quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:10 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Toverheksje, lieverd? Kun je iets meer zinnen gebruiken? Dus een punt en dan een nieuwe zin? Dit wordt een beetje onleesbaar eigenlijk
Dat geeft al aan dat je niet verder kijkt dan die punten, zoals velen.quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:07 schreef Toverheks het volgende:
Sunny heb dit van je gepikt
En ik maak mezelf niks wijs. PVV stemmen is niet erg. Alleen in de ogen van mensen die zo fanatiek tegen zijn en zich hebben op laten hitsen. Waardoor ze een bekrompen blik hebben gekregen en het geheel niet meer overzien.
vind jij dat mensen die tegen de PVV zijn nou bekrompen??? weet je waar PVV stemmen naar toe kan leiden, dat elke *Nederlander* een ander ras vooral de turkse/maroc/en meer van die mensen gaan haten, dat de haat van de PVV stemmer gewoon niet verder reikt dan oh die heeft een hoofddoek, oh die heeft een burka,oh die gaat vrijdag lekker naar de moskee, weet je waar de PVV mee bezig is, haatzaaien een ander woord heb ik er niet voor, discriminatie overal, ook in de grote steden, ook bij mij in Amsterdam, het is gewoon diep en diep triest dat zoiets kan in Nederland, mensen kijken niet verder of in de toekomst.
En bekrompen ben ik niet, dat zeer zeker niet en ja ik ben tegen de PVV, want zie hoe mijn land door zulke lieden helemaal naar de verdoemenis gaat.
weet je Sunny, ik schei ermee uit met jou in discussie te gaan.quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:15 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Dat geeft al aan dat je niet verder kijkt dan die punten, zoals velen.
zinloos geweld: Je gaat er bij voorbaat dus vanuit dat dit onder zinloos geweld valt.
Gelukkig zijn advocaten geen mensen die worden betaald om de waarheid zo te verdraaien dat het niet meer te onderscheiden valt van liegen hè.quote:Op zaterdag 20 november 2010 12:40 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Dat zei de advocaat gister in nieuwsuur. Ik heb geen reden aan een advocaat te twijfelen.
De linkse propagandamachine heeft weer overuren gedraaid zo te zienquote:Op zaterdag 20 november 2010 13:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
weet je Sunny, ik schei ermee uit met jou in discussie te gaan.
Echt denk je dat ik elk punt van de PVV hier even ga neerplempen, de doorsnee PVV stemmer hoort alleen maar dit, en denkt ja, ik ga op de PVV stemmen, al heb ik een leuke turkse buurvrouw maar heb de pest aan die hoofddoek.
Echt je wilt niet inzien wat een gajes en partij die PVV is, en heb eerder gezegt, Wilders heeft ook goede punten, betreft ouderenzorg.
En ik laat me niet bekrompen noemen, omdat ik dat niet ben.
Eerder al aangegeven, kijk naar de toekomst van je kinderen en kleinkinderen, die moeten opgroeien in een land, waar je straks niet eens meer met een *buitenlander* mag omgaan, mag praten omdat jou Familie en vrienden er altijd commentaar op hebben.
En zeg niet, het is niet zo, want ik maak het heel vaak mee dat ik me moet verantwoorden omdat mijn schoonzoon toevallig een *buitenlander* is.
Wat een huilies die PVV'ersquote:Op zaterdag 20 november 2010 01:45 schreef sunny16947 het volgende:
Ook de NOS weegt het een zwaarder dan het ander. Zonder iets gezien te hebben hechten ze meer waarde aan de anonieme bronnen, dan aan Hernandez.
Maar goed, oordelen en veroordelen is wel fijn want dat weerhoudt je ervan naar jezelf te kijken.
truste
Ik snap het niet.quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:37 schreef Toverheks het volgende:
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 12:46 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Jou post Sunny
Dat ben ik met je eens. Nog liever als OM besluit tot vervolging, gelijk dezelfde week voor de rechter. Zodat in de beoordeling alle feiten en omstandigheden meegenomen kunnen worden.
Ik ga er eerlijkheidshalve vanuit dat er niet zomaar geslagen (als hij heeft geslagen) wordt omdat iemands hoofd je niet aanstaat. Ik pleit de aanklager dus ook niet bij voorbaat vrij.
************************************************************************************************************
Mijn post
oh Sunny toch, je zal ze in huis moeten nemen die zomaar en zonder aanleiding iemand de pleuris slaan, echt Sunny wel eens van zinloos geweld gehoord, nou dat gebeurt zo veel, mensen die andere een paar klappen geven omdat ze dat juist leuk vinden en ze even kunnen opscheppen bij hun *vriendjes*
******************************************************************************************************************Over dat zinloos geweld, mijn antwoord was dit
Je moet ze de kost geven die zinloos iemand in elkaar meppen.
dat naar aanleiding van dat jij zei * Ik ga er eerlijkheidshalve vanuit dat er niet zomaar geslagen (als hij heeft geslagen) wordt omdat iemands hoofd je niet aanstaat.*
Sorry dat ik het niet netjes kan quoten ( weet niet hoe dat allemaal werkt, dus doe het even op deze manier)
ik ook niet meer, schei ermee uit.quote:
Er verschijnt een knopje rechtboven bijde post wanneer je je muis erbij houdt.quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:37 schreef Toverheks het volgende:
Sorry dat ik het niet netjes kan quoten ( weet niet hoe dat allemaal werkt, dus doe het even op deze manier)
Lieve heksquote:Op zaterdag 20 november 2010 13:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik ook niet meer, schei ermee uit.
kan het Sunny gewoon niet duidelijk maken, dat er ook zinloos geweld bestaat.
Dat gasten ook gewoon voor de Lol iemand in elkaar slaan.
Daarom mijn warrige post, lees het zo terug en denk hahaha wat bedoel je nu.
Het was gewoon een antwoord op dat Sunny zei, ik kan me niet voorstellen dat iemand een paar klappen geeft omdat het hoofd hem niet aan stond.
En ook ik denk aan de toekomst van mijn kinderen en kleinkinderen. En mijn huiskamer is altijd heel kleurrijk geweest, met kinderen die door andere uitgekotst werden. Ik heb mijn kinderen geleerd niet te kijken naar afkomst, kleur of verstandelijke vermogens. Want dom is degene die hersens meekrijgt en ze niet gebruikt.quote:ethiraseth: Eerder al aangegeven, kijk naar de toekomst van je kinderen en kleinkinderen, die moeten opgroeien in een land, waar je straks niet eens meer met een *buitenlander* mag omgaan, mag praten omdat jou Familie en vrienden er altijd commentaar op hebben.
En zeg niet, het is niet zo, want ik maak het heel vaak mee dat ik me moet verantwoorden omdat mijn schoonzoon toevallig een *buitenlander* is
Dat vind ik niet relevant. Als kamerlid mag je je niet gedragen als simpele pauper die op de vuist gaat in een verhitte discussie. En helemaal niet tegen een ambtenaar met wie je het niet eens bent.quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:31 schreef sunny16947 het volgende:
Aan welke kant van het CDA deze ambtenaar stond/staat, en tegen samenwerking met de PVV was, misschien wel heel agressief was is dus ook relevant.
Het maar als een agressieve caféruzie en zinloos geweld te bestempelen, is vooringenomen.
Precies.quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:26 schreef waht het volgende:
[..]
Dat vind ik niet relevant. Als kamerlid mag je je niet gedragen als simpele pauper die op de vuist gaat in een verhitte discussie. En helemaal niet tegen een ambtenaar met wie je het niet eens bent.
Dat is gedrag van de laagste soort.
En als ik als relatief links persoon en iemand die helemaal niet in de PVV ziet nou zou zeggen dat een en ander onterecht wel heel erg opgeklopt wordt? Mag ik het dan wel?quote:Op zaterdag 20 november 2010 12:42 schreef KoosVogels het volgende:
Droevig hoe sunny alles probeert recht te lullen. Probeer je jezelf soms wijs te maken dat PVV stemmen helemaal niet erg is?
Precies - we hebben geen PVV nodig om de vooroordelen over mensen bevestigd te zien door naar het uiterlijk te kijken of voor lijfstraffen te pleiten voor lichte vergrijpenquote:Op zaterdag 20 november 2010 13:07 schreef Toverheks het volgende:
Sunny heb dit van je gepikt
En ik maak mezelf niks wijs. PVV stemmen is niet erg. Alleen in de ogen van mensen die zo fanatiek tegen zijn en zich hebben op laten hitsen. Waardoor ze een bekrompen blik hebben gekregen en het geheel niet meer overzien.
vind jij dat mensen die tegen de PVV zijn nou bekrompen??? weet je waar PVV stemmen naar toe kan leiden, dat elke *Nederlander* een ander ras vooral de turkse/maroc/en meer van die mensen gaan haten, dat de haat van de PVV stemmer gewoon niet verder reikt dan oh die heeft een hoofddoek, oh die heeft een burka,oh die gaat vrijdag lekker naar de moskee, weet je waar de PVV mee bezig is, haatzaaien een ander woord heb ik er niet voor, discriminatie overal, ook in de grote steden, ook bij mij in Amsterdam, het is gewoon diep en diep triest dat zoiets kan in Nederland, mensen kijken niet verder of in de toekomst.
En bekrompen ben ik niet, dat zeer zeker niet en ja ik ben tegen de PVV, want zie hoe mijn land door zulke lieden helemaal naar de verdoemenis gaat.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:49 schreef Toverheks het volgende:
echt het lijkt me echt zo een mannetje, nee die ogen alleen al van hem, klopt niks aan die vent.
Ik vind het het triest dat jij niet in ziet dat jouw denkwijze niet zoveel verschilt van die van de gemiddelde PVV-er. En met die denkwijze heb ik niet veel op.quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:52 schreef Toverheks het volgende:
wil wel eigenhandig zijn handjes komen vast timmeren hoor, heb al een hamer zal straks even mooie kopspijkers gaan halen bij de Gama
Een aantal fractieleden van de PVV hebben hun misdrijven en (recente) geweldadige verleden verzwegen, iets dat een politieke doodzonde is omdat het de geloofwaardigheid van het parlement aantast. Wilders laat 1 van hen zitten omdat hij niet uit zichzelf opstapt. Wat is daar opgeklopt aan?quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:38 schreef Doc het volgende:
[..]
En als ik als relatief links persoon en iemand die helemaal niet in de PVV ziet nou zou zeggen dat een en ander onterecht wel heel erg opgeklopt wordt? Mag ik het dan wel?
Iedereen is hypocriet....links, rechts, christelijk, atheistisch, midden onder en boven.quote:De linkse propagandamachine heeft weer overuren gedraaid zo te zien
Bij Lucassen vind ik het misdrijf waar hij voor veroordeeld " opgeklopt". Hij had een relatie met een meisje dat in bijna iedere andere situatie niet als probleem gezien zou worden - en zeker niet als misdrijf - maar alleen wel bij defensie. Hij had het moeten zeggen, maar als iemand daar ontevreden over had moeten zijn, dan zijn dat de PVV en d PVV-stemmers. Die zijn bedonderd: die hebben niet de mogelijkheid gehad hun stem wellicht bij te stellen als ze dit geweten hadden. Voor niet-PVV-ers: die stemden al niet op de PVV dus die die extra informatie zou ze niet nog meer niet op de PVV laten stemmen. Dat Wilders de man laat zitten is zijn politiek besluit, dat wettelijk genomen mag worden.quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:51 schreef Montov het volgende:
[..]
Een aantal fractieleden van de PVV hebben hun misdrijven en (recente) geweldadige verleden verzwegen, iets dat een politieke doodzonde is omdat het de geloofwaardigheid van het parlement aantast. Wilders laat 1 van hen zitten omdat hij niet uit zichzelf opstapt. Wat is daar opgeklopt aan?
De zaak Lucassen is zeker niet opgeklopt, toen dacht ik zelf even dat de zaak Sharpe het wel was, maar dat bleek ook niet zo te zijn, en nu weet ik het niet meer..quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:51 schreef Montov het volgende:
[..]
Een aantal fractieleden van de PVV hebben hun misdrijven en (recente) geweldadige verleden verzwegen, iets dat een politieke doodzonde is omdat het de geloofwaardigheid van het parlement aantast. Wilders laat 1 van hen zitten omdat hij niet uit zichzelf opstapt. Wat is daar opgeklopt aan?
Welke enorme schokkende misdrijven heeft hij gepleegd dan?quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:58 schreef Lamon het volgende:
[..]
De zaak Lucassen is zeker niet opgeklopt,
Zijn (bejaarde) buren waren bang voor hem, in die zin terroriseerde hij de buurt, dat is het punt.quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:58 schreef Doc het volgende:
Daarnaast is de burenruzie aardig opgeklopt - Zo wordt Lucassen afgeschilderd als brievenbuspissers, terwijl hij dat noot gedaan had. Nadat er weer eens voor zijn deur geschetenwas gaf hij aan dat bij iemand door de deur pissen vergelijkbaar irritant was.
Als je wegens buurtterrorisme 2 keer veroordeeld wordt in het softe Nederland, dan is dat opmerkelijk.quote:Welke enorme schokkende misdrijven heeft hij gepleegd dan?
Ontucht en het terroriseren van een buurt, een emmer wat over een man heen gegooit en diverse bedreigingen geuit naar buurtbewoners.quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:59 schreef Doc het volgende:
[..]
Welke enorme schokkende misdrijven heeft hij gepleegd dan?
schokkend wangedrag was het beledigen, bedreigen en intimideren van zijn buren. Een oude man stalken en een emmer water over zijn hoofd gooienquote:Op zaterdag 20 november 2010 14:59 schreef Doc het volgende:
[..]
Welke enorme schokkende misdrijven heeft hij gepleegd dan?
Dat is bij lange na niet bewezen. Voor htzelfde geld kan je en heel zielig verhaal houden dat Lucassen de buurt uitgepest is door de hondenschijtbrigade.quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Zijn (bejaarde) buren waren bang voor hem, in die zin terroriseerde hij de buurt, dat is het punt.
Dat is ook raar. Maar het aardige is juist dat hiermee de angel uit Wilders betoog gehaald is. Hij kan nu niet meer een fel betoog houden voor strenger straffen zonder dor andre parijen uitgelachen te worden.quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:00 schreef remlof het volgende:
En het is ook iets dat de PVV keihard wil aanpakken, dan is het een beetje vreemd dat je zo iemand in je fractie houdt.
Sterker nog, hij heeft niet alleen een voorbeeld functie. De PVV heeft veiligheid juist als topprioriteit staan.quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:04 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ontucht en het terroriseren van een buurt, een emmer wat over een man heen gegooit en diverse bedreigingen geuit naar buurtbewoners.
Het gaat er overigens om dat het een volksvertegenwoordiger is he, als het gewoon een burger zou zijn is het heel anders.
Je hebt een voorbeeldfunctie, dan is zoiets gewoon onacceptabel, zo vreemd is dat toch niet?
Dat is wel bewezen... maar je wilt de slachtoffers niet geloven.quote:
Ja, maar om de discussie helder te houden, ik zou het ook niet accepteren als ik het hoorde van een kamerlid dat niet in de PVV zat, vandaar dat ik dat idee van RTL om ieder kamerlid te checken ook niet zo verkeerd vind.quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:08 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
Sterker nog, hij heeft niet alleen een voorbeeld functie. De PVV heeft veiligheid juist als topprioriteit staan.
Als een marokkaan dit soort fratsen uithaalt, moet hij het land uit, als het een PVV'er is, "heeft iedereen wel wat gedaan"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |