SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komt door z'n auditiequote:Op vrijdag 19 november 2010 21:48 schreef Lauuwtje het volgende:
Op de een of andere manier vind ik m arrogant
de band klinkt nou niet bepaald gevarieerd.quote:
Ai, nee ik lijk er volgens mij totaal niet op. Heb wel een bril en krullen, maar hebeen totaal ander postuur.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:47 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Mijn ex werd ook altijd 'herkend' als Guus Meeuwis
OMG hij is een wielquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:49 schreef snellejelle het volgende:
Hij moet zichzelf opnieuw uitvinden
En dat terwijl er meer wordt getweetquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:49 schreef fratsman het volgende:
FAAL! #TVOH is nog steeds niet trending worldwide
Ben benieuwdquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ai, nee ik lijk er volgens mij totaal niet op. Heb wel een bril en krullen, maar hebeen totaal ander postuur.
En dan last van blaadjes?quote:
Meeuwis met een gebodybuilde lichaamquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ai, nee ik lijk er volgens mij totaal niet op. Heb wel een bril en krullen, maar hebeen totaal ander postuur.
gLeequote:Op vrijdag 19 november 2010 21:51 schreef Guanabana het volgende:
Lea Michele zingt dit toch 1000 keer beter
Nee, ik ben klein en vrij tenger. Guus heeft het postuur van een echte bourgondierquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:51 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Meeuwis met een gebodybuilde lichaam!
Hamster, waar ben je?quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:52 schreef Symphonic het volgende:
Mijn hond vind vind dit niet zo goed
En de timing is ook niet denderend.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:52 schreef Janetje het volgende:
Ik denk dat het de uitspraak is die me stoort..
Wat flauw van Martijnquote:
dat dacht ik ook.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:51 schreef Pheno het volgende:
Hu, ze wil van het zoete imago afkomen? En dan zingt ze dit?
Nee, Martijn is klein.quote:
En over haar kin.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:54 schreef Studiotje het volgende:
LOL!Al der lippenstift heeft ze in d'r microfoon gesmeerd
?quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:51 schreef Bos81 het volgende:
Is dit eigenlijk de oudste dochter van Robert. of ...?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |