Ik heb gestemd op bagger. Ik vind dit maar een beetje voortkabbelen. Neigt naar Easy Tune. En (erger nog) Muzak.quote:Op zondag 5 december 2010 09:25 schreef female81 het volgende:
Hoewel ik voor de zoveelste keer niet het gevoel heb dat ik het uit mezelf zal gaan opzetten (ik had al gezegd dat de lat hoog ligt...), heeft het wel iets spannends. Apart.
Tja... wanneer is het dan wel leuk genoeg voor mij? Ik zal zelf eens een van m'n meestgedraaide nummers van verleden jaar erin, van de niet-bekende tenminste, erin gooien:
[ afbeelding ]
Stem -> bagger of pareltje
[ afbeelding ]
meter
Goeeeeeddddquote:Op zondag 5 december 2010 09:25 schreef female81 het volgende:
Hoewel ik voor de zoveelste keer niet het gevoel heb dat ik het uit mezelf zal gaan opzetten (ik had al gezegd dat de lat hoog ligt...), heeft het wel iets spannends. Apart.
Tja... wanneer is het dan wel leuk genoeg voor mij? Ik zal zelf eens een van m'n meestgedraaide nummers van verleden jaar erin, van de niet-bekende tenminste, erin gooien:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
meter
Leuk!quote:Op zondag 5 december 2010 09:25 schreef female81 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
meter
Niet heel slecht, wel nogal saai, bagger.quote:
Gaaf, mooi, pareltje.quote:
Madlib maakt enkel goede muziek, parel natuurlijk.quote:
Hier kan ik echt helemaal niets mee.Zit je te wachten tot het nummer een beetje op gang komt, denk je dat het eindelijk zo ver is, en dan zakt het toch weer terug. Nee, geen pareltje.quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:33 schreef friekin_ het volgende:
Ik gooi er ook 1 in. Ik heb 'm al flink lopen pluggen overal, maar toch..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
meter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.After a debut making it to more than one critic's "best of" list for 2008, Elephant9 returns with Walk the Nile. If Dodovoodoo demonstrated this keyboard power trio's affiliation for Tony Williams' late-1960s Lifetime and early Weather Report, mixed with a bit of progressive rock-era Keith Emerson, then Walk the Nile steps a tad further away from its core influences, further evolving Elephant9's definitive voice.
Uitgebracht ergens in april dit jaar![]()
meter
[ Bericht 0% gewijzigd door wallofdolls op 05-12-2010 13:15:14 ]
Heb ik ook een beetje, er zat meer in...maar desalniettemin geweldig hoorquote:Op zondag 5 december 2010 12:52 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Hier kan ik echt helemaal niets mee.Zit je te wachten tot het nummer een beetje op gang komt, denk je dat het eindelijk zo ver is, en dan zakt het toch weer terug. Nee, geen pareltje.
quote:Op zondag 5 december 2010 13:08 schreef wallofdolls het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuk, al vind ik het wat eentonig. Toch net een pareltje.full stops and exclamation marks
Mijzelf doet het altijd wat denken aan bepaalde intercity-treinen, met van die paarse stoelen. De 'oude generatie' (ergens halverwege de jaren 90 op het spoor gekomen) laat bij het starten af en toe zulke geluidjes horen.quote:Op zondag 5 december 2010 12:28 schreef wallofdolls het volgende:
Ik vind dat hoge riedeleltje juist heel erg opwindend.
Het origineel van Feist ligt mij (veel) beter, maar toch heeft hij er een geheel eigen versie van gemaakt. Dus net een pareltje.quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:33 schreef friekin_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
meter
Ik moest 'm twee keer luisteren alvorens een mening erover te kunnen vormen, maar hij's tof. Pareltje.quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:33 schreef friekin_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
meter
Klinkt lekker. Pareltje.quote:Op zondag 5 december 2010 09:25 schreef female81 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
meter
Aangezien we de vorige 3 nummers bijna collectief in slaap vielen, weer even iets wilders.Ik vind het geen reet aan. Bagger.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.After a debut making it to more than one critic's "best of" list for 2008, Elephant9 returns with Walk the Nile. If Dodovoodoo demonstrated this keyboard power trio's affiliation for Tony Williams' late-1960s Lifetime and early Weather Report, mixed with a bit of progressive rock-era Keith Emerson, then Walk the Nile steps a tad further away from its core influences, further evolving Elephant9's definitive voice.
Uitgebracht ergens in april dit jaar
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
meterOp maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Daar was ik wel aan toe, eindelijk weer eens parel gestemdquote:Op zondag 5 december 2010 13:08 schreef wallofdolls het volgende:
Aangezien we de vorige 3 nummers bijna collectief in slaap vielen, weer even iets wilders.
Ja, probeer tijd te nemen voor ieder nummer.quote:
Aangezien we de vorige 3 nummers bijna collectief in slaap vielen, weer even iets wilders.Niet dramatisch slecht of zo, maar ook niet bepaald fris. Mochten ze een keer in de buurt staan voor niet al te veel geld ga ik wellicht wel even kijken, maar 'pareltje' is me teveel eer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.After a debut making it to more than one critic's "best of" list for 2008, Elephant9 returns with Walk the Nile. If Dodovoodoo demonstrated this keyboard power trio's affiliation for Tony Williams' late-1960s Lifetime and early Weather Report, mixed with a bit of progressive rock-era Keith Emerson, then Walk the Nile steps a tad further away from its core influences, further evolving Elephant9's definitive voice.
Uitgebracht ergens in april dit jaar
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
meter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |