SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach die 2 wijven hadden net extra reclame voor zichzelf toch met Kane? Zo heeft iedereen elke week wel watquote:
quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:03 schreef iBenny het volgende:
Kim! Ik ben fan van haar. Move over Ben!
Aldus Miauw
Dat wel, én een goeie stemquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:03 schreef CantFazeMe het volgende:
Die Kim heeft mij toch een killerlegs.
Miauwsmsquote:
Jaquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:04 schreef Cee het volgende:
St. Pancras? Woont ze op een metrostation in Londen?
maar ja, die rest...quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:03 schreef CantFazeMe het volgende:
Die Kim heeft mij toch een killerlegs.
quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:05 schreef Karina het volgende:
Ik vond het wel goed, maar ik val niet van mijn stoel van Kim.
Fipo.quote:
We hadden net nog 5 minuten Vodafone reclame.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:05 schreef Studiotje het volgende:
Geen reclame? DAT DIT KAN IN NEDERLAND!![]()
Kim is totally do-able. 1 stoot en ik spuit d'r helemaal onder.quote:
Zou me niks verbazenquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:06 schreef Anonymousz het volgende:
Benny
Charlotte gaat optreden later
welk nummer zal ze zingen love story?
Dit programma is toch een hele vodafone reclame met af en toe een liedje?quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:05 schreef Karina het volgende:
[..]
We hadden net nog 5 minuten Vodafone reclame.
Daar heb je een punt, waarom kijk ik eigenlijk?quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:06 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dit programma is toch een hele vodafone reclame met af en toe een liedje?
Tief op met oh oh cherso, daar heb ik dat niet vandaanquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:06 schreef Starlie het volgende:
[..]
Maar is ze ook een Pino? ( jaja ik heb ook oh oh cherso gekeken)
quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:06 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Kim is totally do-able. 1 stoot en ik spuit d'r helemaal onder.
quote:
Ja echt "ik ben een Brabanste kut", ik vind het zo'n doosquote:
Ze wrijft momenteel met de iPad tegen d'r flamoes.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:07 schreef Oorlogsheld het volgende:
wie weet of kim sex heeft momenteel?
Yupquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:08 schreef CantFazeMe het volgende:
Stottert het beeld ook en af toe bij jullie?
Doe ff normaal joh!quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:06 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Tief op met oh oh cherso, daar heb ik dat niet vandaan
quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze wrijft momenteel met de iPad tegen d'r flamoes.
ja komt door wendyquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:08 schreef CantFazeMe het volgende:
Hier ook. Vind er trouwens nog niet zo gek veel aan.quote:
Nee, ook dit optreden is weer niet geweldig. het lijkt wel of ze elke week slechter worden. Vorige week vond ik het ook al een beetje tegenvallen.quote:
Jaquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:08 schreef CantFazeMe het volgende:
Het ligt niet aan digitaalquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:09 schreef Symphonic het volgende:
Ziggo digitaal bokt ook, ik ben overgestapt op analoog
Wat een kutnummer trouwens
Optredenquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:10 schreef InTrePidIvity het volgende:
Waar is Roel eigenlijk? Hij zit niet op z'n stoel.
Ja, maar SNow Patrol of een of ander Nederlandse meid. Je kan ook niet verwachten van een Nederlander dat hij bij de top skiers ter wereld gaat horen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:09 schreef Pisces29 het volgende:
Maar jammer zo slap met die gitaar, leek wel Ilse de Lange-prut, terwijl het origineel tof is.
Het ligt niet aan het kabelsignaal, maar aan RTL zelfquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:09 schreef Symphonic het volgende:
Ziggo digitaal bokt ook, ik ben overgestapt op analoog
Wat een kutnummer trouwens
Hij zit op Utrecht CS.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:10 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ook niet toen ze tijdens de battle eerst poseerde en daarna als een halvegare in de touwen hing?quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:09 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ja.
Vond dit optreden trouwens best leuk, alleen is die hele Leonie me eerder nog nooit opgevallen
hij staat erachter.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:10 schreef InTrePidIvity het volgende:
quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:10 schreef Cee het volgende:
"Dat vind jij ook heerlijk he, Leonie?"
"Nou nee Wendy, ik vind het ongelofelijk kut en het stinkt hier en ik wil weg en wat doe ik hier."
Dat dragen bijna alle vrouwen volgens mijquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:11 schreef CantFazeMe het volgende:
Volgens mij draagt Wendy een push up BH.
Volgens mij heeft ze een boobjob gehadquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:11 schreef CantFazeMe het volgende:
Ze heeft een kind gekregen dit jaar hequote:Op vrijdag 19 november 2010 21:11 schreef CantFazeMe het volgende:
Dat vereist hersens. Kan niet!quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:11 schreef miieejj het volgende:
[..]
![]()
Ach.. wendy weet wat ze doet.. denk ik
ik dacht al.. hoor ik nou dot.comquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:11 schreef Karina het volgende:
Voice of holland dot com, ik word niet goed.
maar er valt geen reet (whehe zie de woordspelingquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:12 schreef wolfrolf het volgende:
Wendy heeft een Push Up Onderboek nodig
je avatar lijkt op jeroen van der boomquote:
Die zijn ook ooit als beginnende artiest begonnen hoorquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, maar SNow Patrol of een of ander Nederlandse meid. Je kan ook niet verwachten van een Nederlander dat hij bij de top skiers ter wereld gaat horen.
Komt door al die ellende die voorbij komt.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:13 schreef Karina het volgende:
De wijn gaat er weer snel doorheen vanavond.
Heb je wel nodig ivm tenenkrommende gedeeltesquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:13 schreef Karina het volgende:
De wijn gaat er weer snel doorheen vanavond.
Dat gold volgens mij alleen de eerste ronde, nu gaat het gewoon a la x-factor verder.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:13 schreef Oorlogsheld het volgende:
ik vind het onbegrijpelijk dat het uiterlijk / show er ook weer toe doet. Dit programma heet toch Voice of Holland? Wat is nu nog het verschil met andere talentenjachten? Enige verschil bij deze uitvoering is dat de "jury" geacht wordt geen commentaar te hebben want dit zijn de ECHTE talenten.
het boeit niet echt en ik word daardoor afgeleid ja. Sigaretten gaan er ook snel door heenquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Komt door al die ellende die voorbij komt.
Jupiler hierquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:14 schreef Bos81 het volgende:
Even een koud blikje Palm open getrokken..
2xquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:13 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
je avatar lijkt op jeroen van der boom
eensquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:13 schreef Oorlogsheld het volgende:
ik vind het onbegrijpelijk dat het uiterlijk / show er ook weer toe doet. Dit programma heet toch Voice of Holland? Wat is nu nog het verschil met andere talentenjachten? Enige verschil bij deze uitvoering is dat de "jury" geacht wordt geen commentaar te hebben want dit zijn de ECHTE talenten.
Hoeveel zou het schelen als ze dat hele Vodafone-blok niet zouden hebben met Winston, wel een tikkie minder denk ik...quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:14 schreef iBenny het volgende:
1376 tweets over Kim net... in 1 minuut
Wiep moet alles goedmaken...quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:16 schreef JaneDoe het volgende:
qua optredens vind ik er nog weinig aan vanavond
quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoeveel zou het schelen als ze dat hele Vodafone-blok niet zouden hebben met Winston, wel een tikkie minder denk ik...
Dat moet welquote:Ik hoop dat Kim wel door gaat vanavond
Echt? De afgelopen 2 maakte toch zeker wel de eerste 2 dubbel en dwars goed vind ikquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:16 schreef JaneDoe het volgende:
qua optredens vind ik er nog weinig aan vanavond
quote:
Ik ben helemaal confuus, Martijn had het over de Ipad, wat is het nouquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
En als we de Samsung Galaxy niet hadden
Die hebben we toch wel allemaal he?
Blikjes bierquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:14 schreef Bos81 het volgende:
Even een koud blikje Palm open getrokken..
Ze sponsoren geen iPad dacht ik?quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben helemaal confuus, Martijn had het over de Ipad, wat is het nou
Ja maar duurder.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:18 schreef Brachypelma het volgende:
Speculoos als koek is toch gewoon een speculaasje?
Ja..quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:18 schreef Brachypelma het volgende:
nope... speculaas met caramel toevoegingquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:18 schreef Brachypelma het volgende:
Denk het wel, zal ook wel een beetje naar koffieleutjes smaken, hoewel dat van de zelfde eigenaar is.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:18 schreef Brachypelma het volgende:
Nee daarom vond ik het zo vreemd, de opmerking dat Bart naar een grote Ipad zou kijkenquote:
twitter.com/wiepmusicquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:19 schreef Joooo-pi het volgende:
Benny wat is het twitteraccount van Wiep?
ik heb er een waar je mee kunt bellenquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:19 schreef miieejj het volgende:
hebben jullie een gsm met van alles en nog wat? waar je niks aan hebt..
http://twitter.com/Wiepmusicquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:19 schreef Joooo-pi het volgende:
Benny wat is het twitteraccount van Wiep?
Ik heb geen GSM, ik heb een iPhone..quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:19 schreef miieejj het volgende:
Ik gebruik alles aan mijn telefoon zelfs de zaklampquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:19 schreef miieejj het volgende:
Nee een vrij standaard ding, wel met camera en blauw tandquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:19 schreef miieejj het volgende:
Ik ook, en die doet het al 6 jaarquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb er een waar je mee kunt bellen
zo'n gigantisch ding..quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:19 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ik heb geen GSM, ik heb een iPhone..!
Fanboygedrag
quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:20 schreef snellejelle het volgende:
Wiep
Wiep
Wiep
Wiep
Wiep
Wiep
Wiep
Wiep
Wiep
Wiep
Wiep
Wiep
Wiep
Wiep
Wiep
Wiep
Wiep
Wiep
Wiep
Wiep
Wiep
Wiep
Wiep
Wiep
Wiep
Wiep
Wiep
Wiep
Wiep
Wiep
Wiep
Wiep
Wiep
Wiep
Wiep
Wiep
Wiep
Wiep
Wiep
Wiep
Wiep
Wiep
Wiep
Wiep
Wiep
Wiep
Wiep
Wiep
Wiep
Wiep
Wiep
Wiep
Wiep
Wiep
Wiep
Wiep
Wiep
Wiep
quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:20 schreef snellejelle het volgende:
Wiep
Wiep
Wiep
Wiep
Wiep
Wiep
Wiep
Wiep
Wiep
Wiep
Wiep
Wiep
Wiep
Wiep
Wiep
Wiep
Wiep
Wiep
Wiep
Wiep
Wiep
Wiep
Wiep
Wiep
Wiep
Wiep
Wiep
Wiep
Wiep
Wiep
Wiep
Wiep
Wiep
Wiep
Wiep
Wiep
Wiep
Wiep
Wiep
Wiep
Wiep
Wiep
Wiep
Wiep
Wiep
Wiep
Wiep
Wiep
Wiep
Wiep
Wiep
Wiep
Wiep
Wiep
Wiep
Wiep
Wiep
Wiep
ik zit tussen de kids en dan rook ik niet.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoezo rookpauze? Ik rook gewoon tussendoor
6 jaar niet, maar zeker wel 2 jaar ofzo.. handig dingetje waar je mee kan bellen en smsen..quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ook, en die doet het al 6 jaar
Omdat Wiepquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:20 schreef Mama_Mia het volgende:
Waarom is Wiep er volgende week sowieso nog bij?
Oh vandaar, ik ben alleen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zit tussen de kids en dan rook ik niet.
Ik rook eigenlijk alleen bij mijn computer in de serre
Ik vond het ook behoorlijk slechtquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:22 schreef CantFazeMe het volgende:
Ligt het aan mij of zing ze slecht?
Is oud, zus van Garethquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:21 schreef Bos81 het volgende:
Ik moet me echt meer verdiepen in de huidige muziek, weer een nummer dat ik niet ken
Hoe meer concurrentie hoe beterquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:23 schreef Joooo-pi het volgende:
Benny!! Jouw concurrentie gooit met rozen!
Benny heeft al een Duitse Divaquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:23 schreef Joooo-pi het volgende:
Benny!! Jouw concurrentie gooit met rozen!
Foutje mijn kantquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:23 schreef miieejj het volgende:
[..]
Gareth?
daniell toch..
bedingfield
ofzoiets..
ohquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Benny heeft al een Duitse Diva
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |