Leugens!quote:
Het is toch een vleeskeuring. Who caresquote:
Ik vond haar echt supergoed vanavond...quote:
gezien zijn eerdere rondes moet Ray door :yquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:30 schreef Studiotje het volgende:
FUCK YEAH! Ray, de zoon van Jensen en René Froger kan nog een keer zijn poepgezicht opzetten!
Dit dus!quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is toch een vleeskeuring. Who cares
WobblyTits
Kunnen ze lekker samen menstrueren enzo. Haske gezallig.quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:31 schreef mootie het volgende:
Het probleem met Bart is wel dat bij wegstemmen, Angela met een team vol vrouwen overblijft.
quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:32 schreef Cee het volgende:
Blijf kijken, blijf twitteren.
Serieus, soms hunker ik naar de dagen dat we zelf ons eten nog moesten jagen en doodknuppelen en zonder bestek opvraten.
Ah, je woont nog in Drente.quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:32 schreef Cee het volgende:
Blijf kijken, blijf twitteren.
Serieus, soms hunker ik naar de dagen dat we zelf ons eten nog moesten jagen en doodknuppelen en zonder bestek opvraten.
Met rode armbandjesquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kunnen ze lekker samen menstrueren enzo. Haske gezallig.
Yes! Ondertussen met een spons tussen hun flamoes door en met hun roodheid de voice of holland logo op hun buik vervenquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kunnen ze lekker samen menstrueren enzo. Haske gezallig.
Hahaquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:32 schreef Brachypelma het volgende:
Gandalf zit bij de band van Gordon.
quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:32 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Yes! Ondertussen met een spons tussen hun flamoes door en met hun roodheid de voice of holland logo op hun buik verven
graagquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:33 schreef Mama_Mia het volgende:
Mogen die er trouwens niet alle 4 uit
Het begon zo veelbelovend, maar het is nu net zo kut geworden als Popstars e.d.quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:33 schreef just me het volgende:
Eigenlijk is het gewoon een kut-programma, waarom kijk ik nog ??
Nee. Wiep nietquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:33 schreef Mama_Mia het volgende:
Mogen die er trouwens niet alle 4 uit
Om FOK!. Dat maakt alles wat ondraaglijk is hilarisch.quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:33 schreef just me het volgende:
qftquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:33 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Het begon zo veelbelovend, maar het is nu net zo kut geworden als Popstars e.d.
Dat is waarquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Om FOK!. Dat maakt alles wat ondraaglijk is hilarisch.
Want Fok!quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:33 schreef just me het volgende:
juistem!quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:34 schreef Tha_Erik het volgende:
John Mayer. De neukmuziek van mijn huisgenoot naast me.
De enige geldige reden. Het concept VoH is dood, het is nu gewoon een ordinair stemvee-programma geworden.quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |