Zo duur is een alcoholverslaving niet hoor.quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:04 schreef ErkendFokker het volgende:
Maar TS, je moet wel minder gaan drinken hoor.. Is echt ongezond en kost allemaal geld
Ik ga speciaal voor je filmpje later naar bedquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:55 schreef dandybleu het volgende:
ha ja als ik stop met drinken dan lig ik vaak hele nachten wakker in bed.... dan moet ik echt aan de slaappillen
maar idd alcohol is helemaal niet duur ....
ps mn webcam deed weer normaal : dus ik heb een filmpje gemaakt en die staat er over een uurtje online ha ja
probeer het volgende keer wat enthousiaster te brengen allemaal. gewoon een beetje actiever praten enzo.quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:57 schreef dandybleu het volgende:
ha ha cool ik heb een fan ....ha het filmpje is niet zo spectaculair vandaag... ik moet toch een keerte op nieuwe ideen komen
ha weet ik ook niet...... sommige mensen vinden het irritant als ik "ha ha" zeg,,,, maar ja ik weet het ook niet dus...quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:14 schreef JoepiePoepie het volgende:
Waarom zeg je zo weinig 'ha' in je filmpjes, dandybleu?
Zeker doen ja, best chill! Maar meer als achtergrondmuziek voor als je iets aan het doen bent, niet om specifiek naar te luisteren.quote:Op woensdag 1 december 2010 01:16 schreef eleusis het volgende:
Ik vind het nummer aan 't eind wel lekker hoor! Check dit topic eens, iemand wil gratis helpen met afmixen en releasen. Gratis afmixen en uitgave van muziek Kijk rijk word je niet van deze muziekstijl, gelukkig niet, want dan deed iedereen het. Maar het is zonde om er niet iets mee te proberen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |