abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 24 november 2010 @ 21:24:11 #76
25878 MOD
Hee!! Bob is aan het kotsen!!
pi_89113035
Ik heb vandaag voor het eerst een gevoel gehad dat ik er echt overheen aan het raken ben. De scherpe randjes zijn er van af en ik kan met iemand praten waar ik me heel gemakkelijk bij voel. Als of ik mijn ex niet meer nodig heb. Ik blijf haar wel missen en dergelijk, maar ik begin me steeds meer te realiseren dat het leven door gaat. En dat elke stap die ik verder van haar afneem, dat zij die wellicht al veel eerder genomen heeft en dus er al helemaal mee klaar is.

Het heeft voor mij geen zin meer om me er kut over te voelen. Ik heb echt het idee dat het gewoon klaar is. Jammer, kut, het doet pijn om nu voor het eerst de stap bewust te durven nemen om het als afgesloten te zien en voelen, maar die herinneringen van toen waren van toen.

Ik mis haar nog steeds heel erg als maatje, omdat ik toch wel het idee heb dat we een prima band kunnen ontwikkelen, al vraag ik me af of dat er ooit van gaat komen, maar tegelijkertijd maakt het me niet zo veel meer uit. Ik ben vrijgezel en sta op deze aarde om er wat moois van te maken.

Ik ben al een keer gelukkig geweest en ik weet hoe het voelde en dat dat net zo goed weer zou kunnen gebeuren.

Het weggooien van spullen, nummers en dergelijk vind ik té symbolisch. Als of je daarmee de pijn verzacht. Het verleden kan je niet wegdoen als of het nooit gebeurd is, je kan het hooguit achter je laten.

Ik baal er van dat ik komende vrijdag voor me zelf alleen een kaartje voor lowlands moet kopen omdat dát het gene was wat voor ons samen wel een van de hoogtepunten was. Maar ach. Het leven gaat door en tegen die tijd maakt het me toch niet meer uit.

Sjah, misschien kom ik er morgen weer op terug, misschien ook niet. Ik weet het niet. Pijn blijft het voorlopig doen maar ik heb het voor mijn gevoel nu toch eindelijk echt een plekje gegeven. ;(

Het is niet meer dan een herinnering.
Met het zelfde gemak, woon je in de afvalbak!
pi_89113798
Ik zie dat iedereen het telefoonnummer weggooit. Weten jullie dat niet uit het hoofd ofzo?
pi_89114182
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 21:24 schreef MOD het volgende:
Ik heb vandaag voor het eerst een gevoel gehad dat ik er echt overheen aan het raken ben. De scherpe randjes zijn er van af en ik kan met iemand praten waar ik me heel gemakkelijk bij voel. Als of ik mijn ex niet meer nodig heb. Ik blijf haar wel missen en dergelijk, maar ik begin me steeds meer te realiseren dat het leven door gaat. En dat elke stap die ik verder van haar afneem, dat zij die wellicht al veel eerder genomen heeft en dus er al helemaal mee klaar is.

Het heeft voor mij geen zin meer om me er kut over te voelen. Ik heb echt het idee dat het gewoon klaar is. Jammer, kut, het doet pijn om nu voor het eerst de stap bewust te durven nemen om het als afgesloten te zien en voelen, maar die herinneringen van toen waren van toen.

Ik mis haar nog steeds heel erg als maatje, omdat ik toch wel het idee heb dat we een prima band kunnen ontwikkelen, al vraag ik me af of dat er ooit van gaat komen, maar tegelijkertijd maakt het me niet zo veel meer uit. Ik ben vrijgezel en sta op deze aarde om er wat moois van te maken.

Ik ben al een keer gelukkig geweest en ik weet hoe het voelde en dat dat net zo goed weer zou kunnen gebeuren.

Het weggooien van spullen, nummers en dergelijk vind ik té symbolisch. Als of je daarmee de pijn verzacht. Het verleden kan je niet wegdoen als of het nooit gebeurd is, je kan het hooguit achter je laten.

Ik baal er van dat ik komende vrijdag voor me zelf alleen een kaartje voor lowlands moet kopen omdat dát het gene was wat voor ons samen wel een van de hoogtepunten was. Maar ach. Het leven gaat door en tegen die tijd maakt het me toch niet meer uit.

Sjah, misschien kom ik er morgen weer op terug, misschien ook niet. Ik weet het niet. Pijn blijft het voorlopig doen maar ik heb het voor mijn gevoel nu toch eindelijk echt een plekje gegeven. ;(

Het is niet meer dan een herinnering.
Dat is goed om te horen :) hoop dat je dit gevoel steeds vaker krijgt.
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 21:34 schreef Male23 het volgende:
Ik zie dat iedereen het telefoonnummer weggooit. Weten jullie dat niet uit het hoofd ofzo?
Zie mijn laatste comment

OT: vandaag voor het eerst weer gewerkt sinds het over is. Het ging redelijk als ik onder de collega's of klanten bezig was, maar zodra ik in m'n eentje iets moest gaan doen dat langer dan 5 minuten duurde was het weer verdriet ;(
Vandaag de eerste dag dat ik maar 1 keer ff heb moeten huilen... hopelijk blijft het hierbij. Ben wel bang voor terugvallen.
Wil zo ontzettend graag weer goed contact met haar.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_89114497
is nu iets meer dan een week uit. nog steeds kut, want moet het alleen zien te verwerken. kan er met niemand over praten. vrienden zat, maar die zitten niet op me te wachten in deze bui. en die vrienden die me wél steunen, wonen 100en km's ver weg >.>
ouders kan ik ook niks mee, die lopen zichzelf nu ook al allemaal dingen te verwijten waardoor het nu uit is.
heb nog contact met mn ex via msn. zij is er al zo goed als overheen, ik nog lang niet. daarentegen loopt ze nu bij me te janken dat t niet goed gaat met vrienden van haar qua gezondheid. daar zit ik dus ff niet op te wachten. ik ken die lui allereerst al niet en dan ook nog bij mij zeuren terwijl ik nog genoeg tussen ons te verwerken heb en behoorlijk in de knoop zit met mezelf.

meh....
learn from yesterday. live for today and dream of tomorrow
pi_89115551
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 21:43 schreef Suigetsu het volgende:
is nu iets meer dan een week uit. nog steeds kut, want moet het alleen zien te verwerken. kan er met niemand over praten. vrienden zat, maar die zitten niet op me te wachten in deze bui. en die vrienden die me wél steunen, wonen 100en km's ver weg >.>
ouders kan ik ook niks mee, die lopen zichzelf nu ook al allemaal dingen te verwijten waardoor het nu uit is.
heb nog contact met mn ex via msn. zij is er al zo goed als overheen, ik nog lang niet. daarentegen loopt ze nu bij me te janken dat t niet goed gaat met vrienden van haar qua gezondheid. daar zit ik dus ff niet op te wachten. ik ken die lui allereerst al niet en dan ook nog bij mij zeuren terwijl ik nog genoeg tussen ons te verwerken heb en behoorlijk in de knoop zit met mezelf.

meh....
Leef met je mee. De vrienden van mij die me echt steunen wonen in mijn situatie ook verder dan 100km van me vandaan. M'n ouders hebben me wel geholpen, heb goed met ze gepraat en ze hebben hun hulp aangeboden.
In mijn geval loopt m'n ex ook een stuk voor op het verwerken, maar dat is altijd bij degene die er een punt achter zet...
Cuz I'm Mr. Brightside
  woensdag 24 november 2010 @ 21:58:05 #81
25878 MOD
Hee!! Bob is aan het kotsen!!
pi_89115554
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 21:39 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Wil zo ontzettend graag weer goed contact met haar.
Dat zou ik in principe ook willen maar voor nu doet het nog te veel pijn, terwijl zij sporadisch contact aan het zoeken is op de voorzichtige manier. Ik snap er niks van. Misschien mist ze me, misschien heeft ze behoefte aan mijn contact, ik wil het voorlopig niet.

Ik wil het enkel als zij mij terug wilt (ja ik heb het een plekje gegeven maar ik zou haar nog steeds terug willen) maar ain't gonna happen dus ik ga daar niet op wachten.

Doet pijn en je krijgt toch niet te horen wat je wilt horen dus contact moet je niet willen nu. Lekker doen met waar je bezig bent en je er overheen zetten.

@suigetsu;

Afkappen dat contact. Zeggen dat ze maar even door de grond kan zakken met dr probleempjes en dat je daar geen behoefte aan heb. Lijkt mij behoorlijk verrot als zij dat bij mij kwam doen. Daar heb je niks aan.
Met het zelfde gemak, woon je in de afvalbak!
pi_89115916
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 21:58 schreef MOD het volgende:

[..]
@suigetsu;

Afkappen dat contact. Zeggen dat ze maar even door de grond kan zakken met dr probleempjes en dat je daar geen behoefte aan heb. Lijkt mij behoorlijk verrot als zij dat bij mij kwam doen. Daar heb je niks aan.
komt nog wat bij >.> nu wil ze ook nog lopen discussiëren over wie t nu zwaarder heeft. "ik zit met vrienden die bla bla bla hebben en bla bla bla, maar kennelijk is dat minder ernstig" welk woord van hier heb ik geen zin in, want zit nog teveel met andere dingen begrijpt dat mens niet >.> kan hier echt niet tegen, maar kan haar ook niet zo wegtiefen uit mn msn en zo. zo zwak ben ik dan ook wel weer :P
learn from yesterday. live for today and dream of tomorrow
pi_89117261
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 21:34 schreef Male23 het volgende:
Ik zie dat iedereen het telefoonnummer weggooit. Weten jullie dat niet uit het hoofd ofzo?
Ik was zo gewend dat ze in mijn laatste oproepen/laatste contactpersonen stond dat ik nooit de moeite heb genomen om het nummer in mijn hoofd te prenten. En ik ben heeeeel erg vergeetachtig. Heel erg :/ Heeft jaren geduurd voordat ik mijn bankrek.nr uit mijn hoofd wist :@
Ik chill in de rimboe, ergens in een dal in het berggebied van Sichuan. Als ik niet op een stuk bamboe knauw, troll ik op Fok!
  woensdag 24 november 2010 @ 23:33:18 #84
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_89120842
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 21:43 schreef Suigetsu het volgende:
is nu iets meer dan een week uit. nog steeds kut, want moet het alleen zien te verwerken. kan er met niemand over praten. vrienden zat, maar die zitten niet op me te wachten in deze bui. en die vrienden die me wél steunen, wonen 100en km's ver weg >.>
ouders kan ik ook niks mee, die lopen zichzelf nu ook al allemaal dingen te verwijten waardoor het nu uit is.
heb nog contact met mn ex via msn. zij is er al zo goed als overheen, ik nog lang niet. daarentegen loopt ze nu bij me te janken dat t niet goed gaat met vrienden van haar qua gezondheid. daar zit ik dus ff niet op te wachten. ik ken die lui allereerst al niet en dan ook nog bij mij zeuren terwijl ik nog genoeg tussen ons te verwerken heb en behoorlijk in de knoop zit met mezelf.

meh....
Blokkeren + verwijderen die handel. Dat is de enige remedie. Hoe minder last je hebt van haar, des te sneller je aan het verwerkingsproces kan beginnen.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_89122449
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 21:41 schreef Neo-Mullen het volgende:
Wat bedoelen mensen toch altijd met Karma? Wat is dat :o :@
Je moet het zo zien.
Het ging uit met mijn ex
Zij kreeg pfeifer
Karma's a bitch :D
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
  donderdag 25 november 2010 @ 00:19:52 #86
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_89122553
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 00:16 schreef ArcticBlizzard het volgende:

[..]

Je moet het zo zien.
Het ging uit met mijn ex
Zij kreeg pfeifer
Karma's a bitch :D
Niet als Karma Michelle heet. ;)
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
  donderdag 25 november 2010 @ 09:26:14 #87
189961 ex
aperture science
pi_89126234
Goh, gister ging het zo klote omdat ik haar echt achter me had gelaten en besloten had (zoals ik al aangaf) verder geen contact meer met haar of gezamelde vrienden te hebben..

Krijg ik ineens contact met een oude scharrel die ook weer vrijgezel is.. Gelijk heel de avond leuk contact en nu laat ik het even rusten maar de aandacht voelt lekker :)..

Ik werd een stuk vrolijker wakker :D!
The cake is a lie!
pi_89136816
Halloo!

Ik snap niet dat de meeste altijd meteen een nieuwe vriendin willen.Ik moet zeggen ik vermaak me prima zonder. Natuurlijk zou ik ook wel naast iemand wakker willen worden maar de laatste tijd gaat het eigenlijk prima. Heb haar de 15e wel een sms'je gedaan om haar veel plezier te wensen bij een concert waar ze heen ging en heb haar daarvoor niet meer gesproken hoor was een sms'je na 2 maanden geen contact of iets.

Niks op terug gekregen maar dat doet er ook niet toe vind ik. Ik ben er bijna zo goed als over heen.
Ga lekker me eigen gangetje en doe me ding en daar heb ik niet echt een partner bij nodig. :D
when the records ends you won't be seeing me again, and then you know,if it was worth it
pi_89138708
Vandaag maar voorgesteld om al het contact af te kappen. We hadden ongeveer om de 2 dagen contact via de sms en 1 keer in de week via een belletje. Vandaag haar gevraagd of ze al klaar was voor een relatie, maar dat is zeker niet en ze wil alleen voor mij gaan als ze zich 100% kan geven. Dus ik voorgesteld om te stoppen met alles en dat wil ze echt niet. Echt heel kak dit, wat moet ik nu? :{
Of niet?
  donderdag 25 november 2010 @ 16:55:49 #90
25878 MOD
Hee!! Bob is aan het kotsen!!
pi_89141402
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 16:56 schreef melanie_x het volgende:
Ik keek net oude foto's terug van mij en mijn ex. Het doet me weinig meer.. het lijkt eigenlijk net alsof hij dood is. Ik heb hem bijna 3 maanden niet meer gezien. Ik leef mijn leven weer alsof mijn ex nooit heeft bestaan.

Ik blijf het wel raar vinden. Je bent zó close met iemand voor een lange tijd, en van de één op de andere dag ging het uit en heb ik hem nooit meer gezien.

Ik voel me prima, liefdesverdriet heeft echt gewoon tijd nodig.
Toen ik eerst je berichtje las dacht ik "wat een naar idee, wat een boosheid ;( "

Maar damn, je hebt gelijk. Zo veel met die dame mee gemaakt, is het uit, en BAM je ziet of spreekt haar nooit meer. Als of ze fucking dood is. Echt bizar. Nu het bij mij ook allemaal over lijkt te zijn en ik mijn leven min of meer weer op de rails heb is dat echt heel raar om te bedenken. Dat je drie maanden in een illusie heb geleefd en nog zo veel hoop hebt en zo.

Ze is gewoon dood.. :?
Met het zelfde gemak, woon je in de afvalbak!
  donderdag 25 november 2010 @ 17:05:32 #91
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_89141842
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 15:56 schreef Self-Catering het volgende:
Vandaag maar voorgesteld om al het contact af te kappen. We hadden ongeveer om de 2 dagen contact via de sms en 1 keer in de week via een belletje. Vandaag haar gevraagd of ze al klaar was voor een relatie, maar dat is zeker niet en ze wil alleen voor mij gaan als ze zich 100% kan geven. Dus ik voorgesteld om te stoppen met alles en dat wil ze echt niet. Echt heel kak dit, wat moet ik nu? :{
Is dit een ex waar je het over hebt? :?
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_89142315
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 17:05 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

Is dit een ex waar je het over hebt? :?
Ja, je zal je wel afvragen euhh.. De manier waarop het uit gegaan is, is echt heel ruk: Niet vreemdgaan, geen ruzies.. Gewoon 1 op andere dag had ze twijfels en wist ze niet wat ze wilde.
Of niet?
  donderdag 25 november 2010 @ 17:30:15 #93
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_89142842
Jij wil toch geen contact, wat heeft zij nu nog te willen? :{
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_89143495
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 17:30 schreef goofy_goober het volgende:
Jij wil toch geen contact, wat heeft zij nu nog te willen? :{
Niets, geeft alleen aan dat ze nog om mij geeft. Naja, we zien wel.
Of niet?
pi_89159881
Ik heb er ook last van (en grotendeels gehad hoop ik). Dat terwijl we niet eens een echte relatie hadden eigenlijk, maar alles met gewone vriendschap is begonnen (vriendin van een beste vriend, dus afblijven :)). Toen die relatie stuk liep, is onze vriendschap juist wat sterker geworden. Van een echte relatie is het nooit gekomen.

Ze is een hele mooie meid en komt heel spontaan en lief over. Echt het type meisje waar iedere man wel op valt. Ik heb nog nooit diepe gevoelens voor iemand gehad, en ik dacht ook niet echt verliefd te zijn op haar, maar dat ligt blijkbaar toch iets anders nu ze weg is. Ik zet het hele verhaal hier maar niet neer, want ik schijn het volgens haar allemaal totaal niet begrijpen. Ze is volgens mij echt razend op me, maar dat raakt me niet eens. Het is meer het gevoel dat ze weg is. Toch geeft dat aan de andere kant wel een gevoel van bevrijding en opluchting.

Wel leuk om te lezen dat fase 2 (uit je dak gaan) blijkbaar meer voor komt. Ze is namelijk direct aan allerlei onenightstands begonnen met mannen als ik haar moet geloven, inclusief met m'n broertje. Ik heb daar zelf juist nooit behoefte aan gehad, ook nu niet.

[ Bericht 1% gewijzigd door Matel op 25-11-2010 23:30:56 ]
  donderdag 25 november 2010 @ 23:28:01 #96
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_89160761
Ik mis de clue geloof ik. Jullie had geen relatie maar om de één of andere reden is ze toch laaiend op je... Want?
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_89161273
Hmm, klopt. Ik heb een gedeelte weggehaald, blijkbaar iets teveel :) Ze zei dat ze net als ik geen relatie wilde, maar achteraf bleek dat ze juist wel graag wilde. Ze eiste op een gegeven moment dat ik een relatie met haar nam, of alles was voorbij (wat wel te begrijpen valt). Mijn keuze in deze laat zich raden. Ik zeg niet dat ik spijt heb van mijn keuze, maar wel van hoe alles is gelopen. Ze heeft het gevoel gehad dat ik een spelletje met haar speelde, maar ik was me er echt niet van bewust, pas toen het te laat was. Ik heb waarschijnlijk gewoon een plaat voor m'n kop gehad en had alles al veel eerder af moeten kappen.

[ Bericht 9% gewijzigd door Matel op 25-11-2010 23:51:25 ]
  donderdag 25 november 2010 @ 23:47:30 #98
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_89161695
Goeie keuze, als ik het zo hoor. Iemand die eerst eist dat je een relatie neemt met haar en dat het over is als je het niet doet (emotionele chantage heet dat) en daarna flipt als je het niet doet? Opzouten. :{
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
  vrijdag 26 november 2010 @ 00:03:33 #99
25878 MOD
Hee!! Bob is aan het kotsen!!
pi_89162463
Emotionele chantage? Dat is eerder iemand een keuze voorleggen. Zo gaat het altijd toch? Door/verder gaan of kappen en alles is klaar.
Met het zelfde gemak, woon je in de afvalbak!
  vrijdag 26 november 2010 @ 00:10:49 #100
25878 MOD
Hee!! Bob is aan het kotsen!!
pi_89162775
Mijn ex vraagt me om een gunst.. Hmm what to do.....
Met het zelfde gemak, woon je in de afvalbak!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')