Zijn tot nu toen niet veiligquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:46 schreef Pisces29 het volgende:
Wat was er met Charlotte en Nyssina?
Jaquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Die tieten van Nyssina steeds. Net of ze gebodypaint is.
Ja dat viel de persoon naast mij op de bank ook opquote:
Thanksquote:
quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:47 schreef Brachypelma het volgende:
Als het om The Voice gaat, en dus echte talenten snap ik niet dat ze toch weer mensen laten bellen en stemmen?? Waarom niet de jury gewoon zelf laten doen. Dat is wel echt onzin weer.
Gaat niet om The Voice meer maar om de favorieten.
quote:
idd, deden ze vorige week wel. zal we teveel invloed hebben gehad op aantal sms'esquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:50 schreef NouMooiNiet het volgende:
Vorige week noemden ze toch uit beide groepen de 2 die tot nu toe veilig waren..
Is dat nu niet?
Ik heb alleen Anne en Rafaella gehoord.
En ik voeg toe: Eigenheid.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:57 schreef Fir3fly het volgende:
Ok ik heb uit verveling een poging gewaagd, en er zijn een paar dingen die mij er van gaan weerhouden om volgende week weer te kijken:
- Wendy van Dijk
- Juryleden die geen kritiek geven op 'hun' kandidaten
- Het gebruik van de woorden 'rockchick', 'genieten' en willekeurige Engelse uitspraken inclusief tenenkrommend accent
- En het ergste van allemaal, die Red Room. Ik heb een godsgruwelijke teringhekel aan de zogenaamde 'social media' en het wordt me hier wederom door de strot gedouwd
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |