quote:
quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:37 schreef Cee het volgende:
Durf te wedden dat al die gestrande reizigers op Utrecht CS wel op Wiep hadden gestemd. OMG ze zijn in de val gelokt, ProRail is anti-Wiep!
Prorail is ook anti-rijdenquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:37 schreef Cee het volgende:
Durf te wedden dat al die gestrande reizigers op Utrecht CS wel op Wiep hadden gestemd. OMG ze zijn in de val gelokt, ProRail is anti-Wiep!
JA, da's wel erg... ik moet eigenlijk naar bed, want morgen 7.00 eruitquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:37 schreef NouMooiNiet het volgende:
JA maar jamaar
Nu moeten we NOG een keer naar Kevin en Ray luisteren...![]()
![]()
![]()
![]()
Waar is mn MUTE knop?
Je kunt in alle standen ovuleren hoorquote:
Nee die kennen haar uiteraard nog als "mystery popstar"quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De gemiddelde SBS kijker stemt niet op zo'n keurig meisje als Charlotte, eerder op het Thaise blonde hoertje
Ik dacht dat dat de Red room was?quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:38 schreef Tha_Erik het volgende:
"Dit is echt het spannendste moment van de avond"
Goed dat je het zegt Martijn! Was het bijna vergeten.
Ik vroeg me al af waarom ik als een malle de bank onder zit te zeiken van stress.quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:38 schreef Tha_Erik het volgende:
"Dit is echt het spannendste moment van de avond"
Goed dat je het zegt Martijn! Was het bijna vergeten.
bennyquote:
Mystery popstar, dat had ze beter kunnen blijven...........quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:38 schreef byah het volgende:
[..]
Nee die kennen haar uiteraard nog als "mystery popstar"![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |