Nemo tenetur prodere se ipsum.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
Zal ik nu wat juridisch Latijn gaan spuien??
Dat is iig nog een ZINVOLLE studiequote:
Slap lullenquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is iig nog een ZINVOLLE studie![]()
Wat moet je nou in hemelsnaam met politicologie???
Nee, dank je. Daar is die taal niet voor bedoeld.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
Zal ik nu wat juridisch Latijn gaan spuien??
Nullum delictum, nulla poena sine praevia lege poenaliquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:37 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Nemo tenetur prodere se ipsum.
Ja, zelfs de meest welvarende strafpleiter van Nederland schuift geregeld aan bij RTL Boulevard, zo bezeten is-ie van z'n zinvolle beroep.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is iig nog een ZINVOLLE studie![]()
quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:43 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ja, zelfs de meest welvarende strafpleiter van Nederland schuift geregeld aan bij RTL Boulevard, zo bezeten is-ie van z'n zinvolle beroep.
Monstrum fit: sus parit porcos triginta.quote:
Wat wou je daarmee zeggen?? Dat hij een geld- en publiciteitsgeil manneteje is?? Ga IK niet tegenspreken hoorquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:43 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ja, zelfs de meest welvarende strafpleiter van Nederland schuift geregeld aan bij RTL Boulevard, zo bezeten is-ie van z'n zinvolle beroep.
Jammer dat zo daarna zo snel vertrekkenquote:@CMTWITS2: Voordeel: Je leert zo wel in korte tijd een hoop namen van de #pvv fractie. #Hernandez, #sharpe, #demos, #lucassen
Demos??quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:46 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Jammer dat zo daarna zo snel vertrekken
Levering c.p.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nullum delictum, nulla poena sine praevia lege poenali
Pacta sunt servanda
Sui generis
Unus testis nullus testis
Testimonium de auditu
Etc..
En niemand is daartoe gehouden idd![]()
En nu de spatiebalk gebruiken.quote:
Goederenrecht?? Voor dit struikelblok had ik een 8quote:
Tantoe lauw, jeweet.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:45 schreef Zolcon het volgende:
... mag het wat minder, anders ga ik als jongste hier straattaal praten.
Ik ken geen straattaal, ik heb in Amsterdam Oud-Zuid op school gezetenquote:
De tsunami reikt ook tot in die beschermde contreien.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:51 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ik ken geen straattaal, ik heb in Amsterdam Oud-Zuid op school gezeten
kerel
quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:51 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ik ken geen straattaal, ik heb in Amsterdam Oud-Zuid op school gezeten
http://notalwaysright.com/not-quite-streets-ahead/8521quote:(I am checking out a customer and taking their details.)
Me: Maam, what is your street name?
Customer: I dont really have one of those. I usually just go by Shanice.
Me: Uh, maam, I meant the street name where you live.
Customer: Oh, I knew that!
Treffend opgemerkt.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Goederenrecht?? Voor dit struikelblok had ik een 8
quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:53 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
[..]
http://notalwaysright.com/not-quite-streets-ahead/8521
Ja klopt wel een beetje. Maar het valt mee.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:52 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
De tsunami reikt ook tot in die beschermde contreien.
Niemand maakt hier indruk op mij met Latijn, dat is een linkse hobby. Hoogstens met kennis van de invisible hand.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:53 schreef TomLievense het volgende:
Ik kan alleen een beetje biologisch en ecologisch latijn.
homo sapiens
mitilius edulis
skeletonema costatum
felis cattus domisticus
aorta
sepre idem sepre penis
mollusca
mammalia
chordata
carnivora
omnivora
plantae