abonnement Unibet Coolblue
pi_197968094


pi_197979646
Robert ten Brink was echt meesterlijk _O_

Dick Advocaat en Barry Hay waren ook goed.

Voor de rest met de mensen eens, was een erg matige en langdradige uitzending. Irene Moors is ook over haar hoogtepunt heen. Tooske leek nergens op.
  Miss 200.000.000! zaterdag 13 februari 2021 @ 11:18:35 #278
367000 roos94
pi_197979716
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 11:13 schreef Oliver23 het volgende:
Robert ten Brink was echt meesterlijk _O_

Dick Advocaat en Barry Hay waren ook goed.

Voor de rest met de mensen eens, was een erg matige en langdradige uitzending. Irene Moors is ook over haar hoogtepunt heen. Tooske leek nergens op.
Tooske was eeecht bizar slecht wtf :D
pi_197982859
Waarom hoor ik niemand over Lange Frans? Zooooo, die was slecht.

Weet je wat echt tekenend is voor de Boszhard-humor? At random uit het niets Marijke Helwegen als hulplijn in Weekend Miljonairs zonder enige context. Die vrouw is al jaren uit beeld en had ook niets met de 'kandidaat' te maken.
pi_197983647
Het mist inderdaad goede schrijvers. Nu is het zo flauw en steeds hetzelfde trucje. De personages teksten over zichzelf laten zeggen.
Er zou veel meer uit te halen zijn.
Jammer.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_198083385
De maniertjes van Jinek zijn goed en de stem van Beau ook. Marije Knevel wordt wel wat te overdreven neergezet.
pi_198088927
Elise Schaap, de vedette van deze show wekt alleen nog maar ergenis, en lijdt blijkbaar aan enorme zelfoverschatting.

Er worden hele items gemaakt rondom haar, waarin ze een stupide imitatie of dansje doet, en daarin klinkt als een mix van haar eigen Nikkie Plessen, Britt, Maxima etc imitaties, steevast duren deze items veel te lang en zijn bij het genante af.

Genant is het sowieso wanneer je als hoofdpersonen wordt weggespeeld door "amateurs" die op werkelijk briljante wijze Robert ten Brink en Martien Meiland neerzetten.
Ook de imitatie van Sergio door Everon Jackson Hooy was fabuleus, zo grappig en vol overgave :)
pi_198223472
De making-of was wel één grote egoshow van Carlo. Hij denkt volgens mij zelf dat hij een enorme showdiva is, maar dat is hij totáál niet. Ik krijg plaatsvervangende schaamte van dat hysterische gelach steeds van hem, dat is toch totaal niet professioneel? Ik krijg een beetje het gevoel dat hij toch ook leuke bloopers wil laten zien en daarom maar vaak in de lach schiet, zodat hij leuke Geer & Goor fragmenten krijgt.
't Echte en 't ware!
pi_198250670
Ik snapte niks van die bloopers. Bij een blooper verwacht je een idiote verspreking of een uitglijder, maar het enige dat je zag was Carlo of een ander die in lachen uitbarstte zonder aanleiding.
Net zo flauw en nietszeggend als die hele show.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')