Ik kan nergens terugvinden dat ze die 3 à 4 biertjes (of het equivalent daarvan) heeft zitten ''hijsen'' in het café van Sekyere (overigens nooit veroordeeld, dus volgens Wilders niet van belang).quote:En vergeet niet dat ze in een illegaal pvda café liep te hijsen, dat telt ook mee voor een politicus m/v . .
Nee, al die bronnen kan men als boodschapper ombrengen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:46 schreef DarkSkywise het volgende:
Ik kan nergens terugvinden dat ze die 3 à 4 biertjes (of het equivalent daarvan) heeft zitten ''hijsen'' in het café van Sekyere (overigens nooit veroordeeld, dus volgens Wilders niet van belang).
Heb je daar een (neutrale) bron van?
Doet de pvda ook wil je zeggen ?quote:
Ben jij toevallig ooit misbruikt door een sociaal-democraat? Je haat jegens de PvdA neemt namelijk behoorlijk obsessieve vormen aan. Gecombineerd met jouw gebrekkige beheersing van de Nederlandse taal, kom je over als een persoon met psychische problemen. Neem mijn advies ter harte; zoek hulp.quote:Op woensdag 24 november 2010 14:30 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Doet de pvda ook wil je zeggen ?
Elatik de vrouw van 30 miljoen , zie ik ook nog wel in de raad of provincie danwel den haag komen, de pvda heeft- en trekt deze types nu eenmaal al decennia aan he.
LOLquote:Op woensdag 24 november 2010 14:37 schreef KoosVogels het volgende:
Ben jij toevallig ooit misbruikt door een sociaal-democraat? Je haat jegens de PvdA neemt namelijk behoorlijk obsessieve vormen aan. Gecombineerd met jouw gebrekkige beheersing van de Nederlandse taal, kom je over als een persoon met psychische problemen. Neem mijn advies ter harte; zoek hulp.
Respect hebben voor een bestuurder die 'de hoogste vorm van politiek mea culpa, het zelf, met geld, vertrekken' toepaste..quote:Buursink ziet lijsttrekkerschap als 'beloning'
Bert Janssen. zaterdag 27 november 2010 | 17:50 | Laatst bijgewerkt op: zaterdag 27 november 2010 | 17:53
Tekstgrootte
Foto: Lars Smook
NIJVERDAL - Dick Buursink ziet de unanieme steun voor zijn lijsttrekkerschap bij de PvdA Overijssel als teken van respect voor zijn aftreden, als wethouder van Enschede na de vuurwerkramp. ,,Ik heb als enige destijds de consequenties getrokken en ben als enige bestuurder vrijwillig opgestapt. Els (Koopmans, VVD-wethouder in hetzelfde college) moest weg. In Den Haag bleef iedereen op zijn of haar stoel zitten. Het feit dat ik wel ben vertrokken heeft me in de stad en in de hele provincie respect opgeleverd. Ik merk dat dat ook in deze tijden van alle onfatsoen in de politiek telt'', zei Buursink zaterdagmiddag na het vaststellen van de kandiatenlijst van zijn partij voor de Statenverkiezingen van maart 2011. De Enschedeër werd in Nijverdal zonder tegenkandidaat gekozen als eerste man, bij acclamatie.
Drie pogingen om kandidaat nummer 11 van de lijst, Tiem van Dalfsen uit Zwartewaterland een hogere plek te geven, strandden. Hij werd als tegenstander van de doorstart van de luchthaven Twente naar voren geschoven, als deskundige op het gebied van de ontwikkeling van natuur en platteland. De leden stelden de lijst onveranderd vast. Van Dalfsen bleef elfde. Buursink: ,,Het was spannend, het draaide om drie stemmen. Maar voorstellen om hem op de plekken 4, 7 of 8 te zetten, haalden het niet.''
Kijk, kijk, de laffe pvda downplayer strikes again...quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:57 schreef xandra47 het volgende:
Beste fokthesystem, je kunt hier dit soort dingen blijven spuien. Je krijgt het er echt niet mee goedgepraat. Lucassen is een hele foute man die in onze tweede kamer zit en niet weg wil (93.0000 euro per jaar is waarschijnlijk een van de redenen).
Maar Ella Vogelaar blijft toch echt het leukst.quote:Op zondag 28 november 2010 01:43 schreef TomLievense het volgende:
Fokthesystem ik weet nog een PvdA'er om zwart te maken: Lein (o.a. bestuurslid INHOLLAND)
klein bier.quote:Op zondag 28 november 2010 01:43 schreef TomLievense het volgende:
Fokthesystem ik weet nog een PvdA'er om zwart te maken: Lein (o.a. bestuurslid INHOLLAND)
En dan zijn er nog talloze google alerts van echt lokaal geneuzel niveau, het noemen niet waard. De namen noteren daarvan wel, meestal zijn die falers binnen een partij als pvda 'groeibriljanten'.quote:Ook de VK meldde het voorbije weekeind dat gebouwenbeheerder Lein miljoenen aan InHollandgelden zou hebben verspeeld.
Het kan, maar het kan ook anders zijn.
De Domburgse bakker heeft nochtans een aardig cv kunnen opbouwen dankzij zijn PvdA-vrinden
. Zeg nu zelf.
1981 1989: eigenaar Bakkerij Labruyère
1980 1986: gemeenteraadslid Domburg
1989 1995: burgemeester Gemeente Brouwershaven
1995 2001: voorzitter College van Bestuur Hogeschool Zeeland
2001 2002: voorzitter College van Bestuur Hogeschool Haarlem
Toch speelden er elke keer als Lein ergens opereerde wel zaken die misliepen of veel geld kosten. Zo had Domburg het debacle met hof Domburg als ik me herinner, kreeg de HZ te maken met het probleem van de niet-bestaande Chinese studenten (waar de HZ nog steeds om moet kreunen) en resulteerde de opbouw van InHolland in het ontstaan van een moloch waar het ene akkefietje na het andere speelde. Lein was bij InHolland jaren verantwoordelijk voor het financiële beleid, de controle erop en de gebouwen. Ik ben benieuwd hoeveel planken onze PvdA-vriend, die notabene ook nog verantwoordelijk is voor de lijst senatoren in 2011, heeft misgeslagen.
Nou ja. Doekle Terpstra mag nu gaan dweilen bij InHolland.
Bij de PvdA in Zeeland hoeft dat niet meer, die is mede door toedoen van Lein al om zeep geholpen.
Nee, een onafhankelijk onderzoek zou aardig zijn.
Of runner up Guusje hik schijt aan de rechter ter Nadorst.quote:Op zondag 28 november 2010 10:57 schreef Holograph het volgende:
Maar Ella Vogelaar blijft toch echt het leukst.
Want die hebben zij nooit gehad denk je? :-) kom nu tochquote:>PvdA pleit voor verbod op giften aan partijen uit buitenland
"Lijkt te richten" :-)quote:>DEN HAAG - Het moet politieke partijen worden verboden buitenlandse
>giften aan te nemen. De kans op ongewenste inmenging is veel te groot.
>Dat vindt de PvdA, dat de pijlen rechtstreeks op de PVV lijkt te
>richten.
De hypocrisie en niet-consequent zijn druipt er weer met bakken tegelijk van af, om wat te noemen top of mind :quote:>„Er gaan verhalen dat Wilders zijn geld krijgt uit de Verenigde Staten
>of Israël, dat moeten we niet willen”, stelt PvdA-Kamerlid Heijnen.
>„In Nederland voeren we binnenlandse politiek, buitenlandse giften
>moeten we wettelijk uitsluiten.”
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |