SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:27 schreef wizarddragon het volgende:
Ik vind Kevin lelijk. Net een trol uit.
Daar houdt Nederland van.quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:28 schreef Lauuwtje het volgende:
GVD waarom zijn al die aandachtshoeren door?
Jennifer, Charlotte, Raffaela
Nee, Kimquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:29 schreef Symphonic het volgende:
Meike was godverdomme de beste van de avond
Hij is zo.quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:29 schreef Studiotje het volgende:
Jeroen altijd met zijn onzin verhalen, wat boeit ons zijn leven.
quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:29 schreef Studiotje het volgende:
Jeroen altijd met zijn onzin verhalen, wat boeit ons zijn leven.
Wie?quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:27 schreef Pheno het volgende:
Ja, joepi, kan ze nog een keer klaarkomen op het podium
je kijkt met vertraging. Vodafone?quote:
by far the best zelfsquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Niet omdat ze de laatste was, maar omdat ze het beste zong is ze door, dunkt me.
Die raffa.quote:
Nederland is raar aan het doen. De jury incluis.quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:30 schreef UltraR het volgende:
Heb geen beeld voorhanden. Updatetje plz?
Leugens!quote:
Het is toch een vleeskeuring. Who caresquote:
Ik vond haar echt supergoed vanavond...quote:
gezien zijn eerdere rondes moet Ray door :yquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:30 schreef Studiotje het volgende:
FUCK YEAH! Ray, de zoon van Jensen en René Froger kan nog een keer zijn poepgezicht opzetten!
Dit dus!quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is toch een vleeskeuring. Who cares
WobblyTits
Kunnen ze lekker samen menstrueren enzo. Haske gezallig.quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:31 schreef mootie het volgende:
Het probleem met Bart is wel dat bij wegstemmen, Angela met een team vol vrouwen overblijft.
quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:32 schreef Cee het volgende:
Blijf kijken, blijf twitteren.
Serieus, soms hunker ik naar de dagen dat we zelf ons eten nog moesten jagen en doodknuppelen en zonder bestek opvraten.
Ah, je woont nog in Drente.quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:32 schreef Cee het volgende:
Blijf kijken, blijf twitteren.
Serieus, soms hunker ik naar de dagen dat we zelf ons eten nog moesten jagen en doodknuppelen en zonder bestek opvraten.
Met rode armbandjesquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kunnen ze lekker samen menstrueren enzo. Haske gezallig.
Yes! Ondertussen met een spons tussen hun flamoes door en met hun roodheid de voice of holland logo op hun buik vervenquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kunnen ze lekker samen menstrueren enzo. Haske gezallig.
Hahaquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:32 schreef Brachypelma het volgende:
Gandalf zit bij de band van Gordon.
quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:32 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Yes! Ondertussen met een spons tussen hun flamoes door en met hun roodheid de voice of holland logo op hun buik verven
graagquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:33 schreef Mama_Mia het volgende:
Mogen die er trouwens niet alle 4 uit
Het begon zo veelbelovend, maar het is nu net zo kut geworden als Popstars e.d.quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:33 schreef just me het volgende:
Eigenlijk is het gewoon een kut-programma, waarom kijk ik nog ??
Nee. Wiep nietquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:33 schreef Mama_Mia het volgende:
Om FOK!. Dat maakt alles wat ondraaglijk is hilarisch.quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:33 schreef just me het volgende:
qftquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:33 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Het begon zo veelbelovend, maar het is nu net zo kut geworden als Popstars e.d.
Dat is waarquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Om FOK!. Dat maakt alles wat ondraaglijk is hilarisch.
Want Fok!quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:33 schreef just me het volgende:
juistem!quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:34 schreef Tha_Erik het volgende:
John Mayer. De neukmuziek van mijn huisgenoot naast me.
De enige geldige reden. Het concept VoH is dood, het is nu gewoon een ordinair stemvee-programma geworden.quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Van mij welquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:33 schreef Mama_Mia het volgende:
Ah, het had ook Kane kunnen zijn, dus het kan altijd erger.quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:34 schreef Tha_Erik het volgende:
John Mayer. De neukmuziek van mijn huisgenoot naast me.
Over 2 weken zijn ze alle 4 weg denk ikquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:33 schreef Mama_Mia het volgende:
Baileysquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Baileys! Gimme. Of iets anders wat verdooft.
Inderdaad jahquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:33 schreef Mama_Mia het volgende:
Wieploos verderquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Over 2 weken zijn ze alle 4 weg denk ik
Het zijn zakjes met een soort pindakaaspasta met vitamientjes.quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:35 schreef Cee het volgende:
Is het erg dat ik nu geloof dat er ergens in zo'n derdewereldland een social media kampentent is opgebouwd dat bij iedere binnenkomende sms van een random nederlander, iemand snel naar een krakkemikkig koelkastje rent om een magnetronmaaltijd eruit te halen?
De gemiddelde SBS kijker stemt niet op zo'n keurig meisje als Charlotte, eerder op het Thaise blonde hoertjequote:Op vrijdag 19 november 2010 23:35 schreef byah het volgende:
Charlotte door dankzij de SBS tokkies/uitkeringstrekkers/woonwagenbewoners die hun eigen verpauperde zender verlaten voor dit programma
quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:36 schreef Studiotje het volgende:
Ik wil samen met Wendy van Dijk op een koude winteravond voor een open haard elkaar helemaal onder pissen met een ijspegel in haar flamoes en daarna lekker samen een kop warme chocolademelk met slagroom drinken
Wobblytitsquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De gemiddelde SBS kijker stemt niet op zo'n keurig meisje als Charlotte, eerder op het Thaise blonde hoertje
Begin met je handenquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb niets om te eten in huis! Ik wil dood.
schop naar R&Pquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Ga naar Afrika, dan kunnen ze je nog in een slachtofferrol zetten.quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Ah joh, RTL stoort toch om het minuutquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:37 schreef NouMooiNiet het volgende:
JA maar jamaar
Nu moeten we NOG een keer naar Kevin en Ray luisteren...![]()
![]()
![]()
![]()
Waar is mn MUTE knop?
quote:
quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:37 schreef Cee het volgende:
Durf te wedden dat al die gestrande reizigers op Utrecht CS wel op Wiep hadden gestemd. OMG ze zijn in de val gelokt, ProRail is anti-Wiep!
Prorail is ook anti-rijdenquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:37 schreef Cee het volgende:
Durf te wedden dat al die gestrande reizigers op Utrecht CS wel op Wiep hadden gestemd. OMG ze zijn in de val gelokt, ProRail is anti-Wiep!
JA, da's wel erg... ik moet eigenlijk naar bed, want morgen 7.00 eruitquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:37 schreef NouMooiNiet het volgende:
JA maar jamaar
Nu moeten we NOG een keer naar Kevin en Ray luisteren...![]()
![]()
![]()
![]()
Waar is mn MUTE knop?
Je kunt in alle standen ovuleren hoorquote:
Nee die kennen haar uiteraard nog als "mystery popstar"quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De gemiddelde SBS kijker stemt niet op zo'n keurig meisje als Charlotte, eerder op het Thaise blonde hoertje
Ik dacht dat dat de Red room was?quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:38 schreef Tha_Erik het volgende:
"Dit is echt het spannendste moment van de avond"
Goed dat je het zegt Martijn! Was het bijna vergeten.
Ik vroeg me al af waarom ik als een malle de bank onder zit te zeiken van stress.quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:38 schreef Tha_Erik het volgende:
"Dit is echt het spannendste moment van de avond"
Goed dat je het zegt Martijn! Was het bijna vergeten.
bennyquote:
Mystery popstar, dat had ze beter kunnen blijven...........quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:38 schreef byah het volgende:
[..]
Nee die kennen haar uiteraard nog als "mystery popstar"![]()
![]()
die nu zingt dohquote:
Hij doet het nu beter.quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:39 schreef Lauuwtje het volgende:
Ik vind het eigenlijk niet zo verkeerd
quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:39 schreef Lauuwtje het volgende:
Ik vind het eigenlijk niet zo verkeerd
Ik heb net een restje macaroni gegeten, ik heb ook niks lekkersquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:36 schreef Tha_Erik het volgende:
quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af waarom ik als een malle de bank onder zit te zeiken van stress.
Als een neger je met een honkbalknuppel bewerkt is het niet goedquote:
Bart heeft wel iets ontwapenends!quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:40 schreef Riann het volgende:
Bart vind ik niet verkeerd. Hij heeft ook nog een mooie uitstraling.
2e x dat ik me verslik in mn bier!quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af waarom ik als een malle de bank onder zit te zeiken van stress.
Echt hequote:Op vrijdag 19 november 2010 23:40 schreef Pisces29 het volgende:
Ach en dat komt Wiep weer aan wandelen door de deuren alsof ze door de Appie loopt...
Oh dat laten ze nu weg
quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:40 schreef fratsman het volgende:
[..]
2e x dat ik me verslik in mn bier!![]()
![]()
niet waarquote:
Misschien kan ze daar beter mee zingen.quote:
yupquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:41 schreef mootie het volgende:
Wiep ook iets beter dan de eerste keer?
het gaat om de stem hèquote:
zo vaakquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:42 schreef fratsman het volgende:
[..]
Lach niet!Wel eens gehad? Bier door de neus?
Die piep in Raise Your Glass!!!quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat was dat weer voor telefoongeluidje erachter.
ditquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:42 schreef Symphonic het volgende:
Er zit geen greintje overtuiging in.
Doei Wiep
wiepquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:42 schreef Symphonic het volgende:
Er zit geen greintje overtuiging in.
Doei Wiep
het was kutquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat is dit slecht. Ze voelt zelf ook.
quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:43 schreef Pisces29 het volgende:
Klaagzangmoment van Angela hóe moeilijk dit is natuurlijk weer
quote:
Lijkt me toch sterk dat Angela haar laatste kerel de deur uitgooit.quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:42 schreef Kutjelik het volgende:
[..]
wiep
jammer maar wiep gaat door
Ik vind 'r leuk.quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:43 schreef Pisces29 het volgende:
Goh wat een miepje is Wiep, en maar priegelen en met d'r koppie zwaaien en trekken, aandachtstrekkertje
ja dat doet angela altijd wel ergquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:43 schreef Pheno het volgende:
Nou, daar komt Moeder Theresa Angela weer met haar dagboek.
Ze baalt dat ze dat jurkje van Nyssina niet gekozen had.quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:43 schreef Pisces29 het volgende:
Goh wat een miepje is Wiep, en maar priegelen en met d'r koppie zwaaien en trekken, aandachtstrekkertje
Ah, was ff vergeten dat die wildcalders al voor de battle verschenen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:43 schreef mootie het volgende:
Hmmm Maartel, een vrouw uit die er in de battle uitvloog. Saskia ofzo?
quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:44 schreef Symphonic het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Wiep arrogant?quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:45 schreef Symphonic het volgende:
Ze durft te doen wat ze moet doen
Wiep is arrogant dus gaarne doei
Achter het station!quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:45 schreef Riann het volgende:
We gaan wel met d'r werken ahum ahum en we gaan nog veel van deze dame horen ahum ahum eerst zien dan geloven.
Leo Beenhakker?quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:45 schreef Joooo-pi het volgende:
Wiep had een andere coach moeten hebben...
Kiki (and the Kids)quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:46 schreef mootie het volgende:
Wie van de kandidaten schrijft eigenlijk zelf ook nummers? Of is het merendeel toch een coverbandzanger(es)?
Dit nummer is veel te vocaal voor hem.quote:
Ze heeft iets teveel maniertjes. En maar met dat koppie zwaaien en met d'r haar wapperen en d'r handje buigen en het handje door het haar, mensen houden daar niet zo vanquote:
Niet zo veel naar jonge dames alleen kijkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |