Ligt er aan wat voor gunst. Moet je de planten water geven als ze op vakantie is, of heeft ze zin?quote:Op vrijdag 26 november 2010 00:10 schreef MOD het volgende:
Mijn ex vraagt me om een gunst.. Hmm what to do.....
Ach. Mijn ex wil geen contact omdat hij daar niet klaar voor is, maar als ik hem opbel kan ik hem zo ompraten omdat hij geen nee tegen mij kan zeggen.quote:Op donderdag 25 november 2010 17:30 schreef goofy_goober het volgende:
Jij wil toch geen contact, wat heeft zij nu nog te willen?
Ze stelt hem toch ook voor de keus?quote:Op vrijdag 26 november 2010 00:03 schreef MOD het volgende:
Emotionele chantage? Dat is eerder iemand een keuze voorleggen. Zo gaat het altijd toch? Door/verder gaan of kappen en alles is klaar.
En waarom zou je zijn keuze niet respecteren?quote:Op vrijdag 26 november 2010 00:30 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ach. Mijn ex wil geen contact omdat hij daar niet klaar voor is, maar als ik hem opbel kan ik hem zo ompraten omdat hij geen nee tegen mij kan zeggen.
Daar gaat het niet om. Jij zegt, oh je wil zelf niets met haar te maken hebben dus wat kan zij dan doen. Nou genoeg, omdat het nog gevoelig is.quote:Op vrijdag 26 november 2010 00:57 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Ze stelt hem toch ook voor de keus?
[..]
En waarom zou je zijn keuze niet respecteren?
Ligt aan de gunst. En uiteraard of je haar/hem nog enigzins mag.quote:Op vrijdag 26 november 2010 00:10 schreef MOD het volgende:
Mijn ex vraagt me om een gunst.. Hmm what to do.....
Tja ik zou zeggen gewoon jezelf proberen te zijn. Ik moet eerlijk toegeven: ik heb volgende week donderdag dus een date met m'n ex (zo voelt het niet, maar ja, we gaan toch wel naar de kroegquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:05 schreef Neo-Mullen het volgende:
Lang verhaal kort makend: morgen met m'n ex naar een open dag van haar eventuele toekomstige school. Hoe moet ik me opstellen. Ben zenuwachtig
Was net ff douchen en dacht aan hoe stom m'n vraag eigenlijk isquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:14 schreef jeice het volgende:
[..]
Tja ik zou zeggen gewoon jezelf proberen te zijn. Ik moet eerlijk toegeven: ik heb volgende week donderdag dus een date met m'n ex (zo voelt het niet, maar ja, we gaan toch wel naar de kroeg) en voel me er soms ook al zenuwachtig over. Maar ik heb wel zo'n algemeen gevoel over mezelf heen van: ach ik zie het wel, lekker kletsen en wat gebeurt dat gebeurt, al ga ik er zeker niet van uit.
Douchen kan verhelderend werken he?!quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:27 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Was net ff douchen en dacht aan hoe stom m'n vraag eigenlijk ismoet gewoon altijd mezelf blijven. Dat is de manier waarop ze me kent en leuk vindt en ik moet mezelf gewoon nooit als iemand voordoen die ik niet ben.
So nevermind itToch bedankt!
Nou ja ik kan het soms ook moeilijk loslaten hoor. Kijk dat het uitgaat na een relatie van 8 jaar is 1. Maar dat ze diezelfde nacht doorbrengt met iemand anders, de barman waarmee ze eerder was vreemdgegaan, en de dag erna met hem uit eten gaat, en 5 dagen later seks mee heeft, dat is 2. Geeft ze ook nog toe dat "ze het leuk heeft met hem". Ik moet me echt instellen van: "wat een kutwijf, slet, leugenaar". Maar dat lukt moeilijk, ik denk aan alles wat we samen hebben gedaan en hoe leuk we het 2-3 maanden geleden nog hadden. En dat ze die dingen nu met hem doet... dat maalt en maalt maar door m'n hoofd, al lukt het stukje bij beetje steeds beter om het te verdrijven.quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:03 schreef Pan.da het volgende:
[..]
Douchen kan verhelderend werken he?!Komt wel goed... Zo zijn wij panda's. Relaxed *kuch*
Kan ook niet loslaten haha. Damn en ik maar praatjes hebben maand terug :/ (grootspraak, ik weet het. Bot doen en denken hielp dus ook niet..)
Mjah... toch hoor ik nog wel wat mensen om me heen die er sceptisch tegenover staan. Ergens wel logisch natuurlijk. Maar het hoeft toch niet PERSE fout af te lopen of te zijn?quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:11 schreef MOD het volgende:
Alright, dus als ik het goed begrijp, gaan we nu spontaan met zn alle daten met de exNice going!
8 jaar? Dat is klote man. Ook hard voor je dat ze is vreemdgegaan (hoe cliché, met een barman...) en direct met die gast vrolijk verder gaat.quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:16 schreef jeice het volgende:
[..]
Nou ja ik kan het soms ook moeilijk loslaten hoor. Kijk dat het uitgaat na een relatie van 8 jaar is 1. Maar dat ze diezelfde nacht doorbrengt met iemand anders, de barman waarmee ze eerder was vreemdgegaan, en de dag erna met hem uit eten gaat, en 5 dagen later seks mee heeft, dat is 2. Geeft ze ook nog toe dat "ze het leuk heeft met hem". Ik moet me echt instellen van: "wat een kutwijf, slet, leugenaar". Maar dat lukt moeilijk, ik denk aan alles wat we samen hebben gedaan en hoe leuk we het 2-3 maanden geleden nog hadden. En dat ze die dingen nu met hem doet... dat maalt en maalt maar door m'n hoofd, al lukt het stukje bij beetje steeds beter om het te verdrijven.
Toch zit ik in m'n hoofd met een tweestrijd: Aan de ene kant wil ik haar echt uit m'n hoofd zetten, omdat ik weet dat dit geen kans van slagen meer heeft. Aan de andere kant weet ik gewoon wat een leuke tijd we samen gehad hebben, en hadden we die nog steeds kunnen hebben als zij die verliefdheid richting hem geaccepteerd had, maar ook losgelaten, en alle contact met hem verbroken zou hebben.
[..]
Mjah... toch hoor ik nog wel wat mensen om me heen die er sceptisch tegenover staan. Ergens wel logisch natuurlijk. Maar het hoeft toch niet PERSE fout af te lopen of te zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |