Nee, ook dit optreden is weer niet geweldig. het lijkt wel of ze elke week slechter worden. Vorige week vond ik het ook al een beetje tegenvallen.quote:
Jaquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:08 schreef CantFazeMe het volgende:
Stottert het beeld ook en af toe bij jullie?
Het ligt niet aan digitaalquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:09 schreef Symphonic het volgende:
Ziggo digitaal bokt ook, ik ben overgestapt op analoog
Wat een kutnummer trouwens
Optredenquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:10 schreef InTrePidIvity het volgende:
Waar is Roel eigenlijk? Hij zit niet op z'n stoel.
Ja, maar SNow Patrol of een of ander Nederlandse meid. Je kan ook niet verwachten van een Nederlander dat hij bij de top skiers ter wereld gaat horen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:09 schreef Pisces29 het volgende:
Maar jammer zo slap met die gitaar, leek wel Ilse de Lange-prut, terwijl het origineel tof is.
Het ligt niet aan het kabelsignaal, maar aan RTL zelfquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:09 schreef Symphonic het volgende:
Ziggo digitaal bokt ook, ik ben overgestapt op analoog
Wat een kutnummer trouwens
Hij zit op Utrecht CS.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:10 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ook niet toen ze tijdens de battle eerst poseerde en daarna als een halvegare in de touwen hing?quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:09 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ja.
Vond dit optreden trouwens best leuk, alleen is die hele Leonie me eerder nog nooit opgevallen
hij staat erachter.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:10 schreef InTrePidIvity het volgende:
quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:10 schreef Cee het volgende:
"Dat vind jij ook heerlijk he, Leonie?"
"Nou nee Wendy, ik vind het ongelofelijk kut en het stinkt hier en ik wil weg en wat doe ik hier."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |