SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Ben Saunders
Een huiskamer concert winnen van Ben Saunders zorg ervoor dat ik deze twitter minimaal 3200 followers krijg, alleen voor folowers he!
doet ie goedquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:36 schreef MrEarcheese het volgende:
Ben is ook een bijdehandje op Twitter zeg.
Anne kwam op 't idee om een huiskamerconcert te geven bij 1000 followers op Twitter en vervolgens post Ben dit nog geen minuut later:
[..]
Is dat wel de goeie Ben?quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:36 schreef MrEarcheese het volgende:
Anne kwam op 't idee om een huiskamerconcert te geven bij 1000 followers op Twitter en vervolgens post Ben dit nog geen minuut later:
[..]
Klopt.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:37 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Is dat wel de goeie Ben?
tattooben is het toch?
das heul ben niet!quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:36 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
geen kevin?quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:37 schreef iBenny het volgende:
Volgens Twitter zijn Ray en Bart het slechtst
Irene kan de zachte G niet zo goedquote:
en wie is de beste?quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:37 schreef iBenny het volgende:
Carlo is echt vele malen beterquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Irene kan de zachte G niet zo goed.
Echt, het lijkt nergens op.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Irene kan de zachte G niet zo goed.
Ray was echt pijnlijk inderdaad, snap echt niet wat mensen nou in hem zien. Klonk echt ongelofelijk geperst en was totaal geen lied voor hem.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:37 schreef iBenny het volgende:
Sommige typetjes van irene zijn wel treffend. Angela Groothuizen doet ze erg goed vind ik.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Carlo is echt vele malen beter
ja die doet ze zeker goedquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Sommige typetjes van irene zijn wel treffend. Angela Groothuizen doet ze erg goed vind ik.
quote:
quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Sommige typetjes van irene zijn wel treffend. Angela Groothuizen doet ze erg goed vind ik.
Marijke van Helwegenquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En die ene met de duif, lipjes getuit borstjes vooruit, ehhhhhhh
Marijke Helwegen?quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En die ene met de duif, lipjes getuit borstjes vooruit, ehhhhhhh
Ja ik weet niet hoe hij zelf praat maar ik vond het wel grappigquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:46 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
niet haags das wel jammer, maar lijkt voor de rest wel
Het heet The Voice hèquote:
Geld.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:47 schreef Brachypelma het volgende:
Als het om The Voice gaat, en dus echte talenten snap ik niet dat ze toch weer mensen laten bellen en stemmen?? Waarom niet de jury gewoon zelf laten doen. Dat is wel echt onzin weer.
Gaat niet om The Voice meer maar om de favorieten.
Omdat geld.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:47 schreef Brachypelma het volgende:
Als het om The Voice gaat, en dus echte talenten snap ik niet dat ze toch weer mensen laten bellen en stemmen?? Waarom niet de jury gewoon zelf laten doen. Dat is wel echt onzin weer.
Zijn tot nu toen niet veiligquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:46 schreef Pisces29 het volgende:
Wat was er met Charlotte en Nyssina?
Jaquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Die tieten van Nyssina steeds. Net of ze gebodypaint is.
Ja dat viel de persoon naast mij op de bank ook opquote:
Thanksquote:
quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:47 schreef Brachypelma het volgende:
quote:
idd, deden ze vorige week wel. zal we teveel invloed hebben gehad op aantal sms'esquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:50 schreef NouMooiNiet het volgende:
Vorige week noemden ze toch uit beide groepen de 2 die tot nu toe veilig waren..
Is dat nu niet?
Ik heb alleen Anne en Rafaella gehoord.
En ik voeg toe: Eigenheid.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:57 schreef Fir3fly het volgende:
Ok ik heb uit verveling een poging gewaagd, en er zijn een paar dingen die mij er van gaan weerhouden om volgende week weer te kijken:
- Wendy van Dijk
- Juryleden die geen kritiek geven op 'hun' kandidaten
- Het gebruik van de woorden 'rockchick', 'genieten' en willekeurige Engelse uitspraken inclusief tenenkrommend accent
- En het ergste van allemaal, die Red Room. Ik heb een godsgruwelijke teringhekel aan de zogenaamde 'social media' en het wordt me hier wederom door de strot gedouwd
.
Ik hoop het vurigquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:58 schreef Pisces29 het volgende:
Social media is straks net zoiets als 'bling bling' wat ook in elk programma voorbij kwam een paar jaar geleden
ze moeten gewoon kappen met die kutkulquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:58 schreef Pisces29 het volgende:
Social media is straks net zoiets als 'bling bling' wat ook in elk programma voorbij kwam een paar jaar geleden
die Red Room is echt om te huilen inderdaad, even kijken hoeveel twitteraars een kandidaat een aanzoek hebben gedaan en hoe 'de shit' mensen iemand vinden - interessant, man.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:57 schreef Fir3fly het volgende:
Het ergste van allemaal, die Red Room. Ik heb een godsgruwelijke teringhekel aan de zogenaamde 'social media' en het wordt me hier wederom door de strot gedouwd
.
Ik zie nu pas dat jij het bent, ik ben zo gewend om alleen naar avatars te kijkenquote:
Omdat er al een programma is dat zo heet... oorspronkelijk was dat ook de naamquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:01 schreef Fir3fly het volgende:
Oh en 'Voice of Holland'. Ik moet bijna overgeven elke keer als dat gezegd wordt. Waarom niet gewoon 'The Voice'?
Ik wil nog wel een keer wisselen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat jij het bent, ik ben zo gewend om alleen naar avatars te kijken
Dat is nog geen reden waarom ze het elke keer moeten uitspreken als TA VOIS OF HALLAND!quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Omdat er al een programma is dat zo heet... oorspronkelijk was dat ook de naam
Die is op theatertour en kon er niet bij zijn.quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:03 schreef winterapfel het volgende:
ff gemist...waar is Roel gebleven vandaag????
Ughquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Omdat er al een programma is dat zo heet... oorspronkelijk was dat ook de naam
Nou ik hoor heel vaak op z'n Amsterdams "HÔlland"quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat is nog geen reden waarom ze het elke keer moeten uitspreken als TA VOIS OF HALLAND!
Omdat ze het dan kunnen verkopen als The Voice of Spain/UK/USA/Brazil ed.quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:05 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ugh. Ok geldige reden maar waarom dan 'of Holland'?
!
Owen shumacher en Paul Grootquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:08 schreef Pisces29 het volgende:
Wie zijn dit, op die Chesterfield bank?
Owen Shoemacher en Paul Groot te laatquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:08 schreef Pisces29 het volgende:
Wie zijn dit, op die Chesterfield bank?
Dat snap ik. Mijn probleem is het woordje 'Holland'.quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Omdat ze het dan kunnen verkopen als The Voice of Spain/UK/USA/Brazil ed.
Ze zijn hem vergeten hem op te halen bij het kinderdagverblijf.quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:03 schreef winterapfel het volgende:
ff gemist...waar is Roel gebleven vandaag????
En tijdrekken op zijn best...quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou daar zijn we weer. De SUPERspannende uitslag! Ik schuimbek al van angst!
Nee schat, dat is je epilepsie die nog steeds parten speelt.quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Ahquote:
Ohja, Kane komt straks nog terug samen met Ilse de Lange.quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee schat, dat is je epilepsie die nog steeds parten speelt.
Really?!?!?!quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ohja, Kane komt straks nog terug samen met Ilse de Lange.
quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:09 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Owen Shoemacher en Paul Groot te laat![]()
Hoe wil je het dan gaan noemen?quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:09 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat snap ik. Mijn probleem is het woordje 'Holland'.
quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Ok
Geneautuh: 6
Soosjul Miedieja: 7
Dom Accentje van Wendy: 3
The Voice of the Netherlands!quote:
The Voce of The Netherlandsquote:
Ik ben toch wel erg benieuwd wie er weg moetenquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Kevin, Ray of Charlotte mag weg.quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben toch wel erg benieuwd wie er weg moeten
Oké, The Voice of Brabant is ook goed.quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:11 schreef iBenny het volgende:
Duidelijk... maar dat klinkt al helemaal niet
quote:
Bart, lijkt me duidelijkquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:11 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Kevin, Ray of Charlotte mag weg.
charlotte is veilig?quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:11 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Kevin, Ray of Charlotte mag weg.
Inderdaad, verrassing van de avond - in mijn ogen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:11 schreef Pisces29 het volgende:
Ja die Leonie klinkt wel als een pareltje eigenlijk.
Ja! En dan Gerard van Maasakkers als jury.quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Oké, The Voice of Brabant is ook goed.
Hoeft ook niet lekker te bekken, tijdens de uitzending gewoon 'The Voice' noemen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:11 schreef iBenny het volgende:
Duidelijk... maar dat klinkt al helemaal niet
De stem van Nederland. Lekker KRO-ishquote:
quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:11 schreef Cee het volgende:
[..]
En Guus!quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja! En dan Gerard van Maasakkers als jury.
Ik weet het!quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De stem van Nederland. Lekker KRO-ish
Nee oke, daar heb je wel een puntquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:12 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Hoeft ook niet lekker te bekken, tijdens de uitzending gewoon 'The Voice' noemen.
Met de Newkids als jury hahaquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh, excuus. Ik bedoel die Nyssia/Nassyhiaquote:
Zou denk ik een belediging voor Bowie worden...quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:13 schreef Symphonic het volgende:
En Kevin wil ik David Bowie horen zingen
De enige die met een Twents accent weg kan komenquote:
ik hoor ook liever alleen ilsequote:Op vrijdag 19 november 2010 23:15 schreef Maartel het volgende:
Ah bah, wat zonde.. terwijl Ilse zelf zo'n mooie nieuwe single heeft
quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Nyssina doet me heel erg denken aan ongeveer elke vrouwelijke inzending van het eurovisie songfestival van de afgelopen 10 jaar. Op Sieneke na dan want die is uniek.
En dat terwijl meer dan de helft van de band er al uitgekicked is...quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:18 schreef fratsman het volgende:
11 jaar al?!? We komen er nooit meer vanaf!
DINAND KEN JE FEMKE HALSEMA IS ZIJ JE MOEDERZUS?quote:
quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
DINAND KEN JE FEMKE HALSEMA IS ZIJ JE MOEDERZUS?
quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:19 schreef NouMooiNiet het volgende:
Fijn dat Ilse ook even mocht spreken.
Ik zou mezelf meteen saboteren.quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:19 schreef iBenny het volgende:
Nou, de kandidaten bij Kane in het voorprogramma
Echt he. Gedegradeerd tot een arm achtergrondzangeresje.quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:19 schreef NouMooiNiet het volgende:
Fijn dat Ilse ook even mocht spreken.
quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
DINAND KEN JE FEMKE HALSEMA IS ZIJ JE MOEDERZUS?
GEEFT NIKS, DROOGT VANZELF.quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:20 schreef Lauuwtje het volgende:
WAT EEN SPANNING! IK HOUD HET NIET MEER!!!?!?!
IK GA MENTAAL KAPOT VAN DE SPANNING!:'(!1!1!!1!!:'(!11!!quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:20 schreef Lauuwtje het volgende:
WAT EEN SPANNING! IK HOUD HET NIET MEER!!!?!?!
IK HEB ZOJUIST MIJN HAMSTER GEVIERENDEELD OEPSSSS. ZO SPANNEND.quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
IK GA MENTAAL KAPOT VAN DE SPANNING!:'(!1!1!!1!!:'(!11!!
Dat dacht ik dus ookquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:21 schreef Tha_Erik het volgende:
LEONIE KEN JIJ DINAND IS DAT JE BROER?
quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:22 schreef Cee het volgende:
[..]
IK HEB ZOJUIST MIJN HAMSTER GEVIERENDEELD OEPSSSS. ZO SPANNEND.
Ja, Vodafone trok de stekker uit.quote:
quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:22 schreef NouMooiNiet het volgende:
Stel je voor je staat straks op de buhne en je moet ontzettend schijten.
Wat doe je?
He? He?
Dat zijn de dingen die we willen weten Winston.
Die gecensureerde kudtberichten?quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:22 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Het gaat ook meer om de achtergrond!!
Je zou verwachten dat Wendy dat ondertussen wel gehad zou hebben ja.quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:23 schreef Cee het volgende:
Cursusje mediatraining was soms wel handig geweest.
Nog nooit he! Van alle liveshows tot dusver!quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:22 schreef snellejelle het volgende:
Kevin heeft nog niet in de sing off gestaan
Idd. Ik was er eigenlijk eerder verbaasd dat hij er nog in zatquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:22 schreef snellejelle het volgende:
Kevin heeft nog niet in de sing off gestaan
Uberhaupt had Wendy de MAVO wel mogen afmaken.quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:23 schreef Cee het volgende:
Cursusje mediatraining was soms wel handig geweest.
Ik was hem vergeten zojuist.quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:23 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Idd. Ik was er eigenlijk eerder verbaasd dat hij er nog in zat.
quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:22 schreef NouMooiNiet het volgende:
Stel je voor je staat straks op de buhne en je moet ontzettend schijten.
Wat doe je?
He? He?
Dat zijn de dingen die we willen weten Winston.
Turf je ook mee als hij weer met iets komt als "waanzinnig hè" "dat is wel een kick he zeker"quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:21 schreef Cee het volgende:
Kom op Winston met je 'stel je voor' vragen. Doe dan een vraag als "Stel je voor, er komt morgen een zombie-apolcalypse, wat is het laatste dat je doet?" Da's interessanter.
Dat blonde jongetje.quote:
die op roel geiltquote:
Die met die tieten uit haar jurk.quote:
* just me zat echt met open mond.. Charlotte doorquote:
quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:25 schreef just me het volgende:
[..]
[me=just me] zat echt met open mond.. Charlotte door![]()
[/me]
Zet die fietspomp maar klaar!quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:25 schreef Studiotje het volgende:
Nou, Sing off tussen Bart en pijpen voor 5 euro!
Thanksquote:
quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:26 schreef MrEarcheese het volgende:
WAT DE HELL IS DIT KINDEREN VOOR KINDEREN.
De jury zal helaas wel voor Wiep kiezen denk ik.quote:
No way, Wiep is beter dus die moet wegquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:26 schreef Studiotje het volgende:
Wiep en Bart..Wiep door, Bart weg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |