heb maar een torrentje aangeslingerd. leuk voor op mn mp3. heb de albums wel ergens origineel...maar geen idee waar
mee eens, dat livealbum van ze (everything everything) is btw ook epischquote:Op zaterdag 20 november 2010 01:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb hem op mp3, maar moet hem niet te vaak horen. Ben bang dat ik hem dan zat word
*schrijft op*quote:Op zaterdag 20 november 2010 01:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mee eens, dat livealbum van ze (everything everything) is btw ook episch
heel verstandig.quote:
Nee, een kutavond.quote:Op zaterdag 20 november 2010 01:36 schreef borisz het volgende:
Avondje in Den Helder en zes topics verder.
Was het een leuke 3fmavond?
Slaap lekker snoepje!!quote:Op zaterdag 20 november 2010 01:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
heel verstandig.
ik ga tandenpoetsen en naar bed!
slaap lekker en tot Timur!
Ow, das tof, gebeurt niet al te vaak dat ik dat hoor!!quote:Op zaterdag 20 november 2010 01:50 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Ik ben het gewoon roerend met je eens.
OMGquote:
een iq van de hooibaal van Freekquote:
Wat écht iets voor jou is Roel, maar dat ga je niet redden denk ik, is de rubriek 'en zo moet het dus niet', rond 3.40.quote:
met Dayennequote:Op zaterdag 20 november 2010 02:21 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Wat écht iets voor jou is Roel, maar dat ga je niet redden denk ik, is de rubriek 'en zo moet het dus niet', rond 3.40.
quote:Op zaterdag 20 november 2010 02:21 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Wat écht iets voor jou is Roel, maar dat ga je niet redden denk ik, is de rubriek 'en zo moet het dus niet', rond 3.40.
is wel lachen dat ze liever naar oma gaat dan dat ze sex heeftquote:
quote:Op zaterdag 20 november 2010 02:23 schreef hole1988 het volgende:
[..]
is wel lachen dat ze liever naar oma gaat dan dat ze sex heeft
Andre + skihut =quote:Op zaterdag 20 november 2010 02:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Die heb ik in de skihut leren kennen."![]()
![]()
GoedeMIDDAGquote:Op zaterdag 20 november 2010 02:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, tijd om te gaan pitten.
GoedeMIDDAG.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |