Schup mar tegen die bal Pieterke, 't is oe moeder nie!quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:14 schreef Guanabana het volgende:
Die reclame met Pietertje vind ik zo leuk
Business Class-aflevering van zondag 5 mei 2002quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Keek ik vroeger altijd, toen nog met elke week Pim Fortuijn.
quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Schup mar tegen die bal Pieterke, 't is oe moeder nie!
Misschien kun je haar optreden wel downloaden?quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:15 schreef iBenny het volgende:
Noooooooooo... ik kan Wiep niet downloaden
Je zult de Vodafone reclame missen in de Redroom.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:13 schreef NouMooiNiet het volgende:
Als ik nu naar de wc ga, haal ik het dan nog?
"doe maar ffies wisselen jongen"quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Totdat je een keer bij een sloot loopt en denk 'ik heb wel zin in wat pindakaas'... dan komt het wel goed uitquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:15 schreef Studiotje het volgende:
Alleen zo onlogisch om een pot pindakaas naast een sloot neer te zetten.
quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:14 schreef Bos81 het volgende:
VDH
Nog een keer een knikker van gekregen op de basisschool./ Toen Pieter zelf een jaar of 12 was en ik een jaar of 7
Eigenlijk had ie in het groen wit of rood-zwart moeten spelen. De kleuren van de 2 clubs uit Geldropquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat mag nietquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je zult de Vodafone reclame missen in de Redroom.
K heb t al gehaald,quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar heb je een punt..quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Totdat je een keer bij een sloot loopt en denk 'ik heb wel zin in wat pindakaas'... dan komt het wel goed uit
ja gaaaaaf, ik vind het echt een toevoeging aan het programmaquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
net als twitter, en Wendyquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja gaaaaaf, ik vind het echt een toevoeging aan het programma
Leuk he, eigenlijk vind ik alles leuk aan die reclame! Ook dat 'het gaat steeds beter'quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:16 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
"doe maar ffies wisselen, jongen"!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |