IK GA MENTAAL KAPOT VAN DE SPANNING!:'(!1!1!!1!!:'(!11!!quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:20 schreef Lauuwtje het volgende:
WAT EEN SPANNING! IK HOUD HET NIET MEER!!!?!?!
IK HEB ZOJUIST MIJN HAMSTER GEVIERENDEELD OEPSSSS. ZO SPANNEND.quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
IK GA MENTAAL KAPOT VAN DE SPANNING!:'(!1!1!!1!!:'(!11!!
Dat dacht ik dus ookquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:21 schreef Tha_Erik het volgende:
LEONIE KEN JIJ DINAND IS DAT JE BROER?
quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:22 schreef Cee het volgende:
[..]
IK HEB ZOJUIST MIJN HAMSTER GEVIERENDEELD OEPSSSS. ZO SPANNEND.
Ja, Vodafone trok de stekker uit.quote:
quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:22 schreef NouMooiNiet het volgende:
Stel je voor je staat straks op de buhne en je moet ontzettend schijten.
Wat doe je?
He? He?
Dat zijn de dingen die we willen weten Winston.
Die gecensureerde kudtberichten?quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:22 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Het gaat ook meer om de achtergrond!!
Je zou verwachten dat Wendy dat ondertussen wel gehad zou hebben ja.quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:23 schreef Cee het volgende:
Cursusje mediatraining was soms wel handig geweest.
Nog nooit he! Van alle liveshows tot dusver!quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:22 schreef snellejelle het volgende:
Kevin heeft nog niet in de sing off gestaan
Idd. Ik was er eigenlijk eerder verbaasd dat hij er nog in zatquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:22 schreef snellejelle het volgende:
Kevin heeft nog niet in de sing off gestaan
Uberhaupt had Wendy de MAVO wel mogen afmaken.quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:23 schreef Cee het volgende:
Cursusje mediatraining was soms wel handig geweest.
Ik was hem vergeten zojuist.quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:23 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Idd. Ik was er eigenlijk eerder verbaasd dat hij er nog in zat.
quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:22 schreef NouMooiNiet het volgende:
Stel je voor je staat straks op de buhne en je moet ontzettend schijten.
Wat doe je?
He? He?
Dat zijn de dingen die we willen weten Winston.
Turf je ook mee als hij weer met iets komt als "waanzinnig hè" "dat is wel een kick he zeker"quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:21 schreef Cee het volgende:
Kom op Winston met je 'stel je voor' vragen. Doe dan een vraag als "Stel je voor, er komt morgen een zombie-apolcalypse, wat is het laatste dat je doet?" Da's interessanter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |