Hoe oud is je logee?quote:Op zondag 28 november 2010 20:14 schreef dandybleu het volgende:
ja mijn logee die is nu zo een stomme dvd aan het kijken...met allemaal pistoolschoten en gierende autobanden.... dus ja dan kom ik niet in een leuke stemming....ha ach ja
Als je dat spul ophaalt, breng je dan ook gelijk een bezoek aan de kapper? Verder zijn je video's wel grappig.quote:Op zondag 28 november 2010 19:21 schreef dandybleu het volgende:
ha ne joh panzer ik heb gewoon een leuke vriendin en die kijkt helemaal niet naar mn tanden....ja ik heb sinds ik weer rode wijn drink een zwarte vlek op mn voortanden ...ha ja heb ik ook met thee en koffie altijd dat mn gebit helemaal verkleurd.... binnenkort is het weg want dan koop ik zo een speciaal poetsmiddel ha ja
Gewoon doen.quote:Op maandag 29 november 2010 09:30 schreef BruinBeertje het volgende:
ik zou graag een videoblog voor haar/make-up willen bijhouden. Maar de qualiteit an mijn webcam is niet al te best
maarja, ik wil wel veel kijkers maar hoe trek je die dan ..quote:
Je bent een vrouw.quote:Op maandag 29 november 2010 09:44 schreef BruinBeertje het volgende:
[..]
maarja, ik wil wel veel kijkers maar hoe trek je die dan ..
Nee, wil je niet je sterretje laten zien?quote:Op maandag 29 november 2010 09:55 schreef BruinBeertje het volgende:
ik niet mijn ****** laten zien ...
Dat mag ook niet op Youtube. Gewoon giechelen en cute doen.quote:Op maandag 29 november 2010 09:55 schreef BruinBeertje het volgende:
Ik weet niet wat je met ****** bedoelt, maar wat eleusis zegt dus. Gewoon het feit dat je een vrouwspersoon bent is al genoeg om veel views te krijgen. Daarom respecteer ik dandybleu ook zo, hij moet hard knokken voor zijn views. Voor elke view is een traan gelaten.quote:Op maandag 29 november 2010 09:55 schreef BruinBeertje het volgende:
[..]
Ik steun dandybleu wel door het filmpje ook door de sturen naar mijn maten, zo komen er zeker 2 of 3 views per keer gewoon bij. Ik hoop wel dat dandybleu zich distantieert van de youtube aids zoals milan2.0 en consorten om maar een voorbeeld te noemen. Ik heb zeker ook wel een euro over om voor betere materialen te zorgen.quote:Op maandag 29 november 2010 10:30 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je met ****** bedoelt, maar wat eleusis zegt dus. Gewoon het feit dat je een vrouwspersoon bent is al genoeg om veel views te krijgen. Daarom respecteer ik dandybleu ook zo, hij moet hard knokken voor zijn views. Voor elke view is een traan gelaten.
ha is leuk hoor... ik kijk ze ook wel eens als ik er eentje tegenkom.... ja een goede webcam is ook niet zo verschikkelijk duur.... en ja dan mischien nog een paar extra lampen erbij.... ik neem iig een kijkje bij je als het zover is....quote:Op maandag 29 november 2010 09:30 schreef BruinBeertje het volgende:
ik zou graag een videoblog voor haar/make-up willen bijhouden. Maar de qualiteit an mijn webcam is niet al te best
wie is dat dan? ik kan hem niet vinden op youtube?quote:Op maandag 29 november 2010 10:33 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
youtube aids zoals milan2.0 en consorten .
http://www.youtube.com/user/DitIsMilanquote:Op maandag 29 november 2010 14:38 schreef dandybleu het volgende:
[..]
wie is dat dan? ik kan hem niet vinden op youtube?
ps ps ha ja ik droom natuurlijk wel eens van roem en heel veel geld...maar ja vaak overdag en savonds dan ben ik al heel blij als ik drie mensen per dag op mn myspace heb gehad hey? maar ja soms dan komt er een dag geeneens 1 enkel persoon op visite... ja dat zijn wel eenzame dagen...
Zo duur is een alcoholverslaving niet hoor.quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:04 schreef ErkendFokker het volgende:
Maar TS, je moet wel minder gaan drinken hoor.. Is echt ongezond en kost allemaal geld
Ik ga speciaal voor je filmpje later naar bedquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:55 schreef dandybleu het volgende:
ha ja als ik stop met drinken dan lig ik vaak hele nachten wakker in bed.... dan moet ik echt aan de slaappillen
maar idd alcohol is helemaal niet duur ....
ps mn webcam deed weer normaal : dus ik heb een filmpje gemaakt en die staat er over een uurtje online ha ja
probeer het volgende keer wat enthousiaster te brengen allemaal. gewoon een beetje actiever praten enzo.quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:57 schreef dandybleu het volgende:
ha ha cool ik heb een fan ....ha het filmpje is niet zo spectaculair vandaag... ik moet toch een keerte op nieuwe ideen komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |