quote:
mag ik je aanraken?quote:Op zaterdag 20 november 2010 12:09 schreef oh-oh het volgende:
Tell me babyyyyyyyyy![]()
![]()
![]()
Heb ik al es verteld dat het pak dat Flea draagt in deze clip ( en op die tour ) ontworpen is door een kennis van mij?
Roelquote:
Ja das echt cool hequote:Op zaterdag 20 november 2010 12:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mag ik je aanraken?
nee, das eigenlijk best cool
jij liever dan ik.....quote:Op zaterdag 20 november 2010 12:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Roel![]()
Wat een weer he!
Na Timur en Ramon ga ik ff lekker een flink end de heuvels in
Topweer! Ik ga dadelijk weer richting 040. Vast ook goed weer daarquote:Op zaterdag 20 november 2010 12:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Roel![]()
Wat een weer he!
Na Timur en Ramon ga ik ff lekker een flink end de heuvels in
Aaaaaaaw.quote:Op zaterdag 20 november 2010 12:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jij liever dan ik.....
hier regent heten er zijn geen heuvels....
Net zo mooi als hier?quote:Op zaterdag 20 november 2010 12:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Topweer! Ik ga dadelijk weer richting 040. Vast ook goed weer daar.
Cool!quote:Op zaterdag 20 november 2010 12:12 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik ben op dezelfde dag jarig als Flea!
Hihi, ik hoor m ook voor het eerst maar ik ben dr ook niet weg van.quote:Op zaterdag 20 november 2010 12:13 schreef 3rdRock het volgende:
is dit de nieuwe Cee-loo Green? ben ik nu al klaar mee. kutplaat.
Nou dat.quote:Op zaterdag 20 november 2010 12:13 schreef 3rdRock het volgende:
is dit de nieuwe Cee-loo Green? ben ik nu al klaar mee. kutplaat.
ik met Marco Bakker...quote:Op zaterdag 20 november 2010 12:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Cool!
Ik ben tegelijk jarig met Connie Palmen![]()
Das net iets minder Rock'n'roll he?
De "nog een keer" is tofquote:
+1quote:
OMG ik wil een witte verjaardagquote:
Wat jij zegt ja!quote:
stiekem +1quote:Op zaterdag 20 november 2010 12:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
Hahaha ik vind dit nummer wel chill soms om te luisteren.
Woensdag jarig?quote:Op zaterdag 20 november 2010 12:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
OMG ik wil een witte verjaardag![]()
Toen ik werd geboren lag er ook een heeeeeeeel dik pak sneeuw
NEINquote:
donderdag toch?quote:
Nou, de kans is best aanwezigquote:Op zaterdag 20 november 2010 12:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
OMG ik wil een witte verjaardag![]()
Toen ik werd geboren lag er ook een heeeeeeeel dik pak sneeuw
quote:
diem oet ik ff quotenquote:
nja....maar het kan ook natte sneeuw zijn natuurlijk...quote:Op zaterdag 20 november 2010 12:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nou, de kans is best aanwezig. Weet niet hoe het geldt voor de rest van het land, maar RTV Noord roept dat het woensdag kan sneeuwen en meestal zitten die wel goed met de voorspellingen
.
Norwegian Recyclingquote:
quote:Op zaterdag 20 november 2010 12:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat kan toch helemaal niet, oh-oh.
Het wordt 4 graden dus dat zou best kunnen. Valt het 's avonds dan blijft het wel liggen (temp is dan - 2)quote:Op zaterdag 20 november 2010 12:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja....maar het kan ook natte sneeuw zijn natuurlijk...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |