abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88931753
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 02:02 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Het is ook niet de bedoeling dat mijn mening indruk maakt op je...
..... maar wel erg zwak van je dat je je voordoet als onbevoordeeld en openminded en eerlijk oordelend ... en BAMMMM... als ik jouw mening afwijst mij van fascisme beschuldigt.
Je bevestigt alleen maar dat je dus eg NIE openminded bent in deze kwestie.
Ik vind het jammer dat je mijn mening afkeurt. En ik heb echt het idee gekregen , dat ik deze mening niet eens mag uiten.
Daar ben ik niet van onder de indruk.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_88931765
quote:
5s.gif Op zaterdag 20 november 2010 02:04 schreef OllieA het volgende:
Waarom zou je überhaupt discussiëren met damian5700?
Waarom stel jij überhaupt deze vraag?
pi_88931817
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 02:09 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Ik vind het jammer dat je mijn mening afkeurt. En ik heb echt het idee gekregen , dat ik deze mening niet eens mag uiten.
Daar ben ik niet van onder de indruk.
Ik vind ff matten met je wel leuk zo midden in de nacht .. dus van mij mag je die mening uiten hier...hoor .... Niet zo achterdochtig zijn svp
pi_88931840
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 02:13 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Ik vind ff matten met je wel leuk zo midden in de nacht .. dus van mij mag je die mening uiten hier...hoor .... Niet zo achterdochtig zijn svp
Ik heb het ook gedaan, maar die ontvangst was wel erg, ik zou haast zeggen, nijdig.
Brrr...
pi_88931842
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 02:10 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Waarom stel jij überhaupt deze vraag?
Omdat ik vind dat jij voortdurend stupide dingen zegt. Ik zou dus niet verder op je ingaan. Na de zoveelste stompzinnige opmerking van jouw kant was ik er wel klaar mee. Maar mensen blijven maar reageren. Ik begrijp dat dus niet.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_88931886
quote:
2s.gif Op zaterdag 20 november 2010 02:14 schreef OllieA het volgende:

[..]

Omdat ik vind dat jij voortdurend stupide dingen zegt. Ik zou dus niet verder op je ingaan. Na de zoveelste stompzinnige opmerking van jouw kant was ik er wel klaar mee. Maar mensen blijven maar reageren. Ik begrijp dat dus niet.
Kun je daarin specifieker zijn, bijvoorbeeld in deze topic? Wat is zoal stompzinnig en waarom?
pi_88931943
quote:
2s.gif Op zaterdag 20 november 2010 02:14 schreef OllieA het volgende:

[..]

joh.... ik had er gewoon zin in vannacht.... :s)
maar ik snap je wel natuurlijk... hetzelfde gevoel heb ik ook vaak bij bepaalde users
  zaterdag 20 november 2010 @ 06:43:27 #158
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_88933464
De PVV maakt zichzelf ongeloofwaardig. Het lijkt er sterk op dat de kwesties die naar buiten zijn gekomen, deze partij flink schaden. En wellicht ervoor kunnen zorgen dat er een vorm van interne machtsstrijd ontstaat wat het einde zou kunnen betekenen voor Wilders zijn partij.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_88933782
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 06:43 schreef MisterJ.Lo het volgende:
De PVV maakt zichzelf ongeloofwaardig. Het lijkt er sterk op dat de kwesties die naar buiten zijn gekomen, deze partij flink schaden. En wellicht ervoor kunnen zorgen dat er een vorm van interne machtsstrijd ontstaat wat het einde zou kunnen betekenen voor Wilders zijn partij.
Dan staat er vast wel weer een nieuw figuur op met dezelfde boodschap.
pi_88933844
quote:
2s.gif Op zaterdag 20 november 2010 08:23 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Dan staat er vast wel weer een nieuw figuur op met dezelfde boodschap.
Wat voor boodschap?
I´m back.
  zaterdag 20 november 2010 @ 10:00:41 #161
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_88934594
OllieA.

En Hernandez is inderdaad onschuldig totdat het tegendeel wordt bewezen, vandaar dat hij de afgelopen 2 maanden ook met rust is gelaten. Echter, aantijgingen dat er vuistslagen op beeld staan is niet iets dat je zomaar verzint.

Maar goed, we hebben allemaal onze eigen intuitie, en verschillende verwachtingen in verschillende situaties. Het kernpunt imho is dat er dus 2 maanden een mishandeling is geweest, te zien via een bewakingscamera en het OM is nog steeds aan het nadenken of ze Hernandez moeten vervolgen. Stel je voor dat dit om een SP'er ging. Dan zou de PVV-achterban er bovenop springen om te claimen dat het in de doofpot werd gedaan, dat het (linkse) OM de politici de hand boven het hoofd houden, dat er traag wordt gehandeld en er wordt gepraat of een mishandeling via een boete kan worden afgedaan. Ik heb geen enkele PVV'er dit stokpaardje van de PVV zien gebruiken. Nee, opeens is het belangrijk om te zien of krenkingen vooraf de aanleiding waren, dat dit moment wel erg goed uitkomt (net na de verkiezingen is echter het slechtste moment, maar laat de realiteit niet in de weg van een goed complot zitten) en dat de media te diep graven en hier teveel over berichten.

Het is zo bizar hoe de PVV in een aantal dagen tijd 70% van de geloofwaardigheid is verloren dankzij de hooligans in de fractie, dankzij slecht optreden van Wilders en de apologeten in de achterban. We zijn weer in 2002/2003 aanbeland met LPF2.
Géén kloon van tvlxd!
pi_88934767
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 november 2010 10:00 schreef Montov het volgende:
OllieA.

En Hernandez is inderdaad onschuldig totdat het tegendeel wordt bewezen, vandaar dat hij de afgelopen 2 maanden ook met rust is gelaten. Echter, aantijgingen dat er vuistslagen op beeld staan is niet iets dat je zomaar verzint.

Maar goed, we hebben allemaal onze eigen intuitie, en verschillende verwachtingen in verschillende situaties. Het kernpunt imho is dat er dus 2 maanden een mishandeling is geweest, te zien via een bewakingscamera en het OM is nog steeds aan het nadenken of ze Hernandez moeten vervolgen. Stel je voor dat dit om een SP'er ging. Dan zou de PVV-achterban er bovenop springen om te claimen dat het in de doofpot werd gedaan, dat het (linkse) OM de politici de hand boven het hoofd houden, dat er traag wordt gehandeld en er wordt gepraat of een mishandeling via een boete kan worden afgedaan. Ik heb geen enkele PVV'er dit stokpaardje van de PVV zien gebruiken. Nee, opeens is het belangrijk om te zien of krenkingen vooraf de aanleiding waren, dat dit moment wel erg goed uitkomt (net na de verkiezingen is echter het slechtste moment, maar laat de realiteit niet in de weg van een goed complot zitten) en dat de media te diep graven en hier teveel over berichten.

Het is zo bizar hoe de PVV in een aantal dagen tijd 70% van de geloofwaardigheid is verloren dankzij de hooligans in de fractie, dankzij slecht optreden van Wilders en de apologeten in de achterban. We zijn weer in 2002/2003 aanbeland met LPF2.
De betere PVV-apologeten zitten hier op Fok!, waaronder Damian5700.
Ik heb me daar in het verleden ook altijd over verbaasd trouwens. Fortuyn toen, en nu Wilders, kunnen echt goed de diensten gebruiken van bepaalde FOK!kers. Zij leveren beter werk af dan alles wat ik in de geschreven en niet-geschreven media tegenkom, van de gemiddelde LPF'er/PVV'er en -apologeten.
Zo is het ook.
I´m back.
pi_88935613
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 01:07 schreef sunny16947 het volgende:

[..]

Het gaat hier niet over Wilders..........maar over een mens. Het mens Hernandez.

En als er straks niks te bewijzen is en de mens Hernandez kapot gemaakt en vernederd is. Ach maakt niks uit. dan was het jammer en heeft iedereen toch weer lol gehad?

Walgelijk.
Moslims zijn geen mensen? Toekomstige AOW-ers zijn geen mensen?

Ontzettend dom wijf.
pi_88937383
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 10:57 schreef Bernhard.von.Galen het volgende:

[..]

Moslims zijn geen mensen? Toekomstige AOW-ers zijn geen mensen?

Ontzettend dom wijf.
Komt bij dat Hernandez verre van onschuldig. De klappen die hij heeft uitgedeeld zijn namelijk vastgelegd op beeld.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_88937573
de man die de klappen heeft gekregen heeft daar toen aangifte van gedaan, net zoals 2 getuigen dus het is gewoon waar, kopstoot staat niet op beeld de 2 klappen wel.
ben benieuwd wanneer de beelden vrijkomen.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  zaterdag 20 november 2010 @ 12:19:40 #166
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_88937657
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 12:16 schreef Toverheks het volgende:
de man die de klappen heeft gekregen heeft daar toen aangifte van gedaan, net zoals 2 getuigen dus het is gewoon waar, kopstoot staat niet op beeld de 2 klappen wel.
ben benieuwd wanneer de beelden vrijkomen.
En die moeten vrijkomen want de PVV is tegen doofpotten :P
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_88937691
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 12:19 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

En die moeten vrijkomen want de PVV is tegen doofpotten :P
vind ik ook, als Hernandez zijn naam wil zuiveren moet hij zelf de beelden opvragen, maar zolang hij of een advocaat of weet ik veel wie zoiets moet doen, dat niet doet krijg je alleen speculatie`s.
  zaterdag 20 november 2010 @ 12:35:06 #168
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_88938131
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 12:21 schreef Toverheks het volgende:

[..]

vind ik ook, als Hernandez zijn naam wil zuiveren moet hij zelf de beelden opvragen, maar zolang hij of een advocaat of weet ik veel wie zoiets moet doen, dat niet doet krijg je alleen speculatie`s.
De advocaat heeft de beelden opgevraagd, maar nog steeds niet ontvangen. Wellicht zijn de beelden toch niet zo duidelijk dat er een duidelijke identificatie mogelijk is?
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
  zaterdag 20 november 2010 @ 12:37:04 #169
172495 Arglist
Suum cuique tribuere
pi_88938187
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 12:35 schreef sunny16947 het volgende:

[..]

De advocaat heeft de beelden opgevraagd, maar nog steeds niet ontvangen. Wellicht zijn de beelden toch niet zo duidelijk dat er een duidelijke identificatie mogelijk is?
Ben jij toevallig zijn advocaat? Mocht dit zo zijn dan wens ik 'm veel sterkte toe :')

Ik zag je net al beweren dat je een kopstoot en een paar klappen een verschil vindt en de zaak om die reden geseponeerd zou moeten worden.....sterk hoor.
"Der freie Mensch handelt niemals arglistig, sondern stets aufrichtig."
pi_88938205
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 12:35 schreef sunny16947 het volgende:

[..]

\
we wachten af, maar dat ze ooit boven water moeten komen is nu wel zeker, want anders blijft het maar afvragen en speculeren.
  zaterdag 20 november 2010 @ 12:40:41 #171
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_88938303
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 12:37 schreef Arglist het volgende:

[..]

Ben jij toevallig zijn advocaat? Mocht dit zo zijn dan wens ik 'm veel sterkte toe :')

Ik zag je net al beweren dat je een kopstoot en een paar klappen een verschil vindt en de zaak om die reden geseponeerd zou moeten worden.....sterk hoor.
Dat zei de advocaat gister in nieuwsuur. Ik heb geen reden aan een advocaat te twijfelen.

En ja als er aangifte wordt gedaan van een kopstoot en het zijn 2 klappen, klopt de aangifte niet. Zo simpel is dat.
Snooker is top!!!
pi_88938365
Droevig hoe sunny alles probeert recht te lullen. Probeer je jezelf soms wijs te maken dat PVV stemmen helemaal niet erg is?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zaterdag 20 november 2010 @ 12:45:38 #173
172495 Arglist
Suum cuique tribuere
pi_88938492
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 12:40 schreef sunny16947 het volgende:

[..]

Dat zei de advocaat gister in nieuwsuur. Ik heb geen reden aan een advocaat te twijfelen.

En ja als er aangifte wordt gedaan van een kopstoot en het zijn 2 klappen, klopt de aangifte niet. Zo simpel is dat.
Zo simpel is het niet. Beide zijn vormen van fysiek contact met een slachtoffer die daardoor letsel of mogelijk letsel zou kunnen oplopen. Dit heet mishandeling....
In een opstootje gaat alles zo snel dat je niet zo goed kan beoordelen uit welke richting en waarmee de klappen kwamen.
"Der freie Mensch handelt niemals arglistig, sondern stets aufrichtig."
  zaterdag 20 november 2010 @ 12:46:20 #174
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_88938517
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 12:37 schreef Toverheks het volgende:

[..]

\
we wachten af, maar dat ze ooit boven water moeten komen is nu wel zeker, want anders blijft het maar afvragen en speculeren.
Dat ben ik met je eens. Nog liever als OM besluit tot vervolging, gelijk dezelfde week voor de rechter. Zodat in de beoordeling alle feiten en omstandigheden meegenomen kunnen worden.

Ik ga er eerlijkheidshalve vanuit dat er niet zomaar geslagen (als hij heeft geslagen) wordt omdat iemands hoofd je niet aanstaat. Ik pleit de aanklager dus ook niet bij voorbaat vrij.
Snooker is top!!!
pi_88938565
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 12:40 schreef sunny16947 het volgende:

[..]

Sunny, natuurlijk zegt zijn advocaat dat, daarom is het zijn advocaat die gaat niet zeggen, natuurlijk heeft hij een paar klappen links en rechts uitgedeelt maar we doen net of het niet gebeurt is en meer van dat soort bla bla bla.
zijn advocaat moet JUIST zijn onschuld proberen te bewijzen, daar is het dus zijn advocaat voor
pi_88938660
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 12:46 schreef sunny16947 het volgende:

[..]

Dat ben ik met je eens. Nog liever als OM besluit tot vervolging, gelijk dezelfde week voor de rechter. Zodat in de beoordeling alle feiten en omstandigheden meegenomen kunnen worden.

Ik ga er eerlijkheidshalve vanuit dat er niet zomaar geslagen (als hij heeft geslagen) wordt omdat iemands hoofd je niet aanstaat. Ik pleit de aanklager dus ook niet bij voorbaat vrij.
oh Sunny toch, je zal ze in huis moeten nemen die zomaar en zonder aanleiding iemand de pleuris slaan, echt Sunny wel eens van zinloos geweld gehoord, nou dat gebeurt zo veel, mensen die andere een paar klappen geven omdat ze dat juist leuk vinden en ze even kunnen opscheppen bij hun *vriendjes*
  zaterdag 20 november 2010 @ 12:58:18 #177
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_88938975
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 12:48 schreef Toverheks het volgende:

[..]

Sunny, natuurlijk zegt zijn advocaat dat, daarom is het zijn advocaat die gaat niet zeggen, natuurlijk heeft hij een paar klappen links en rechts uitgedeelt maar we doen net of het niet gebeurt is en meer van dat soort bla bla bla.
zijn advocaat moet JUIST zijn onschuld proberen te bewijzen, daar is het dus zijn advocaat.
Ik antwoordde op "de beelden opvragen"

@koos Ik lul niks recht. Maar elk verhaal heeft 2 kanten. Zo zal een rechter ook 2 kanten beoordelen. Zouden meer mensen moeten doen.

En ik maak mezelf niks wijs. PVV stemmen is niet erg. Alleen in de ogen van mensen die zo fanatiek tegen zijn en zich hebben op laten hitsen. Waardoor ze een bekrompen blik hebben gekregen en het geheel niet meer overzien.

Een uitspraak van Tofik Dibi:
Sharpe kwam eerder vanavond afscheid nemen en dan zie je de harde klap voor zowel persoon als voor politiek (2/2)
8:55 PM Nov 18th via Mobile Web
Snooker is top!!!
  zaterdag 20 november 2010 @ 13:02:31 #178
66444 Lord_Vetinari
pi_88939146
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 12:58 schreef sunny16947 het volgende:

Een uitspraak van Tofik Dibi:
Sharpe kwam eerder vanavond afscheid nemen en dan zie je de harde klap voor zowel persoon als voor politiek (2/2)
8:55 PM Nov 18th via Mobile Web
Uh-huh. En de harde klappen die zijn ex van hem kreeg, ach... detail? Moet kunnen?
pi_88939342
Sunny heb dit van je gepikt
En ik maak mezelf niks wijs. PVV stemmen is niet erg. Alleen in de ogen van mensen die zo fanatiek tegen zijn en zich hebben op laten hitsen. Waardoor ze een bekrompen blik hebben gekregen en het geheel niet meer overzien.

vind jij dat mensen die tegen de PVV zijn nou bekrompen??? weet je waar PVV stemmen naar toe kan leiden, dat elke *Nederlander* een ander ras vooral de turkse/maroc/en meer van die mensen gaan haten, dat de haat van de PVV stemmer gewoon niet verder reikt dan oh die heeft een hoofddoek, oh die heeft een burka,oh die gaat vrijdag lekker naar de moskee, weet je waar de PVV mee bezig is, haatzaaien een ander woord heb ik er niet voor, discriminatie overal, ook in de grote steden, ook bij mij in Amsterdam, het is gewoon diep en diep triest dat zoiets kan in Nederland, mensen kijken niet verder of in de toekomst.
En bekrompen ben ik niet, dat zeer zeker niet en ja ik ben tegen de PVV, want zie hoe mijn land door zulke lieden helemaal naar de verdoemenis gaat.
  zaterdag 20 november 2010 @ 13:10:35 #180
66444 Lord_Vetinari
pi_88939485
Toverheksje, lieverd? Kun je iets meer zinnen gebruiken? Dus een punt en dan een nieuwe zin? Dit wordt een beetje onleesbaar eigenlijk O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')