abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88896416
De mainstream media kunnen een grote kluif hebben aan PvdA oud zeer lieden op de provincie-lijst NH, maar of ze gaan kluiven....?

Het valt me mee dat de media (nog?) niet net zo massaal als bij de PVV op de pvda lijst voor NH zijn gedoken, daar zit ook al met al een lijst aan vies verleden types!
Is de media dan toch merendeel "links" georiënteerd anti pvv, zogenaamde hoernalisten??

Voorbeeld van een vooral op internet opererende site met niet al te veel lezers die toch al wEl politieke interesse hebben : http://www.hpdetijd.nl/20(...)t-provinciale-staten.
Maar menig henk en ingrid zal weer gewoon pvda stemmen, kort geheugen, weinig interesse, en wat ook voor bijv. de PVV achterban telt, de PvdA is altijd brandschoon in hun ogen, de PvdA komt i.t.t. de PVV hiermee bijv. : http://www.elsevier.nl/we(...)ur-AmsterdamOost.htm ook gewoon vast weer weg...

Ook in de provincie gaat het net als bij de 2e kamer, veel geld om, veel vertrouwelijke informatie.
Tevens zijn de provincie-leden de 2e traps kiezers (nadat wij hen kozen) voor de 1e kamer leden. Daar wil je deze types dus, ook op termijn en hoger in de politiek, niet hebben...

[ Bericht 0% gewijzigd door fokthesystem op 19-11-2010 14:44:23 ]
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
  vrijdag 19 november 2010 @ 12:17:55 #2
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_88896965
Hoor ik daar een lama schijten?
pi_88896971
Bel de Telegraaf, Elsevier en Powned. Of zijn dat allemaal links georienteerde media?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_88896993
TS, heb je je de afgelopen dagen vaak in slaap gehuild?
pi_88897644
Affaire Rob Oudkerk vergeten?
-
pi_88897818
De terugkeer van Elatik is volgens mij wel degelijk in het nieuws geweest. Het lijkt me echter niet meer dan logisch dat omstreden Kamerleden meer aandacht krijgen dan omstreden stadsdeelbestuurders.
Wie dit leest is alfabeet.
pi_88897849
Even kijken hoor....

De eerste link verteld over iemand die volgens HPdeTijd tweemaal veroordeelt is voor rijden onder invloed maar waar nazoekwerk oplevert dat ze helemaal nooit veroordeelt is.
Daarnaast verteld diezelfde link over de enige dubieuze persoon in deze, echter is ook hij nooit vervoordeelt en alleen door NOVA ooit als verdachte gezien.
De derde persoon in die link, de neef van Joop den Uyl, wordt al helemaal niets over gezegd, er wordt slechts geinsinueerd dat er iets mis zou kunnen zijn maar echt hard wordt het niet gemaakt.

De tweede link gaat helemaal niet over iets wat ook maar in de verste verte met de provinciale staten te maken heeft. Dus waarom je die aanhaalt mag joost weten (of Joop, als dat makkelijker is).

Al met al staat het in ieder geval volledig los van wat er ook maar met de PVV aan de hand zou kunnen zijn.

Samenvatting: Wat wil je nou eigenlijk zeggen?
pi_88900666
De nummer 1 op de PvdA lijst voor Noord-Holland is mijn oude rector, en toen ik in 6 vwo zat heeft hij zijn vrouw en dochter (tevens klasgenote) in de steek gelaten voor z'n secretaresse.
pi_88900733
Wat een gare TT trouwens, snap er niets van...,
  vrijdag 19 november 2010 @ 13:57:59 #10
172495 Arglist
Suum cuique tribuere
pi_88900754
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 13:55 schreef Nielsch het volgende:
De nummer 1 op de PvdA lijst voor Noord-Holland is mijn oude rector, en toen ik in 6 vwo zat heeft hij zijn vrouw en dochter (tevens klasgenote) in de steek gelaten voor z'n secretaresse.
Maar staat dit ook als delict in het wetboek van strafrecht? Wat iemand in zijn privé leven doet zal mij een zorg zijn verder.
"Der freie Mensch handelt niemals arglistig, sondern stets aufrichtig."
pi_88900842
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 13:57 schreef Arglist het volgende:

[..]

Maar staat dit ook als delict in het wetboek van strafrecht? Wat iemand in zijn privé leven doet zal mij een zorg zijn verder.
Nee dat niet. Maar ik wilde het wel even melden.
  vrijdag 19 november 2010 @ 14:01:49 #12
172495 Arglist
Suum cuique tribuere
pi_88900916
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 14:00 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Nee dat niet. Maar ik wilde het wel even melden.
Bedankt.
pi_88901184
quote:

[..]

Ok, dus dan hoefde Jack de Vries ook niet weg? ;)
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  vrijdag 19 november 2010 @ 14:16:25 #14
172495 Arglist
Suum cuique tribuere
pi_88901524
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 14:08 schreef marcodej het volgende:

[..]

Ok, dus dan hoefde Jack de Vries ook niet weg? ;)
Dat is een keuze die hij voor zichzelf heeft gemaakt. Verder zie ik nogal een verschil tussen een schooldirecteur (geen politieke functie), die zijn secretaresse doorsmeert, en een staatssecretaris van Defensie die zijn adjudant wat over normen en waarden bijleert. Jij ook?
pi_88902131
quote:

Wat iemand in zijn privé leven doet zal mij een zorg zijn verder.
Mwho, ligt er maar aan wat het was. Als het waar is dat die lucassen (pvv) bijv. een oude man met gehoorapparaat met water gooide, kopstoot uitdeler is, werkelijk iemand dreigde in diens brievenbus te pissen en zo, dan is dat wel wat anders dan een bestuurder = voorbeeldfunctie / financiële middelen macht, die ooit als puber een gevulde koek jatte.
Jack de vries idem, met name omdat ie van het cda is en die vrouw dus ook (wederom net als lucassen, pvv) ondergeschikte was e.d.

Dat de pvda een geschiedenis van behoorlijk wat bestuurders heeft 'die wel een borreltje lusten' mag wel bekend zijn, en dan kan je zelf wel nagaan hoeveel er niet gepakt zijn. Op een dag kan zo een provincie lid ook op de 2e kamerlijst staan, of eerste kamer, of ministerspost e.d. Dus dan nu maar gelijk e.e.a. voorkomen niet waar?
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
pi_88902301
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 12:44 schreef Kumerian het volgende:
Even kijken hoor....

De eerste link verteld over iemand die volgens HPdeTijd tweemaal veroordeelt is voor rijden onder invloed maar waar nazoekwerk oplevert dat ze helemaal nooit veroordeelt is.
Samenvatting: Wat wil je nou eigenlijk zeggen?
Ah een downplayer, ook pvda webteam lid wellicht?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Elvira_Sweet en andere sites met controle melden toch echt 2 veroordelingen. Voor de rest ga ik er dus al niet eens op in...
  vrijdag 19 november 2010 @ 14:35:30 #17
172495 Arglist
Suum cuique tribuere
pi_88902335
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 14:30 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Mwho, ligt er maar aan wat het was. Als het waar is dat die lucassen (pvv) bijv. een oude man met gehoorapparaat met water gooide, kopstoot uitdeler is, werkelijk iemand dreigde in diens brievenbus te pissen en zo, dan is dat wel wat anders dan een bestuurder = voorbeeldfunctie / financiële middelen macht, die ooit als puber een gevulde koek jatte.
Jack de vries idem, met name omdat ie van het cda is en die vrouw dus ook (wederom net als lucassen, pvv) ondergeschikte was e.d.

Dat de pvda een geschiedenis van behoorlijk wat bestuurders heeft 'die wel een borreltje lusten' mag wel bekend zijn, en dan kan je zelf wel nagaan hoeveel er niet gepakt zijn. Op een dag kan zo een provincie lid ook op de 2e kamerlijst staan, of eerste kamer, of ministerspost e.d. Dus dan nu maar gelijk e.e.a. voorkomen niet waar?
Heel leuk. Maar volgens mij begrijp jij niet dat als je wetten, beleidsregels, gedragscodes etc. overtreedt, dat dat niet meer valt onder het mom 'privéleven'... Dan kom je namelijk in een conflict met de staat of je werkgever. Daar zitten vaak gevolgen aan.

Oftewel, buren pesten =/= privéleven.
pi_88902417
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 14:35 schreef Arglist het volgende:

Heel leuk. Maar volgens mij begrijp jij niet dat als je wetten, beleidsregels, gedragscodes etc. overtreedt, dat dat niet meer valt onder het mom 'privéleven'... Dan kom je namelijk in een conflict met de staat of je werkgever. Daar zitten vaak gevolgen aan.
Je haalt de verkeerde aan hoor nu.
Ik zie politici als openbare figuren, incl. privéleven. Voor mij dus geen denken als : "ach het is een voor fraude en geweld veroordeelde, getrouwde, eigenlijk pedofiele man, die zijn vrouw en kinderen slaat, ondanks dat , hij mag van mij best het land mee besturen"

[ Bericht 0% gewijzigd door fokthesystem op 19-11-2010 14:43:24 ]
pi_88902536
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 14:38 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Ik zie politici als openbare figuren, incl. privéleven. Voor mij dus geen denken als : "ach het is een voor fraude en geweld veroordeelde, getrouwde, eigenlijk pedofiele man, die zijn vrouw en kinderen slaat, ondanks dat , hij mag van mij mij best het land mee besturen"
Wat vind je dan van de dubieuze lieden binnen de PVV-fractie. Je mag best ageren tegen de PvdA, maar wees op zn minst consequent.
pi_88902577
Wat uiteraard ook meespeelt zijn de begrippen zoals 'vertrouwen' en 'verantwoording'.
Om met die laatste te beginnen, de NLse politiek kent dat eigenlijk niet, de hoogste verantwoording is zelf weggaan en geld meekrijgen...
Vertrouwen: je kan iemand niet vertrouwen op die soort functies als ze zeggen : ik zweer/beloof dit en dat, terwijl ze dus daarvoor al met een leugen(s) binnenkomen...(binnenkomen in de politiek)
Met een leugen kan je ook ver komen maar je komt er niet mee terug.
Behalve in de politiek dan...
pi_88905192
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 14:34 schreef fokthesystem het volgende:
Ah een downplayer, ook pvda webteam lid wellicht?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Elvira_Sweet en andere sites met controle melden toch echt 2 veroordelingen. Voor de rest ga ik er dus al niet eens op in...
Grappig dat je juist Wikipedia aanhaalt.... Hoewel de Wiki zegt dat ze veroordeelt is, zegt de bron die de Wiki zelf aangeeft daar helemaal niets over.......

Nog grappiger dat je er voor de rest al niet op in gaat aangezien de rest nog veel belangrijker is... De rest haalt het beginsel onder je preek vandaan.
  vrijdag 19 november 2010 @ 15:47:35 #22
172495 Arglist
Suum cuique tribuere
pi_88905440
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 14:38 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Ik zie politici als openbare figuren, incl. privéleven. Voor mij dus geen denken als : "ach het is een voor fraude en geweld veroordeelde, getrouwde, eigenlijk pedofiele man, die zijn vrouw en kinderen slaat, ondanks dat , hij mag van mij best het land mee besturen"
Of iemand getrouwd is of niet, heeft helemaal geen invloed op zijn functioneren. De rest wat je noemt zijn allemaal misdrijven, dus vallen niet onder de noemer privéleven. Ik snap nog steeds niet wat je wil zeggen.
pi_88905649
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 12:18 schreef KoosVogels het volgende:
TS, heb je je de afgelopen dagen vaak in slaap gehuild?
Welnu Koos, wat een vreemde reactie na afgelopen week.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  vrijdag 19 november 2010 @ 16:07:11 #24
165633 eriksd
The grand facade...
pi_88906212
Ik snap geen bal van de OP.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_88906946
quote:
11s.gif Op vrijdag 19 november 2010 15:53 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Welnu Koos, wat een vreemde reactie na afgelopen week.
Retorische vraag, bedoel je?
  vrijdag 19 november 2010 @ 16:48:18 #26
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_88907746
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 16:07 schreef eriksd het volgende:
Ik snap geen bal van de OP.
Oef, ben ik niet de enige. Ik heb dat trouwens met de meeste bijdragen van deze TS.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_88907847
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 16:48 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Oef, ben ik niet de enige. Ik heb dat trouwens met de meeste bijdragen van deze TS.
Ik zit ook even te puzzelen :D
pi_88907986
Dit is stiekem wel een beetje triest aan het worden. Het gebash op de PvdA. "Daar zitten ook veel rotte appels"
Ze hebben ook eventjes IETSJE meer mensen dan de PVV

Er is geen wedstrijd tussen links en rechts. Het is niet alsof Links de afgelopen jaren het hele land kapot heeft gemaakt. DAT IS NIET ZO. Linkse partijen hebben heel veel slechte dingen tegen gehouden.

De banken hebben iedereen belazert. Geld gestolen van iedereen, en ze gaan er gewoon mee door. Maar wie krijgt de schuld, de ambtenaren en links... :?
Dom noem ik dat

En TS: Neem een lesje behoorlijk schrijven
Op woensdag 24 augustus 2011 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
"Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "
  vrijdag 19 november 2010 @ 16:57:48 #29
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_88908179
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 15:42 schreef Kumerian het volgende:

[..]

Grappig dat je juist Wikipedia aanhaalt.... Hoewel de Wiki zegt dat ze veroordeelt is, zegt de bron die de Wiki zelf aangeeft daar helemaal niets over.......
Jawel, want in de bron staat dat ze tweemaal de schikkingen betaald heeft.
  vrijdag 19 november 2010 @ 16:59:51 #30
172495 Arglist
Suum cuique tribuere
pi_88908299
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 16:57 schreef freako het volgende:

[..]

Jawel, want in de bron staat dat ze tweemaal de schikkingen betaald heeft.
schikking =/= veroordeling.
  vrijdag 19 november 2010 @ 17:00:57 #31
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_88908350
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 16:59 schreef Arglist het volgende:

[..]

schikking =/= veroordeling.
Sterker nog, door een schikking te accepteren voorkom je een veroordeling.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  vrijdag 19 november 2010 @ 17:05:15 #32
172495 Arglist
Suum cuique tribuere
pi_88908529
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 17:00 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Sterker nog, door een schikking te accepteren voorkom je een veroordeling.
Uiteraard, immers vindt er geen strafvervolging plaats.
pi_88909503
quote:
99s.gif Op vrijdag 19 november 2010 12:00 schreef fokthesystem het volgende:
Dat is je signature. Je kunt wel heel erg doen alsof de overheid probeert je leven kapot te maken oid. Maar ga jij je nu eens afvragen waar je was gekomen zonder dat de overheid dingen had geregeld zoals: Onderwijs, politie, zorg, handelsbetrekkingen etc etc.

Elke keer als ik het zie irriteer ik me weer aan die veel te simpele houding. Overheid is slecht dus overheid moet weg, beetje triest.
Op woensdag 24 augustus 2011 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
"Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "
pi_88910454
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 16:28 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Retorische vraag, bedoel je?
Met enige mogelijkheid wel, maar het valt me wel op hoe mensen verschillend reageren in een topic over de PvdA of over de PVV.

Politieke mening doet veel met een mens. :Y
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_88910551
Slechte zaak dat de PvdA die mensen selecteert. Burgers moeten op de politiek kunnen vertrouwen. Dat bereik je niet door mensen met een dubieus verleden op de lijst te zetten. En daar waar Wilders gewoon z'n screening niet op orde had, gebeurt het hier willens en wetens. Eigenlijk nog kwalijker.
pi_88911001
quote:
15s.gif Op vrijdag 19 november 2010 17:58 schreef Elfletterig het volgende:
Slechte zaak dat de PvdA die mensen selecteert. Burgers moeten op de politiek kunnen vertrouwen. Dat bereik je niet door mensen met een dubieus verleden op de lijst te zetten. En daar waar Wilders gewoon z'n screening niet op orde had, gebeurt het hier willens en wetens. Eigenlijk nog kwalijker.
Waarom zouden ze dat dan doen? Als ze wéten dat er een dubieus verleden is, begin je er toch niet aan?
Dat is idd nog erger, 'willens en wetens' .
  vrijdag 19 november 2010 @ 18:14:48 #37
291725 Premium_Quality
Natuurlijk gebrouwen
pi_88911058
Elke partij heeft schandalen en rotte appels, de PVV heeft er alleen naar verhouding veel meer. Er ontstaat een beeld dat de fractie bestaat uit tokkies en charlatans. Verder gaan veel van die schandalen over de dingen waar de PVV voor staat. Geweldpleging en het terroriseren van je buren is juist wat de PVV wil aanpakken bij moslims, maar zelf doen ze het ook.
pi_88911770
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 17:05 schreef Arglist het volgende:

[..]

Uiteraard, immers vindt er geen strafvervolging plaats.
Een strafbeschikking is eenvoudigweg een straf. Daar valt weinig nuance in aan te brengen.
Dit is geen bewijs van goed gedrag. :')
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_88911796
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 17:55 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Met enige mogelijkheid wel, maar het valt me wel op hoe mensen verschillend reageren in een topic over de PvdA of over de PVV.

Politieke mening doet veel met een mens. :Y
Toegegeven, enige hypocrisie kan mij niet worden ontzegd. Echter, ik vind rijden onder invloed iets minder heftig dan het terroriseren van een buurt. Verder betreft het hier natuurlijk geen TK-lid, al moeten PS-politici natuurlijk ook van onbesproken gedrag zijn.
pi_88911932
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 18:39 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Toegegeven, enige hypocrisie kan mij niet worden ontzegd. Echter, ik vind rijden onder invloed iets minder heftig dan het terroriseren van een buurt. Verder betreft het hier natuurlijk geen TK-lid, al moeten PS-politici natuurlijk ook van onbesproken gedrag zijn.
Ik vind het bedwelmen en vervolgens verkrachten van iemand, ongeacht dat het in deze om de levenspartner ging, véél heftiger dan in een brievenbus pissen.
pi_88911995
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 18:43 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Ik vind het bedwelmen en vervolgens verkrachten van iemand, ongeacht dat het in deze om de levenspartner ging, véél heftiger dan in een brievenbus pissen.
Verkrachting? Overigens is het een ding om de wandaden van Lucassen te bagetalliseren, maar verdiep je er eerst in.
pi_88912009
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 15:42 schreef Kumerian het volgende:

Nog grappiger dat je er voor de rest al niet op in gaat aangezien de rest nog veel belangrijker is... De rest haalt het beginsel onder je preek vandaan.
Precies, de spiegel functie, dus, bal kaatsen.
Slechte start, valse start? begin opnieuw...
pi_88912067
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 18:45 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Verkrachting? Overigens is het een ding om de wandaden van Lucassen te bagetalliseren, maar verdiep je er eerst in.
:') Dit is weer een aantijging van niks.
pi_88912152
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 18:47 schreef damian5700 het volgende:

[..]

:') Dit is weer een aantijging van niks.
We hebben nu over Lucassen en de ontucht-zaak?
  vrijdag 19 november 2010 @ 18:50:38 #45
172495 Arglist
Suum cuique tribuere
pi_88912182
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 18:39 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Een strafbeschikking is eenvoudigweg een straf. Daar valt weinig nuance in aan te brengen.
Dit is geen bewijs van goed gedrag. :')
Dus? Overeind blijft dat er geen sprake is van een veroordeling en dus geen strafvervolging. Valt me tegen van iemand die zelf ook alles zo formeel mogelijk probeert uit te leggen.
  vrijdag 19 november 2010 @ 18:52:36 #46
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_88912241
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 18:49 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

We hebben nu over Lucassen en de ontucht-zaak?
Nee, ik denk die walgelijke lokale PvdA-er die zijn vrouw eea aandeed.
Overigens heel goed dat die er uit is geschopt!
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_88912407
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 18:50 schreef Arglist het volgende:

[..]

Dus? Overeind blijft dat er geen sprake is van een veroordeling en dus geen strafvervolging. Valt me tegen van iemand die zelf ook alles zo formeel mogelijk probeert uit te leggen.
Dat weerspreek ik niet. Het is alleen dikke kolder om een schikking te presenteren als zomaar een geschenkje. :')
Dit is gewoon strafrecht en het OM die een strafbeschikking oplegt.
pi_88912420
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 14:30 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Beste fokthesystem, je kunt hier dit soort dingen blijven spuien. Je krijgt het er echt niet mee goedgepraat.
Lucassen is een hele foute man die in onze tweede kamer zit en niet weg wil (93.0000 euro per jaar is waarschijnlijk een van de redenen).

Wat anderen wel of niet hebben gedaan is hierin niet belangrijk. Bovendien zijn die meeste 'anderen' opgestapt. Wilders is een gigantische hypocriet en heeft een grote fout gemaakt in deze.
"Only after the last tree has been cut down, Only after the last river has been poisoned, Only after the last fish has been caught, Only then will you find that money cannot be eaten."
(Cree Indian Prophecy Quotes)
  vrijdag 19 november 2010 @ 18:59:01 #49
172495 Arglist
Suum cuique tribuere
pi_88912466
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 18:57 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Dat weerspreek ik niet. Het is alleen dikke kolder om een schikking te presenteren als zomaar een geschenkje. :')
Dit is gewoon strafrecht en het OM die een strafbeschikking oplegt.
Heb je mij dat ergens zien weerspreken dan? Het is in ieder geval geen veroordeling, dat was het enige wat ik zei. Ik begrijp dus niet goed waar je tegen ageert. Tenzij het een informatieve melding van algemene strekking is, prima, naar mij hoeft hij in ieder geval niet gericht te zijn, en vanwaar dan die :')?

[ Bericht 4% gewijzigd door Arglist op 19-11-2010 19:05:17 ]
  vrijdag 19 november 2010 @ 19:02:08 #50
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_88912585
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 18:57 schreef xandra47 het volgende:

[..]

Beste fokthesystem, je kunt hier dit soort dingen blijven spuien. Je krijgt het er echt niet mee goedgepraat.
Lucassen is een hele foute man die in onze tweede kamer zit en niet weg wil (93.0000 euro per jaar is waarschijnlijk een van de redenen).

Wat anderen wel of niet hebben gedaan is hierin niet belangrijk. Bovendien zijn die meeste 'anderen' opgestapt. Wilders is een gigantische hypocriet en heeft een grote fout gemaakt in deze.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')