ha weet ik ook niet...... sommige mensen vinden het irritant als ik "ha ha" zeg,,,, maar ja ik weet het ook niet dus...quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:14 schreef JoepiePoepie het volgende:
Waarom zeg je zo weinig 'ha' in je filmpjes, dandybleu?
Zeker doen ja, best chill! Maar meer als achtergrondmuziek voor als je iets aan het doen bent, niet om specifiek naar te luisteren.quote:Op woensdag 1 december 2010 01:16 schreef eleusis het volgende:
Ik vind het nummer aan 't eind wel lekker hoor! Check dit topic eens, iemand wil gratis helpen met afmixen en releasen. Gratis afmixen en uitgave van muziek Kijk rijk word je niet van deze muziekstijl, gelukkig niet, want dan deed iedereen het. Maar het is zonde om er niet iets mee te proberen.
Nee er is een achtergrond ingesteld voor kerst. Kantel je scherm een beetje en je ziet het.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:36 schreef dandybleu het volgende:
ik snap niet wat je bedoelt
bedoel je mn profiel foto? ha ik ben mn wachtwoord kwijt van fok forum
Wat. Wat. Wat. Dit ga je niet menen. Dus als je sessie verloopt en je moet opnieuw inloggen, dan gaat dat niet lukken?quote:Op woensdag 1 december 2010 20:36 schreef dandybleu het volgende:
ik snap niet wat je bedoelt
bedoel je mn profiel foto? ha ik ben mn wachtwoord kwijt van fok forum
Want TS.quote:Op woensdag 1 december 2010 19:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
waarom heeft dandyblue als enige geen achtergrond, of ligt dat aan mij
quote:Op woensdag 1 december 2010 21:08 schreef dandybleu het volgende:
ik elk topic waar ik reageer heb ik dus geen sneeuwvlokken op de achtergrond ha ha ( nogal spooky )
quote:Op woensdag 1 december 2010 17:01 schreef Danny het volgende:
[..]
jawel. is omdat je posts van de topicstarter en posts van jezelf een kleurtje kunt geven en die gaan niet samen met de achtergrond.
Je zou gewoon wat inspiratie moeten op doen, gewoon de bus pakken en ergens heen gaan beetje rondlopen.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:16 schreef dandybleu het volgende:
ha ha ik heb wel zin alleen ik weet vandaag niet wat ik moet zeggen....
Als een gloeilamp al een aanslag is op z'n budget, is dat wat duur vrees ik.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:20 schreef Trava het volgende:
[..]
Je zou gewoon wat inspiratie moeten op doen, gewoon de bus pakken en ergens heen gaan beetje rondlopen.
euh euh euh euh euh euh euh euh....nog erger dan het belabberde eerste engelse blog.quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:24 schreef dandybleu het volgende:
ha nee ha ha ik dacht even dat mn video verboden was maar dat was niet zo : ze hadden het gewoon te druk
dit is hem dus
Haha prachtig, koning Dandybleu! Hahahahaquote:Op woensdag 1 december 2010 20:50 schreef dandybleu het volgende:
( dat het goed is dat kinderen bier drinken )
Waarom kom je haten hier op dandy, hij verdient het niet.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:32 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
euh euh euh euh euh euh euh euh....nog erger dan het belabberde eerste engelse blog.
p.s. hebben je Ierse vrienden nooit verteld dat je geen shaggie draai met papers maar met tissues?
Ooo Penisbaard, je bezorgt een brok in mijn keel, en dan te bedenken dat er nu zwaar gesneden gaat worden op cultuur, TS zijn vlog zou een wel bestede opkikker zeker kunnen gebruiken....quote:Op maandag 29 november 2010 10:30 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je met ****** bedoelt, maar wat eleusis zegt dus. Gewoon het feit dat je een vrouwspersoon bent is al genoeg om veel views te krijgen. Daarom respecteer ik dandybleu ook zo, hij moet hard knokken voor zijn views. Voor elke view is een traan gelaten.
ha nee man ik krijg nooit klachten... ik spreek een beetje slecht engels als zwargenegger maar ik heb veel vrienden in het buitenland.... meestal kunnen ze me goed volgen dus....quote:Op woensdag 1 december 2010 21:32 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
euh euh euh euh euh euh euh euh....nog erger dan het belabberde eerste engelse blog.
p.s. hebben je Ierse vrienden nooit verteld dat je geen shaggie draai met papers maar met tissues?
Jij ziet jezelf dus zo over 30 jaar?quote:Op woensdag 1 december 2010 22:03 schreef Teal het volgende:
Als de vraag was: waar zie jij jezelf over 30 jaar, dan was dat filmpje mijn antwoord
Don't worry man, je Engels is duidelijk genoeg.quote:Op woensdag 1 december 2010 22:06 schreef dandybleu het volgende:
[..]
ha nee man ik krijg nooit klachten... ik spreek een beetje slecht engels als zwargenegger maar ik heb veel vrienden in het buitenland.... meestal kunnen ze me goed volgen dus....
Ik kon er wel om lachenquote:Op woensdag 1 december 2010 22:22 schreef Trava het volgende:
[..]
Jij ziet jezelf dus zo over 30 jaar?
[..]
Don't worry man, je Engels is duidelijk genoeg.
begin eerst met je nieuwe filmpje postenquote:Op woensdag 1 december 2010 22:54 schreef dandybleu het volgende:
ha ik raak geloof ik een beetje de draad kwijt
ik kan niet wachtenquote:Op woensdag 1 december 2010 23:02 schreef dandybleu het volgende:
ha ja youtube is een beetje traag vanavond durrt echt meer dan een uur voordat mn filmpje ge-upload is....hij is nu pas 50 % klaar pas...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |