Truequote:Op vrijdag 19 november 2010 23:11 schreef RaymanNL het volgende:
OMFG. Wat deed Carlo Paul Groot goed na!
quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:11 schreef RaymanNL het volgende:
wie deed hem naaaaaaaaaquote:
Kijk straks ff op de aftitelingquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:15 schreef Paul het volgende:
[..]
wie deed hem naaaaaaaaa!!!!!!!! Ik werd net uitgelachen toen ik het vroeg
!
Dus geen BNerquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:16 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Kijk straks ff op de aftiteling
Maar ook Owen Schumacher.quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:11 schreef RaymanNL het volgende:
Ja, cool, de ene topimitator die de andere topimitator imiteert.quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:11 schreef RaymanNL het volgende:
Misschien was het zelfs gewoon wel Paul Groot die Carlo nadeed die Paul Groot nadoetquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:07 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, cool, de ene topimitator die de andere topimitator imiteert.
IJzersterk.quote:
Ik ook niet, gelukkig wel weer eens een film/serie die ik wél gezien heb.quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:14 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik vond er niet veel aan gisteren.![]()
Ik heb er niks van gezien..quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:14 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik vond er niet veel aan gisteren.![]()
Hij was zo slecht dat ik 'm wel aardig vond.quote:
Dat was het echt jaquote:Op zaterdag 11 december 2010 16:23 schreef pberends het volgende:
[..]
Hij was zo slecht dat ik 'm wel aardig vond.
Of Flikker Aarsnicht.quote:Op zaterdag 11 december 2010 17:53 schreef pberends het volgende:
Volgende keer gewoon Flikker Maasnicht ervan maken.
Die was echt heel goed ja.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:06 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
Die Jan Kooijman is leuk gedaan! Ik doe alles om aandacht te krijgen....
Nu helpt het ook wel dat ik dat een heel irritante gozer vindt!quote:
Jan Koojemans deed ie prima inderdaadquote:
Te weinig plakhaar.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:59 schreef pberends het volgende:
Uitzending van vandaag:
http://iptv.rtl.nl/nettv/(...)antine_s3_a8.MiM.mp4
[ afbeelding ].
Ik vond het één van de beste afleveringen van dit seizoenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:59 schreef pberends het volgende:
Uitzending van vandaag:
http://iptv.rtl.nl/nettv/(...)antine_s3_a8.MiM.mp4
[ afbeelding ].
Dat maakt voor het erop lijken verder niets uit.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:16 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Nu helpt het ook wel dat ik dat een heel irritante gozer vindt!
Het was inderdaad weer te slecht voor woorden... hoogtepuntjes van de uitzending van gisteren waren Daphne Dekkers en Sandra Schuurhof die er wel erg lekker uitzagenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:13 schreef marcodej het volgende:
Wat een slechte televisie... Naast de teksten lijken ook de persiflages slechter te worden.
euvgenia was idd erg goed gedaan, wat uitzonderlijk is voor een irene-imitatiequote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:05 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vond het de leukste aflevering van dit seizoen. Jan Kooijman
. Euvgenia
. De grappen kunnen wel beter, veel beter. Maar Carlo is echt een geweldige imitator.
In seizoen 1 nog wel, toen donderde ze zelfs om met haar Lingo deskjequote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:14 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ik ook niet, heul slechte imitatie, ze huppelde niet een mank
quote:
Dat vroeg ik me ook af.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:35 schreef MelR het volgende:
maar over dat van bea, mag dat eigelijk wel?, ze maken toch de koninging n btje belachelijk?
Tis toch ook tijd om af te treden...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:35 schreef MelR het volgende:
was weer leuke aflevering!...met een soort pittige tijden replay![]()
maar over dat van bea, mag dat eigelijk wel?, ze maken toch de koninging n btje belachelijk?
Satire heb je al vaker gehad over het koningshuis, ook in kopspijkers. Balkie was er niet blij meequote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:35 schreef MelR het volgende:
was weer leuke aflevering!...met een soort pittige tijden replay![]()
Wat die trekpop ervan vindt/vond vind ik niet echt boeiend.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:43 schreef Jooppalingsoap het volgende:
[..]
Satire heb je al vaker gehad over het koningshuis, ook in kopspijkers. Balkie was er niet blij mee
Begon bijna twintig minuten te laat en binnen no time weer een kweelonderbreking. Ben naar P&W gegaan.quote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:34 schreef Staal het volgende:
Moet zeggen dat ik het programma maar twee keer gezien heb maar ben echt onder de indruk van Carlo. Hij doet het heel erg goed.
Hoezo, wou ze dan echt zelfmoord plegen?quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:11 schreef Kidney_bean01 het volgende:
ik vind het helemaal niks... en de 'grap' over Marianne Weber ging véééél te ver!!!!!!
die is toch altijd dronken?quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:02 schreef Paul het volgende:
Thomas Acda vond ik niet zo goed nagedaan, terwijl hij wel bekende trekjes heeft. Zoals dat het lijkt dat hij altijd dronken is enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |