abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89251358
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 11:27 schreef Bartinhoo het volgende:
Tja dat is een lastige situatie Justdreamy!
Moet zeggen dat ik het zelf wel vrij pikant vind om met de broer van je ex te gaan, ik zou me er zelf iig. niet gemakkelijk bij voelen en het is natuurlijk nog maar de vraag of de situatie ooit zo geaccepteerd zal worden door zijn ouders + broertje, dat je op een normale manier over de vloer kunt komen...

Ik heb gisteren mijn ex weer gesproken, ze kwam in de winkel waar ik werk. Laatste keer dat ik haar daar had gesproken was alweer 4 weken geleden. Misschien haal ik me wel spoken in mijn hoofd, maar ik krijg af en toe het idee, dat ze echt langskomt om met me te praten.
Heb haar de afgelopen 2 keer dat ik moest werken op zaterdag ook al in de winkel zien lopen, maar ben telkens het magazijn weer ingelopen of naar de kantine. Zij zag mij toen niet..

Nu kwam ze precies op de tijd, dat de shiften altijd wisselen om 1 uur 's middags. Dit weet zij ook aangezien ze er zelf ook gewerkt heeft... En als ik zie wat ze dan komt kopen, een rol zilverfolie... Maar ach, het zal wel toeval zijn allemaal :P

Maar het gesprek was, voor het eerst sinds het uit is in mijn ogen gewoon fijn en respectvol wederzijds. Had eindelijk niet meer het idee dat ze me allerzijds duidelijk probeerde te maken hoe goed ze het wel niet had... Gelukkig kan ik een beetje toneelspelen en ik deed heel luchtig en gooide er af en toe een plagerijtje doorheen maar ik stond aan het begin zelfs met trillende handjes ;(
Kreeg zelfs nog complimenten van haar, dat ze vond dat ik zo was afgevallen. Ze was ook echt meer geinteresseerd in mij dit keer, vroeg hoe het ging in Amsterdam etc etc... Nog even gehad over het voorvalletje een paar weken geleden in de snackbar waar ik dacht dat ze me negeerde. Ze had dit via via gehoord dat ik dit dacht. Ze begon er zelf over, en zei dat dit absoluut niet het geval was... En toen ze wegging zei ze, Maar ik negeer je echt niet hoor ;)

Ik hoop er verder niets meer van hoor, al lijkt dat wel uit mn post. Wel lijkt het me leuk om haar gewoon nog eens rustig te spreken, iets te gaan drinken ofzo... Goed / slecht idee? De verstandhouding tussen ons lijkt er imo nu wel rijp voor...
Slecht idee. Je wilt niks meer met haar. Waarom wil je dan wat gaan drinken? Vrienden worden? Gezellig praten over haar nieuwste avonturen als er straks weer een nieuw vriendje voorbij komt?

Blijkbaar ben je nog steeds met haar bezig als je de bezoekjes enzo van haar analyseert. Ik zou het niet doen. Ik zie het als zinloze zelfpijniging. Het is over, zoveel leuke vrouwen in dit land waar je gezellig mee wat kunt gaan drinken en babbelen, waarom moet dat bij je ex vandaan komen waar je zo'n verleden mee hebt?
pi_89251509
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 09:28 schreef JustDreamy het volgende:
Hallo ! :)

Ik kom ook even binnenvallen..
Mijn verhaal kort samengevat:
- Kreeg contact met broer van ex (daarmee is 't nou al een jaar uit, die broer had ik in de 8 maanden dat we hadden nauwelijks gezien/gesproken, hij wasvbijna nooit thuis!)
- Gingen een keer samen afspreken (konden elkaar niet goed, bijna nooit 1 op 1 gesproken, maar verveelden ons) en liep uit op nachtzwemmen (in een gekke bui, beide dachten dat de ander zou bluffen).
- Dat liep uit op zoenen en meerdere avonden samen doorbrengen met praten&zoenen.
- Werd afgekapt, dit was fout tegenover zijn broertje.
- Afgesproken als vrienden zijnde, ging fout..hij zoende me weer en sindsdien weer een paar maanden met elkaar zooien en meer.
- Weer afgekapt, hij kon dit thuis echt niet vertellen.
- Na een maand weer afgesproken, dachten dat het nu wel kon als vrienden, plots weer gezoend en weer afgekapt!
- Opeens wilde hij afspreken, hele liefdesverklaring dat hij me toch echt leuk vind en het thuis echt gaat vertellen, sowieso omdat hij er mee zat maar ook omdat hij de leuke tijden met mij niet wilde missen!
- Diezelfde week lag zijn opa in coma, stierf de week erna & de week erna was zijn begrafenis, weinig contact met hem gehad en dat was ik na een paar weken wel zat. Dus toen wilde ik met hem praten en opeens zei hij dat hij me toch minder ging missen en toch misschien geen vastigheid wilde en weinig tijd had ivm studie & ik ga over een maand voor 3 maanden naar Amerika.. (dat wist hij allang!!)..
Ik vond het bullshit, dan vind ie me blijkbaar niet leuk genoeg! Maar hij vond me wel echt leuk zei hij.. maar aangezien ik nu duidelijkheid wilde en hij het nog niet wist allemaal, vond hij dat we dan maar beter echt af konden kappen.

Had hem al eerder gezegd, na die liefdesverklaring, dat als het niks zou worden ik alles zou afkappen want blijkbaar zat zelfs vriendschap er niet in zonder fouten te maken..
Toch kreeg ik een berichtje op Hyves van de week dat hij het apart vond dat ik hem had verwijderd als vriend..
Maar na mijn uitleg snapte hij het wel.

Toch vind ik het lastig. Ik vind hem ECHT leuk .. heb alles van hem verwijderd, dus dat vind ik wel goed van mezelf. Maarja..
Het gevoel dat hij toch weer twijfelde..
We waren zooo dichtbij opeens. Zovaak heb ik hem losgelaten en kwam hij terug, dus voor mijn gevoel moet ik eigenlijk het contact niet zo verbreken...
Tsja. Wat wil je? Als je het ok vindt om een tijdje een soort geheim vriendinnetje te blijven dan kun je dat doen en dan een tijd lang hopende op meer. Normaal denk ik dat als iemand het niet praktisch van de daken schreeuwt dat hij je blijkbaar niet leuk genoeg vindt maar in dit geval snap ik het echt wel dat hij het even stil wil houden. Voor hetzelfde geld gaat het met jou in zee, trotseert hij de woede van zn naaste familie en is het over een jaar klaar. Ik snap zijn gereserveerdheid echt wel. Jullie 'relatie' is nog zo pril en hoewel ik jouw kant snap vraag je heel veel van hem.

Als je hem echt leuk vindt en er echt van overtuigd bent dat hij het voor je is dan zou ik me er of bij neerleggen of echt alles afkappen en niet meer omkijken.
pi_89251634
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 11:59 schreef Jolene22 het volgende:

[..]

Godzijdank. Had niet alle posts gelezen maar ik kende jouw verhaal van je topic over je ex en gezien dat jaren heeft geduurd nam ik aan dat zij dat was, iets te voorbarig maar heel goed dat je daar verder geen contact meer mee hebt. Wat een takkewijf dat ze jou dat zo geflikt heeft zeg.

Echt bijzonder om te zien hoe je omgaat met dit alles. Als ik al zie hoeveel moeite ik ermee had na een jaar of 2/3 dan kan ik het me haast niet voorstellen dat je na zoveel jaar zo redelijk snel je herpakt na zo'n verwoesting van vertrouwen, maar mijn complimenten. Zoiets zal er aardig inhakken.
Tuurlijk hakt dat er in. Ik kan ook rustig toegeven dat ik me 4-5 weken echt klote heb gevoeld, en dan druk ik me nog zacht uit. Ik sliep 3 uur per nacht, kon amper in slaap komen, dacht er de hele dag aan, ook tijdens werken. En natuurlijk... ook nu zit ik er nog mee, het is niet dat het nu ineens heel goed gaat met me.

Maar wat me wel geholpen heeft denk ik, is dat ik in de loop der weken achter steeds meer leugens kwam, en dat ik me af begon te vragen: met wie ben ik eigenlijk geweest die 8 jaren? Is ze werkelijk de persoon die ze eigenlijk 7,5 jaar is geweest; lief, leuk, meegaand, smoorverliefd op mij? Of is ze werkelijk de persoon die ze het laatste half jaar is, door te smsen met iemand van vroeger (god mag weten wat er allemaal in stond) en keihard vreemd te gaan met een barman uit een stad hier relatief ver vandaan, en van de ene dag op de ander er met hem vandoor te gaan? En dan ook nog eens ontkennen als ik aan haar VRAAG of ze verliefd is op 'm. Komop, toon ruggegraat en zeg het gewoon.

Iedereen om me heen roept dat ik beter af ben zo, en gelukkig begin ik me dat langzaamaan wel te beseffen. Zeker na alles wat ik achteraf te horen krijg. Ik vind het jammer dat het zo moet lopen hoor, zeker na zo'n intensieve relatie van 8 jaar waar je alles aan elkaar geeft en neemt.
pi_89251693
quote:
15s.gif Op zondag 28 november 2010 01:02 schreef ScreamforyourCream het volgende:

[..]

Een ego. Uiteraard. Mannen hebben alleen maar ego's hé? Alleen vrouwen hebben recht van spreken om te mogen zeggen dat ze "gekwetst" zijn want alleen vrouwen zijn immers volwassen genoeg om het recht te mogen claimen dat ze gevoelens hebben. Uiteraard. Nee hoor, de inhoud van de man bestaat enkel uit een lulletje rozenwater.

Ik krijg bijna de neiging om te zeggen dat je geen recht van spreken hebt omdat je een vrouw bent. Wat geeft jou het fucking recht om maar te zeggen dat ik op mijn ego ben getrapt terwijl jij je net zo belabberd zou voelen als je mentaal werd onderdrukt door je ex?

Ik heb die brief gestuurd om duidelijk aan te geven waarom ik het had uitgemaakt omdat ik die kans niet kreeg toen ik het persoonlijk uitmaakte. Ik deed het dus in eerste instantie voor mezelf en tuurlijk had ik ook gehoopt dat ze aan de hand van de inhoud van die brief excuses zou aanbieden of er in ieder geval iets uit zou leren.

Ik snap heus wel waar dit topic voor dient en ik snap dat ik niet de enige ben op deze aardkloot die worstelt met het los laten van zijn/haar ex.

Ik stel je adviezen erg op prijs, maar alsjeblieft ga niet feministische dingen beweren als 'je bent gewoon iemand die op zijn ego is getrapt'. Dat slaat echt werkelijk nergens op! Dat is net zoiets als tegen iemand die net geradbraakt en in vieren gedeeld is door een botsing met een vrachtwagen zeggen dat ie het er maar mee moet doen en zich niet moet aanstellen. ' Hell, in het echt ben ik zelfs zo bescheiden als het maar kan... Een ego. Ha!
Ehm... iedereen heeft een ego. Ik heb een ego, vrouwen hebben een ego, jij hebt een ego. Een ego is niets negatiefs. Snap je reactie dan ook totaaal niet. Een ego is niet hetzelfde als egoïstisch zijn of egocentrisch. Een ego hebben is niet hetzelfde als een groot ego en arrogantie. Een ego is gewoon je zelfbeeld en je zelfbeeld heeft wel degelijk een deuk opgelopen. Je ego is een synoniem voor je gevoel van eigenwaarde. Zoek de definitie eerst maar eens op voor je mensen vanalles gaat lopen verwijten. Jij maakt er vervolgens iets negatiefs van en gaat me ook nog eens woorden in de mond leggen die ik nooit zou uitspreken. Waar haal je vandaan dat ik zeg dat alleen vrouwen volwassen zijn of het recht hebben op gekwetste emoties? Of mannen geen inhoud toe ken. Waar? Nergens. Dat verzin je gewoon en beschuldig je me van om niks. Alsof dat nog niet genoeg is noem je me ook nog eens feministisch en roep je dat ik geen recht van spreken heb en doe je alsof ik tussen de regels door gezegd zou hebben dat je je aanstelt. Buitengewoon respectloos naar mij toe zonder enkele grondige reden.

Waarom zo'n buitengewoon negatieve reactie? Ik merk dat het woord ego gevoelig bij je ligt maar dat jij er negatieve associaties bij hebt daar kan ik weinig aan doen. Als je ook maar enigzins de moeite had genomen om mn postgeschiedenis door te kijken voordat je me ging uitkafferen dan had je gezien dat ik niet zo in elkaar steek en hier wel degelijk recht van spreken heb. Ik ben wel de laatste die zou zeggen dat je je aan zou stellen. Blijkbaar vindt je het woord ego verschrikkelijk, mijn excuses voor het verkeerd vallende woordgebruik maar dat geeft jou nog niet het recht om mij zo aan te spreken.

Ik stel voor dat je je iets minder defensief en beledigend opstelt want hier ga je geen vrienden mee maken zo. In dit topic wordt er moeite gedaan mensen verder te helpen, niet de grond in te trappen. Als jij het normaal vindt om zo tegen mensen te doen die je willen helpen en gelijk iemand veroordeeld zonder ook maar een poging te doen om te begrijpen wat iemand bedoeld siert dat je echt niet. Een beetje fatsoen en wat respect voor je medemens zou je echt niet misstaan.

[ Bericht 1% gewijzigd door Jolene22 op 28-11-2010 12:37:38 ]
pi_89252423
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 12:02 schreef Jolene22 het volgende:

[..]

Slecht idee. Je wilt niks meer met haar. Waarom wil je dan wat gaan drinken? Vrienden worden? Gezellig praten over haar nieuwste avonturen als er straks weer een nieuw vriendje voorbij komt?

Blijkbaar ben je nog steeds met haar bezig als je de bezoekjes enzo van haar analyseert. Ik zou het niet doen. Ik zie het als zinloze zelfpijniging. Het is over, zoveel leuke vrouwen in dit land waar je gezellig mee wat kunt gaan drinken en babbelen, waarom moet dat bij je ex vandaan komen waar je zo'n verleden mee hebt?
Hmm misschien ben ik daarin iets te voorbarig geweest... Laat ik het zo zeggen, ik mis haar nog altijd heel erg, en heb nog nooit voor iemand gevoeld wat ik voor haar heb gevoeld..
Nog altijd zou ik haar terug willen, alleen heb ik mezelf inmiddels neergelegd bij het feit dat dit nooit meer zal gebeuren. Al is het alleen al vanwege het feit dat dit van haar ouders waarschijnlijk niet mag....

Want als ik haar spreek dan weet ik gewoon dat de gevoelens bij haar ook nog niet weg zijn. Nee, ik ben niet naief en ook ik heb mensenkennis, maar aan de manier van communiceren en lichaamstaal merk ik dat gewoon. Toen ze gisteren overigens met een collega stond te praten zei ze dat ze nergens mee bezig is op liefdesgebied. Ik stond iets verderop, dus ze dacht dat ik dit niet hoorde en toen ik terugkwam herhaalde ze dat tegen mijn collega, opdat ik dat zou horen denk ik... Het was overigens niet zo, dat dit me heel blij maakte oid. Ik weet heus wel dat ze vroeg of laat wel weer iemand zal ontmoeten. En of dit nu vandaag of over 2 jaar is, maakt me allemaal niet zo veel uit... Zelfde geldt voor mijzelf overigens..

Maargoed, analyseren, het heeft allemaal zo weinig nut, maar het is alleen zo verrekte verslavend. Vooral nu er weer sneeuw ligt enzo krijg ik weer heel veel herinneringen naar de afgelopen winter met haar.
Over dat wat drinken zit ik ook in dubio. Enerzijds vind ik het echt een hele fijne meid, waar ik echt gesprekken mee heb die ik met niemand anders zou kunnen hebben. Anderzijds denk ik dat het besef hoe erg ik haar mis alleen maar groter wordt wanneer ik haar vaker zie...
pi_89252760
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 12:40 schreef Bartinhoo het volgende:

[..]

Hmm misschien ben ik daarin iets te voorbarig geweest... Laat ik het zo zeggen, ik mis haar nog altijd heel erg, en heb nog nooit voor iemand gevoeld wat ik voor haar heb gevoeld..
Nog altijd zou ik haar terug willen, alleen heb ik mezelf inmiddels neergelegd bij het feit dat dit nooit meer zal gebeuren. Al is het alleen al vanwege het feit dat dit van haar ouders waarschijnlijk niet mag....

Want als ik haar spreek dan weet ik gewoon dat de gevoelens bij haar ook nog niet weg zijn. Nee, ik ben niet naief en ook ik heb mensenkennis, maar aan de manier van communiceren en lichaamstaal merk ik dat gewoon. Toen ze gisteren overigens met een collega stond te praten zei ze dat ze nergens mee bezig is op liefdesgebied. Ik stond iets verderop, dus ze dacht dat ik dit niet hoorde en toen ik terugkwam herhaalde ze dat tegen mijn collega, opdat ik dat zou horen denk ik... Het was overigens niet zo, dat dit me heel blij maakte oid. Ik weet heus wel dat ze vroeg of laat wel weer iemand zal ontmoeten. En of dit nu vandaag of over 2 jaar is, maakt me allemaal niet zo veel uit... Zelfde geldt voor mijzelf overigens..

Maargoed, analyseren, het heeft allemaal zo weinig nut, maar het is alleen zo verrekte verslavend. Vooral nu er weer sneeuw ligt enzo krijg ik weer heel veel herinneringen naar de afgelopen winter met haar.
Over dat wat drinken zit ik ook in dubio. Enerzijds vind ik het echt een hele fijne meid, waar ik echt gesprekken mee heb die ik met niemand anders zou kunnen hebben. Anderzijds denk ik dat het besef hoe erg ik haar mis alleen maar groter wordt wanneer ik haar vaker zie...
Ik snap het wel hoor. Het was ooit zo sterk en dan blijf je denken dat het ergens wel weer goed kan komen. Verstand en gevoel spreken elkaar tegen en op zwakke momenten overheerst die drang naar die periode weer. In de vorige post zei je nog dat je niets meer wilde, nu spreek je jezelf ook weer een beetje tegen en geef je het weer hoop. Maak een keuze. Besef wel dat je het ook inmiddels een beetje hebt kunnen romantiseren he. Was ze nou echt zo fantastisch? Mis je haar of ben je gewoon bang om alleen te blijven? Noem alle negatieve punten is op, heb je die niet inmiddels een beetje afgevlakt door teveel te analyseren of de schuld onterecht bij jezelf te leggen?

Punt is wel dat deze situatie toch gewoon zelfkastijding is. Jij hebt nog gevoelens en je kan alleen maar gissen naar die van haar. Betekent wel dat je hier voor de tweede keer heel hard op je bek kunt gaan en als je niet op jezelf en je eigen grenzen past dan kun je straks weer helemaal overnieuw beginnen. Of het gaat wel goed, dat kan ook. Gebeurd alleen niet vaak.

Wil je ermee kappen, kap dan echt alles af. De enige manier want dit is echt jezelf martelen wat je doet. Wil je het nog een keer proberen met het risico weer gekwetst te worden? Ga er dan voor. Is alleen waarschijnlijk niet de verstandigste keuze maar er zit niets tussenin. Vriendjes blijven met je ex als je nog gevoelens voor haar hebt werkt gewoon niet. Ga je dan haar handje vasthouden tot ze een nieuwe lover heeft? Of kijk of je nog een keer het met haar kan proberen, of laat gewoon alles vallen. Zet niets op het spel wat je niet wilt verliezen. Als je je zelfvertrouwen (ik zal het woord ego niet meer gebruiken:P) daaronder rekent en bang bent dat je een volgende keer niet meer overeind zal kunnen komen, doe het dan niet. Mja, als je denkt dat je door dit hele proces nog wel een keer kan komen en je het voor haar overhebt.. het is jouw leven, jouw liefde.
pi_89253564
Mja het feit dat het ooit zo sterk was, speelt natuurlijk mee, maar hetgeen voor mij nog meer geldt, is dat eigenlijk alle initiatief voor de relatie destijds van haar kant is gekomen. Zij wou zo graag en deed zo haar best. Ik ben daar verkeerd mee om gegaan. Het is een beetje te veel met mijn ego aan de haal gegaan en daar heb ik fouten in gemaakt.

Daardoor blijft de ''hoop'' dat het ooit weer goed zal komen toch leven bij mij, hetzij waarschijnlijk onterecht. Ik woon nu op mezelf, ben lekker afgevallen, serieus bezig met de studie etc. Allemaal redenen voor haar om in te zien dat ik aan mezelf heb gewerkt. Als ze echt zo graag met me wou gaan, zou het toch kunnen dat ze me een tweede kans geeft...

Romantiseren heb ik heel lang gedaan, en zal ik nu op bepaalde punten nog steeds doen. Desalniettemin is het al bijna een half jaar uit, waarvan de laatste 4 maanden amper tot geen contact. Maar de gevoelens voor haar blijven zo enorm groot. Heb alles afgeloten, hyves, msn, smsjes + nummer weg maar het helpt allemaal geen reet. Ga veel uit met vrienden, zoen ook regelmatig met meiden maar het laat me niet beter voelen.

Maargoed, ik heb haar destijds verteld dat mijn deur voor haar open staat, alleen het is zo verrekte moeilijk te raden wat er in haar hoofd omgaat. Denkt ze dat ik door mijn nieuwe leven geen behoefte meer aan haar heb? Mijn geacteerde ''luchtige'' houding tijdens onze gesprekken zal daaraan bijdragen. Aan de andere kant is ze destijds ook brutaal zat geweest door mij vanuit het niets te gaan sms'en toen ze een relatie met me wou. Waarschijnlijk bedenk ik gewoon overal een reden voor die niet gegrond is. Toch blijft mijn gevoel zeggen dat ze nog voor me voelt. Dat zie ik aan haar lichaamshouding, manier van communiceren etc..

Ik heb besloten, dat ik zelf geen actie ga ondernemen. Mocht ze me ooit terug willen, dan zal ze zelf heus wel wat van zich laten horen.. Waarschijnlijk zet ik mezelf toch alleen maar voor schut als ik weer pogingen richting haar ga doen..
  zondag 28 november 2010 @ 13:59:15 #158
189961 ex
aperture science
pi_89255180
Iedereen hier zou is naar blame-game van Kanye West moeten luisteren (nieuwe album) was voor mij een soort openbaring..

quote:
On a bathroom wall I wrote
Id rather argue with you than to be with someone else (else, else, else)
I took a piss and dismiss it and went and found somebody else
Arguing harvesting the feelings, Id rather be by my f-cking self
Till about 2am and I call back and I hang up and start to blame myself
Somebody help
Dit stukje tekst vooral kwam bij mij nogal hard aan, zo van.. waarom probeer je nog leuk tegen aar te doen, waarom probeer je contact te houden? Ze beschuldigd je van alles, doet onaardig & vaag, dreigt met dingen en probeert je nog steeds te manipuleren. Ik begin steeds meer vrede met de situatie (single) te krijgen..
The cake is a lie!
pi_89257473
Vandaag ben ik voor het eerst weer vrolijk en heb het gevoel dat het leven me weer toelacht. Ben een oude vriend tegengekomen in de stad en voel me eindelijk weer helemaal vrij qua gedachten. M'n ex heeft me ook proberen te manipuleren en naar haar hand te zetten. Daar zijn sommige vrouwen schijnbaar heel goed in. Het ene moment wil ze graag een relatie en het volgende moment is er een waslijst aan dingen mis met je. Allerlei verwijten en beschuldigingen die ik (regelmatig) kreeg toegeworpen, die vaak volledig uit haar duim gezogen leken te zijn, of waar ze het zelf naar gemaakt heeft. Telkens weer alles moeten uitleggen, soms wel 6x hetzelfde omdat ze het niet begrijpt.. pfff. En dan ook nog de onschuldigheid zelve uithangen tegenover anderen. Ik weet waarom anderen erin trappen. Zelf ben ik er ook ingetrapt en er bijna voor gevallen. Gelukkig ben ik er op tijd achter hoe ze werkelijk in elkaar zit. Ze viel nooit voor de verkeerde mannen, de mannen vielen voor de verkeerde vrouw.
pi_89257657
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 15:16 schreef Matel het volgende:
Vandaag ben ik voor het eerst weer vrolijk en heb het gevoel dat het leven me weer toelacht. Ben een oude vriend tegengekomen in de stad en voel me eindelijk weer helemaal vrij qua gedachten. M'n ex heeft me ook proberen te manipuleren en naar haar hand te zetten. Daar zijn sommige vrouwen schijnbaar heel goed in. Het ene moment wil ze graag een relatie en het volgende moment is er een waslijst aan dingen mis met je. Allerlei verwijten en beschuldigingen die ik (regelmatig) kreeg toegeworpen, die vaak volledig uit haar duim gezogen leken te zijn, of waar ze het zelf naar gemaakt heeft. Telkens weer alles moeten uitleggen, soms wel 6x hetzelfde omdat ze het niet begrijpt.. pfff. En dan ook nog de onschuldigheid zelve uithangen tegenover anderen. Ik weet waarom anderen erin trappen. Zelf ben ik er ook ingetrapt en er bijna voor gevallen. Gelukkig ben ik er op tijd achter hoe ze werkelijk in elkaar zit. Ze viel nooit voor de verkeerde mannen, de mannen vielen voor de verkeerde vrouw.
Fijn te horen dat het beter gaat met je. Kan aan mijn onoplettendheid liggen maar volgens mij heb ik je niet eerder gezien hier. Wat is jouw verhaal?
pi_89257730
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 15:23 schreef Jolene22 het volgende:

[..]

Fijn te horen dat het beter gaat met je. Kan aan mijn onoplettendheid liggen maar volgens mij heb ik je niet eerder gezien hier. Wat is jouw verhaal?
Ik heb ik wel eerder gepost. Pagina 2 of standaard 5 geloof ik, afhankelijk van je forum-instellingen.
pi_89259380
Kom hier niet meer zo vaak maar lees soms nog wel mee. Behalve de hele proza's :).

Deze week weer woorden gehad met haar. Ze heeft zelf al iemand anders maar vind het nog heel normaal dat ik nog van alles kom fixen bij haar. Heb ik heel netjes aangegeven dat ik dat niet meer van plan was. Toen was het hek van de dam want dat kan ik toch best doen volgens haar. Het vervelende is dat ik op een bepaalde manier van haar afhankelijk ben en zij van mij. In verband met een woning etc. Nou wil ik haar smsen of we nog een keer samen alles uit konden praten maar ik vind eigenlijk dat het van haar kant moet komen. Ik zit echt niet meer op haar gezelschap of vriendschap te wachten maar ik vind wel dat ze zich aan de afspraken moet houden die we aan het begin toen het uit ging gemaakt hebben en dat doet ze dus niet meer.
Nou is zij veel afhankelijker van mij dan ik van haar dus ik zou haar het leven heel zuur kunnen maken. Maar dat wil ik dan ook weer niet omdat dan met haar ook nog andere mensen in de shit komen die het niet verdienen. Ik weet wel dat ik de volgende keer wat meer naar m'n gevoel luister voordat ik aan een relatie begin.

zondag 28 november 2010 @ 17:05:06 #163
189961 ex
aperture science
pi_89261269
Ja dat is naar, nog van elkaar afhankelijk zijn, dat had ik eerst ook maar dat heb ik heel snel allemaal door gesneden. Daar heb je echt alleen maar gezeik mee!
The cake is a lie!
pi_89261549
hier ook, begin nu net weer wat makkelijker de dag door te komen en zo en niet meer zo vaak eraan te denken dat t nu uit is... begint mn ex weer te zeuren over allemaal dingen via msn :P dan denk ik echt; wat doe je moeilijk? jij hebt t uitgemaakt :P heb dr nu maar ff geblockt, want zit er niet echt op te wachten ;)
learn from yesterday. live for today and dream of tomorrow
pi_89261612
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 17:05 schreef ex het volgende:
Ja dat is naar, nog van elkaar afhankelijk zijn, dat had ik eerst ook maar dat heb ik heel snel allemaal door gesneden. Daar heb je echt alleen maar gezeik mee!
Precies... mijn ex wil ondanks alles wat ze me geflikt heeft nog steeds vrienden blijven. Nou mooi niet. Ze toont nog geen greintje interesse in hoe het met me gaat sinds ze er met hem vandoor is, gigantische roze wolk waar ze nu op zit, en gigantische plaat voor d'r hoofd. Ik ga haar binnenkort mededelen dat ik haar uitkoop, want daar ben ik inmiddels wel zeker van. En dan mag ze zorgen dat ze op de dag van tekenen al haar spulletjes uit het huis heeft gehaald, alsmede misschien wat grotere dingen (ze heeft recht op de helft) want vanaf het moment dat zij en ik de handtekening hebben gezet is het sleutels inleveren en mag ze geen stap meer binnen zetten.

Ik zal d'r misschien nog wel een zakelijke hand geven en haar vervolgens "tot ooit" zeggen, maar daar houdt het ook wel mee op. Misschien dat ik haar over een half jaar of jaar wel weer eens tegenkom en wel op een normale manier met haar kan praten. Hopelijk tegen die tijd met een leuke vriendin aan m'n zijde die WEL communiceert en WEL betrouwbaar is. Alle banden lossnijden, werkt volgens mij echt het beste :) Ik vind het natuurlijk klote dat het op deze manier moet, maar goed, het lijkt er ook in alles op dat zij het zo wil gezien haar acties.
pi_89262884
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 12:07 schreef Jolene22 het volgende:

[..]

Tsja. Wat wil je? Als je het ok vindt om een tijdje een soort geheim vriendinnetje te blijven dan kun je dat doen en dan een tijd lang hopende op meer. Normaal denk ik dat als iemand het niet praktisch van de daken schreeuwt dat hij je blijkbaar niet leuk genoeg vindt maar in dit geval snap ik het echt wel dat hij het even stil wil houden. Voor hetzelfde geld gaat het met jou in zee, trotseert hij de woede van zn naaste familie en is het over een jaar klaar. Ik snap zijn gereserveerdheid echt wel. Jullie 'relatie' is nog zo pril en hoewel ik jouw kant snap vraag je heel veel van hem.

Als je hem echt leuk vindt en er echt van overtuigd bent dat hij het voor je is dan zou ik me er of bij neerleggen of echt alles afkappen en niet meer omkijken.
Ik wilde nog lang wachten totdat hij het zou vertellen, daar gaat het helemaal niet om! Want ik snap hem heel goed & de risico's die hij voor ons heeft genomen zijn er al zoveel, en dat voor een familiepersoon.. dit is al vanaf eind Juni bezig he ;)
Ik wilde alleen zekerheid over zijn gevoelens, dat ik zekerweten niet voor jan met de korte achternaam zat te wachten op hem.. en volgens hem miste hij me de laatste week niet echt. Hij wilde me wel SMSen, maar wist niet wat dus hij liet het maar voor wat het was..

Ik vind hem echt heel leuk en wil heel graag wel contact met hem, maar ik wil niet weer dat hij opeens besluit me toch leuk te vinden en er voor te willen gaan.. terwijl ik net de hoop heb laten varen.. En dan opeens weer zegt van toedeloe! :\
Ik wil hem gewoon, en doordat hij zei dat hij nog twijfelde ben ik bang dat ik mijn kans vet misloop!
-
pi_89267212
Heb gister een hele geweldige dag met m'n ex gehad. We waren superclose samen en hebben veel gelachen en goed gepraat over de meest uiteenlopende zaken, zowel diepe gesprekken als hele luchtige gesprekken.
Ik heb haar voor een laatste keer aangeboden om alsjeblieft bij me terug te komen, maar dat wilde ze niet. Ze wilde dit keer echt een andere weg inslaan en voorlopig echt als vrijgezel door te gaan. Het verbaasde me dat ik niet helemaal in emoties schoot, maar het heel goed kon accepteren. Ook hierna hebben we nog steeds heel goed en fijn kunnen praten.

Ik denk dat het me heel erg geholpen heeft in het afsluiten van de relatie. We zijn hele goeie vrienden momenteel. Ze is dus niet ineens volledig uit m'n leven: iets waar ik heel erg bang voor was.

Het is precies 1 week geleden uit gegaan tussen ons en vandaag (28 nov) zouden we precies een jaar samenzijn. Het is dus wel een beetje een moeilijke dag voor me. In m'n gedachte leef ik de hele dag al op 28 november 2009 ;(
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_89268622
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 19:40 schreef Neo-Mullen het volgende:
Heb gister een hele geweldige dag met m'n ex gehad. We waren superclose samen en hebben veel gelachen en goed gepraat over de meest uiteenlopende zaken, zowel diepe gesprekken als hele luchtige gesprekken.
Ik heb haar voor een laatste keer aangeboden om alsjeblieft bij me terug te komen, maar dat wilde ze niet. Ze wilde dit keer echt een andere weg inslaan en voorlopig echt als vrijgezel door te gaan. Het verbaasde me dat ik niet helemaal in emoties schoot, maar het heel goed kon accepteren. Ook hierna hebben we nog steeds heel goed en fijn kunnen praten.

Ik denk dat het me heel erg geholpen heeft in het afsluiten van de relatie. We zijn hele goeie vrienden momenteel. Ze is dus niet ineens volledig uit m'n leven: iets waar ik heel erg bang voor was.

Het is precies 1 week geleden uit gegaan tussen ons en vandaag (28 nov) zouden we precies een jaar samenzijn. Het is dus wel een beetje een moeilijke dag voor me. In m'n gedachte leef ik de hele dag al op 28 november 2009 ;(
ik ben benieuwd hoe het over een maand gaat..
Of niet?
pi_89269078
Inderdaad, ben ik ook benieuwd naar. Meestal als exen elkaar op goede voet regelmatig blijven zien dan komen ze wel weer blij elkaar. Na een paar weken komt dan toch dat besef dat alleen zijn lang niet zo leuk is.
Mocht ze bij haar standpunt blijven dan eindig je waarschijnlijk meer gedesillusioneerd en gekwetst dan je nu al bent ;)
pi_89269636
Dat kan vaak voorkomen ja :)
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_89271260
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 19:40 schreef Neo-Mullen het volgende:

Geloof mij, dit moet je niet eens willen, althans niet op de lange termijn...

Ik bleef mijn ex ook nog vaak zien in de eerste weken. Eigenlijk was het vrijwel precies hetzelfde als tijdens de relatie, alleen zoenden we niet meer...
Bleef mezelf toen ook voorhouden dat ik het prima vond zo, maargoed je gaat iemand niet zo snel missen wanneer je nog de hele dag over en weer sms't of in ieder geval afspreekt...

De zware periode is eigenlijk pas 2 maanden later begonnen, toen we elkaar nooit meer spraken. Het is toch een fase waar je vroeg of laat doorheen moet, dus je kunt er maar beter zo snel mogelijk aan beginnen is mijn mening ...
pi_89275648
Hmm, valt wat over te zeggen ja. We waren sowieso niet van plan om heel intensief contact te houden. Meer zo nu en dan een gesprekje op msn, wat berichtjes op facebook/hyves en hier en daar een smsje.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_89280603
Gatver, ging het gisteravond en vanochtend/vanmiddag nog zo goed, vanavond was het weer helemaal ruk.

Vanochtend lekker ontbeten, vanmiddag eitje gebakken, lekker muziek hard aan gehad hier thuis en ook weer op de spinbike gezeten, en naar de stad gereden om Black Ops te halen, een beetje ter afleiding. In de stad ook nog een paar keer oogcontact gehad met een leuk meisje, waarna ik dacht: Ach, dat flirten is eigenlijk ook zo slecht nog niet.

Maar vanavond vertelde m'n moeder bij het eten dat ze een goede vriendin van m'n ex had gesproken, die ook absoluut niet wist waar ze mee bezig was. Maar wel wist te vertellen dat ze totaal niet meer van me houdt. Dat is toch raar... dat dat in 1 keer zo HE-LE-MAAL weg is? Dat kan toch haast niet? Of het is die roze wolk natuurlijk... Niet dat ik nog hoop had oid, maar dit is wel echt een uiterste weer zegmaar...

Ik moet me maar minder gaan aantrekken wat mensen om me heen zeggen, en me totaal afsluiten van alle info die met haar te maken heeft, denk ik. Net ff Studio Voetbal gekeken onder het genot van een paar Hertog Jannetjes, misschien slaap ik dan eens lekker :P
pi_89281274
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 23:19 schreef jeice het volgende:
Maar vanavond vertelde m'n moeder bij het eten dat ze een goede vriendin van m'n ex had gesproken, die ook absoluut niet wist waar ze mee bezig was. Maar wel wist te vertellen dat ze totaal niet meer van me houdt. Dat is toch raar... dat dat in 1 keer zo HE-LE-MAAL weg is? Dat kan toch haast niet? Of het is die roze wolk natuurlijk... Niet dat ik nog hoop had oid, maar dit is wel echt een uiterste weer zegmaar...
Ik denk dat, zeker in haar ogen, de relatie al een tijdje aan het dood bloeden was. Daarom zat ze van de zomer met die dude te smsen en wie weet wat nog meer en ook die barman is er het gevolg van. Ze heeft tijdens de relatie al een soort van afsluiting kunnen vinden.

Natuurlijk behoorlijk lullig dat ze dit niet naar jou communiceert of iets dergelijks, maar het zou wel kunnen verklaren waarom ze nu niets meer voor je voelt (of in ieder geval zegt te voelen). Maargoed, hoewel ik snap dat je je er kut door voelt is het een goede zaak dat je het grootste deel van de dagen positief doorbrengt en ook open staat voor het flirten met anderen ^O^ Het heeft zeker nog wat tijd nodig, maar ga zo door!
pi_89284421
Hmm er is flink gelogen hier over mij door iemand dat nog niet eens mijn "ex" is. Ik zal geen namen noemen maar hij had beter geen bericht over mij kunnen typen hier iig. Er was niet eens sprake van een relatie oid. en wat ik vind is dat ik gewoon ben gebruikt voor de sex (aan het lijntje gehouden dus). Daarom heb ik op een gegeven moment hem een keuze laten maken, of verder gaan of kappen. Hij wilde dus niet verder dus goed heb ik ook meteen het contact verbroken. Lijkt me heel normaal, niet?

Zo dat was mijn verhaaltje. Ik ga liever niet in details op want dat is een te lang verhaal en bovendien begrijpen we elkaar niet eens of willen we elkaar gewoon niet begrijpen. Dat kan ook . :P.

Mja ik hou er niet van om zwart gemaakt te worden door iemand wat dan ook niet waar is, dus vandaar mijn berichtje hier. Stom van hem trouwens, hij moet weten dat ik ook een Fokker! ben :P. Ach ja , iedereen maakt welleens fouten, haha. ;)
  maandag 29 november 2010 @ 02:07:38 #176
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_89284972
En nu moeten wij verhalen terug gaan lezen om er misschien achter te komen over wie je het hebt? Geef dan meteen een naam enzo! :D
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_89285017
Dat kan ik maar beter niet doen. Namen in dit geval publiceren is al helemaal niet netjes vind ik. :P
  maandag 29 november 2010 @ 02:22:39 #178
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_89285140
Ik zou snel een naam noemen en het hele verhaal posten voordat hij het doet en je zwart maakt :o

:P Als hij het af heeft gekapt en hier komt posten zou hij zich misschien eens af moeten vragen waar hij mee bezig is _O-
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
  maandag 29 november 2010 @ 02:23:39 #179
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_89285150
The plot thickens...
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_89287471
Pff ik begin zo langzamerhand echt een beetje ten einde raad te raken...

Een half jaar is inmiddels verstreken, en heb alle contact en mogelijkheden om met haar geconfronteerd te worden verwijderd maar het helpt echt geen reet.
Zit nu op kamers met 5 andere huisgenoten, veel sociale interactie, veel werken, veel studeren, veel uit, zoenen met andere meiden : het helpt echt allemaal geen ene reet..

De mensen die in dit topic postte toen ik begon met posten zijn allang weer weg, en de generatie daarna ook al zo ongeveer, alleen ik ben nog over :{
Heb mezelf ook al een paar keer een figuurlijke schop onder mijn reet gegeven, en constant wanneer haar naam in mn hoofd voorbij komt geforceerd aan iets anders gaan denken maar op een zwak moment kan ik het niet tegen houden.
WTF doe ik fout -O-
pi_89287534
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 01:20 schreef Ernemmertje het volgende:
Hmm er is flink gelogen hier over mij door iemand dat nog niet eens mijn "ex" is. Ik zal geen namen noemen maar hij had beter geen bericht over mij kunnen typen hier iig. Er was niet eens sprake van een relatie oid. en wat ik vind is dat ik gewoon ben gebruikt voor de sex (aan het lijntje gehouden dus). Daarom heb ik op een gegeven moment hem een keuze laten maken, of verder gaan of kappen. Hij wilde dus niet verder dus goed heb ik ook meteen het contact verbroken. Lijkt me heel normaal, niet?

Zo dat was mijn verhaaltje. Ik ga liever niet in details op want dat is een te lang verhaal en bovendien begrijpen we elkaar niet eens of willen we elkaar gewoon niet begrijpen. Dat kan ook . :P.

Mja ik hou er niet van om zwart gemaakt te worden door iemand wat dan ook niet waar is, dus vandaar mijn berichtje hier. Stom van hem trouwens, hij moet weten dat ik ook een Fokker! ben :P. Ach ja , iedereen maakt welleens fouten, haha. ;)
Ok je komt met een beschuldiging, dat er is gelogen over jou. Ik kan me niet voorstellen dat hij jouw naam heeft gebruikt daarbij anders hadden we wel geweten wie, je wilt geen naam geven en geen fatsoenlijke uitleg, dus wat wil je dan? Wat moeten we dan met deze info?

Wie a zegt moet ook b zeggen. Jij beschuldigd nu net zo goed iemand en wel van liegen. Als je vervolgens niet die beschuldiging hard wilt maken is mijn mening dat je zo iemand helemaal niet moet beschuldigen en als je dat al doet en wij mogen toch niet weten wie en waarom, doe het dan via PM. Of wees gewoon eerlijk en leg je kaarten op tafel.
pi_89287664
Ik weet wel over welke post dat gaat :p groot gelijk hoor, ik zou ook niet gebruikt willen worden voor de seks. En dan vind die gozer van je het nog raar ook dat je alles afkapt :')!
pi_89287775
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 09:27 schreef Bartinhoo het volgende:

WTF doe ik fout -O-
Je hebt toch nog steeds contact met haar? Het is toch niet zo dat je al maanden niet meer met haar spreekt? Je zit pas nog te vertellen dat je steeds die ontmoetingen met haar hebt en zelf met haar wil babbelen enzo.

Dat doe je fout. Hoe kan een wond helen als jij het iedere keer open laat rijten?

Stiekem wil je nog geen afscheid nemen denk ik. Stiekem wil je helemaal het einde niet accepteren en dat gaat je nu opbreken. Maak toch een keus. Ga ervoor met het risico volkomen op je plaat te gaan en weer helemaal overnieuw te moeten beginnen of kap nou eens alles af. Geen leuke praatjes meer, geen toevallige ontmoetingen. Als ze komt, zeg dat je bezig bent, dat ze bij een andere collega kan aansluiten, dat je het moeilijk vindt om haar tegen te komen en dat ze je met rust moet laten.

Laat niet zo met je spelen en hak die knoop nou door. Je kunt het wel accepteren, maar omdat je eigenlijk hoopt dat er nog een vervolg komt blijf je hangen.En ja je zegt dat je er zo lang mee zit dan geloof ik ook wel ja en de een is daar wat makkelijker mee dan de ander. Ik ben er ook al een hele lange tijd mee bezig maar gun jezelf die tijd gewoon.
pi_89287805
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 09:38 schreef melanie_x het volgende:
Ik weet wel over welke post dat gaat :p groot gelijk hoor, ik zou ook niet gebruikt willen worden voor de seks. En dan vind die gozer van je het nog raar ook dat je alles afkapt :')!
Enlighten us :D

Ik zeg overigens ook niet dat ze ongelijk heeft hoor maar ik vind het nogal vreemd om beschuldigingen op een forum te zetten naar een medeforumgebruiker zonder dat daarbij een naam genoemd wordt. Stuur het dan via PM want zo wordt het voor ons ook erg lastig om er wat zinvols over te stellen.
  maandag 29 november 2010 @ 10:42:27 #185
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_89289310
Het was denk ik ook meer bedoeld voor de persoon in kwestie, dat 'ie 'effe normaal' moet doen aangezien ze ook meeleest.
  maandag 29 november 2010 @ 10:47:11 #186
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_89289454
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 09:44 schreef Jolene22 het volgende:

[..]

Je hebt toch nog steeds contact met haar? Het is toch niet zo dat je al maanden niet meer met haar spreekt? Je zit pas nog te vertellen dat je steeds die ontmoetingen met haar hebt en zelf met haar wil babbelen enzo.

Dat doe je fout. Hoe kan een wond helen als jij het iedere keer open laat rijten?

Stiekem wil je nog geen afscheid nemen denk ik. Stiekem wil je helemaal het einde niet accepteren en dat gaat je nu opbreken. Maak toch een keus. Ga ervoor met het risico volkomen op je plaat te gaan en weer helemaal overnieuw te moeten beginnen of kap nou eens alles af. Geen leuke praatjes meer, geen toevallige ontmoetingen. Als ze komt, zeg dat je bezig bent, dat ze bij een andere collega kan aansluiten, dat je het moeilijk vindt om haar tegen te komen en dat ze je met rust moet laten.

Laat niet zo met je spelen en hak die knoop nou door. Je kunt het wel accepteren, maar omdat je eigenlijk hoopt dat er nog een vervolg komt blijf je hangen.En ja je zegt dat je er zo lang mee zit dan geloof ik ook wel ja en de een is daar wat makkelijker mee dan de ander. Ik ben er ook al een hele lange tijd mee bezig maar gun jezelf die tijd gewoon.
Dit dus.

Met geforceerd bezig zijn met andere dingen schiet je natuurlijk ook geen fuck mee op. Je moet het uiteindelijk wel accepteren dat het over is. Enne, een psycholoog is in dit geval zo gek nog niet, aangezien je nogal met jezelf en je gedrag tijdens de relatie in de knoop zit. Misschien is het voor jezelf handig als je eens accepteert dat je fouten hebt gemaakt, dan kun je daarna gaan werken aan het herstel zodat je die fouten niet meer zal maken.
pi_89292874
Nou, contact met haar is een groot woord...

De laatste 3 maanden heb ik haar 2 keer gesproken, en 1 keer een sms voor haar verjaardag gestuurd, hetgeen nu niet eens meer zou kunnen aangezien ik haar nummer heb verwijderd en heel slecht ben in nummers onthouden...

Als ik haar zie in de winkel, of op straat dan loop ik de andere kant op. Ik heb alleen geen ogen in mijn rug zitten, en zo kan het gebeuren dat ik soms plots met haar geconfronteerd word maar dit is hoogstens 1 keer per maand...
Het is inderdaad een optie om te zeggen dat ik niet meer met haar wil spreken, echter lijkt me dat disproportioneel vooral gezien het feit dat ik me tijdens die gesprekken heel nonchalant en luchtig op heb weten te stellen....

Verder ben ik niet geforceerd met dingen bezig, het bevalt me allemaal best en ik maak er flinke progressie mee. Het is alleen niet zo, dat het me in dergelijke mate voldoening geeft dat ik op dit moment tevreden kan zijn met mijzelf en mijn leven.
Daarnaast kom ik in het dagelijks leven ( vriendinnen huisgenoten/ uitgaan / uni ) echt bijna alleen maar van die brallerige corpsmeisjes tegen die echt totaal niet mijn typ zijn, waardoor ik alleen nog maar meer heimwee krijg naar ex :P
pi_89294195
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 12:29 schreef Bartinhoo het volgende:
Nou, contact met haar is een groot woord...

De laatste 3 maanden heb ik haar 2 keer gesproken, en 1 keer een sms voor haar verjaardag gestuurd, hetgeen nu niet eens meer zou kunnen aangezien ik haar nummer heb verwijderd en heel slecht ben in nummers onthouden...

Het is inderdaad een optie om te zeggen dat ik niet meer met haar wil spreken, echter lijkt me dat disproportioneel vooral gezien het feit dat ik me tijdens die gesprekken heel nonchalant en luchtig op heb weten te stellen....
Met alle respect, maar dit lijkt wel een vorm van self-SM. Het is duidelijk dat je er niets aan wilt doen, dan moet je ook op de (zelf gemaakte) blaren zitten. Je slaat alle adviezen in de wind, maar komt elke keer weer om advies vragen :?
pi_89295008
Sorry maar dat vind ik simpelweg niet waar...

Houd ook rekening met het feit, dat ik haar op alle mogelijke manieren geblokkeerd heb op netwerksites, msn weg, nummer en alle sms'jes weg. ( Weet haar nummer ook niet uit mn hoofd ), alle foto's van computer af, cadeautjes / fotoboeken die ik van haar gekregen heb van weekendjes weg heb ik weggegooid terwijl ik dit eigenlijk helemaal niet wou...

Ik werk in de enige supermarkt hier op het dorp als bijbaan, als ik haar in de winkel/buiten zie lopen ga ik altijd direct de andere kant op, ik mijd alle contact. Maar als zij opeens achter me staat en zegt hey hoe gaat het met je, dan praat ik gewoon vriendelijk doch oppervlakkig terug ( en zelfs dit gebeurt slechts een keer in de 4/5 weken ). Ik vind hiermee niet dat ik al jullie adviezen in de wind heb gegooid...

Daarnaast wil ik , dat ze denkt dat ik er allang niet meer mee zit. Dat denkt ze nu hoogstwaarschijnlijk. In haar ogen heb ik een ''wild'' studentenleven, en ben ik helemaal niet meer met haar bezig. Zo stel ik me ook naar haar op. Wanneer ik tegen haar ga zeggen dat ik haar niet meer wil spreken omdat ik er nog zo mee zit is alles voor niets geweest, en denkt ze weer dat ik het ''zielige'' mannetje ben, terwijl ze nu denkt dat ik door ben gegaan en super tevreden ben met mijn leven op het moment. Dat wil ik liever zo houden...
  maandag 29 november 2010 @ 14:08:06 #190
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_89296397
Wat boeit het je nog wat zij denkt?
pi_89296716
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 13:31 schreef Bartinhoo het volgende:
Sorry maar dat vind ik simpelweg niet waar...

Houd ook rekening met het feit, dat ik haar op alle mogelijke manieren geblokkeerd heb op netwerksites, msn weg, nummer en alle sms'jes weg. ( Weet haar nummer ook niet uit mn hoofd ), alle foto's van computer af, cadeautjes / fotoboeken die ik van haar gekregen heb van weekendjes weg heb ik weggegooid terwijl ik dit eigenlijk helemaal niet wou...

Ik werk in de enige supermarkt hier op het dorp als bijbaan, als ik haar in de winkel/buiten zie lopen ga ik altijd direct de andere kant op, ik mijd alle contact. Maar als zij opeens achter me staat en zegt hey hoe gaat het met je, dan praat ik gewoon vriendelijk doch oppervlakkig terug ( en zelfs dit gebeurt slechts een keer in de 4/5 weken ). Ik vind hiermee niet dat ik al jullie adviezen in de wind heb gegooid...

Daarnaast wil ik , dat ze denkt dat ik er allang niet meer mee zit. Dat denkt ze nu hoogstwaarschijnlijk. In haar ogen heb ik een ''wild'' studentenleven, en ben ik helemaal niet meer met haar bezig. Zo stel ik me ook naar haar op. Wanneer ik tegen haar ga zeggen dat ik haar niet meer wil spreken omdat ik er nog zo mee zit is alles voor niets geweest, en denkt ze weer dat ik het ''zielige'' mannetje ben, terwijl ze nu denkt dat ik door ben gegaan en super tevreden ben met mijn leven op het moment. Dat wil ik liever zo houden...
"Omwille van mijn eigen verwerking heb ik geen zin in <x>, het gaat nu juist zo lekker met me".

Je moet je sowieso niets aantrekken van wat zij denkt, maar als je dat wel doet...een dergelijke opmerking is geen zwaktebod ofzo. Who cares als zij jou zielig vindt.

Zo heb ik het ook met mijn ex gedaan. Zij wilde mij ontmoeten en ik heb duidelijk gemaakt dat ik daar nog geen behoefte toe had, zonder uitvoerig op de redenen in te gaan. Ze heeft/had mijn keuze maar te respecteren, ik ben er niet meer voor haar.
  maandag 29 november 2010 @ 14:40:24 #192
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_89297666
Misschien vind ze je nu ook wel zielig... Mijn 'ex' vind mij naar alle waarschijnlijkheid ook een zak. Tja, boeiend. Kan er echt niet (meer) mee zitten. Waste of energy.
pi_89300810
Tja, het is heel raar allemaal en ik snap mezelf soms niet eens meer..

Laat ik het zo zeggen, in de eerste weken/maanden nadat het uitging had ze heel erg een houding van '' lekker puh, kijk mij eens''. Van alle avondjes uit en foto's met jongens in de kroeg werdt op hyves uitgebreid verslag gedaan, wanneer ik haar sprak had ze het alleen maar over zichzelf en vroeg helemaal niet hoe het met mij ging etc.

Of dat op hyves nog steeds zo is weet ik niet, daar kijk ik nooit meer op, maar in de laatste 2 x dat ik met haar gesproken heb, heb ik wel heel erg gemerkt dat haar houding naar mij sterk is veranderd. Meer wederzijds ''respect'', ook geinteresseerd in hoe het met mij gaat/mijn verhaal, niet meer alleen over zichzelf pratend... Is denk ik het voordeel van afstand nemen...

JA, inderdaad, ik heb nog gevoelens voor haar, daar kan ik niets aan doen.
Daardoor weet ik niet wat me op het moment meer pijn doet, haar 1 keer per maand spreken en daardoor weer allerlei herinneringen naar boven, of tegen haar zeggen dat ik haar niet meer wil spreken omdat ik daar niet klaar voor ben, met als gevolg dat ze misschien weer afstandelijk tegen me gaat doen omdat ze doorheeft dat ik nog steeds niet over haar heenben...

En misschien, ahw fuck it ook ik zeg het gewoon, heb ik nog steeds wel de naieve hoop dat het ooit weer wat wordt tussen ons nu alles zo ''anders'' is dan een half jaartje terug.
Als ik haar spreek dan lijkt het allemaal heel wat, elkaar lang en diep aankijken, lachen om elkaar, aanrakingen. Maar verder hoor ik nooit meer iets van haar. Mijn hoop zegt dat ze misschien geen contact meer durft te maken omdat ze denkt dat ik geen behoefte heb aan een relatie door mijn '' nieuwe '' leven. Mijn verstand zegt dat ze me gewoon niet wil...
  maandag 29 november 2010 @ 16:04:26 #194
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_89301448
Ze wil je ook niet. Niet als (relatie)vriend in ieder geval. Je put hoop uit dingen die er duidelijk niet zijn. Als jij je daar koste wat kost aan vast wil blijven houden... tja, your choice.
pi_89301706
Zat in precies hetzelfde schuitje als jou bartinhoo. Kon het gewoon niet afsluiten en het bleef maar in mijn hoofd malen waarom het nou fout was gegaan. De schuld gigantisch bij mezelf gezocht. Bij mij kwam er een moment dat we het weer gingen proberen. Hadden het op één of andere manier heel leuk maar toch had ik, als ik bij haar was dat ik soms liever gewoon thuis was. Ze vroeg of ik bleef slapen maar dat ik toch thuis ging slapen.
Maandje geprobeerd. Ging opzich best wel goed en ze gaf echt aan dat ze het idee had dat we weer bij elkaar zouden komen. Op een gegeven moment gaf ze ineens aan dat het gevoel toch weg was. Heb me één dag gigantisch klote gevoeld en ben toen weer verder gegaan. Achteraf bleek dat ze ondertussen al (half) met iemand anders liep, ook iemand waarvan ik al wel het gevoel had dat er daar iets meer speelde. Was er niet verdrietig van maar wel gigantisch boos over. Laatst nog weer een keer ruzie gehad en ik vind het wel best zo.

Ik heb echt geen idee of jullie bij elkaar passen of niet maar als jullie elkaar weer een kans geven is dat waarschijnlijk alleen om voor jezelf de bevestiging te krijgen dat het echt niet werkt in plaats van dat het weer een geweldige relatie gaat worden. Zoals ik zei zocht ik de schuld gigantisch bij mezelf maar als ik haar nu mee maak is het echt een onmogelijk en onredelijk persoon.

Heb wel veel minder zin in de feestdagen moet ik zeggen. Ben blij als het allemaal weer over is en de lente weer begint. Terwijl ik hier normaal altijd heel erg naar uit leefde. Tussen kerst en oud & nieuw vrij nam. Heb ik nu zo iets dat ik liever zoveel mogelijk ga werken.
pi_89302633
Tja dat heb ik dus ook, totaal geen zin in de feestdagen etc..
Nu ook met die sneeuw en shit, wil lekker naar het bos burgerlijk wandelen oid maar wel met HAAR... Ik irriteer me ook alleen maar aan andere meiden, vooral aan dat studentikoze, brallerige gedrag van de meiden die ik doorgaans tegen kom....

En de kans is inderdaad groot hoor, dat ''als'' we weer samen zouden komen, er toch achter zouden komen dat we niet bij elkaar passen, maar toch...We zouden het in ieder geval geprobeerd hebben, en daarmee laat ook zij zien, dat het echt wel iets voor haar betekend heeft, iets waar ik constant aan twijfel de laatste tijd...

Het kutte is gewoon dat ik, in tegenstelling tot wat jullie zeggen, niet eens twijfel of ik de fouten heb gemaakt, maar dit gewoon zo IS, en niet anders uit te leggen valt... Ze heeft zich heel vaak aan mij aangepast, en ik en onrechte boos geworden om niets etc etc.. Ik zal het niet allemaal nog vaker herhalen, maar ik was gewoon nog niet toe aan een relatie. Kennelijk moest ik een keer goed op mijn bek te gaan, voordat ik inzag hoe fout ik bezig was. Ben blij dat ik er nu van heb geleerd overigens, maar vind het des te frustrerender dat ik waarschijnlijk nooit meer aan haar kan laten zien hoeveel ik daadwerkelijk om haar geef...
pi_89302749
Laat haar gewoon gaan. Hoeveel je om haar geeft heb je aan het begin laten weten toen het uit was en daar had je uiteindelijk spijt van. Stop die energie beter in een relatie die niet gedoemd is meteen te mislukken. Volgens mij wil je gewoon voor je eigen ego te horen krijgen dat ze je terug wil.
  maandag 29 november 2010 @ 16:53:26 #198
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_89303679
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 16:29 schreef Bartinhoo het volgende:
Ben blij dat ik er nu van heb geleerd overigens, maar vind het des te frustrerender dat ik waarschijnlijk nooit meer aan haar kan laten zien hoeveel ik daadwerkelijk om haar geef...
En? Hoeveel ben je er al mee opgeschoten door in zelfmedelijden te blijven hangen en geforceerd leuk te doen naar haar toe? Geen moer. Zou het niet veel leuker voor haar zijn om ook daadwerkelijk te zien dat het goed met je gaat? Vergis je niet: vrouwen merken dat snel genoeg, wanneer een man doet alsof het goed gaat terwijl dit niet zo is... En tja, 8 maanden man. Get over it. Je hebt een fout gemaakt, kan gebeuren. Relaties kunnen gecompliceerd zijn. Zorgen dat je het niet weer doet bij je volgende verovering.
pi_89303752
Ik had spijt van het feit dat ik het tegen haar gezegd heb, gezien de manier waarop ze het oppakte en zich ging gedragen alsof ik nu enorm tegen haar opkeek.... De inhoud was daarentegen wel degelijk gemeend. Gelukkig lijkt de verstandhouding inmiddels weer redelijk normaal geworden te zijn...

Over dat ego hmm ik weet niet of je daar gelijk in hebt, zou best kunnen eigenlijk. Mijn hele leven al ben ik al zo, dat ik bepaalde dingen wil hebben of krijgen, of wil herstellen naar de situatie zoals deze vroeger was, dan zou ik helemaal tevreden zijn en is mijn leven perfect.
Dat ging zo met speelgoed, later steeds wisselen van studies, recent nog mijn kamer in Amsterdam die mij een heel nieuw leven zou geven en alles zou verbeteren en wellicht is het terugkrijgen van mijn ex ook na 2 weken weer zo normaal geworden dat ik weer doorga op dezelfde voet als tijdens de relatie, en ga denken hoe kom ik er weer vanaf?

Dat idee moet ik maar vasthouden lijkt me...
pi_89304006
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 16:53 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

En? Hoeveel ben je er al mee opgeschoten door in zelfmedelijden te blijven hangen en geforceerd leuk te doen naar haar toe? Geen moer. Zou het niet veel leuker voor haar zijn om ook daadwerkelijk te zien dat het goed met je gaat? Vergis je niet: vrouwen merken dat snel genoeg, wanneer een man doet alsof het goed gaat terwijl dit niet zo is... En tja, 8 maanden man. Get over it. Je hebt een fout gemaakt, kan gebeuren. Relaties kunnen gecompliceerd zijn. Zorgen dat je het niet weer doet bij je volgende verovering.
Als ik mijn leven nu zou nemen zoals het gaat, alleen ik streep alle gedachten/gemis/etc omtrend mijn ex weg, dan zou het ook enorm goed gaan. Maar helaas worden mijn feelgood momentjes nog altijd verpest of verkort door gedachten aan mijn ex.. Daarom voel ik me, ondanks dat alle andere factoren in mijn leven super zijn, nog altijd niet gelukkig..Stupid but i can't help it...

Bij dat laatste kan ik me allleen maar aansluiten...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')