Zijn tot nu toen niet veiligquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:46 schreef Pisces29 het volgende:
Wat was er met Charlotte en Nyssina?
Jaquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Die tieten van Nyssina steeds. Net of ze gebodypaint is.
Ja dat viel de persoon naast mij op de bank ook opquote:
Thanksquote:
quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:47 schreef Brachypelma het volgende:
Als het om The Voice gaat, en dus echte talenten snap ik niet dat ze toch weer mensen laten bellen en stemmen?? Waarom niet de jury gewoon zelf laten doen. Dat is wel echt onzin weer.
Gaat niet om The Voice meer maar om de favorieten.
quote:
idd, deden ze vorige week wel. zal we teveel invloed hebben gehad op aantal sms'esquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:50 schreef NouMooiNiet het volgende:
Vorige week noemden ze toch uit beide groepen de 2 die tot nu toe veilig waren..
Is dat nu niet?
Ik heb alleen Anne en Rafaella gehoord.
En ik voeg toe: Eigenheid.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:57 schreef Fir3fly het volgende:
Ok ik heb uit verveling een poging gewaagd, en er zijn een paar dingen die mij er van gaan weerhouden om volgende week weer te kijken:
- Wendy van Dijk
- Juryleden die geen kritiek geven op 'hun' kandidaten
- Het gebruik van de woorden 'rockchick', 'genieten' en willekeurige Engelse uitspraken inclusief tenenkrommend accent
- En het ergste van allemaal, die Red Room. Ik heb een godsgruwelijke teringhekel aan de zogenaamde 'social media' en het wordt me hier wederom door de strot gedouwd
.
Ik hoop het vurigquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:58 schreef Pisces29 het volgende:
Social media is straks net zoiets als 'bling bling' wat ook in elk programma voorbij kwam een paar jaar geleden
ze moeten gewoon kappen met die kutkulquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:58 schreef Pisces29 het volgende:
Social media is straks net zoiets als 'bling bling' wat ook in elk programma voorbij kwam een paar jaar geleden
die Red Room is echt om te huilen inderdaad, even kijken hoeveel twitteraars een kandidaat een aanzoek hebben gedaan en hoe 'de shit' mensen iemand vinden - interessant, man.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:57 schreef Fir3fly het volgende:
Het ergste van allemaal, die Red Room. Ik heb een godsgruwelijke teringhekel aan de zogenaamde 'social media' en het wordt me hier wederom door de strot gedouwd
.
Ik zie nu pas dat jij het bent, ik ben zo gewend om alleen naar avatars te kijkenquote:
Omdat er al een programma is dat zo heet... oorspronkelijk was dat ook de naamquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:01 schreef Fir3fly het volgende:
Oh en 'Voice of Holland'. Ik moet bijna overgeven elke keer als dat gezegd wordt. Waarom niet gewoon 'The Voice'?
Ik wil nog wel een keer wisselen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat jij het bent, ik ben zo gewend om alleen naar avatars te kijken
Dat is nog geen reden waarom ze het elke keer moeten uitspreken als TA VOIS OF HALLAND!quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Omdat er al een programma is dat zo heet... oorspronkelijk was dat ook de naam
Die is op theatertour en kon er niet bij zijn.quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:03 schreef winterapfel het volgende:
ff gemist...waar is Roel gebleven vandaag????
Ughquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Omdat er al een programma is dat zo heet... oorspronkelijk was dat ook de naam
Nou ik hoor heel vaak op z'n Amsterdams "HÔlland"quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat is nog geen reden waarom ze het elke keer moeten uitspreken als TA VOIS OF HALLAND!
Omdat ze het dan kunnen verkopen als The Voice of Spain/UK/USA/Brazil ed.quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:05 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ugh. Ok geldige reden maar waarom dan 'of Holland'?
!
Owen shumacher en Paul Grootquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:08 schreef Pisces29 het volgende:
Wie zijn dit, op die Chesterfield bank?
Owen Shoemacher en Paul Groot te laatquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:08 schreef Pisces29 het volgende:
Wie zijn dit, op die Chesterfield bank?
Dat snap ik. Mijn probleem is het woordje 'Holland'.quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Omdat ze het dan kunnen verkopen als The Voice of Spain/UK/USA/Brazil ed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |