ja ik kan morgen ook zoekenquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:10 schreef 08gnoT. het volgende:
Nou, ik ben benieuwd naar de nachtpost. Nu heb ik wel tijd om te zoeken
Ja hoi, niks spelinhoudelijks graag. Dquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
pff me dunkt dat hij/zij random is. Veel 'zij'-iger dan mij krijg je het niet.
ja oeps.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja hoi, niks spelinhoudelijks graag.
Waarom moest ik doodquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
pff me dunkt dat hij/zij random is. Veel 'zij'-iger dan mij krijg je het niet.
omdat je mij verdacht van maffia praktijken. En ik wilde iedereen dood.quote:
quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
omdat je mij verdacht van maffia praktijken. En ik wilde iedereen dood.
Ja... gelijk de eerste dag alquote:
Eens!quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:27 schreef liesje1979 het volgende:
Erik je verhaaltje is geweldig. Maffiamaatje.
Voor de mensen die op mij hebben gestemd.
Ik hoop toch echt wel dat jullie de rest van het spel wat kritischer gaan kijken naar de gevonden hints. Damn man, dit waren gewoon fluthints waarvan 1 ook nog eens niet klopt want ik ben SEXmod en geen KPD mod. Want ik kan gewoon niet geloven dat jullie de hints naar mij het overtuigenst vonden en het de beste hints waren die je kon vinden, ik vond in een half uurtje al meer hints.. Het spel wordt een stuk minder leuk als mensen niet actief mee gaan zoeken of klakkeloos stemmen waar de meerderheid op stemt, ik neem aan dat je dat wel wil gaan doen als je, je aanmeldt voor het spel. Van PS kan ik het trouwens helemaal begrijpen, en van maffia zou ik het ook kunnen begrijpen, maar van dorp snap ik het echt niet. Iemand die wél actief zoekt lynchen. en ja ik ben er even goed zuur van ja, sorry.
Gelukkig vinden jullie het grappig allemaal, een van de sterkste dorprollen eruit, goed gedaan!
quote:Op zaterdag 20 november 2010 06:02 schreef PatriQue89 het volgende:
##vote PS
Puntenslijpsel (1): PatriQue89
harstikke dood. dood dood dood morte finito done. pushing the daisies dood. arme ik!!!quote:
Respect voor je hintsquote:Op zaterdag 20 november 2010 10:10 schreef TheVulture het volgende:
Ik voel wel wat voor een dubbele lynch
Let's do it.quote:Op zaterdag 20 november 2010 11:54 schreef charmed_angel het volgende:
De Burgemeesteres heeft het heel erg druk,
maar de hints kunnen niet meet stuk!
Een dubbele lynch zijn jullie allemaal voor?
Ja schreeuwen de dorpsbewoners in koor!
Is het tijd om 2 maffia te slachten?
De dorpsbewoners kunnen niet wachten!
Ok hier gaan we dan, zijn jullie klaar?
Een dubbele lynch maak het maar waar!
Spannend! Kom op met je bewijsquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:00 schreef Beach het volgende:
Welterustenpost; maar ik zie nu al 1 ding die overeen komt met de vorige nacht.
Iemand is er nu echt bij. Morgen volgt bewijs.
Jammer dat Maffia niet door zich zelf gekild kan wordenquote:Op zaterdag 20 november 2010 12:15 schreef TheVulture het volgende:
Als ik het goed heb ben ik vanavond waarschijnlijk dood![]()
Maar alles voor de goeie zaak
Ik denk eerder weer 2 van TALquote:Op zaterdag 20 november 2010 12:15 schreef TheVulture het volgende:
Als ik het goed heb ben ik vanavond waarschijnlijk dood![]()
Maar alles voor de goeie zaak
Ik hoop het, dan ben ik het dus nietquote:
Je doet het fout.quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:11 schreef cablegunmaster het volgende:
##Vote Borsz en Trevland
Borisz (6) charmed_angel, kally, zero, TheVulture, graseter, cablegunmaster
Trevland (6) charmed_angel, kally, zero, TheVulture, graseter, cablegunmaster
quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:11 schreef cablegunmaster het volgende:
##Vote Borsz en Trevland
Borisz (7) charmed_angel, kally, zero, TheVulture, graseter, cablegunmaster
Trevland (7) charmed_angel, kally, zero, TheVulture, graseter, cablegunmaster
Oopsquote:
Nah, ik vind die van mezelf overtuigenderquote:Op zaterdag 20 november 2010 13:25 schreef Trevland het volgende:
Volgens mij is 08gnoT. de moordenaar van Vaduz
Het stukje:
Nadat de maffia thuis wat 1.lekkere filmpjes gekeken heeft sopt Vaduz bijna van haar stoel af. Ze gaat nog snel even douchen en zeept zich in met geurende bloemenolie. Het warme water spoelt de vochtige streken schoon. Na dit 2.stomende avontuur besluit ze een frisse neus te halen. Niets leukers dan een avond door de stad dwalen om mensen te kijken en de laatste verlichte etalages te begluren. Maar er moet een straat overgestoken worden, als ware het een echte Beatle stak Vaduz de straat over bij een zebrapad. Ze hoorde een auto aankomen. "Je moet stoppuh!" bulderde Vaduz. De bestuurder in de cabrio roept wild "zeg me niet wat ik moet doen! Ik doe wat ik wil, Vaduz!" en trapt nog extra op het gas. Vaduz (dorp) wordt frontaal geraakt en breekt in tweeën. Morsdood.
1. In de fobo van 08gnoT verschillende films
2. In fobo can 08gnoT staat onder de films Actie/avontuur
3. Favo game van 08gnoT Gran Turismo 5(race game)
Lijkt me toch duidelijk dat ik geen maffia ben
DuH omdat jij je maffia maatje wil beschermenquote:Op zaterdag 20 november 2010 13:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nah, ik vind die van mezelf overtuigender
Zo had ik ook nog niet gedacht, juist omdat hij de hints weergeeft.quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:50 schreef Trevland het volgende:
DuH omdat jij je maffia maatje wil beschermen
Pak dan wel de goede lijstquote:Op zaterdag 20 november 2010 13:52 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Zo had ik ook nog niet gedacht, juist omdat hij de hints weergeeft.
ik wijzig mijn stem:
Borisz (7) charmed_angel, kally, zero, TheVulture, graseter, cablegunmaster
Trevland (6) charmed_angel, kally, zero, TheVulture, graseter
TheVulture(1) cablegunmaster
het zou geholpen hebben als de verdachten nog leefden.quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:55 schreef Beach het volgende:
Na het feest zat hij heerlijk te poepen op de WC, in zijn rokkostuum zag hij eruit als een echte heer. Bij de feestelijkheden had hij zich vreselijk volgevreten. Wat er in gaat, moet er ook weer uit, dacht hij en om de tijd te verdrijven had hij Oorlog en Vrede meegenomen, en ook wat Donald Ducks. Midden in zijn luchtvervuiling hoorde hij het geluid van brekend glas. Het deed hem denken aan een slechte film, maar dan zonder lekkere wijven. Hij schrok zich een hoedje toen de dichte toiletdeur opengetrokken werd en er een duister figuur voor hem stond. iBenny schrikt maar gooit m nog een boek toe als verdediging. De duistere figuur lacht alleen maar en pakt een doosje lucifers. Langzaam loopt hij weg en strijkt er één af. De vonk zet de scheetstank in lichterlaaie en met enorme explosie knalt het arme lichaam van iBenny (dorpsoudste) uit elkaar. Alles wat mooi wit was, is nu een zwartgeblakerd bruin met rood.
Je moet het ijzer smeden zolang het heet is, dacht deze dorpsbewoonster bij zichzelf. De afgelopen executie was een schok en vooral erg naar om aan te moeten zien. Zo kan het niet langer, dacht ze terwijl ze de kluis opende waar een bijna ongebruikt geweer in lag. Ze dacht terug aan het heerlijk avondje waarop ze het geweer gekregen had. Sinterklaasavond en het had gesneeuwd, wel twee meter. Oh, niet vergeten om een skivakantie te boeken! Ze schreef het met een potlood in op een vel papier. De nacht was koud en ze stapte flink door om zo het slachtoffer te kunnen onderscheppen op de hoek bij de snackbar en de geldautomaat. Daar stond hij, in een veel te korte broek, bij de pinautomaat om 450 euro te pinnen. Ze schroefde de demper op het geweer, legde aan en PIEF PAF POEF. Ze draaide zich om en neuriede zachtjes de melodie een Bob Marleynummer. Drie schoten in de rug van Puntenslijpsel (psychopaat) en hij stierf ter plekke.
Vaduz en Bartjebart: [VOH]Lenny, de reggae'er!
reggae, Bob Marley, de connectie is snel gemaakt
En duister figuur, een neger is donker=duister
Aan de andere kant van het dorp lag gomi lekker in zijn warme waterbedje. Hij was doodmoe, want hij had de hele dag een spelletje op straat gespeeld met een bal.
Vaduz: post in XL's Tennisgame #70
wat was de eerste?quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:01 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
het zou geholpen hebben als de verdachten nog leefden.tweede fout die je maakt!
quote:
Hierop hoef ik niks te zeggen , 2x een fout. verraad je nu jezelf? Ik hou je in de gaten.quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:38 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Beach die topics zijn vandaag aangemaakt.
Dus kunnen onmogelijk hints zijn.
Zwak je maakt jezelf alleen verdacht op deze manier.
Even opzoeken wat de hond is.quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:01 schreef CaLeX het volgende:
serieus beach?
Ben je de hond en moet je doden mensen verdacht maken ofzo??
Als ik mafia zou zijn, zou ik mezelf niet zo opzichtig laten zien denk ik.quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:09 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
[..]
Hierop hoef ik niks te zeggen , 2x een fout. verraad je nu jezelf? Ik hou je in de gaten.
Lijkt me wel, waarom stem je dan op mij, die hints naar mij slaan nergens opquote:Op zaterdag 20 november 2010 14:23 schreef Beach het volgende:
[..]
Als ik mafia zou zijn, zou ik mezelf niet zo opzichtig laten zien denk ik.
Veilig meegaan met de restquote:Op zaterdag 20 november 2010 14:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Lijkt me wel, waarom stem je dan op mij, die hints naar mij slaan nergens op
Dat vond ik nou ook , daarom koos ik voor TheVulture. Juist omdat de hints nergens op afgaan denk ik dat de moordenaar eerder Thevulture moet zijn.quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:23 schreef Trevland het volgende:
Lijkt me wel, waarom stem je dan op mij, die hints naar mij slaan nergens op
Als ik vanavond gelijk blijk te hebben ben jij de volgende verdachte nummer 1 he.....quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:29 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Dat vond ik nou ook , daarom koos ik voor TheVulture. Juist omdat de hints nergens op afgaan denk ik dat de moordenaar eerder Thevulture moet zijn.
Dus jij weet wie er dan mafia iz/sijn.quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Je bedoelt de maffia achterna lopen
Wat dus niet het geval isquote:Op zaterdag 20 november 2010 14:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als ik vanavond gelijk blijk te hebben ben jij de volgende verdachte nummer 1 he.....
Ik heb mijn ideeen, ik weet niet of het kloptquote:Op zaterdag 20 november 2010 14:45 schreef Beach het volgende:
[..]
Dus jij weet wie er dan mafia iz/sijn.
Jij nog wel je stem bij mij weg halenquote:Op zaterdag 20 november 2010 14:47 schreef charmed_angel het volgende:
wie moeten er nog stemmen?
Even niet bijgehouden
ik ga er over nadenkenquote:Op zaterdag 20 november 2010 14:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Jij nog wel je stem bij mij weg halen
Wat is er makkelijk als maffia zijnde om een paar dorpelingen verdacht te maken en zo zelf niet onder vuur te liggenquote:Op zaterdag 20 november 2010 14:49 schreef TheVulture het volgende:
Oh en de theorie dat ik mijn maffiamaatjes zou beschermen
Ik begon al met posten vvan aanwijzingen oordat er uberhaupt iemand verdacht was
Hoezo niet? handig als er 2 dorp weg zijn en dat er maar per lynch nog maar 1 maffia dood kanquote:... als maffia is het niet slim om om een dubbele lynch te vragen
Elke game is anders dus dit slaat nergens op en jij weet ook wel dat men snel achter de eerste die met hints komt aanlooptquote:en als ik iemand zou willen beschermen zou ik veel later zand in de ogen gaan strooien om mensen op een dwaalspoor te zetten, een beetje zoals Trev en jij nu doen door de aandacht op mij te fixeren....
Dat niet maar wel de manier op en op wiequote:En Beach is druk bezig om een dorpsmoord op te lossen... hoe verdacht is dat?
Omdat je zelf geen drop bentquote:Op zaterdag 20 november 2010 14:58 schreef TheVulture het volgende:
Waarom zou je als dorpsgenoot de moord die door een van je mededorpgenoten is gepleegd willen oplossen terwijl de maffia de grote bedreiging is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |