abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_88921593


Clubcompetities
Aviva Premiership (Engeland)
Top 14 (Frankrijk)
Magners League (Keltische landen + Italië)
Heineken Cup (Europa)
Super Rugby (Nieuw Zeeland, Australië, Zuid Afrika)
Curry Cup (Zuid Afrika)
ITM Cup (Nieuw Zeeland)

Landencompetities
RBS Six Nations
Tri-Nations
Rugby World Cup 2011
European Nations Cup

Nieuwssites
Scrum.com (ESPN)
Planetrugby
Rugbydump.com
BBC



[ Bericht 52% gewijzigd door Nielsch op 20-11-2010 08:02:04 ]
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_88921675
Wat een fysiek geweld zeg bij Wales-Fiji ... hard tegen hard.
pi_88921801
Wales geeft even gas...
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_88923125
Spannend tot aan het laatste fluitsignaal! Fiji gaat nu voor het gelijkspel...
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_88923170
Wat een foutenfestival was het af en toe ook.

En dan eindigt het met een teleurstellende 16-16 ...
pi_88923217
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 22:24 schreef knnth het volgende:
Wat een foutenfestival was het af en toe ook.

En dan eindigt het met een teleurstellende 16-16 ...
Wales heeft echt heel veel fouten gemaakt. Fiji heeft goed gespeeld. Die hadden een overwinning best verdiend eigenlijk...
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_88929291
Ik ben er ook weer bij dit topic :P.

Deze wedstrijd helemaal vergeten, morgen maar even mijn ouders opbellen dat ze Ierland - Nieuw Zeeland gaan opnemen. Heb helaas geen bbc 2 op mijn kamer..
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 20 november 2010 @ 01:30:18 #8
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_88931123
Heb wel zin in het WK :Y.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 20 november 2010 @ 16:12:57 #9
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_88945251
Schotland - Springbokken nu. :)
12-9 met bijna rust.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zaterdag 20 november 2010 @ 16:59:49 #10
8760 Beavis
Proud to be South African!
pi_88946624
De scheids is de weg heel erg kwijt. Alleen maar Schotse highlands wat hij nog ziet. :N
pi_88947439
Whoa. Heb alleen de tweede helft gezien maar een paar beslissingen van de ref leken me wel twijfelachtig. Toch knap van Schotland dat ze winnen. Natuurlijk zonder try's, dat kunnen ze nog steeds niet ...
pi_88947856
9 wedstrijden in 2010, 4 try's ...
pi_88949823
quote:
13s.gif Op zaterdag 20 november 2010 16:59 schreef Beavis het volgende:
De scheids is de weg heel erg kwijt. Alleen maar Schotse highlands wat hij nog ziet. :N
Je lijkt wel een voetballer met de scheids de schuld geven als je cluppie verliest...
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_88949928
En dan nu: Ierland tegen Nieuw Zeeland.

Ik ben benieuwd. Hopelijk kan Ierland die Sonny Bill Williams stoppen. Wat een dude is dat zeg, naast professioneel rugbyer ook professioneel bokser zijn!
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  zaterdag 20 november 2010 @ 18:33:52 #15
8760 Beavis
Proud to be South African!
pi_88950006
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 18:28 schreef Nielsch het volgende:

[..]



Je lijkt wel een voetballer met de scheids de schuld geven als je cluppie verliest...
Bah, dit is dus precies waarom ik maanden niet heb gereageerd in dit topic. Ik kan geen woord zeggen of Nielsch komt er weer aan met zijn arrogante gezeik.
De groeten. Ik ben weer weg :W
pi_88950148
quote:
15s.gif Op zaterdag 20 november 2010 18:33 schreef Beavis het volgende:

[..]


Bah, dit is dus precies waarom ik maanden niet heb gereageerd in dit topic. Ik kan geen woord zeggen of Nielsch komt er weer aan met zijn arrogante gezeik.
De groeten. Ik ben weer weg :W
Haha, sorry hoor, je moet het niet zo serieus nemen :D
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_88950799
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 18:32 schreef Nielsch het volgende:
En dan nu: Ierland tegen Nieuw Zeeland.

Ik ben benieuwd. Hopelijk kan Ierland die Sonny Bill Williams stoppen. Wat een dude is dat zeg, naast professioneel rugbyer ook professioneel bokser zijn!
Gelukkig voor Ierland speelt hij niet, jammer voor de rugbyliefhebber. Supergoeie speler.

Zodra Ierland kickt (grubber, up&under, touch, dropgoal) gaat het mis. Zolang ze de bal in hand houden, gaat het goed. Lijkt me een duidelijk gameplan, ja toch?
pi_88950814
quote:
15s.gif Op zaterdag 20 november 2010 18:33 schreef Beavis het volgende:

De groeten. Ik ben weer weg :W
Lekker blijven reageren, hoe meer zielen, hoe meer vreugd ...
pi_88950862
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 18:56 schreef knnth het volgende:

[..]

Gelukkig voor Ierland speelt hij niet, jammer voor de rugbyliefhebber. Supergoeie speler.

Zodra Ierland kickt (grubber, up&under, touch, dropgoal) gaat het mis. Zolang ze de bal in hand houden, gaat het goed. Lijkt me een duidelijk gameplan, ja toch?
Inderdaad, ook geen dropgoals meer proberen
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_88951204
Bal in hand = TRYYYYYYYYYYYY *O*
pi_88951532
Ierland geeft veel teveel penalties weg...

Ben benieuwd naar de 2de helft. De All Blacks schakelen dan vaak naar een nog hogere versnelling...
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_88951796
NZ spelen (nog) niet in de hoogste versnelling nee. Ik heb nog wel vertrouwen in de Ierse defensie, komt aan op concentratie en discipline en dan de kansen pakken die je kan pakken.

Maar eigenlijk denk ik gewoon dat NZ gaat weglopen :+
pi_88952052
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 19:25 schreef knnth het volgende:
NZ spelen (nog) niet in de hoogste versnelling nee. Ik heb nog wel vertrouwen in de Ierse defensie, komt aan op concentratie en discipline en dan de kansen pakken die je kan pakken.

Maar eigenlijk denk ik gewoon dat NZ gaat weglopen :+
Nou, daar ging de verdediging...
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_88952070
tsjongejonge :N
pi_88952145
En toen was het wel afgelopen. Wat een verschil met de eerste helft zeg :{
pi_88952690
Daar is Sonny Bill Williams ... daaag Ierland :W

Geweldige pickup van BOD trouwens ...
pi_88952691
mooie try van Ierland, met als beloning een try!
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_88953122
Als het Iers team een boetepot heeft: 100 euro in de pot voor iedere keer dat een forward kickt ...

Healy :')
pi_88953157
Ik hoop dat Ierland - Nieuw Zeeland de finale van het WK gaat worden, en dat Ierland die dag dan boven zichzelf uitstijgt...
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_88953244
Ierland speelt weer goed, ze kunnen het wel :)
pi_88953436
Hmm, BBC-commentator valt het ook op ... NZ die steeds de bal doodmaakt bij de breakdown. Naar trekje waar ze vaker last van hebben.
pi_88953524
geen try denk ik, zijn voet raakt de lijn...
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_88953923
Beste wedstrijd van Ierland sinds de grand slam. Wel jammer dat het voor een deel de 30-plussers zijn die het verschil maken. Gelukkig wel wat opstomend talent maar of het genoeg is om de komende jaren te presteren?

NZ bij vlagen machinaal.

Leukste wedstrijd van het weekend! Niet het leukste resultaat :)

Hopelijk kan Wales volgende week iets meer tegen NZ inbrengen ...
pi_89216872
Dit weekend is het laatste "volle" weekend van de Autumn Internationals. De BBC zendt vandaag Wales - Nieuw Zeeland uit (18:00 uur, BBC2) en morgen Ierland - Argentinie (15:00 uur, BBC2). De overige wedstrijden van dit weekend zijn hier te vinden en ongetwijfeld te bekijken via een bekende streamsite ;) .
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_89228006
Italie wint met 24-16 van Fiji...
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 27 november 2010 @ 18:49:05 #36
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_89231955
Roemenie pakt het laatste WKticket. Ze verslaan Uruguay met 39-12. In Montevideo werd het 21-21. :)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_89232978
Had graag Uruguay gezien maar het zal vast verdiend zijn :)
pi_89233372
Ik ben geen groot rugbykenner maar ligt het nou aan mij dat NZL altijd en overal in de breakdown loopt te kutten? Nu krijgt er iemand geel voor maar het lijkt mij echt vaker te gebeuren en ze komen er vaak ongestraft mee weg.
pi_89233428
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 19:33 schreef knnth het volgende:
Ik ben geen groot rugbykenner maar ligt het nou aan mij dat NZL altijd en overal in de breakdown loopt te kutten? Nu krijgt er iemand geel voor maar het lijkt mij echt vaker te gebeuren en ze komen er vaak ongestraft mee weg.
Nee, vorige week tegen Ierland deden ze dat ook al... Echt superirritant. Hoop dat Wales wint vanavond!
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_89233439
Zuid Afrika was goed vandaag!
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_89233464
jezus, die winger stond echt helemaal vrij... was inderdaad een try (helaas)
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_89239575
Zo, Australië is bezig met een heuse slachting in het Stade de France...

Eindstand 16 - 59... Erg pijnlijk voor de Fransen...

[ Bericht 30% gewijzigd door Nielsch op 27-11-2010 22:45:16 ]
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  Moderator / Redactie Sport zondag 28 november 2010 @ 16:14:47 #43
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_89259274
Divisie 1B
Czech Republic (30)
Germany (36)
Moldova (33)
Poland (37)
Belgium (25)
Netherlands (39)

Hoe verhoudt NL zich tegen de andere landen op papier? Duels tegen Czech Republic en Duitsland gingen verloren. De ranking is in ons nadeel :P.

[ Bericht 13% gewijzigd door borisz op 28-11-2010 16:25:46 ]
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_89273278
Nederland is net gepromoveerd, hebben een nieuwe (Franse) coach ... het ziet er allemaal niet onaardig uit maar het is verre van dodelijk genoeg. Volgende wedstrijd tegen België, die pakken we :P

Ierland speelt weer eens redelijk goed rugby, hoewel dat deels kwam door Argentinië (volgens mij had Contepomi de schoenen van Sexton geleend) ... in ieder geval een positief einde van de internationals.

Nog 68 dagen tot 6 Nations!
  Moderator / Redactie Sport woensdag 1 december 2010 @ 21:11:15 #45
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_89404315
quote:
Congratulations to the IRB Award winners for 2010: Richie McCaw (Player of the Year), Graham Henry (Coach of the Year) and the All Blacks (Team of the Year) - what a hat-trick for New Zealand!
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_90872061
Nog 30 dagen!

Als opwarmer het slot van misschien wel de spectaculairste wedstrijd van de vorige editie:

pi_90874846
En de grote vraag is natuurlijk of Gavin Henson na een afwezigheid van 2 jaar zonder rugby - waarin zijn relatie met Charlotte Church uitging, hij meedeed aan Strictly Come Dancing en hij naar de Saracens verhuisde - weer wordt opgeroepen bij Wales.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  zaterdag 8 januari 2011 @ 14:31:30 #48
8760 Beavis
Proud to be South African!
pi_91023039
Net even mijn broer aan de telefoon gehad. Wij hebben al een tijdje plannen om weer met vakantie naar Zuid Afrika te gaan en we hebben besloten om het te doen als het daar winter is.
Tijdens het ouwehoeren bedacht ik mij dat dan ook de tri-nations is. Wij gaan dus, als wij kaartjes kunnen krijgen, naar de beide thuiswedstrijden:
13 augustus tegen Australië in Durban
20 augustus tegen All Blacks in Port Elizabeth

Nu heb ik als taak om de kaarten te regelen. Ik ga snel aan de slag!!

*O*

[ Bericht 0% gewijzigd door Beavis op 08-01-2011 14:59:12 ]
pi_91155527
quote:
6s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 14:31 schreef Beavis het volgende:
Net even mijn broer aan de telefoon gehad. Wij hebben al een tijdje plannen om weer met vakantie naar Zuid Afrika te gaan en we hebben besloten om het te doen als het daar winter is.
Tijdens het ouwehoeren bedacht ik mij dat dan ook de tri-nations is. Wij gaan dus, als wij kaartjes kunnen krijgen, naar de beide thuiswedstrijden:
13 augustus tegen Australië in Durban
20 augustus tegen All Blacks in Port Elizabeth

Nu heb ik als taak om de kaarten te regelen. Ik ga snel aan de slag!!

*O*
Pff, ik ben jaloers! Is het al gelukt met de kaartjes? Sfeer daar in Zuid-Afrika tijdens de wedstrijden lijkt mij geweldig.

Iets heel anders, zijn er nog echt spelers hier, of mer liefhebbers van de sport? Ik vroeg mij namelijk af of er mensen ervaring hebben met:

http://www.passbackrugby.com/

Passen schort het mij nogal en aangezien het als 2de centre (lijnspeler in het algemeen) nogal belangrijk is.. wilde graag weten of je hier echt veel aan hebt qua training.
  dinsdag 11 januari 2011 @ 22:03:44 #50
8760 Beavis
Proud to be South African!
pi_91184137
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 11:49 schreef StinsonB het volgende:

[..]

Pff, ik ben jaloers! Is het al gelukt met de kaartjes? Sfeer daar in Zuid-Afrika tijdens de wedstrijden lijkt mij geweldig.

Iets heel anders, zijn er nog echt spelers hier, of mer liefhebbers van de sport? Ik vroeg mij namelijk af of er mensen ervaring hebben met:

http://www.passbackrugby.com/

Passen schort het mij nogal en aangezien het als 2de centre (lijnspeler in het algemeen) nogal belangrijk is.. wilde graag weten of je hier echt veel aan hebt qua training.
De kaarten zijn nog niet in de verkoop. Had ik ook niet verwacht en eigenlijk is het maar goed ook want ik gelezen dat ze als warme broodjes over de toonbank gaan. Ik heb inmiddels begrepen dat leden van de supportersvereniging voorrang krijgen op tickets.....ik ben nu dus ook lid :D
Nu afwachten tot ze de verkoop in gaan en dan vooraan staan om tickets te bemachtigen.

Zelf speel ik trouwens niet meer. Vroeger, op school in zuid afrika, heb ik wel gespeeld. Hier in Nederland nooit.
pi_91184472
quote:
Op dinsdag 11 januari 2011 11:49 schreef StinsonB het volgende:

[..]

Pff, ik ben jaloers! Is het al gelukt met de kaartjes? Sfeer daar in Zuid-Afrika tijdens de wedstrijden lijkt mij geweldig.

Iets heel anders, zijn er nog echt spelers hier, of mer liefhebbers van de sport? Ik vroeg mij namelijk af of er mensen ervaring hebben met:

http://www.passbackrugby.com/

Passen schort het mij nogal en aangezien het als 2de centre (lijnspeler in het algemeen) nogal belangrijk is.. wilde graag weten of je hier echt veel aan hebt qua training.
Heb redelijk wat jaren gespeeld (2de rij), maar ben sinds een jaar gestopt omdat ik maar last bleef houden van mijn knieen.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_91218911
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 22:03 schreef Beavis het volgende:

[..]

De kaarten zijn nog niet in de verkoop. Had ik ook niet verwacht en eigenlijk is het maar goed ook want ik gelezen dat ze als warme broodjes over de toonbank gaan. Ik heb inmiddels begrepen dat leden van de supportersvereniging voorrang krijgen op tickets.....ik ben nu dus ook lid :D
Nu afwachten tot ze de verkoop in gaan en dan vooraan staan om tickets te bemachtigen.

Zelf speel ik trouwens niet meer. Vroeger, op school in zuid afrika, heb ik wel gespeeld. Hier in Nederland nooit.
Haha slim, kan mij wel voorstellen dat de kaarten snel uitverkocht zijn, zijn nogal een affiches..

Wat voor positie heb je gespeeld in Zuid-Afrika, en waarom ben je er in Nederland niet mee begonnen?

@ Nielsch Ja, 2de rij kan volgens mij nogal op je knieen drukken. Ben blij dat ik een lijnspeler ben :P
pi_91224943
Ja, al heb ik al sinds m'n vroegste jeugs al zwakke knieen... lang voordat ik met rugbyen begon. Had er vroeger ook last van bij tennis en hockey.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_91487339
Cool Beavis, als dat zou lukken :)

Ik heb anderhalf jaar oid getraind en drie en een halve wedstrijd gespeeld :P Ik was relatief oud toen ik begon (28 ofzo) maar ik wilde het gewoon geprobeerd hebben om nooit spijt te hebben dat ik het nooit gedaan zou hebben. Fantastische sport maar ik had er meer energie ingestoken als ik jonger was geweest. Dus toen het begon te ijveren met (deeltijd) studie en social life ben ik er gauw mee gestopt. Toch wel toffe ervaring dat ik mijn debuut heb mogen maken in de tweede klasse, samen spelend met enkele internationals.

Ik ga trouwens naar Frankrijk-Schotland en Schotland-Ierland :D Eerste wedstrijd met de auto heen en terug naar Parijs, tweede wedstrijd maken we een zuipweekend van met z'n vieren in Edinburgh.

Laat 6N maar beginnen :D
  maandag 17 januari 2011 @ 21:46:51 #55
8760 Beavis
Proud to be South African!
pi_91488045
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 21:35 schreef knnth het volgende:
Cool Beavis, als dat zou lukken :)
We hebben inmiddels al besloten om de wedstrijd tegen de Wallabies te laten schieten. Het past nou eenmaal niet in al onze andere plannen en om onze hele vakantie om te gooien voor een rugbywedstrijd die we ook in de kroeg kunnen zien gaat ons net te ver. Wij zitten dan nog ruime een week voor het einde van onze vakantie en zoals het er nu voorstaat zitten wij zowat aan de andere kant van het land.
De wedstrijd tegen de All Blacks is nog wel een doel. Daar willen wij wel heen. Dat is dan het laatste wat wij zullen doen op vakantie en dan rijden we wel even een kleine 2200km om :D
pi_91491250
2200km 8)7 Wat een land ook ... moeilijk te beseffen voor iemand die altijd in het o zo grote Nederland heeft gewoond.
  maandag 17 januari 2011 @ 22:54:16 #57
8760 Beavis
Proud to be South African!
pi_91492682
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 22:32 schreef knnth het volgende:
2200km 8)7 Wat een land ook ... moeilijk te beseffen voor iemand die altijd in het o zo grote Nederland heeft gewoond.
De vliegtickets zijn vandaag geboekt: vertrek op zaterdag 23 juli en terugkomst in Nederland op dinsdag 23 augustus. Normaal gesproken zou ik op 22 augustus weer moeten gaan werken maar ik heb een paar extra dagen genomen speciaal voor de wedstrijd. Als wij geen tickets kunnen krijgen is het een leuke verlenging van de vakantie maar de verlenging is wel alleen met het oog op de wedstrijd.
Damn, ik kan niet meer wachten!! Na 24 jaar kom ik weer in mijn geboorteland *O* Augustus 1987 (ik was toen 14) heb ik ZA voor het laatst gezien en ik heb steeds meer heimwee!!
pi_91493575
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 11:48 schreef Nielsch het volgende:
En de grote vraag is natuurlijk of Gavin Henson na een afwezigheid van 2 jaar zonder rugby - waarin zijn relatie met Charlotte Church uitging, hij meedeed aan Strictly Come Dancing en hij naar de Saracens verhuisde - weer wordt opgeroepen bij Wales.
quote:
Gavin Henson suffers Six Nations injury blow

The Saracens centre tore a calf muscle against Leinster on Saturday and will be out for three weeks.

http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/rugby_union/welsh/9362885.stm
pi_91756188
Fiji wellicht uitgesloten van WK

quote:
Fiji's participation at the Rugby World Cup has been thrown into doubt after the IRB wrote to the Fiji Rugby Union (FRU) in the wake of their power struggle against the country's military government.

The union's board was forced to step down earlier this month after the government refused to bankroll the team's World Cup campaign due to the alleged mismanagement of a lottery designed to raise funds for the team's participation.

Sports Minister Filipe Bole forced the board's hand by refusing to provide the necessary F$3 million unless they quit, with a special general meeting called for January 29 in order to elect new officials.

The Fiji Sun reports however that the meeting has been postponed and the resignation of chief executive Keni Dakuidreketi turned down following the letter from the IRB.

"Any action in contravention of the constitution of the FRU will result in the union potentially not remaining in good standing as a member of the union of the IRB which may result in the IRB having to take a determination on the continued membership of the IRB of the FRU," the IRB's letter said.

IRB chairman Bernard Lapasset and chief executive Mike Miller are reportedly set to meet with the current board in February. Fiji are slated to begin their World Cup Pool D campaign against Namibia on September 10 before clashes with South Africa, Wales and Samoa.
Zou wel zonde zijn, altijd wel een mooie smaakmaker die voor verrassingen kan zorgen.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_91760086
Kwartfinales van de Heineken Cup zijn sinds vanmiddag bekend. Omdat de geplaatste clubs in het verleden vaak naar een ander stadion zijn gegaan met kwart- en halve finales (in verband met grote vraag naar tickets), heb ik de stadions waar de wedstrijden waarschijnlijk gespeeld gaan worden erachter gezet. Opvallend is dat er dan twee stadions in Spanje bijzitten.

quote:
Biarritz Olympique (FRA) - Stade Toulousain (FRA) @ Estadio Anoeta, San Sebastian, Spain
Leinster Rugby (IRE) - Leicester Tigers (ENG) @ Aviva Stadium, Dublin, Ireland
Northampton Saints (ENG) - Ulster Rugby (IRE) @ Ricoh Arena, Coventry, England
USA Perpignan (FRA) - RC Toulonnais (FRA) @ Estadi Lluis Company, Barcelona, Spain
Allemaal op zaterdag 9 april. Mooie rugbyday.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_91939419
quote:
Six Nations to end experiment of Friday night matches

Wales' game with England next week will be the last Friday night match in the Six Nations for the foreseeable future.

Championship chief executive John Feehan has confirmed the experiment, run for the last two years, will be scrapped for 2012 and 2013.

^O^
  Moderator / Redactie Sport donderdag 27 januari 2011 @ 15:09:24 #62
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_91942657
Six nations krijgt natuurlijk traditioneel een eigen topic --> [Rugby] Six Nations 2011
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_91949275
Beste rugbyliefhebbers,

Van 4 februari tot 19 maart vindt het Zeslandentoernooi, het belangrijkste rugbytoernooi op het noordelijk halfrond, weer plaats. Wij willen dit grote toernooi uiteraard via FOK!sport verslaan en daarom zijn we op zoek naar fanatiekelingen die daar graag met mee willen helpen.

Wat is de bedoeling?


Net als vorig jaar zijn we van plan om na elke gespeelde ronde een overzicht te maken. Daarin komen de uitslagen + verslag van alle gespeelde wedstrijden. Aan de hand van een planning, die door ons zal worden samengesteld, kan je precies zien op welke dag jij aan de beurt bent om dit overzicht op onze site te posten.

Heb je interesse hierin? Neem dan snel met ons contact op via sport@fok.nl

Inschrijven kan voor 31 januari!
Counting all the assholes in the room, Well I'm definitely not alone.
AFCA, Can't be stopped!
Rammstein über alles.
pi_92120460
Try van het jaar 2010:


Het zal wel aan mij liggen, ik vind er geen bal aan. Knappe try maar als ik iemand honderd meter wil zien sprinten kijk ik wel naar ehhh ... de honderd meter sprint.

Ik vond bijna alle andere genomineerden beter/mooier/interessanter ...
pi_92120714
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 13:37 schreef knnth het volgende:
Try van het jaar 2010:


Het zal wel aan mij liggen, ik vind er geen bal aan. Knappe try maar als ik iemand honderd meter wil zien sprinten kijk ik wel naar ehhh ... de honderd meter sprint.

Ik vond bijna alle andere genomineerden beter/mooier/interessanter ...
hij gaat wel mooi om een mannetje heen... maar ik snap wat je zegt...
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_92121087
Alle genomineerden:


Mijn stem was op 5, Contepomi in Argentinie - Frankrijk... Geweldig hoe hij zo om en door 4 a 5 Franse verdedigers heen loopt!

Waarom zitten er eigenlijk ook vrouwen tussen? Die kunnen hun eigen TOTY toch wel krijgen?
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_92261438
Lol, Gavin Henson is alweer weg bij de Saracens en gaat volgens geruchten naar RC Toulon in Zuid Frankrijk waar ook Jonny Wilkinson speelt. En dat terwijl meneer zonodig weg wilde uit Wales en in Londen wilde spelen om dichter bij z'n kinderen te kunnen zijn.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_92381816
Een paar topics geleden hadden we het over het Amerikaanse rugby en toen werd er gezegd dat spelers die de NFL net niet halen het Amerikaanse team eigenlijk wel heel erg zouden kunnen helpen. Sindsdien hebben enkele spelers waaronder Leonard Peters en Miles Craigwell de switch naar rugby (sevens) gemaakt en dit artikel over Miles Craigwell vond ik dan ook wel erg mooi om te lezen:

http://www.stuff.co.nz/sp(...)NFL-dream-for-sevens

Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_92403215
Gaaf :)
pi_93478015
Vrijdag had er iemand bij ons op de club een aantal wedstrijden van de Super 15, tering dat gaat wel heel hard.
Leuke wedstrijden op een belachelijk tempo.
Fuck with a Hooker, get rucked.
pi_93729311
hallo, ik heb dit topic nu pas gevonden. Gaat dit puur over de 6 nations? Zitten jullie zelf ook op rugby? Ik zit bij de Pink Panthers in driebergen en ben flanker. Ik speel bij de junioren.
''Altijd trek in een pilsje''
  Moderator / Redactie Sport zondag 6 maart 2011 @ 16:07:33 #72
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_93729472
Dit is het algemene topic. Voor de Six nations is een speciaal topic --> [Rugby] Six Nations 2011

Ikzelf rugby niet maar volg het verder wel. Nou ja eigenlijk alleen maar de landenwedstrijden :P.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_93757796
Ik speel in het 2e van Waterland.
Zal nooit hoger komen daarvoor ben ik te laat begonnen en zie mezelf ook niet 5 dagen in de week trainen.
Maar heb er een hoop lol in dus dat komt goed.
Fuck with a Hooker, get rucked.
pi_93775264
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 07:49 schreef LamstraalASD het volgende:
Ik speel in het 2e van Waterland.
Zal nooit hoger komen daarvoor ben ik te laat begonnen en zie mezelf ook niet 5 dagen in de week trainen.
Maar heb er een hoop lol in dus dat komt goed.
Ken je die hele grote dikke van jullie Junioren: Niels :P ?
''Altijd trek in een pilsje''
pi_93803770
Die lelijke die ook nog een broer heeft die bij de senioren speelt?
Diegene die mocht trainen voor onder de 18 en zijn kicksen was vergeten?
Die Niels ken ik :D
Weet niet of er nog een Niels speelt maar volgens mij niet.

[ Bericht 10% gewijzigd door LamstraalASD op 08-03-2011 08:03:26 ]
Fuck with a Hooker, get rucked.
pi_93891323
quote:
Op dinsdag 8 maart 2011 07:41 schreef LamstraalASD het volgende:
Die lelijke die ook nog een broer heeft die bij de senioren speelt?
Diegene die mocht trainen voor onder de 18 en zijn kicksen was vergeten?
Die Niels ken ik :D
Weet niet of er nog een Niels speelt maar volgens mij niet.
Klinkt als hem ja. Z'n kicksen vergeten zou echt een actie voor hem zijn :') . Ik ken hem verder niet persoonlijk maar hij is denk ik 1.95 en zeker 120 kg+

Klinkt dat hetzelfde :p ?
''Altijd trek in een pilsje''
pi_93892918
Hij is volgens mij niet zo groot, Zal morgen eens navragen of er nog meer nielsen zijn.
Fuck with a Hooker, get rucked.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 16 maart 2011 @ 11:12:55 #78
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_94184566
De WKduels in Christchurch worden verplaatst naar andere stadions in NZ. Het stadion en de omgeving is dusdanig beschadigd tijdens dat een reperatie langer gaat duren dat dan het half jaar. Om alle risico's te vermijden worden de duels daar verplaatst.

Engeland zou daar het WK openen tegen Argentinie
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  donderdag 17 maart 2011 @ 22:18:13 #79
8760 Beavis
Proud to be South African!
pi_94263846
Tickets voor SA-Australië en SA-All Blacks zijn besteld. Vanmiddag om 15:11 kreeg ik een mailtje van de supportersvereniging dat de kaarten in de verkoop zijn en ik heb meteen voor beide wedstrijden de kaarten besteld. We willen toch naar beide wedstrijden. De plannen voor de vakantie waren al wat gewijzigd en we zijn rond de 20e redelijk in de buurt van Durban.

quote:
Tickets are sold on a first come, first serve basis
Dat geeft mij goede hoop dat het gaat lukken :Y
pi_94286453
Je kan ook nog naar Crusaders - Sharks in Londen
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  vrijdag 18 maart 2011 @ 17:20:20 #81
8760 Beavis
Proud to be South African!
pi_94298083
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 12:45 schreef Nielsch het volgende:
Je kan ook nog naar Crusaders - Sharks in Londen
Weet ik. Als het de Bulls waren, was het het overwegen waard. Nu niet zozeer, hoewel het natuurlijk wel een schitterende wedstrijd zal zijn :)
pi_95662012

Ik kan niet wachten op het WK (of Tri-Nations for that matter), enkel om het fenomeen SBW weer in actie te zien :D
pi_95677238
En in 2012 misschien ook weer in de Franse competitie / Heineken Cup. RC Toulon heeft hem een aardig salaris geboden om weer terug te keren naar Zuid-Oost Frankrijk.

Ook best bizar dat hij gewoon professioneel mag boksen.

Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 23 april 2011 @ 23:56:30 #84
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_95904295
In de European Nations Cup heeft NL vier duels verloren. NL - Belgie werd 18-30.
Volgende week wacht nog een duel tegen Moldavie. Die staan nu tweede achter Belgie.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_95994083
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2011 07:33 schreef Nielsch het volgende:
Lol, Gavin Henson is alweer weg bij de Saracens en gaat volgens geruchten naar RC Toulon in Zuid Frankrijk waar ook Jonny Wilkinson speelt. En dat terwijl meneer zonodig weg wilde uit Wales en in Londen wilde spelen om dichter bij z'n kinderen te kunnen zijn.
En inmiddels is hij ontslagen bij Toulon _O-

quote:
http://www.skysports.com/story/0,,16611_6898020,00.html

Gavin Henson has been released by Toulon after playing just twice for the Top 14 club.

The former Wales international had been suspended following a breach of discipline earlier this month, when he was involved in a dust-up with team-mates.

And now a report in French newspaper L'Equipe says the 29-year-old has been sacked by club president Mourad Boudjellal.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 april 2011 @ 13:30:51 #86
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_96180305
Wat een ge-wel-di-ge halve finale tussen Leinster en Toulouse _O_

Zo ontzettend balen dat ik de finale niet kan zien :{
pi_96182666
Ik hoop dat USA Perpignan uiteindelijk de Heineken Cup wint! Wat vind ik dat een gaaf team. Ze wilden hun kwartfinale in Nou Camp spelen, maar dat mocht niet. Uiteindelijk speelden ze die in het Olympisch Stadion van Barcelona en die was helemaal uitverkocht!
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  maandag 23 mei 2011 @ 17:28:54 #89
8760 Beavis
Proud to be South African!
pi_97208106
Vandaag bericht gekregen dat mijn broer en ik tickets hebben voor beide thuiswedstrijden van Zuid Afrika tijdens de Tri-Nations *O* *O*
pi_97209287
Gaaf man! Geniet ervan :)
pi_97413759
In 2007 was het een succesvolle topicreeks, dus dit jaar natuurlijk weer:

Rugby World Cup 2011 #1 - The wait is almost over
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 28 mei 2011 @ 11:13:53 #92
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_97414089
9/9 10.30 de eerste wedstrijd :+.
Nieuw-Zeeland - Tonga
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_97414131
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 11:13 schreef borisz het volgende:
9/9 10.30 de eerste wedstrijd :+.
Nieuw-Zeeland - Tonga
Per weekend kun je wel 4 wedstrijden pakken (als je om 07:00 of 08:00 uur al klaar bent).
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  Moderator vrijdag 3 juni 2011 @ 20:00:02 #94
9859 crew  Karina
Woman
pi_97668568
Tip voor de rugby liefhebbers hier, Union Cup in Amstelveen dit weekend.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_98363959
quote:
http://www.dailymail.co.u(...)ded-Wales-squad.html

Phillips suspended from Wales' squad following alleged fracas at McDonald's

Lions scrum-half Mike Phillips fears he will miss the World Cup after being banned by Wales following a late-night altercation in Cardiff city centre.

The 28-year-old, who split with girlfriend Duffy last month, was led away by police in the early hours of Tuesday after a row with door staff outside a McDonald’s.

Check artikel voor foto's. Laatste berichten zijn wel dat hij alsnog dinsdag mag bijsluiten bij het trainingskamp.

Wat een selectie :N Phillips, Powell, Henson, Davies :')
  maandag 4 juli 2011 @ 06:23:19 #97
164283 Luco
Buongiorno!
pi_99010836
*O*. Heb zojuist kaarten gekocht voor de Wallabies - Springboks in het ANZ Stadium in Sydney als onderdeel van de Tri-Nations cup.. En voor slecht 10AUD extra ook maar meteen Wallabies - Samoa gekocht, kan ik een keer zo'n haka in het stadion zien.

Ben echter nog nooit naar een rugbywedstrijd geweest en heb ook echt geen flauw idee wat ik ervan moet verwachten... Ik weet ook bar weinig van de regels af eigenlijk :')
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
pi_99011702
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 06:23 schreef Luco het volgende:
*O*. Heb zojuist kaarten gekocht voor de Wallabies - Springboks in het ANZ Stadium in Sydney als onderdeel van de Tri-Nations cup.. En voor slecht 10AUD extra ook maar meteen Wallabies - Samoa gekocht, kan ik een keer zo'n haka in het stadion zien.

Ben echter nog nooit naar een rugbywedstrijd geweest en heb ook echt geen flauw idee wat ik ervan moet verwachten... Ik weet ook bar weinig van de regels af eigenlijk :')
Hoi Luco, ik denk dat je een mooie tijd gaat hebben. Ik weet niet echt wat de Australiërs voor een wedstrijd doen, maar de Zuid Afrikanen hebben vaak een braai (bbq) voor de wedstrijd, op het terrein voor het stadion. Beetje a la de Amerikanen bij de NFL. Ben naar wedstrijden in Engeland en Frankrijk geweest en daar was het vooral gezelligheid en bier drinken vooraf (en achteraf) rondom het stadion.

Het is wel handig als je iets van de regels weet. Al is het maar om de wedstrijd een beetje te kunnen volgen. Misschien helpen de drie onderstaande filmpjes (eerste komt uit Het Klokhuis). Verder kun je vaak ook een zendertje kopen bij de ingang van het stadion, waarmee je rechtstreeks kan horen wat de referee zegt. Dat kan ook wel eens helpen bij het volgen van de wedstrijd.




Dit zijn trouwens vooral de basisregels. De spelregels van rugby zijn ontzettend uitgebreid. Waarschijnlijk is er geen enkele andere sport met zoveel regels (of wetten / laws, zoals ze in rugby worden genoemd). Zelfs als je de basisregels heel goed kent, gebeuren er nog genoeg dingen op een veld waarvan je zal denken: "he, waarom wordt er nu weer gefloten?"

[ Bericht 6% gewijzigd door Nielsch op 04-07-2011 08:58:33 ]
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_99011725
Australië - Samoa zal wellicht wat eenzijdig zijn, en denk ook niet dat het stadion erg vol zit bij die wedstrijd. Australië - Zuid Afrika zal wellicht spannender zijn en veel meer toeschouwers trekken.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  maandag 4 juli 2011 @ 09:29:10 #100
164283 Luco
Buongiorno!
pi_99012334
Top! Hopen dat ik er nu ook wat meer van snap als ik aankomende woensdag de Origins ga kijken in de lokale pub.
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
pi_99012399
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 09:29 schreef Luco het volgende:
Top! Hopen dat ik er nu ook wat meer van snap als ik aankomende woensdag de Origins ga kijken in de lokale pub.
Origins is Rugby League, wat lijkt op Rugby Union (waar jij kaartjes voor hebt gekocht), maar toch op sommige gebieden weer hele andere regels heeft. Grootste verschil is dat er in League geen rucks of mauls (strijd om balbezit) worden gevormd na een tackle, maar dat de aanvallende partij de bal mag houden en verder mag spelen, echter als ze na 6 keer nog niet hebben gescoord, gaat het balbezit over naar de andere partij. League speel je met 13 man, Union met 15. League is wat makkelijker te volgen, aangezien je niet al het gedoe rond rucks en mauls hebt die je bij Union wel hebt. Bovendien is League sneller dan Union. Al met al is League daarom wat makkelijker (en vaak dus ook leuker) om te volgen dan Union.

In Australië is League trouwens een stuk populairder dan Union, terwijl in alle andere landen juist Union de norm is (of de enige vorm van rugby).

http://en.wikipedia.org/w(...)ague_and_rugby_union

Al met al worden League en Union echt gezien als twee verschillende sporten. Er zijn spelers die een switch maken (Sonny Bill Williams en Chris Ashton zijn de twee bekendste voorbeelden van de laatste tijd) en zelfs voor een ander land uitkomen in Union dan dat ze voor League deden. Luke McLean bijvoorbeelde speelde League voor Australië en nu Union voor Italië.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_99013704
Wat tof Luco, geniet ervan!

quote:
Burger facing World Cup fitness battle

Springboks flanker Schalk Burger faces a race to prove his fitness ahead of this year's Rugby World Cup after picking up a thumb injury in the Stormers' Super Rugby semi-final defeat to the Crusaders.

http://www.espnscrum.com/southafrica/rugby/story/142936.html
:{ Dat is nou wel een speler die je erbij wil hebben.

Duimen :') dan maar :P
pi_99013824
Nee, ik heb een hekel aan Schalk Burger. Wat een onsportieve kerel is dat zeg. Laat hem maar lekker thuis.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_99014031
Hahaha, hij maakt inderdaad wel wat los bij supporters :P Het is af en toe een enorme eikel, af en toe is hij briljant.

Over Schalk gesproken, dat Schalk Brits niet mee is vind ik helemaal vaag. Ik snap wel dat hij niet de eerste keus is maar met zo'n veelzijdige speler heb je gewoon meer opties.
Nouja, De Villiers zal het wel weten *kuch*
pi_99030740
De Villiers voelt volgens mij erg veel druk om Chilliboy Ralapelle op te stellen als hooker (allebei neger, jeweetz, laatst was er weer commentaar van de regering dat er te weinig negers rugby spelen in Zuid Afrika). Daarom slaat hij Schalk Brits en Bismarck de Plessis over, terwijl deze twee spelers simpelweg beter hooken dan Ralapelle.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  maandag 4 juli 2011 @ 20:54:15 #106
8760 Beavis
Proud to be South African!
pi_99036877
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 18:29 schreef Nielsch het volgende:
De Villiers voelt volgens mij erg veel druk om Chilliboy Ralapelle op te stellen als hooker (allebei neger, jeweetz, laatst was er weer commentaar van de regering dat er te weinig negers rugby spelen in Zuid Afrika). Daarom slaat hij Schalk Brits en Bismarck de Plessis over, terwijl deze twee spelers simpelweg beter hooken dan Ralapelle.
Dat is jammer ja. Jake White had er 4 jaar geleden lak aan wat de politiek zei over de verhouding blank/zwart. Gewoon opstellen wie de besten zijn.
De Villiers is er helaas wel gevoelig voor. Du Plessis passeren zou een enorme fout zijn in ogen. Hopelijk komt hij nog bij zijn zinnen maar ik heb weinig hoop. Sinds Jake White weg is, is het wel een stuk minder met de bokke.
pi_99321588
Over twaalf dagen begint een periode met absurd veel internationaal rugby. Eerst Tri Nations, dan de oefenwedstrijden voor het WK gevolgd door natuurlijk het WK zelf.

Nederlandse tijden voor de hoogstwaarschijnlijk laatste editie van Tri Nations (volgend jaar mag Argentinië meedoen) ...

23 jul 12:00 - Australia vs South Africa
30 jul 9:35 - New Zealand vs South Africa
6 aug 9:35 - New Zealand vs Australia
13 aug 17:05 - South Africa vs Australia
20 aug 17:05 - South Africa vs New Zealand
27 aug 12:05 - Australia vs New Zealand
  maandag 11 juli 2011 @ 15:30:27 #108
164283 Luco
Buongiorno!
pi_99321922
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 15:22 schreef knnth het volgende:
Over twaalf dagen begint een periode met absurd veel internationaal rugby. Eerst Tri Nations, dan de oefenwedstrijden voor het WK gevolgd door natuurlijk het WK zelf.

Nederlandse tijden voor de hoogstwaarschijnlijk laatste editie van Tri Nations (volgend jaar mag Argentinië meedoen) ...

23 jul 12:00 - Australia vs South Africa
30 jul 9:35 - New Zealand vs South Africa
6 aug 9:35 - New Zealand vs Australia
13 aug 17:05 - South Africa vs Australia
20 aug 17:05 - South Africa vs New Zealand
27 aug 12:05 - Australia vs New Zealand
Die eerste ga ik dus live in het stadion zien _O_
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
pi_99322763
Dan moet je de hierboven aangegeven tijd even negeren anders mis je wat :+
  maandag 11 juli 2011 @ 15:55:57 #110
164283 Luco
Buongiorno!
pi_99322896
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 15:52 schreef knnth het volgende:
Dan moet je de hierboven aangegeven tijd even negeren anders mis je wat :+
Zou ik alleen maar veel te vroeg in het stadion zijn ;).
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
  maandag 11 juli 2011 @ 16:59:26 #111
8760 Beavis
Proud to be South African!
pi_99325376
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 15:30 schreef Luco het volgende:

[..]

Die eerste ga ik dus live in het stadion zien _O_
Ik nummer 3 en 4 *O*
pi_99574957
Wow, Samoa. _O_
pi_99575211
Altijd mooi als top tier nations worden afgestraft voor het opstellen van een veredeld b-team!
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_99575346

De beelden, mooi hoor.

Laatste commentaar is ietwat overdreven: "Australia's World Cup plans in tatters..."

Dat laatste zal wel meevallen. Hoop wel op een aantal mooie verrassingen tijdens het WK. Georgië tegen Schotland wellicht.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  zondag 17 juli 2011 @ 13:21:38 #116
164283 Luco
Buongiorno!
pi_99575730
Godver, ik had dus een kaartje voor die wedstrijd en ik ben gewoon vergeten te gaan :')
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
pi_99580484
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 13:21 schreef Luco het volgende:
Godver, ik had dus een kaartje voor die wedstrijd en ik ben gewoon vergeten te gaan :')
:')
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  zaterdag 23 juli 2011 @ 12:30:02 #118
164283 Luco
Buongiorno!
pi_99833665
#LucaOnTour bij #AUSvRSA http://post.ly/2bHxX

Stand na 20 minuten: 12-0
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
pi_99835013
Zo, de Springbokken worden nogal weggespeeld.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_99835028
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 12:30 schreef Luco het volgende:
#LucaOnTour bij #AUSvRSA http://post.ly/2bHxX

Stand na 20 minuten: 12-0
Deze keer niet vergeten te gaan? ;)
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  zaterdag 23 juli 2011 @ 13:13:25 #121
346169 UnitedStates
Mama, there goes that man.
pi_99835059
Wanneer begint het WK eigenlijk?
pi_99835114
quote:
2s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 13:13 schreef UnitedStates het volgende:
Wanneer begint het WK eigenlijk?
Rugby World Cup 2011 #1 - The wait is almost over
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_99835119
Verdediging van de Saffies is echt zo lek als een mandje.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_99835434
Als Australie zo doorgaat gaan ze misschien wel het record van Engeland tegen Zuid Afrika verbeteren (53-3 in 2002).
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  zaterdag 23 juli 2011 @ 13:25:19 #125
164283 Luco
Buongiorno!
pi_99835467
39-6 nu. Leuke sfeer in het stadium
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
  zaterdag 23 juli 2011 @ 13:25:46 #126
346169 UnitedStates
Mama, there goes that man.
pi_99835482
quote:
Ik volg alleen Six Nations en WK maar het WK van 4 jaar geleden vond ik echt geweldig om te zien, zal dit jaar zeker voor de buis zitten.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 30 juli 2011 @ 10:40:37 #127
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_100119217
Met nog 35 minuten te gaan.
ZAF 7
NZ 25
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 30 juli 2011 @ 11:20:38 #128
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_100119895
7-40 FT
Next week: NZ - Aussie om 9u NLtijd.

The Springboks suffer their second biggest defeat in #trinations history (0-49 vs AUS in 06)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_100122837
Pijnlijk. Volgens mij hoefden de AB niet eens voluit te gaan.

Wel leuke wedstrijd bij vlagen. Nu al zin in volgende week :)
pi_100127549
Grappig spandoek ook: 41 days but who's counting.
pi_100128260
Ik denk dat Australie en Nieuw Zeeland op volle sterkte elkaar niet veel ontlopen. Wel hebben de AB veel meer diepte in hun selectie. Een Australie dat niet op volle sterkte is werd verslagen door Samoa. Dat zou Nieuw Zeeland niet overkomen.

Zuid Afrika kent veel blessures op dit moment.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 6 augustus 2011 @ 10:07:48 #132
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_100384913
NIeuw Zeeland 17-0 voor na een half uur.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 6 augustus 2011 @ 12:37:07 #133
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_100387844
30-14 FT
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_100393389
Nu op BBC 2; Schotland - Ierland. Bij rust is het 0-3. De landen zijn erg aan elkaar gewaagd. Vooral Schotland valt me in aanvallend opzicht alles mee. Als Tim Visser straks voor ze mag spelen zal het scorend vermogen nog wel meer omhoog gaan.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 20:50:00 #135
8760 Beavis
Proud to be South African!
pi_100654086
Vanmorgen aangekomen in Durban.
Morgen rond 12 uur wandelen wij in een een half uurtje naar het stadion om te genieten van een lekkere braai waarna de wedstrijd kan losbarsten.

Ik heb er verdomd veel zin in :Y
pi_100658558
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 20:50 schreef Beavis het volgende:
Vanmorgen aangekomen in Durban.
Morgen rond 12 uur wandelen wij in een een half uurtje naar het stadion om te genieten van een lekkere braai waarna de wedstrijd kan losbarsten.

Ik heb er verdomd veel zin in :Y
Veel plezier! Hoop dat Zuid Afrika thuis meer potten kan breken tegen Australië dan uit.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_100658719
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_101406346
Binnenkort rugby-ende chick meldt zich. :W
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  dinsdag 13 september 2011 @ 15:32:57 #139
164283 Luco
Buongiorno!
pi_101900626
Nou, ik moet er aan geloven. Morgen training en vrijdag wedstrijd. Nog nooit aan Rugby gedaan dus dat kan nog leuk worden. Mij is al verteld dat ik vanwege m'n formaat (1.95m, 100kg en goed gebouwd) een forward ga zijn maar dat is ook het enige wat ik weet :').

Iemand die me een Ruck of een Maul duidelijk uit kan leggen, de Wiki snap ik weinig van :')
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
pi_101900751
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 15:32 schreef Luco het volgende:
Nou, ik moet er aan geloven. Morgen training en vrijdag wedstrijd. Nog nooit aan Rugby gedaan dus dat kan nog leuk worden. Mij is al verteld dat ik vanwege m'n formaat (1.95m, 100kg en goed gebouwd) een forward ga zijn maar dat is ook het enige wat ik weet :').

Iemand die me een Ruck of een Maul duidelijk uit kan leggen, de Wiki snap ik weinig van :')
Sterkte :7

Donderdag 2e training. *O*
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  dinsdag 13 september 2011 @ 15:49:15 #141
164283 Luco
Buongiorno!
pi_101901114
Ik ga het nog beter maken, ik heb de afgelopen 3 maanden helemaal niks qua sport gedaan :').
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
pi_101902103
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 15:49 schreef Luco het volgende:
Ik ga het nog beter maken, ik heb de afgelopen 3 maanden helemaal niks qua sport gedaan :').
ik de afgelopen 3 jaar niet. :')

Bereid je voro op heel veel spierpijn.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  woensdag 14 september 2011 @ 01:13:57 #143
164283 Luco
Buongiorno!
pi_101926251
Daar had ik me al op ingesteld. Heb voor training vandaag ook nog een basketbaltoernooitje dus morgen ga ik geen stap kunnen zetten...
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
  woensdag 14 september 2011 @ 09:20:54 #144
164283 Luco
Buongiorno!
pi_101929276
Tot zover mijn Rugby carriere. Tijdens dat basketbal toernooitje een knietje op mn kuit gekregen toen deze net op spanning was dus dat been is mank. In de 2e pot m'n knie van mn andere been geblesseerd dus rugbytraining zat er niet meer in...
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
pi_102023309
Heb nog niet veel van het WK kunnen zien, maar snel wat wedstrijden downloaden zodat ik ook nog ergens over mee kan praten.

Vanavond weer trainen en kijken hoe me been zich gedraagt, moet zondag spelen goedschiks en anders kwaadschiks :D


Waar rugbyen jullie eigenlijk
Fuck with a Hooker, get rucked.
pi_102024286
Nieuwe schoenen en bodypack eindelijk binnen *O*
Tevens rugby ik bij The Bassets :D
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
pi_102030903
Obelix.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_102037829
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 september 2011 20:25 schreef DevilsWhore het volgende:
Obelix.
Ik kan me nog een dronken naakte avond herinneren in TweeKeerBellen na een uitwedstrijd tegen Obelix.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_102040549
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 22:35 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Ik kan me nog een dronken naakte avond herinneren in TweeKeerBellen na een uitwedstrijd tegen Obelix.
Whuuut? :D
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_102046346
quote:
2s.gif Op vrijdag 16 september 2011 23:29 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Whuuut? :D
Een groot sausagefest daar in TKB, met volgens mij 1 paar tieten. Was een gedenkwaardige avond.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_102050317
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 07:57 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Een groot sausagefest daar in TKB, met volgens mij 1 paar tieten. Was een gedenkwaardige avond.
Awesome! Maar TKB is niet echt boeiend geloof ik.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_102050348
quote:
2s.gif Op zaterdag 17 september 2011 12:20 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Awesome! Maar TKB is niet echt boeiend geloof ik.
Geen idee, kom nooit in Nijmegen. Destijds was het de stamkroeg van Obelix waar ze na de wedstrijd gingen zuipen en feesten. Geen idee of ze dag nog steeds doen.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_102050435
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 12:21 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Geen idee, kom nooit in Nijmegen. Destijds was het de stamkroeg van Obelix waar ze na de wedstrijd gingen zuipen en feesten. Geen idee of ze dag nog steeds doen.
Na de trainingen ook, maar ik ga niet mee eigenlijk. :')
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_104118097
Na het rugbygeweld op het WK hier weer verder.

Tri-Nations wordt Rugby Championship. Eindelijk mag Argentinië meedoen. Wat mij betreft al 4 jaar te laat, maar goed.

quote:
The Rugby Championship: (venues TBC)

August 18: Australia v New Zealand & South Africa v Argentina
August 25: New Zealand v Australia & Argentina v South Africa
September 8: Australia v South Africa & New Zealand v Argentina
September 15: Australia v Argentina & New Zealand v South Africa
September 29: South Africa v Australia & Argentina v New Zealand
October 6: South Africa v New Zealand & Argentina v Australia
http://www.espnscrum.com/argentina/rugby/story/153858.html
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  Moderator / Redactie Sport woensdag 16 november 2011 @ 11:58:40 #155
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_104430910
Martin Johnson :W. Hij vertrekt als bondscoach van de Engelsen.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_104844185
Live vanuit Twickenham: Barbarian FC - Australië

http://www.ilemi.me/35531/1/Watch-Barbarians-vs-Australia/
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_104979472
Aanstaande zaterdag speelt Shane Williams zijn allerlaatste wedstrijd voor Wales. In Cardiff neemt Wales het op tegen Australië, een re-match van de 'kleine' finale van het WK.

Zijn teamgenoten hadden tijdens de training een Shane masker op:

Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_104984947
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 15:31 schreef Nielsch het volgende:
Live vanuit Twickenham: Barbarian FC - Australië

http://www.ilemi.me/35531/1/Watch-Barbarians-vs-Australia/
Nog bedankt voor de tip, was een leuke wedstrijd om te zien.
Want ik heb destijds besloten, dat ik de harde weg ontwijk.
Dus blijf ik lopen door de sloten, het liefst in zeven tegelijk.
BZB - Zeven Sloten
pi_104988743
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 21:17 schreef FrankRicard het volgende:

[..]

Nog bedankt voor de tip, was een leuke wedstrijd om te zien.
Beetje eenzijdig :D
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_104997780
Al was dit wel erg grappig:

Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  Moderator / Redactie Sport maandag 12 december 2011 @ 19:42:32 #161
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_105505064
quote:
England fly-half Jonny Wilkinson has retired from international rugby.

The 32-year-old won 91 England caps, kicked the winning drop-goal in the 2003 World Cup final and played six Tests for the British and Irish Lions.

"I would like to take this opportunity to announce my retirement from international rugby," said Wilkinson.

"To do so fills me with great sadness, but I know I have been blessed in so many ways to have experienced what I have with the England rugby team."

Despite a career plagued by injury, Wilkinson is England's all-time leading scorer with 1,179 points.

He is second on the all-time lists with 1,246 Test points, placing him just behind New Zealand's Dan Carter.

Wilkinson's record for his country includes six tries, 162 conversions, 239 penalties and a record 36 drop-goals.

"To say I have played through four World Cups, two Lions tours, 91 international games and a ridiculous number of injuries and other set backs gives me an incredibly special feeling of fulfilment," he stated.

"But by now I know myself well enough to know that I will never truly be satisfied! It goes without saying that I would like to wish [interim coach] Stuart Lancaster, his coaches and the England Squad every bit of success available to them.

"I would also very much like to extend those wishes to Martin Johnson, Brian Smith, Mike Ford, John Wells, Graham Rowntree and the rest of the England 2011 World cup management team who have been fantastic and deserve people to know that.

"For me now, I will continue to focus ever harder on my goal of being the very best I can be with Toulon Rugby Club and continue to embrace and enjoy wherever that path takes me."

Lancaster, who has been appointed as England's interim head coach for the Six Nations, paid a glowing tribute to Wilkinson.

"Jonny has had a fantastic international career which has spanned four World Cups and 91 caps, and ranks as one of England's greatest ever players," he commented.

"He will, of course, be remembered for that drop-goal. But he is more than that, a model sportsman - down to earth and hard-working - who has never stopped trying to be the best that he can.

"Everyone who has played with, coached and watched Jonny play should feel privileged to have had an involvement with him.

"Not only has he been a world-class player, but he has inspired thousands to play and watch the game of rugby.

"He will continue to do great things with Toulon, and I would like to go and see him in France to learn from his vast knowledge and experience of 13 years at the very top of the international game."


[ Bericht 11% gewijzigd door borisz op 12-12-2011 20:06:13 ]
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_105506599
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_106160270
Kaarten Schotland-Frankrijk in de pocket ...
pi_106161283
De winnende dropkick van Wilko staat me nog zeer helder bij. Was toch een bijzonder sportmoment.
pi_106752254
Opvallend bericht van de voorzitter van de Nederlandse Rugby Bond op Twitter:

quote:
A possible rugby fixture between bokken and baabaas in Amsterdam this year is becoming closer and closer.
https://twitter.com/#!/Willemdejong
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_106756152
:o Wat kost een kaartje? Linker- of rechternier? Ik ben erbij!
pi_106759936


[ Bericht 100% gewijzigd door Nielsch op 13-01-2012 14:38:14 ]
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_107762018
Naast wereldkampioen rugby is Sonny Bill Williams nu ook New Zealand Professional Boxing Association (NZPBA) Heavyweight Champion, door de Amerikaan Clarence Tillman III in een ronde te via knock-out verslaan.

Tijdens de weigh-in deed Tillman nog stoer, maar in de wedstrijd was hij dus nergens.

Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_107776047
Nog meer mensen die de Six Nations volgen?
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_107776108
quote:
2s.gif Op woensdag 8 februari 2012 23:25 schreef DevilsWhore het volgende:
Nog meer mensen die de Six Nations volgen?
Jup, daar is een apart topic voor...
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_107776129
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_107776270
Niet gezien :+
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  Moderator / Redactie Sport donderdag 15 maart 2012 @ 14:01:49 #173
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_109129112
De Rugby WC2015Q gaat beginnen volgende week. Het hele Qproces --> http://www.rugbyworldcup.com/qualifying/index.html

12 plekken al vergeven
Africa
South Africa (Automatic qualifier)
Americas
Argentina (Automatic qualifier)
Asia
--
Europe
England (Automatic qualifier/host)
France (Automatic qualifier)
Ireland (Automatic qualifier)
Italy (Automatic qualifier)
Scotland (Automatic qualifier)
Wales (Automatic qualifier)
Oceania
New Zealand (Automatic qualifier)
Australia (Automatic qualifier)
Tonga (Automatic qualifier)
Samoa (Automatic qualifier)

Daarbij
Afrika, Azie en Oceanie 1 land
Amerika's + Europa 2 landen

Het laatste ticket wordt vergeven in een herkansingsronde tussen Afrika, Azie, Oceanie en Amerika's

Voor Europa wordt het in het normale European Nations Cup proces geïncorporeerd
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_109734156
Hilversum prolongeert titel tegen RC 't Gooi. 30-0 :X
pi_109952173
Super Rugby!

Die tries vanaf 1:24 en 2:01 en 2:58 _O_ _O_ _O_

Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_110263724
Try of the Year (op clubniveau) wat mij betreft, Joe Pietersen voor de Stormers tegen de Otago Highlanders

Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_110263743
Zag hem, hij is echt geweldig ja _O_
  Moderator / Redactie Sport woensdag 16 mei 2012 @ 18:34:04 #178
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_111634788
quote:
Was natuurlijk te verwachten, maar wel erg tof voor hem. Australië moet hij nog missen, maar tegen Fiji en Samoa kan hij meedoen.

Ik gok dat hij volgend jaar bij de British & Irish Lions zit.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_112180155
Vanavond de Barbarians tegen Ierland om 20:45, wordt helaas niet uitgezonden op tv.

Wel te volgen via:
http://www.irishrugby.ie/news/26595.php
"Academics, people who know the word for coal in seventeen languages but gape and stammer when asked to lay a fire."
pi_112554693
Natal Sharks!
pi_112557192
In de eerste Test op het zuidelijk halfrond heeft Schotland met 6 - 9 gewonnen van Australië. Tim Visser deed in dit duel nog niet mee omdat hij pas over een paar dagen speelgerechtigd is voor Schotland.

Opvallendste moment kwam eigenlijk pas na de wedstrijd:

Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_112557280
Komend weekend worden er nog meer Tests gespeeld (onder andere Zuid Afrika - Engeland, Nieuw Zeeland - Ierland en Australië - Wales deel 2). Andere wedstrijden in de komende weken zijn Argentinië - Italië, Fiji - Schotland, Argentinië - Frankrijk, USA - Georgië, USA - Italië en Canada - Italië.

Volledig programma:

http://en.wikipedia.org/wiki/2012_mid-year_rugby_test_series
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_112557310
Dit weekend in 't Stade de France ook de finale van de Franse competitie tussen Stade Toulousain en RC Toulon met Jonny Wilkinson. Hieronder highlights van de kwartfinales (Stade Toulouse - Castres en Clermont Auvergne - RC Toulon).

Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_112557391
En in Zuid Afrika wordt op dit moment het WK Rugby U20 gespeeld. De eerste ronde is geweest en met name Zuid Afrika - Ierland (19 - 23) en Argentinië - Frankrijk (18 - 15) waren upsets van de eerste ronde.

Mooi om te zien dat Argentinië ook op het jongerenniveau kan meekomen met de top.

Highlight filmpjes (6 in totaal):


Info:

http://www.irb.com/jwc/
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 3 augustus 2012 @ 12:50:18 #186
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_115045937
Hoewel pas over twee weken de The Rugby Championship(voorheen tri-nations) gaat beginnen toch vast een schopje :+.

18 augustus.
12.05 Australia v New Zealand
17.00 South Africa v Argentina
NLtijden
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_115046105
Werd tijd dat Argentinië mee mocht doen.

Hier het hele schema:

http://en.wikipedia.org/wiki/2012_Rugby_Championship
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 18 augustus 2012 @ 20:17:30 #188
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_115723541
Australia 19 – 27 New Zealand
South Africa 27 – 6 Argentina
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 25 augustus 2012 @ 23:39:23 #189
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_116008973
#2
New Zealand 22 – 0 Australia
Argentina 16 – 16 South Africa
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_116013439
ARG-ZAF in de kroeg gezien. 16-16 was op zich wel verdiend, maar jammer dat ARG toch niet gewonnen heeft.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 8 september 2012 @ 17:48:47 #191
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_116538741
Speelronde #3
New Zealand 21 – 5 Argentina
Australia 26 – 19 South Africa
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator / Redactie Sport zondag 16 september 2012 @ 19:12:53 #192
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_116858662
New Zealand 21 – 11 (5 – 3) South Africa
Australia 23 – 19 (3 – 6) Argentina
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zondag 16 september 2012 @ 19:15:19 #193
164283 Luco
Buongiorno!
pi_116858755
NZ domineert wel zeg :o
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
  Trouwste user 2022 maandag 17 september 2012 @ 07:39:57 #194
7889 tong80
Spleenheup
pi_116879449
BELFAST - Drie Britse familieleden zijn zaterdag in Noord-Ierland overleden nadat ze in een gierput waren gevallen. Dat meldde de BBC. Onder hen is de 22-jarige professionele rugbyspeler Nevin Spence die samen met zijn vader, broer en zus om onduidelijke redenen in de gierput viel op de familieboerderij in het plaatsje Hillsborough, ten zuiden van Belfast. Alleen het meisje overleefde het incident en is naar het ziekenhuis gebracht.

Spence speelde voor Ulster in de Pro12-competitie, een van de drie grootste rugbycompetities in Europa. De Ier was opgenomen in de voorselectie voor de Six Nations Cup van vorig jaar. Hij werd toen door zijn collega's uitgeroepen tot 'Young Player of the Year'.

De Noord-Ierse golf-ster Rory McIlroy reageerde geschokt. "Ik hoor net het tragische nieuws van Nevin Spence en zijn familie. Dit zorgt er voor dat je elke dag op aarde koestert."

:{
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_116879549
:{ ;(
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_117094974
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 19:15 schreef Luco het volgende:
NZ domineert wel zeg :o
Jawohl, al hadden ze het erg zwaar tegen Argentinië, zeker in de eerste helft.

Argentinië verrast me, hoe goed ze het al doen. Thuis tegen Zuid Afrika (gelijk) hadden ze gewoon moeten winnen en uit tegen Australië ook.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_117095031
Dit kreeg ik vandaag in de post:

Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  Moderator / Redactie Sport zondag 30 september 2012 @ 15:10:55 #198
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_117424183
South Africa 31 – 8 (14 – 3) Australia
Argentina 15 – 54 (8 – 32) New Zealand
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator / Redactie Sport donderdag 1 november 2012 @ 13:24:09 #199
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_118703280
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_118703430
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 23:15 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Jawohl, al hadden ze het erg zwaar tegen Argentinië, zeker in de eerste helft.

Argentinië verrast me, hoe goed ze het al doen. Thuis tegen Zuid Afrika (gelijk) hadden ze gewoon moeten winnen en uit tegen Australië ook.
Ik ben blij dat Argentinië nu echt erbij hoort. Zo kunnen ze doorgroeien en hoe breder de top, hoe beter voor de sport.
pi_118703754
quote:
Zin in! Ik ga naar Frankrijk - Argentinië in Lille. Slechts 2,5 uur rijden van Utrecht!
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_118817375
Wellicht een mooie dag om volgende week zaterdag de Ierse pub in te duiken, mits die deze matches uitzendt....
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 10 november 2012 @ 11:40:10 #203
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_119049161
Drie duels op de BBC dit weekend
Wales – Argentina live op BBC1 (15.30)
Ierland - Zuid-Afrika op BBC2 (18.30)
Scotland v New Zealand BBC1 (zo. 15.30)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_119049299
Heb kaarten gekregen voor Engeland - New Zealand in Twickenham.
Worden waarschijnlijk goed in gemaakt, maar het is altijd wel een leuk dagje uit :)
It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
  Moderator / Redactie Sport maandag 26 november 2012 @ 13:48:27 #205
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_119636730
Eerste drie potten WK. Loting is volgende week.
Band 1: New Zealand, South Africa, Australia, France
Band 2: England, Ireland, Wales, Samoa
Band 3: Argentina, Italy, Tonga, Scotland
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_119641273
Als Australië zaterdag wint van Wales dan zakt Wales naar pot 3 en gaat Argentinië omhoog naar 2.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_119828857
Greet weekend of rugby!! :) atmosphere in twickers was great!!
It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
pi_119828885
Watdeneuk is er mis met Wales tegenwoordig?
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_119829311
quote:
2s.gif Op zaterdag 1 december 2012 23:42 schreef DevilsWhore het volgende:
Watdeneuk is er mis met Wales tegenwoordig?
Wales? Teveel injuries denk ik doet hun nek in. Zo goed waren ze niet in de 6nations eigenlijk.
Nu op naar de 6nations. Daar maar eens tickets voor regelen.
Het zag er goed uit voor de Leicester Tigers spelers :) die moeten maar eens opschieten in de premiership. :):P
It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
pi_119829634
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 december 2012 23:55 schreef Mr. Orange het volgende:

[..]

Wales? Teveel injuries denk ik doet hun nek in. Zo goed waren ze niet in de 6nations eigenlijk.
Nu op naar de 6nations. Daar maar eens tickets voor regelen.
Het zag er goed uit voor de Leicester Tigers spelers :) die moeten maar eens opschieten in de premiership. :):P
Dat sowieso, maar vindt het wel jammer. Vraag me af hoe het met Halfpenny is afgelopen.

Ik wil ook naar de 6nations. :(
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_119829688
Twickenham is een geweldige dag uit!! :)
Autimn internationals is zeer koud... :D
It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
pi_119830260
6 nations is ook niet heel warm. :P
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_119830330
quote:
2s.gif Op zondag 2 december 2012 00:27 schreef DevilsWhore het volgende:
6 nations is ook niet heel warm. :P
Warmer dan deze maanden, geloof me haha :P
Maar met het hoeveelheid bier dat er rond gaat maakt het niet zoveel uit :P
Laatste 6nations dat ik geweest ben is volgens mij 2jaar terug toen Engeland goed van Wales won.
Nu maar eens gaan sparen voor 2015 RWC!! :))

Btw, speel jij geen rugby? Of verwar ik je
met iemand anders..
It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
pi_119830359
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2012 00:31 schreef Mr. Orange het volgende:

[..]

Warmer dan deze maanden, geloof me haha :P
Maar met het hoeveelheid bier dat er rond gaat maakt het niet zoveel uit :P
Laatste 6nations dat ik geweest ben is volgens mij 2jaar terug toen Engeland goed van Wales won.
Nu maar eens gaan sparen voor 2015 RWC!! :))

Btw, speel jij geen rugby? Of verwar ik je
met iemand anders..
Dat is waar ja :) Waar is de WC eigenlijk dan?

Ik speel rugby ja. :) Misschien positiewisseling straks. :(
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_119830629
quote:
2s.gif Op zondag 2 december 2012 00:32 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Dat is waar ja :) Waar is de WC eigenlijk dan?

Ik speel rugby ja. :) Misschien positiewisseling straks. :(
De RWC hier in de achter tuin... Engeland!!! Dat word een paar keer twickenham/olympisch stadium hopelijk :))

Ow cool!! :) welke positie speel je?
Ik zou best wel eens touch-rugby willen spelen.
It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
pi_119834782
Was naar Frankrijk tegen Argentinië twee weken geleden. Heel nieuw stadion in Lille met een dicht dak. Was niet echt koud dus.

Goed gedaan van Engeland gisteren! Fijn ook voor Argentinië dat Australië in de laatste minuut won. Nu stijgen ze naar pot 2 voor de loting voor 2015.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_119834787
En ja ga in 2015 zeker naar Engeland. 2019 is in Japan dus dat is weer erg ver weg. Ik vind het jammer dat Liverpool geen kandidaat-speelstad meer is, want daar had ik graag eens naartoe gewild (zowel de stad als Anfield Road).

Dus nu óf naar Londen of naar Birmingham / Manchester. Ik zou het wel gaaf vinden om ook wat kleine wedstrijden van bijvoorbeeld Georgië of de USA te zien.

[ Bericht 65% gewijzigd door Nielsch op 02-12-2012 11:27:51 ]
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_119837989
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2012 00:42 schreef Mr. Orange het volgende:

[..]

De RWC hier in de achter tuin... Engeland!!! Dat word een paar keer twickenham/olympisch stadium hopelijk :))

Ow cool!! :) welke positie speel je?
Ik zou best wel eens touch-rugby willen spelen.
Jaloers.

Tighthead, wordt waarschijnlijk hooker.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_119844201
quote:
2s.gif Op zondag 2 december 2012 12:14 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Jaloers.

Tighthead, wordt waarschijnlijk hooker.
Front row, wat gaaf! :)
It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
pi_119844291
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2012 16:12 schreef Mr. Orange het volgende:

[..]

Front row, wat gaaf! :)
Jep, en soms ook nog 3e rij. Multi-inzetbaar.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_119844574
quote:
14s.gif Op zondag 2 december 2012 16:15 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Jep, en soms ook nog 3e rij. Multi-inzetbaar.
Oh cool, ik neem aan dat na een wedstrijd dat je aardige 'bruises' hebt? (ik zit te lang in de UK, ik kan even niet op de vertaling komen :P)
Zijn er veel rugby clubs in NL, het was mij nooit echt opgevallen...
It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
pi_119851477
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2012 16:25 schreef Mr. Orange het volgende:

[..]

Oh cool, ik neem aan dat na een wedstrijd dat je aardige 'bruises' hebt? (ik zit te lang in de UK, ik kan even niet op de vertaling komen :P)
Zijn er veel rugby clubs in NL, het was mij nooit echt opgevallen...
Neuh, bijna nooit eigenlijk.

Wat is veel.. Er zijn 5 klasses bij de heren, waarvan de laagste is onderverdeeld in 6 competities, en van de dames 3, waarvan de laagste is onderverdeeld in 2. Nou zijn er natuurlijk wel clubs die meerdere teams hebben (kijk naar de RC Groningen, met 3 herenteams en een damesteam). Qua jeugd weet ik het zo neit.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_119851923
quote:
2s.gif Op zondag 2 december 2012 19:51 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Neuh, bijna nooit eigenlijk.

Wat is veel.. Er zijn 5 klasses bij de heren, waarvan de laagste is onderverdeeld in 6 competities, en van de dames 3, waarvan de laagste is onderverdeeld in 2. Nou zijn er natuurlijk wel clubs die meerdere teams hebben (kijk naar de RC Groningen, met 3 herenteams en een damesteam). Qua jeugd weet ik het zo neit.
Niet zoveel in vergelijking met de UK dan.. :P
Het zijn er toch meer dan ik gedacht had :P
Wat bracht jij naar het spelen van rugby als ik vragen mag?
It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
pi_119852088
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 20:02 schreef Mr. Orange het volgende:

[..]

Niet zoveel in vergelijking met de UK dan.. :P
Het zijn er toch meer dan ik gedacht had :P
Wat bracht jij naar het spelen van rugby als ik vragen mag?
Logisch ook. Maar het is hier wel in opkomst.

Ik wou weer gaan sporten, maar ik wist niet precies wat. Zat te denken aan thaiboksen, maar een vriend van me kwam met het idee dat ik wel kon gaan rugby'en. Beginnerscursus gedaan, daarna niet meer gestopt (op blessuretijd en verhuistijd na).
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_119852733
quote:
2s.gif Op zondag 2 december 2012 20:06 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Logisch ook. Maar het is hier wel in opkomst.

Ik wou weer gaan sporten, maar ik wist niet precies wat. Zat te denken aan thaiboksen, maar een vriend van me kwam met het idee dat ik wel kon gaan rugby'en. Beginnerscursus gedaan, daarna niet meer gestopt (op blessuretijd en verhuistijd na).
Ik had het gelezen een tijdje terug dat het aan het groeien is. Cool :) En natuurlijk de Nederlandse speler die voor Schotland speelt :P

Dat is is wel tof om zo de sport op te pikken :)
It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
pi_119852836
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 20:20 schreef Mr. Orange het volgende:

[..]

Ik had het gelezen een tijdje terug dat het aan het groeien is. Cool :) En natuurlijk de Nederlandse speler die voor Schotland speelt :P

Dat is is wel tof om zo de sport op te pikken :)
Tim Visser, goede promotie ook voor de nederlandse rugby

:Y
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_119852925
quote:
2s.gif Op zondag 2 december 2012 20:22 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Tim Visser, goede promotie ook voor de nederlandse rugby

:Y
Inderdaad :Y
Ik was een beetje verbaasd toen ik in de Sco- NZ wedstrijd keek toen ik de naam Visser voorbij hoorde komen :D
It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
pi_119852970
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 20:25 schreef Mr. Orange het volgende:

[..]

Inderdaad :Y
Ik was een beetje verbaasd toen ik in de Sco- NZ wedstrijd keek toen ik de naam Visser voorbij hoorde komen :D
Ik ook, zat het te kijken na een eigen wedstrijd. Toen onze dames weggingen en ik nog even 3 liter bier in mijn eentje weg moest tikken }:|
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_119853566
quote:
2s.gif Op zondag 2 december 2012 20:26 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Ik ook, zat het te kijken na een eigen wedstrijd. Toen onze dames weggingen en ik nog even 3 liter bier in mijn eentje weg moest tikken }:|
3Liter?! O+
Je had zo mee gekunt naar twickenham, waar we rond 11.00 in de ochtend beginnen en eindigen rond 20.00 Daar gaan aardig wat halve liters doorheen :P
It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
pi_119853718
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 20:38 schreef Mr. Orange het volgende:

[..]

3Liter?! O+
Je had zo mee gekunt naar twickenham, waar we rond 11.00 in de ochtend beginnen en eindigen rond 20.00 Daar gaan aardig wat halve liters doorheen :P
In minder dan de wedstrijdtijd (wat?). En daarna nog terugrijden van Leiden naar Leeuwarden. En ik heb al last van wagenziekte. :')

Lang drinken kan ik wel, zolang ik niet te snel drink. :)
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_119854079
quote:
2s.gif Op zondag 2 december 2012 20:41 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

In minder dan de wedstrijdtijd (wat?). En daarna nog terugrijden van Leiden naar Leeuwarden. En ik heb al last van wagenziekte. :')

Lang drinken kan ik wel, zolang ik niet te snel drink. :)
Haha, Leiden Leeuwarden is niet zo ver. :P
Snel drinken is niets voor mij, lang drinken dan weer wel :) IPA, rugby bier :)
It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
pi_119855119
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 20:48 schreef Mr. Orange het volgende:

[..]

Haha, Leiden Leeuwarden is niet zo ver. :P
Snel drinken is niets voor mij, lang drinken dan weer wel :) IPA, rugby bier :)
Niks in Nederland is ver, daarom lijkt dit wel ver.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_119855716
quote:
2s.gif Op zondag 2 december 2012 21:04 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Niks in Nederland is ver, daarom lijkt dit wel ver.
Hahaha :P
It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
  Moderator / Redactie Sport maandag 3 december 2012 @ 16:01:44 #234
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_119882899
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_119883157
Die das ;(
  Moderator / Redactie Sport maandag 3 december 2012 @ 16:12:13 #236
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_119883248
A
Australia
England
Wales
OCeania 1
Playoff WInnaar

B
South-Africa
Samoa
Scotland
Asia 1
Americas 2

C
New-Zealand
Argentina
Tonga
EUrope 1
Africa 1

D
France
Ireland
Italy
Americas 1
Europe 2
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_119883299
Engeland-Wales :)
pi_119883345
Engeland-Australië :D

Dat wordt een zware voor het gastland ...
pi_119883456
Groep A _O_
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_119883517
Was vorig jaar nog in NZe ten tijde van het WK rugby,althans toen de playoffs van start gingen, geen wedstrijd live kunnen meepikken, maar vele duels op schermen gezien. Prachtig om mee te maken toen. Wellicht dat ik tzt naar Engeland ga :)
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  maandag 3 december 2012 @ 16:22:16 #241
131800 Tarado
capô de fusca
pi_119883632
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 16:19 schreef franklop het volgende:
Was vorig jaar nog in NZe ten tijde van het WK rugby,althans toen de playoffs van start gingen, geen wedstrijd live kunnen meepikken, maar vele duels op schermen gezien. Prachtig om mee te maken toen. Wellicht dat ik tzt naar Engeland ga :)
Zal ook moeilijk worden kaarten te bemachtigen voor een redelijk bedrag
pi_119883785
ARG-TGA ga ik proberen, RSA-??? en nog een paar kleine wedstrijden met qualifiers ... hopelijk lukt het!
  Moderator / Redactie Sport maandag 3 december 2012 @ 16:35:51 #243
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_119884223
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_119884292
ben je wel lekker mee als playoff winner _O-
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_119885602
Kanonnenvoer, er moet aan het puntensaldo gewerkt worden in de poule des doods :D
pi_119887870
Georgië - Argentinië of Georgië - Nieuw Zeeland zou ik wel willen zien. Japan - Schotland wellicht voor een mooie stunt. Samoa - Zuid Afrika lijkt me ook tof.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_119887912
Fiji komt er ook nog bij in poule A. Zou wel Fiji - Engeland willen zien.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_119888033
Oceanie 1 is Fiji, Asia 1 is Japan, Europe 1 is Georgië. America 1 / 2 is USA danwel Canada.

Europe 2 is Rusland, Spanje of Roemenië.

Afrika 1 is waarschijnlijk Namibië maar ik hoop Madagascar met een stunt.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_119889250
De springboks lijken de makkelijkste poule te hebben.
"Academics, people who know the word for coal in seventeen languages but gape and stammer when asked to lay a fire."
pi_119893414
Ja, en Schotland kan het daar nog wel eens heel moeilijk krijgen met Samoa. Then again, op een goede dag kan Schotland ook wel van Zuid Afrika winnen...
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_119896198
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 20:18 schreef Nielsch het volgende:
Ja, en Schotland kan het daar nog wel eens heel moeilijk krijgen met Samoa. Then again, op een goede dag kan Schotland ook wel van Zuid Afrika winnen...
Dan moeten de schotten wel een hele uitzonderlijke dag hebben. Samoa vind ik een beetje moeilijk in te schatten. Ik denk dat de schotten niet echt een probleem met ze zouden moeten hebben. Maar die jongens uit de stille zuidzee zijn fysiek vaak vrij sterk.
"Academics, people who know the word for coal in seventeen languages but gape and stammer when asked to lay a fire."
pi_119897464
Nog even de highlights van een van de mooiste wedstrijden van de afgelopen Autumn Internationals; Engeland tegen de All Blacks @ Rugby HQ

Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 3 december 2012 @ 23:58:49 #253
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_119904585
misschien een stomme vraag, maar waarom is er nu al geloot?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_119920509
quote:
De rugbybond krijgt zelfs tweehonderd procent meer subsidie. Die gelden gaan naar het Sevens-vrouwenprogramma.
Nieuwe verdelingen van NOC*NSF, gunstig voor vrouwen rugby in NL iig..
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_119920550
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 15:52 schreef franklop het volgende:

[..]

Nieuwe verdelingen van NOC*NSF, gunstig voor vrouwen rugby in NL iig..
Alleen de nationale sevens dames hoor, de fifteens zien er niks van.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_119921273
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 december 2012 15:53 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Alleen de nationale sevens dames hoor, de fifteens zien er niks van.
ja ok, dacht dat dat wel bleek uit de quote :P
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_119921337
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 16:10 schreef franklop het volgende:

[..]

ja ok, dacht dat dat wel bleek uit de quote :P
Ja dat wel. Al het geld gaat naar de sevens dames, ook neit naar de heren. :{
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_119921426
Met NZ, Samoa, RSA, Kenia, Rusland, Wales, Engeland, Fiji, Frankrijk, Argentinië en nog minstens een dozijn andere landen voor je zou dat ook weggegooid geld zijn, helaas.
pi_119921451
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 december 2012 16:12 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Ja dat wel. Al het geld gaat naar de sevens dames, ook neit naar de heren. :{
NOC*NSF heeft in overeenstemming met de bonden (was stemming over) besloten om alleen maar (meer) geld te stoppen in sporten met een realistische medaillekans. De sevens bij de mannen zijn dat zeker niet, bij de vrouwen zijn ze momenteel top 8 in de wereld geloof ik
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_119921481
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 16:14 schreef knnth het volgende:
Met NZ, Samoa, RSA, Kenia, Rusland, Wales, Engeland, Fiji, Frankrijk, Argentinië en nog minstens een dozijn andere landen voor je zou dat ook weggegooid geld zijn, helaas.
Toch vind ik het stom.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_119921549
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 16:14 schreef franklop het volgende:

[..]

NOC*NSF heeft in overeenstemming met de bonden (was stemming over) besloten om alleen maar (meer) geld te stoppen in sporten met een realistische medaillekans. De sevens bij de mannen zijn dat zeker niet, bij de vrouwen zijn ze momenteel top 8 in de wereld geloof ik
Sowieso kunnen de mannen (ook fifteens) niet meekomen, niveau voor de heren ligt gewoon veel hoger.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_119921614
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 december 2012 16:17 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Sowieso kunnen de mannen (ook fifteens) niet meekomen, niveau voor de heren ligt gewoon veel hoger.
Ja daarom, maar als je zo'n doel stelt dan is de keuze wel logisch..
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_119923219
klopt, en de dames gaan voor een medialle in Rio 2016...
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_119923366
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 16:14 schreef knnth het volgende:
Met NZ, Samoa, RSA, Kenia, Rusland, Wales, Engeland, Fiji, Frankrijk, Argentinië en nog minstens een dozijn andere landen voor je zou dat ook weggegooid geld zijn, helaas.
Nederland is een paar maanden geleden zelfs gedegradeerd naar de European Nations Cup 2a

Dat betekent dat er alleen al in Europa 18 landen boven je staan (Six Nations, European Nations Cup 1a, European Nations Cup 1b). Tsja, en dan alles nog buiten Europa waardoor je in de pan gehakt gaat worden mocht je er tegen spelen (Nieuw Zeeland, Argentinië, Zuid Afrika en Australië natuurlijk maar ook Fiji, Tonga, Samoa, USA, Canada, Japan, Namibië, Madagascar, Uruguay en ga zo nog maar even door).
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_119923429
Ik hoop trouwens dat Madagascar zich kan kwalificeren als Africa 1 in plaats van Namibië. Wat een gaaf rugbyland is dat!

Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_120018436
Geweldige beelden. Laat maar komen ja!
pi_120030000
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 17:00 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Nederland is een paar maanden geleden zelfs gedegradeerd naar de European Nations Cup 2a

Dat betekent dat er alleen al in Europa 18 landen boven je staan (Six Nations, European Nations Cup 1a, European Nations Cup 1b). Tsja, en dan alles nog buiten Europa waardoor je in de pan gehakt gaat worden mocht je er tegen spelen (Nieuw Zeeland, Argentinië, Zuid Afrika en Australië natuurlijk maar ook Fiji, Tonga, Samoa, USA, Canada, Japan, Namibië, Madagascar, Uruguay en ga zo nog maar even door).
Nederland - Nieuw Zeeland, ik zou me Kapot Lachen.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 7 december 2012 @ 11:23:15 #268
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_120030258
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2012 11:16 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Nederland - Nieuw Zeeland, ik zou me Kapot Lachen.
Nederland Engeland is ooit gespeeld in de kwalificatie van het WK voor van 1999. Grootste nederlaag ooit. 110-0 :P
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_120191156


*O*
pi_120191399
Cool! Superleuke stad ook, Edinburgh!
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_120193573
Inderdaad, vorige twee keer (Ierland, Frankrijk) ook geweest. Goed toeven, daar.

Nu ook met Tim Visser en tegen het land dat niet zelden garant staat voor spectaculaire wedstrijden :)
pi_120601245
Ah, de Social Media Manager van Sale Sharks (op dit moment laatste in de Engelse Premiership) heeft een probleem...

http://www.flickr.com/photos/81962001@N00/8293000603/

Tsja, niet heel slim als de Social Media Manager de fans van de club fuckwits noemt, nota bene via Social Media....
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_123711974
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  woensdag 6 maart 2013 @ 19:56:06 #274
194695 franklop
Fran knock
pi_123714868
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_123725167
It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
  vrijdag 8 maart 2013 @ 16:37:52 #276
131800 Tarado
capô de fusca
pi_123829277
Die knie :'(
  Moderator / Redactie Sport maandag 22 april 2013 @ 16:48:29 #278
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_125603578
Nou NL heeft European Nations Cup Division divisie 2A gewonnen :P(Nou ja de heenwedstrijden, maar daar ging het om voor de WK-kwalificatie )
Op 3 september het WK kwalificatieduel tegen Israel - Slovenia/Luxembourg.
Bij winst R4 tegen winnaar divisie 1B(mei 2014)
Win je die dan volgt een duel tegen de nummer drie van 1A voor een plek bij de wereldwijde play-ff.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_125629080
Zitten hier ook mensen die het zelf spelen of voornamelijk volgers van wedstrijden?
pi_125630053
Ik speel het ook zelf ja. Sta 2de rij.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  Moderator / Redactie Sport donderdag 2 mei 2013 @ 11:28:27 #281
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_125973970
quote:
ngland Rugby 2015 (ER 2015) and Rugby World Cup Limited (RWCL) today announced the full list of match venues and published the match schedule for Rugby World Cup 2015.
The 13 match venues and host cities selected are: Twickenham Stadium (London), Wembley Stadium (London), Olympic Stadium (London), Millennium Stadium (Cardiff), Manchester City Stadium (Manchester), St James’ Park (Newcastle), Elland Road (Leeds), Leicester City Stadium (Leicester), Villa Park (Birmingham), Kingsholm Stadium (Gloucester), stadiummk (Milton Keynes), Brighton Community Stadium (Brighton) and Sandy Park (Exeter).
Overzicht wie waar etc zie link.

http://www.rugbyworldcup.(...)s+schedule+announced
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_125977329
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 11:28 schreef borisz het volgende:

[..]

Overzicht wie waar etc zie link.

http://www.rugbyworldcup.(...)s+schedule+announced
Nice, het plannen kan beginnen!
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 11 mei 2013 @ 18:56:42 #283
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_126356953
quote:
De rugbyers van 't Gooi hebben voor
de tweede keer de landstitel veroverd.
In de eindstrijd van de play-offs won
de kampioen van 2009 na verlenging met
21-20 van RC Hilversum,dat de afgelopen
drie jaar kampioen was geworden.

De ploeg uit Naarden verzamelde in de
reguliere competitie een punt meer dan
Hilversum,maar stond in de finale in
Amsterdam mede door een try van Nicky
Janssen halverwege met 14-0 achter.

't Gooi sleepte er toch een verlenging
uit en keek daarin snel tegen een 14-20
achterstand aan.Een try van invaller
Roy van Leyen,die door een blessure
niet kon starten,en een conversie van
Dave Harrold schonken 't Gooi de titel.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator / Redactie Sport zondag 26 mei 2013 @ 16:42:32 #284
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_127028638
quote:
Dylan Hartley will not go on the British & Irish Lions to Australia after he was sent off during the Aviva Premiership Final for allegedly calling referee Wayne Barnes a 'f*cking cheat'. He has the right to appeal the 11 week ban handed out to him.

It was a dramatic and confusing end to the first half at Twickenham, as Stephen Myler kicked the ball out on the full after misunderstanding what Barnes had actually said.

A few minutes prior Hartley had been spoken to for the way he addressed the referee, and from the ensuing scrum after Myler's mistake, the Northampton Saints hooker allegedly swore at Barnes.

Coach Jim Mallinder said that the 27-year-old Saints hooker was directing his jibe towards Tigers hooker Tom Youngs, after a penalty was awarded to Leicester at the scrum.

"I asked Dylan at half-time and I've just asked him again 'what happened? What did you say?' He said he was talking to Tom Youngs," explained Mallinder.

"If you talk like that to a player I wouldn't expect anything to happen. Clearly, Wayne Barnes has believed Dylan has spoken to him. I support Dylan. He is my captain. If he says he wasn't speaking to the referee and he was speaking to a player on the floor I can only support what he says."

A three man disciplinary-panel ruled that Hartley was guilty of a mid-range offence.

Judge Jeff Blackett said: "We cannot get around the fact that Wayne Barnes was certain that Mr Hartley's comments were directed at him. Wayne Barnes said that if he had had any doubt in his mind, then he would have given the player the benefit of the doubt.

"In terms of sanction, calling a referee a cheat is an attack on his integrity and contrary to the core values of rugby and therefore we have taken a serious view and provided a serious sanction."

Hartley pleaded not guilty and has the right to appeal, but it looks likely that Rory Best will be called up, although the Lions have said they will take a bit of time to consider the options.

The Tigers went on to win 37-17 despite a valiant fight back from fourteen-man Saints.

Below is a look at the bizarre sequence of play that led up to the interval. It doesn't include a replay of the swearing, which was only shown at half time. Match highlights will be added soon.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_127047109
Zuur, maar ook een suffe actie van hem.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_127063455
Tsja, Wayne Barnes.
  maandag 27 mei 2013 @ 14:58:31 #287
2783 Mr. Orange
Leicester!
pi_127066518
Waren de rugby refs maar zo streng in voetbal.

Nigel Owens _O_
It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
pi_127189966
Ben benieuwd naar de pumas dit jaar, eerste overwinning moet er hopelijk inzitten
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_127189988
Pumas gaan lekker overigens
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zaterdag 1 juni 2013 @ 20:43:04 #290
163491 DevilsWhore
Kekke tante
pi_127298344
Bijna Ameland. _O_
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_127314207
Zonde hoe de Barbarians hun historische naam te grabbel hebben gegooid tegen Engeland en de Lions.

Heb wel zin in de Lions tour naar Australie! Mooie wedstrijden op de zaterdagmiddag in de pub.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_127314210
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 20:43 schreef DevilsWhore het volgende:
Bijna Ameland. _O_
Zit im de VS en Canada, anders was ik er zeker weer bij geweest. Aan de andere kant ga ik nu wel naar Canada - Ierland.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  zondag 7 juli 2013 @ 04:19:40 #293
104956 DiegoArmandoMaradona
Argentina en PSV
pi_128677049
Kick pumas team is er al
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator / Redactie Sport donderdag 15 augustus 2013 @ 15:44:17 #294
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_130098359
Over twee dagen begint de Rugby Championship. Editie II.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_130098780
P U M A S :)

Verrassingen bij de selectie?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_130098991
quote:
14s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 15:44 schreef borisz het volgende:
Over twee dagen begint de Rugby Championship. Editie II.
Nog plekken om het live te volgen?
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Moderator / Redactie Sport donderdag 15 augustus 2013 @ 16:13:37 #297
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_130099385
Via de bekende streamboeren denk ik :+.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_130101030
Via livesport.tv kijk je legaal en in HD. Kost je echter wel 40 euro voor alle wedstrijden, of 8 euro per weekend (2 wedstrijden per weekend).
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_130101103
Hmm dat is me iets teveel geld , zeker omdat ik zeker niet alles kan zien. Ga wel op de iets minder legale tour :)
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_130101238
Hier gewoon live te zien maar zat effe snel te kijken en kon niet alle info van de spelers vinden maar

Cubelli, Landajo, Galarza, Fernandez, Tuculet, Rodriguez, Imhoff, Sanchez, Senatore, Creevy en Lobo zijn via de Pampas bij de Pumas gekomen, toch een goede manier van de UAR om het niveau te verhogen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator / Redactie Sport donderdag 15 augustus 2013 @ 17:12:19 #301
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_130101264
Vol
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')