Dat is goed om te horenquote:Op woensdag 24 november 2010 21:24 schreef MOD het volgende:
Ik heb vandaag voor het eerst een gevoel gehad dat ik er echt overheen aan het raken ben. De scherpe randjes zijn er van af en ik kan met iemand praten waar ik me heel gemakkelijk bij voel. Als of ik mijn ex niet meer nodig heb. Ik blijf haar wel missen en dergelijk, maar ik begin me steeds meer te realiseren dat het leven door gaat. En dat elke stap die ik verder van haar afneem, dat zij die wellicht al veel eerder genomen heeft en dus er al helemaal mee klaar is.
Het heeft voor mij geen zin meer om me er kut over te voelen. Ik heb echt het idee dat het gewoon klaar is. Jammer, kut, het doet pijn om nu voor het eerst de stap bewust te durven nemen om het als afgesloten te zien en voelen, maar die herinneringen van toen waren van toen.
Ik mis haar nog steeds heel erg als maatje, omdat ik toch wel het idee heb dat we een prima band kunnen ontwikkelen, al vraag ik me af of dat er ooit van gaat komen, maar tegelijkertijd maakt het me niet zo veel meer uit. Ik ben vrijgezel en sta op deze aarde om er wat moois van te maken.
Ik ben al een keer gelukkig geweest en ik weet hoe het voelde en dat dat net zo goed weer zou kunnen gebeuren.
Het weggooien van spullen, nummers en dergelijk vind ik té symbolisch. Als of je daarmee de pijn verzacht. Het verleden kan je niet wegdoen als of het nooit gebeurd is, je kan het hooguit achter je laten.
Ik baal er van dat ik komende vrijdag voor me zelf alleen een kaartje voor lowlands moet kopen omdat dát het gene was wat voor ons samen wel een van de hoogtepunten was. Maar ach. Het leven gaat door en tegen die tijd maakt het me toch niet meer uit.
Sjah, misschien kom ik er morgen weer op terug, misschien ook niet. Ik weet het niet. Pijn blijft het voorlopig doen maar ik heb het voor mijn gevoel nu toch eindelijk echt een plekje gegeven.
Het is niet meer dan een herinnering.
Zie mijn laatste commentquote:Op woensdag 24 november 2010 21:34 schreef Male23 het volgende:
Ik zie dat iedereen het telefoonnummer weggooit. Weten jullie dat niet uit het hoofd ofzo?
Leef met je mee. De vrienden van mij die me echt steunen wonen in mijn situatie ook verder dan 100km van me vandaan. M'n ouders hebben me wel geholpen, heb goed met ze gepraat en ze hebben hun hulp aangeboden.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:43 schreef Suigetsu het volgende:
is nu iets meer dan een week uit. nog steeds kut, want moet het alleen zien te verwerken. kan er met niemand over praten. vrienden zat, maar die zitten niet op me te wachten in deze bui. en die vrienden die me wél steunen, wonen 100en km's ver weg >.>
ouders kan ik ook niks mee, die lopen zichzelf nu ook al allemaal dingen te verwijten waardoor het nu uit is.
heb nog contact met mn ex via msn. zij is er al zo goed als overheen, ik nog lang niet. daarentegen loopt ze nu bij me te janken dat t niet goed gaat met vrienden van haar qua gezondheid. daar zit ik dus ff niet op te wachten. ik ken die lui allereerst al niet en dan ook nog bij mij zeuren terwijl ik nog genoeg tussen ons te verwerken heb en behoorlijk in de knoop zit met mezelf.
meh....
Dat zou ik in principe ook willen maar voor nu doet het nog te veel pijn, terwijl zij sporadisch contact aan het zoeken is op de voorzichtige manier. Ik snap er niks van. Misschien mist ze me, misschien heeft ze behoefte aan mijn contact, ik wil het voorlopig niet.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:39 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Wil zo ontzettend graag weer goed contact met haar.
komt nog wat bij >.> nu wil ze ook nog lopen discussiëren over wie t nu zwaarder heeft. "ik zit met vrienden die bla bla bla hebben en bla bla bla, maar kennelijk is dat minder ernstig" welk woord van hier heb ik geen zin in, want zit nog teveel met andere dingen begrijpt dat mens niet >.> kan hier echt niet tegen, maar kan haar ook niet zo wegtiefen uit mn msn en zo. zo zwak ben ik dan ook wel weerquote:Op woensdag 24 november 2010 21:58 schreef MOD het volgende:
[..]
@suigetsu;
Afkappen dat contact. Zeggen dat ze maar even door de grond kan zakken met dr probleempjes en dat je daar geen behoefte aan heb. Lijkt mij behoorlijk verrot als zij dat bij mij kwam doen. Daar heb je niks aan.
Ik was zo gewend dat ze in mijn laatste oproepen/laatste contactpersonen stond dat ik nooit de moeite heb genomen om het nummer in mijn hoofd te prenten. En ik ben heeeeel erg vergeetachtig. Heel erg :/ Heeft jaren geduurd voordat ik mijn bankrek.nr uit mijn hoofd wistquote:Op woensdag 24 november 2010 21:34 schreef Male23 het volgende:
Ik zie dat iedereen het telefoonnummer weggooit. Weten jullie dat niet uit het hoofd ofzo?
Blokkeren + verwijderen die handel. Dat is de enige remedie. Hoe minder last je hebt van haar, des te sneller je aan het verwerkingsproces kan beginnen.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:43 schreef Suigetsu het volgende:
is nu iets meer dan een week uit. nog steeds kut, want moet het alleen zien te verwerken. kan er met niemand over praten. vrienden zat, maar die zitten niet op me te wachten in deze bui. en die vrienden die me wél steunen, wonen 100en km's ver weg >.>
ouders kan ik ook niks mee, die lopen zichzelf nu ook al allemaal dingen te verwijten waardoor het nu uit is.
heb nog contact met mn ex via msn. zij is er al zo goed als overheen, ik nog lang niet. daarentegen loopt ze nu bij me te janken dat t niet goed gaat met vrienden van haar qua gezondheid. daar zit ik dus ff niet op te wachten. ik ken die lui allereerst al niet en dan ook nog bij mij zeuren terwijl ik nog genoeg tussen ons te verwerken heb en behoorlijk in de knoop zit met mezelf.
meh....
Je moet het zo zien.quote:Op maandag 22 november 2010 21:41 schreef Neo-Mullen het volgende:
Wat bedoelen mensen toch altijd met Karma? Wat is dat![]()
Niet als Karma Michelle heet.quote:Op donderdag 25 november 2010 00:16 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Je moet het zo zien.
Het ging uit met mijn ex
Zij kreeg pfeifer
Karma's a bitch
Toen ik eerst je berichtje las dacht ik "wat een naar idee, wat een boosheidquote:Op woensdag 24 november 2010 16:56 schreef melanie_x het volgende:
Ik keek net oude foto's terug van mij en mijn ex. Het doet me weinig meer.. het lijkt eigenlijk net alsof hij dood is. Ik heb hem bijna 3 maanden niet meer gezien. Ik leef mijn leven weer alsof mijn ex nooit heeft bestaan.
Ik blijf het wel raar vinden. Je bent zó close met iemand voor een lange tijd, en van de één op de andere dag ging het uit en heb ik hem nooit meer gezien.
Ik voel me prima, liefdesverdriet heeft echt gewoon tijd nodig.
Is dit een ex waar je het over hebt?quote:Op donderdag 25 november 2010 15:56 schreef Self-Catering het volgende:
Vandaag maar voorgesteld om al het contact af te kappen. We hadden ongeveer om de 2 dagen contact via de sms en 1 keer in de week via een belletje. Vandaag haar gevraagd of ze al klaar was voor een relatie, maar dat is zeker niet en ze wil alleen voor mij gaan als ze zich 100% kan geven. Dus ik voorgesteld om te stoppen met alles en dat wil ze echt niet. Echt heel kak dit, wat moet ik nu?
Ja, je zal je wel afvragen euhh.. De manier waarop het uit gegaan is, is echt heel ruk: Niet vreemdgaan, geen ruzies.. Gewoon 1 op andere dag had ze twijfels en wist ze niet wat ze wilde.quote:Op donderdag 25 november 2010 17:05 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Is dit een ex waar je het over hebt?
Niets, geeft alleen aan dat ze nog om mij geeft. Naja, we zien wel.quote:Op donderdag 25 november 2010 17:30 schreef goofy_goober het volgende:
Jij wil toch geen contact, wat heeft zij nu nog te willen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |