Hoewel ik het op zich wel enigszins eens ben met wat belsen erover zegt, vind ik het toch wel kek. Pareltje.quote:
Wat het modje zegt.quote:Op donderdag 2 december 2010 22:52 schreef krioro het volgende:
[..]
Die stem vind ik echt gewoon irritant om te horen.
Hey, alweer een bekende! Een van mijn favoriete nummers van de afgelopen paar weken.quote:
Ik twijfelde even om dat nummer te posten, aangezien hun ep als bijna een half jaar oud is. Toch maar gedaan omdat ik dit zo'n vet nummer vind.quote:Op donderdag 2 december 2010 23:46 schreef krioro het volgende:
[..]
Hey, alweer een bekende! Een van mijn favoriete nummers van de afgelopen paar weken.
Ah, ik heb de EP pas een paar weken, voor mij is het nog recenter. En kan hier prima wat mij betreft.quote:Op donderdag 2 december 2010 23:55 schreef ChickenTonight het volgende:
[..]
Ik twijfelde even om dat nummer te posten, aangezien hun ep als bijna een half jaar oud is. Toch maar gedaan omdat ik dit zo'n vet nummer vind.
Creep is ook al zo tof ja, Jessica King vind ik hun beste track. Binnenkort komen er nieuwe releases van ze als het goed is.quote:
Erg toffe plaat, ik heb hem een beetje ontdekt via Gerard Ekdom. Absoluut een pareltje voor mij.:)quote:Op donderdag 2 december 2010 19:09 schreef Henkiepsv het volgende:
[ afbeelding ]
Stem -> bagger of pareltje
[ afbeelding ]
meter
Ik denk eerlijk gezegd dat veel mensen het snellen zullen afkraken maar ik vind het heerlijk en moet het in dit topic geplaatst hebben. Leuk topic.
Ik vind het helemaal niets, gewoon mijn genre niet dus bagger.quote:Op donderdag 2 december 2010 23:05 schreef ChickenTonight het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
meter
Te vinden op Fuck dance, let's art van !K7.
Erg mooi, hier houd ik van. Pareltje!quote:Op donderdag 2 december 2010 23:05 schreef ChickenTonight het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
meter
Bagger, ik vind die stem waardeloos.quote:Op donderdag 2 december 2010 19:09 schreef Henkiepsv het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
meter
Ik denk eerlijk gezegd dat veel mensen het snellen zullen afkraken maar ik vind het heerlijk en moet het in dit topic geplaatst hebben. Leuk topic.
Goeie, alleen vind ik dat stemmetje er doorheen weer een beetje vervelend. Maar toch. Pareltje.quote:Op donderdag 2 december 2010 23:05 schreef ChickenTonight het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
meter
Hmm, klinkt niet slecht, maar het doet me niet wat. Bagger dan maar.quote:Op zaterdag 4 december 2010 12:32 schreef Paul-89 het volgende:
Ellie Goulding covert Your Song van Elton John. Elton zelf zei : "Ellie did a fantistic job."
Maar wat vinden jullie ?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
meter
Best goed gezongen en alles, maar ik kan er niet iets in ontdekken dat het echt bijzonder maakt, als het nou een liedje van haarzelf was dan was het wat anders, maar gezien het feit dat het ook nog eens een cover is, ga ik in dit geval toch voor bagger.quote:Op zaterdag 4 december 2010 12:32 schreef Paul-89 het volgende:
Ellie Goulding covert Your Song van Elton John. Elton zelf zei : "Ellie did a fantistic job."
Maar wat vinden jullie ?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
meter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |