Gerechtigheid noem ik dat... maar waarom noemt iedereen dat een bitch? Is toch mooi dat iedereen krijgt wat hij/zij verdient?quote:Op maandag 22 november 2010 21:50 schreef MOD het volgende:
Alles wat je doet wordt op een gegeven moment terug gekopt naar jou.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Karma
De link lijkt dood maar die doet het straks vast wel weer.
Ja, tenminste, de eerste dagen tot ongeveer 2 weken daarna wel. Was echt ellendig en inderdaad alles herinnerde aan haar. Het is niks om je voor te schamen hoor dat je dat doet (maar houd het toch maar voor jezelf bij je directe sociale omgevingquote:Op dinsdag 23 november 2010 15:08 schreef Neo-Mullen het volgende:
Zijn dit bekende dingen voor sommigen van jullie?
M'n leven staat zowat stil, ik leef alleen nog maar in de tijd dat we samen waren... Bang voor verandering, bang voor de toekomst.
Afgelopen zondag is het uitgegaan en komende zondag zouden we een jaar samenzijn. Ik was altijd heel erg close naar haar toe, ze was m'n leven en ik dacht altijd aan haar dus het zal nog wel ff duren voordat dit over is.quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:09 schreef Stefka het volgende:
@Bartinhoo, lekker alleen in het weekend terug naar je ouders gaan dan (en zelfs dat misschien langzaam een beetje afbouwen). Je ouders hebben er ook weinig aan als je telkens niet goed in je vel zit.
[..]
Ja, tenminste, de eerste dagen tot ongeveer 2 weken daarna wel. Was echt ellendig en inderdaad alles herinnerde aan haar. Het is niks om je voor te schamen hoor dat je dat doet (maar houd het toch maar voor jezelf bij je directe sociale omgeving). Het goede nieuws is dat dat na een paar dagen minder wordt en dat dat steeds verder afbouwt.
Ik weet niet hoe lang de relatie duurde en hoe close jullie waren, maar probeer je zelfstandige leven weer een beetje op de rails te zetten de komende weken. Zeker de eerste dagen is het hele idee van alleen zijn sowieso wennen, neem daar ook zeker de tijd voor om aan te wennen. Zorg wel dat je ook in deze dagen genoeg afleiding hebt door bijvoorbeeld vrienden op te zoeken, en als je daar geen behoefte aan hebt, ga dan bijvoorbeeld een serie downloaden en kijken. In ieder geval, zoek iets wat afleiding geeft en dat je tenminste niet continu aan haar denkt.
Hee ja, dat heb ik ook. Dan steekt het en zo. Maar het is wel zo dat elke keer als ik een dergelijke gewaarwording heb, dat het dan in eens zwaar klote is, maar daarna in eens omslaat in vreugde, of in ieder geval een positief gevoel met de wetenschap dat ik het me een maand of twee al gerealiseerd heb dat het niks meer gaat worden.quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:12 schreef Bartinhoo het volgende:
Het doet nu zelfs soms nog meer pijn dan een paar maanden geleden, omdat ik nu vrijwel zeker weet dat ik niet meer in haar gedachten voorkom.
Of je wist die rommel gewoon uit je telefoon.quote:Op dinsdag 23 november 2010 00:00 schreef Bartinhoo het volgende:
Ik merk nu echt een enorm verschil in mijn mood wanneer ik thuis of op mijn kamer in amsterdam ben...
Ben daar echt veel de laatste tijd, en het wennen aan het leventje daar gaat verbazingwekkend goed en het bevalt echt super... Veel sociale activiteiten / sport/ werk etc etc...
Nu bijna 2 weken niet thuis geweest en mn ouders vonden het leuk als ik weer eens naar huis kwam om te eten.. Vannacht slaap ik dus weer ff thuis, en merk direct dat ik een terugval heb...
Heb met mijn stomme kop al haar sms' jes weer terug gelezen, en waar ik eindelijk had geaccepteerd dat er een enorme afstand is tussen ons, vind ik het nu weer een heel raar besef dat we elkaar nooit meer spreken...
Alle dingen als jij bent mijn alles, ik zal het nooit uitmaken, heb nog nooit zoveel voor iemand gevoeld etc ga ik nu weer serieus nemen en denken zit er ergens niet nog een kans... Het antwoord is nee en normaal kan ik het accepteren maar hier thuis lukt dat nog steeds niet
Dat dus, dat heb ik ook gelijk gedaan. Dat je die shit nog in je telefoon laat staan. Dan wil je ook gewoon niet loslaten. Dan doe je ook gewoon je best niet. Sorry...quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:43 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Of je wist die rommel gewoon uit je telefoon.
Boh ik heb precies hetzelfde met haar kussensloop...quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:56 schreef De_Melkboer het volgende:
Dat klinkt wel bekend ja, toen mijn vriendin net weg was kostte het me moeite haar kussensloop te wassen, die had haar geur nog zo enorm. Dan vind je een kam met haar haren er in.
Ik heb alleen wel het geluk dat we, na een maand uit elkaar weer goed met elkaar omgaan.
Ik heb ook nog wat prullaria, MSN gesprekken en foto's, maar dat heb ik allemaal diep weggestopt. Mails en sms'jes heb ik allemaal weggegooid. Wat heb je eraan om die zooi op je telefoon te laten staan, of in je inbox? Fijn hoor, om terug te lezen dat ze zoveel van je houdt en je nooit laat gaan... yeah right. Dan wil je gewoon de waarheid niet inzien.quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:56 schreef MOD het volgende:
Ik gooi niks weg, behalve smsjes. Niet omdat ik haar niet wil loslaten, maar omdat het een deel van mijn leven heeft uitgemaakt. Het zit bijna allemaal in een doos en staat ergens weg gepropt, maar weggooien doe ik niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |