quote:Op donderdag 18 november 2010 22:27 schreef Gamer_V het volgende:
Dromen over voetbalmanagers klinkt meer als een nachtmerrie
Als je nog nooit over games hebt gedroomd, wat doe je dan in GAM?quote:Op donderdag 18 november 2010 22:32 schreef Solique het volgende:
Als je al droomt over FM dan zou ik je maar laten opnemen Kn0x
Er is een groot verschil tussen dromen over games en dromen over football manager...quote:Op donderdag 18 november 2010 22:45 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Als je nog nooit over games hebt gedroomd, wat doe je dan in GAM?
quote:Op donderdag 18 november 2010 22:54 schreef koei het volgende:
[..]
Er is een groot verschil tussen dromen over games en dromen over football manager...
Nerdquote:Op donderdag 18 november 2010 23:14 schreef koei het volgende:
Ik ben toch wel enigszins teleurgesteld in Kinect. Het spelletje waarmee je begint in Kinect Adventures is niet zo leukEn als je dan goed bent, wat ik uiteraard ben, dan speel je een of andere dikke hamster vrij die je kan laten dansen, waarbij je opties ook weer beperkt zijn omdat hij zo dik is.
Maar goed, ik heb nu sowieso niet de tijd om het uitgebreid te testen, dat komt na het weekend ergens wel!
Ik over jou denkquote:Op donderdag 18 november 2010 22:49 schreef Kuukske het volgende:
Nou, ik droom over erik Northman vanavond. Trusten allen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er dit weekend in Belgie mee staan kutten maar het trekt me echt niet. Het werkt goed, dat zeker. Qua techniek niets mis maar I dunno.. Ik sta liever op m'n dansmat te huppelen..quote:Op donderdag 18 november 2010 23:14 schreef koei het volgende:
Ik ben toch wel enigszins teleurgesteld in Kinect. Het spelletje waarmee je begint in Kinect Adventures is niet zo leukEn als je dan goed bent, wat ik uiteraard ben, dan speel je een of andere dikke hamster vrij die je kan laten dansen, waarbij je opties ook weer beperkt zijn omdat hij zo dik is.
Maar goed, ik heb nu sowieso niet de tijd om het uitgebreid te testen, dat komt na het weekend ergens wel!Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
World War Oorlog 2?quote:Op donderdag 18 november 2010 23:54 schreef cablegunmaster het volgende:
Abend. zo maar even deel II van mijn avontuur in de WWO II . Ik kan je 1 dingen vertellen , de duitsers winnen niet
. (CODII).
quote:
Hèhè, daarom liet ik hem ook aan een ander overquote:
quote:
quote:Op donderdag 18 november 2010 @ 23:37 schreef Albertson het volgende:
Hoe weten ze dan dat hij niet uit de melkweg komt?
quote:Op donderdag 18 november 2010 @ 23:38 schreef yngwulf het volgende:
[..]
via rechtermuisknop en dan eigenschappen.
nicequote:
*Schudt hand.quote:
Wees blij dat jullie dat hebben, als 100% avondmens ben ik elke werkdag getraumatiseerd als de wekker gaat... Dan kun je beter aan het kantoorritme kunnen wennen en vroeg wakker zijn op je vrije dagquote:
Dat kan niet, uitslapen is tot 11 uurquote:Op vrijdag 19 november 2010 08:01 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Ik heb wel uitgeslapen vandaag hoor
Nouja, op zich is het ook niet zo'n enorme ramp. Dan is de dag lekker lang.quote:Op vrijdag 19 november 2010 07:59 schreef GameBabe het volgende:
Wees blij dat jullie dat hebben, als 100% avondmens ben ik elke werkdag getraumatiseerd als de wekker gaat... Dan kun je beter aan het kantoorritme kunnen wennen en vroeg wakker zijn op je vrije dag
Normaal sta ik om half zes op en nu werd ik om half 8 wakker van mijn vriendin die de voordeur achter zich dicht trokquote:Op vrijdag 19 november 2010 08:03 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Dat kan niet, uitslapen is tot 11 uur
Voor studenten misschien.quote:Op vrijdag 19 november 2010 08:03 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Dat kan niet, uitslapen is tot 11 uur
Ook voor GameBabesquote:
Iets exclusiefs voor studenten en GameBabes.quote:
Ah, ok. Daarom ben ik er niet mee bekend. Bijna weekendquote:Op vrijdag 19 november 2010 08:14 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Iets exclusiefs voor studenten en GameBabes.
Kennelijk.
Koks en exen kunnen het ook heel goed hoorquote:Op vrijdag 19 november 2010 08:14 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Kennelijk.
Ook niet bekend bij me. Als ik na 8 uur uit mijn bed zou stappen heb ik het idee dat ik een dag heb gemistquote:Op vrijdag 19 november 2010 08:14 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Kennelijk.
Oh voeg daar maar pinguïns aan toe dan.quote:Op vrijdag 19 november 2010 08:19 schreef Pheno het volgende:
Ook niet bekend bij me. Als ik na 8 uur uit mijn bed zou stappen heb ik het idee dat ik een dag heb gemist
Koks kan ik beamen. Exen ook.quote:Op vrijdag 19 november 2010 08:17 schreef GameBabe het volgende:
Koks en exen kunnen het ook heel goed hoor
Ik heb dat als ik voor 02:00 slaap...quote:Op vrijdag 19 november 2010 08:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ook niet bekend bij me. Als ik na 8 uur uit mijn bed zou stappen heb ik het idee dat ik een dag heb gemist
Waar aan toe. Ik ik heb het over 8 uur 's ochtendsquote:Op vrijdag 19 november 2010 08:19 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh voeg daar maar pinguïns aan toe dan.
En ik maar denken waarom je ze wiltquote:Op vrijdag 19 november 2010 08:19 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh voeg daar maar pinguïns aan toe dan.
[..]
Koks kan ik beamen. Exen ook.
Aan eh.. mijn lijstje. Ik had toch een lijstje?quote:Op vrijdag 19 november 2010 08:22 schreef Pheno het volgende:
Waar aan toe. Ik ik heb het over 8 uur 's ochtends
De wekker om 5:00 doet zo'n pijn dan. Ik heb geen zin in files dus ik zal wel moeten. Al ben ik het zelf ook beu hoor, want tegenwoordig zie ik al twintig auto's op het werk staan en wordt het langzaam ook al wat drukker. Iedereen gaat steeds vroeger om die files voor te zijn. Nog even en het breakpoint is er dat het weer rendabel is om wat later te gaanquote:Op vrijdag 19 november 2010 08:20 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik heb dat als ik voor 02:00 slaap...
Ben je weer iedereen in lijstjes aan het plaatsen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 08:23 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Aan eh.. mijn lijstje. Ik had toch een lijstje?
Ja, met van dat uitslaapschorum!quote:Op vrijdag 19 november 2010 08:23 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Aan eh.. mijn lijstje. Ik had toch een lijstje?
Oh. Sorry!quote:
Nou ik ben overduidelijk nog niet wakker.. Aangezien ik het niet meer snapquote:Op vrijdag 19 november 2010 08:23 schreef GameBabe het volgende:
En ik maar denken waarom je ze wilt
[ afbeelding ]
Zo wakker ben ik dus
Daarop kun je sowieso iedereen plaatsen die er nu nog niet isquote:
Teveel klinkers voor de vroege morgenquote:Op vrijdag 19 november 2010 08:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh. Sorry!.
[..]
Nou ik ben overduidelijk nog niet wakker.. Aangezien ik het niet meer snap. Ow wacht! Beamen. Scotty. Be-amen. Goedemorgen!
Ja, reden voor nog een kopje koffiequote:Op vrijdag 19 november 2010 08:27 schreef GameBabe het volgende:
Teveel klinkers voor de vroege morgen
Oh ja, ik ben jaloers. Dat wel. Kudt-ritme.quote:Op vrijdag 19 november 2010 08:27 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Daarop kun je sowieso iedereen plaatsen die er nu nog niet is
[..]
Ik moet zo eerst nog fietsen voor ik thee magquote:Op vrijdag 19 november 2010 08:28 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, reden voor nog een kopje koffie.
quote:Op vrijdag 19 november 2010 08:30 schreef GameBabe het volgende:
Ik moet zo eerst nog fietsen voor ik thee mag![]()
De weilanden zijn trouwens wel prachtig met die opkomende zon
Ik zag vanmorgen niet veel van de weilanden. Flinke mistbanken overal.quote:Op vrijdag 19 november 2010 08:30 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik moet zo eerst nog fietsen voor ik thee mag![]()
De weilanden zijn trouwens wel prachtig met die opkomende zon
quote:
Dit dus. FM gister om 3 uur afgeslotenquote:
quote:
Ok, help me out here. Wat is FM?quote:Op vrijdag 19 november 2010 08:36 schreef Kn0x het volgende:
Dit dus. FM gister om 3 uur afgesloten
Niet zo handig als om 6 uur de wekker gaat.
hihiquote:
Ohh. Dank!quote:
Ik heb voor zover ik me kan herinneren nog nooit over games gedroomdquote:Op donderdag 18 november 2010 22:45 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Als je nog nooit over games hebt gedroomd, wat doe je dan in GAM?
FieldMousequote:Op vrijdag 19 november 2010 08:37 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ok, help me out here. Wat is FM?.
Ja, dat dacht ik dus ook. Ik had al zoiets van.. Mja, over veldmuis droom ik nachtelijks.quote:
Je krijgt de groeten van hem.quote:Op vrijdag 19 november 2010 08:38 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik dus ook. Ik had al zoiets van.. Mja, over veldmuis droom ik nachtelijks..
quote:Op vrijdag 19 november 2010 08:36 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Dit dus. FM gister om 3 uur afgesloten
Niet zo handig als om 6 uur de wekker gaat.
Ik hoorde je laatst in je slaap nog mompelen over Rapelayquote:Op vrijdag 19 november 2010 08:38 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb voor zover ik me kan herinneren nog nooit over games gedroomdMaargoed, ik herinner dan ook vrijwel nooit wat ik gedroomd heb
Tof.quote:
quote:Op vrijdag 19 november 2010 08:40 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik hoorde je laatst in je slaap nog mompelen over Rapelay
Ik wist wel dat jij die engerd was die elke nacht stiekem in het hoekje van de slaapkamer naar me staat te loeren!quote:Op vrijdag 19 november 2010 08:40 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik hoorde je laatst in je slaap nog mompelen over Rapelay
Dat was vroeger. in je nieuwe huis hangen gewoon camera's. Leuke onderbroek trouwensquote:Op vrijdag 19 november 2010 09:01 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik wist wel dat jij die engerd was die elke nacht stiekem in het hoekje van de slaapkamer naar me staat te loeren!
vooral die bruine streep op de achterkant siert mooi als boomstam.quote:Op vrijdag 19 november 2010 09:06 schreef Rossdale het volgende:
Dankje! Die bloemetjes zijn best schattig he?
quote:
Ja?quote:
[Poitreactie] Wilde het zusje niet meedoen dan? [/Poit]quote:Op vrijdag 19 november 2010 09:20 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik heb gisteren gedroomd! Ik droomde dat ik bij mn vriendin bij dr ouders sliep, en toen hadden we 's ochtends een gesprek wat alleen maar over sex enzo ging, en toen ineens bleek haar zusje op dezelfde kamer te slapen! NNNOOOOOOO!!!
Zekerz...quote:
Oh nou. Goh. Ja. Jeetje.quote:Op vrijdag 19 november 2010 09:22 schreef Poit het volgende:
Zekerz...
Maar Kuukske, ik ben onder de indruk van uwer foto's. Ben blij dat ik doorgezeurd heb
moet toch weten waar m'n broer mee aan de haal gaat..
Damn.. ze kort hier en me dan al zo goed kennenquote:Op vrijdag 19 november 2010 09:21 schreef Kuukske het volgende:
[..]
[Poitreactie] Wilde het zusje niet meedoen dan? [/Poit]
You're welcomequote:Op vrijdag 19 november 2010 09:23 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh nou. Goh. Ja. Jeetje.. Dank je.
quote:Op vrijdag 19 november 2010 09:20 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik heb gisteren gedroomd! Ik droomde dat ik bij mn vriendin bij dr ouders sliep, en toen hadden we 's ochtends een gesprek wat alleen maar over sex enzo ging, en toen ineens bleek haar zusje op dezelfde kamer te slapen! NNNOOOOOOO!!!
Ik vond het eng dat ik dat als eerste zelf dacht.quote:Op vrijdag 19 november 2010 09:23 schreef Poit het volgende:
Damn.. ze kort hier en me dan al zo goed kennen
Er stond ook helemaal geen waarschuwingsbordje in de OP!quote:Op vrijdag 19 november 2010 09:26 schreef Kn0x het volgende:
Kuukske is officieel verpest door de GAM SC
GMTA toch?quote:Op vrijdag 19 november 2010 09:24 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik vond het eng dat ik dat als eerste zelf dacht..
True. True.quote:
Is de huishoudbeurs weer in het land dan?quote:Op vrijdag 19 november 2010 09:36 schreef Poit het volgende:
Pff, het is gewoon alweer vrijdag!
lekker rustig weekend voor de boeg met veel vrouwen en lekker eten
quote:Op vrijdag 19 november 2010 09:21 schreef Kuukske het volgende:
[..]
[Poitreactie] Wilde het zusje niet meedoen dan? [/Poit]
quote:Op vrijdag 19 november 2010 09:23 schreef Poit het volgende:
[..]
Damn.. ze kort hier en me dan al zo goed kennen
quote:
Nietusquote:Op vrijdag 19 november 2010 09:38 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
viespeuk
[..]
viespeuk
[..]
viespeuk
Wellus! En Viefje is stom!quote:
Wellus!quote:
Let je wel op dat ie niet je onderbroek gaat jatten? Heeft ie bij mij ook eens gedaanquote:Op vrijdag 19 november 2010 09:40 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Wellus!
Ik ga Poit knuffelen dit weekend, dus het wordt sowieso een goed weekend
Ik zal geen onderbroek aantrekken om dat te voorkomenquote:Op vrijdag 19 november 2010 09:45 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Let je wel op dat ie niet je onderbroek gaat jatten? Heeft ie bij mij ook eens gedaan
Je trekt een kuisheidsgordel aan?quote:Op vrijdag 19 november 2010 09:48 schreef GameBabe het volgende:
Ik zal geen onderbroek aantrekken om dat te voorkomen
Dat is wel nodig bij Poit in de buurt jaquote:Op vrijdag 19 november 2010 09:49 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Je trekt een kuisheidsgordel aan?
quote:Op vrijdag 19 november 2010 09:50 schreef GameBabe het volgende:
Dat is wel nodig bij Poit in de buurt ja
Hoewel het bij je hebben van een levende kuisheidsgordel met grote messen ook wel schijnt te werken
Ok, nu ga je te ver.. Die onderbroek krijg je nu dus ook niet meer terug...quote:
Puhulease, ik bitchslap die kerel gewoon met een natte theedoekquote:Op vrijdag 19 november 2010 09:50 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Dat is wel nodig bij Poit in de buurt ja
Hoewel het bij je hebben van een levende kuisheidsgordel met grote messen ook wel schijnt te werken
Sorry Poitje, ik was eventjes boosquote:Op vrijdag 19 november 2010 09:58 schreef Poit het volgende:
[..]
Ok, nu ga je te ver.. Die onderbroek krijg je nu dus ook niet meer terug...
Nee, niksquote:Op vrijdag 19 november 2010 10:00 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Sorry Poitje, ik was eventjes boos
Die lijn in Rossdale's broekje?quote:Op vrijdag 19 november 2010 10:02 schreef Poit het volgende:
[..]
Nee, niks
Mij een viespeuk noemen is tot daar aan toe maar Viefje beledigen!! That's where I draw the line..
Shop ze en neem wat leuks voor me mee!!quote:Op vrijdag 19 november 2010 10:24 schreef Kuukske het volgende:
Nou, de tijd is daar. De winkels roepen me.
Tot later liefjes..
Nee, die lijn drawt Rossdale zelfquote:Op vrijdag 19 november 2010 10:15 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Die lijn in Rossdale's broekje?
Winkels roepen vrouwen 24/7quote:Op vrijdag 19 november 2010 10:24 schreef Kuukske het volgende:
Nou, de tijd is daar. De winkels roepen me.
Tot later liefjes..
We've lost another onequote:Op vrijdag 19 november 2010 10:48 schreef Solique het volgende:
[..]
Winkels roepen vrouwen 24/7
Tot later![]()
quote:Op vrijdag 19 november 2010 10:49 schreef Tain het volgende:
Vriendin belt net:
De kat heeft de gordijnen + rails compleet gesloopt
Awesome!!quote:
quote:
Briljantquote:
Hmmz... ik hou het toch maar op mannen als huisdieren, die zijn nog enigszins op te voedenquote:
quote:
Geloof me, ik hang ook regelmatig in de gordijnenquote:Op vrijdag 19 november 2010 11:00 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Hmmz... ik hou het toch maar op mannen als huisdieren, die zijn nog enigszins op te voeden
dat heeft mijn eerste kater één keer gedaan en daarna heb ik ervoor gezorgd dat 'ie dat in het vervolg wel uit z'n hoofd zou laten. Uiteraard heeft meneer het nog wel een paar keer geprobeerd, maar met streng toespreken probeert 'ie het nu niet eens meerquote:Op vrijdag 19 november 2010 11:13 schreef Kn0x het volgende:
Gewoon vastgrijpen en niet meer loslaten.
Hij heeft het al weken niet meer gedaan en nu doet ie het weer 1x en krijgen we ditquote:Op vrijdag 19 november 2010 11:24 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
dat heeft mijn eerste kater één keer gedaan en daarna heb ik ervoor gezorgd dat 'ie dat in het vervolg wel uit z'n hoofd zou laten. Uiteraard heeft meneer het nog wel een paar keer geprobeerd, maar met streng toespreken probeert 'ie het nu niet eens meer
Kick the baby! pussycat!quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:27 schreef Tain het volgende:
[..]
Hij heeft het al weken niet meer gedaan en nu doet ie het weer 1x en krijgen we dit
quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:27 schreef Tain het volgende:
[..]
Hij heeft het al weken niet meer gedaan en nu doet ie het weer 1x en krijgen we dit
quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:27 schreef Tain het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:00 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Hmmz... ik hou het toch maar op mannen als huisdieren, die zijn nog enigszins op te voeden
Ik zal jou nog eens wat vertellenquote:
Herkenbaar, maar dan had ik ze ook 3 jaar niet gezienquote:Op vrijdag 19 november 2010 12:57 schreef Frankii het volgende:
Ik zal jou nog eens wat vertellen
Iets met dronken zijn en vrouwen niet herkennen die mij wel herkennen.
Ik hooguit een paar weken denk ik. En vaak blijkt dat ik er een hele tijd tegenaan heb staan lullen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 12:59 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Herkenbaar, maar dan had ik ze ook 3 jaar niet gezien
Dan hoop ik toch echt voor je dat die fout niet vaker maakt! Was het de alcohol of gebeurt dit vakerquote:Op vrijdag 19 november 2010 13:00 schreef Frankii het volgende:
Ik hooguit een paar weken denk ik. En vaak blijkt dat ik er een hele tijd tegenaan heb staan lullen.
Frankii.. Je blijft stijgen in m'n lijstje van epische personen!quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:00 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ik hooguit een paar weken denk ik. En vaak blijkt dat ik er een hele tijd tegenaan heb staan lullen.
Thnxquote:Op vrijdag 19 november 2010 12:46 schreef Reintji het volgende:
[..]
Tssk, is hier alweer op.
Smakelijk
Ah ja, herkenbaar en gênant, gewoon doen alsof je ze inderdaad heel goed kentquote:Op vrijdag 19 november 2010 12:57 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ik zal jou nog eens wat vertellen
Iets met dronken zijn en vrouwen niet herkennen die mij wel herkennen.
Kansen laten liggenquote:Op vrijdag 19 november 2010 13:19 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ah ja, herkenbaar en gênant, gewoon doen alsof je ze inderdaad heel goed kent
En deze opmerking laat het verschil zien tussen een man en een jongetjequote:Op vrijdag 19 november 2010 13:31 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Kansen laten liggen
Niet doen alsof waar ze zo doorheen prikken, maar juist zeggen: "Sorry maar ik kan het me eigenlijk niet zo goed meer herinneren. Ik ben van een tijdje terug een complete avond kwijt omdat mijn vrienden nogal hun best deden om me zat te voeren. Maar als ik je zo zie, dan snap ik heel goed waarom ik zo graag met je wilde praten die avond!" *wink wink, nudge nudge*
Situation saved
quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:32 schreef Poit het volgende:
[..]
En deze opmerking laat het verschil zien tussen een man en een jongetje
Waarom zou je het laten liggen als je er gewoon vrolijk op door gaat?quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:31 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Kansen laten liggen
Niet doen alsof waar ze zo doorheen prikken, maar juist zeggen: "Sorry maar ik kan het me eigenlijk niet zo goed meer herinneren. Ik ben van een tijdje terug een complete avond kwijt omdat mijn vrienden nogal hun best deden om me zat te voeren. Maar als ik je zo zie, dan snap ik heel goed waarom ik zo graag met je wilde praten die avond!" *wink wink, nudge nudge*
Situation saved
Omdat je toch wel door de mand valt als je niet meer weet wat je gezegd hebtquote:Op vrijdag 19 november 2010 13:34 schreef Nebo het volgende:
[..]
Waarom zou je het laten liggen als je er gewoon vrolijk op door gaat?
De kat is niet stuk dus dat scheeltquote:Op vrijdag 19 november 2010 13:35 schreef koei het volgende:
[..]
Het was garantie tot de deur gelukkig!
Uitstellen, misschien komt er nog wel eens wat naar boven in je gedachtenquote:Op vrijdag 19 november 2010 13:34 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Omdat je toch wel door de mand valt als je niet meer weet wat je gezegd hebt
Gedoemd om te falen... Geeft verder niets.. Je leert het ooit nog wel eensquote:Op vrijdag 19 november 2010 13:38 schreef Nebo het volgende:
[..]
Uitstellen, misschien komt er nog wel eens wat naar boven in je gedachten
Eerlijkheid duurt het langst... Ik heb mijn ex ook leren kennen toen ik ladderzat was, en dat is ook tien jaar goedgegaanquote:Op vrijdag 19 november 2010 13:34 schreef Nebo het volgende:
[..]
Waarom zou je het laten liggen als je er gewoon vrolijk op door gaat?
Prima, dan luister je niet naar tips van ome Rossquote:Op vrijdag 19 november 2010 13:38 schreef Nebo het volgende:
[..]
Uitstellen, misschien komt er nog wel eens wat naar boven in je gedachten
Bedankt weer voor de denigrerende opmerkingquote:Op vrijdag 19 november 2010 13:39 schreef Poit het volgende:
[..]
Gedoemd om te falen... Geeft verder niets.. Je leert het ooit nog wel eens
Nou vooruit, jouw tips hebben zich al eens bewezenquote:Op vrijdag 19 november 2010 13:41 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Prima, dan luister je niet naar tips van ome Ross
He niet zoquote:Op vrijdag 19 november 2010 13:46 schreef Poit het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Al vaker dan jij weetquote:Op vrijdag 19 november 2010 13:42 schreef Nebo het volgende:
[..]
Bedankt weer voor de denigrerende opmerking
[..]
Nou vooruit, jouw tips hebben zich al eens bewezen
Ik zie je zondag wel weer onder de tafel liggen na je wijntjesquote:
quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:50 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik zie je zondag wel weer onder de tafel liggen na je wijntjes
Jeeeej, GameBabe is een easy target zondag!quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:52 schreef GameBabe het volgende:
[..]
En ook nog beginnen met bubbels, dodelijk....
Maar ik heb m'n Wii aan m'n zus gegeven..quote:
Je weet het in ieder geval van jezelf.quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:52 schreef GameBabe het volgende:
[..]
En ook nog beginnen met bubbels, dodelijk....
quote:
Net weer even gespeeld. Op maar een paar negatieve puntjes na een erg toffe game!quote:
Surprise mequote:
[/quote]quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:09 schreef Poit het volgende:
[..]
Jeeeej, GameBabe is een easy target zondag!
[quote]Op vrijdag 19 november 2010 14:09 schreef Solique het volgende:
[..]
Je weet het in ieder geval van jezelf.
Het zal zeker gezellig gaan worden.quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:15 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Door de week ben ik behoorlijk aangeschoten van 3 wijn, in het weekend van 4.... En er zijn 5 gangen met drank erbij... Gaat niet goedkomen vrees ik zo
Hail to the king, baby!quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:15 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Door de week ben ik behoorlijk aangeschoten van 3 wijn, in het weekend van 4.... En er zijn 5 gangen met drank erbij... Gaat niet goedkomen vrees ik zo
Lekker giechelen en aan iedereen plukken en Poit slaanquote:
Ik weet nu al dat ik van zowel het plukken als het slaan niet gedient ben zondag. Overschrijding van de irritatiefactor zal resulteren in een droge assramming..quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:21 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Lekker giechelen en aan iedereen plukken en Poit slaan
quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:22 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik weet nu al dat ik van zowel het plukken als het slaan niet gedient ben zondag. Overschrijding van de irritatiefactor zal resulteren in een droge assramming..
Wie wil je daarvoor meenemenquote:Op vrijdag 19 november 2010 14:22 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik weet nu al dat ik van zowel het plukken als het slaan niet gedient ben zondag. Overschrijding van de irritatiefactor zal resulteren in een droge assramming..
Daar is alleen m'n kleine poitermans voor nodig en die zit (gelukkig) vast!quote:
Hihi, poit heeft een kleintjequote:Op vrijdag 19 november 2010 14:29 schreef Poit het volgende:
[..]
Daar is alleen m'n kleine poitermans voor nodig en die zit (gelukkig) vast!
Gelukkig wel in de vorm van een penis en niet in de vorm van een babymensjequote:
quote:
quote:
Justin Bieber garpje numero 8624987209385033, tis een kutjong met een piepstem maar de garpjes zijn nu al bijna net zo irritantquote:
sorryquote:Op vrijdag 19 november 2010 14:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Justin Bieber garpje numero 8624987209385033, tis een kutjong met een piepstem maar de garpjes zijn nu al bijna net zo irritant
Het gaat erom wat je ermee kan tochquote:
Ik kan echt heul hoog plassenquote:Op vrijdag 19 november 2010 14:39 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Het gaat erom wat je ermee kan toch
Ik zal zo de Wii weer es uit de kast trekken.quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:10 schreef Nebo het volgende:
Net weer even gespeeld. Op maar een paar negatieve puntjes na een erg toffe game!
Ik ken heel Justin Bieber nietquote:Op vrijdag 19 november 2010 14:37 schreef Rossdale het volgende:
Justin Bieber garpje numero 8624987209385033, tis een kutjong met een piepstem maar de garpjes zijn nu al bijna net zo irritant
Neequote:Op vrijdag 19 november 2010 15:02 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Heb jeje veter strik diploma al gehaald?
*flauw sorry inkoppertje*
Mijn vader heeft net (serieus) mijn veters gestriktquote:Op vrijdag 19 november 2010 15:02 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Heb jeje veter strik diploma al gehaald?
*flauw sorry inkoppertje*
Daar vraag je dan ook om..quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:09 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Mijn vader heeft net (serieus) mijn veters gestriktDat deed hij dan wel zo strak dat ik pijn had
quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:07 schreef Poit het volgende:
Nee
Loop nog steeds met klittebandschoenen.. Veel relaxter!!
Hoe oud ben je ?quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:09 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Mijn vader heeft net (serieus) mijn veters gestriktDat deed hij dan wel zo strak dat ik pijn had
Het zag er wel lief uit <3quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:09 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Nope, in het echte leven ben ik een uber baas!quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:17 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
je echte naam is toch niet LUCAS ? en je speelt geen NWN? (Never winter knights 2).
GB is een stuk ouder dan dat ze er uit zietquote:[..]
Hoe oud ben je ?
Dat vraag je toch niet aan een damequote:Op vrijdag 19 november 2010 15:17 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
je echte naam is toch niet LUCAS ? en je speelt geen NWN? (Never winter knights 2).
[..]
Hoe oud ben je ?
Het voelde minder liefquote:
QFTquote:Op vrijdag 19 november 2010 15:26 schreef Poit het volgende:
[..]
Nope, in het echte leven ben ik een uber baas!
[..]
GB is een stuk ouder dan dat ze er uit ziet
Hoezo? Ze ziet er toch wel uit als 17?quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:26 schreef Poit het volgende:
[..]
Nope, in het echte leven ben ik een uber baas!
[..]
GB is een stuk ouder dan dat ze er uit ziet
Vind je? Vind d'r meer een kind van 14..quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:33 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hoezo? Ze ziet er toch wel uit als 17?
quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:35 schreef Poit het volgende:
[..]
Vind je? Vind d'r meer een kind van 14..
Trouwens.. Kunnen we Fallen winnen?
[WIN] Het boek 'Fallen' van Lauren Kate
Gaat het zo slecht met het vinden van een baan kerel?
een Dame ben je pas als je zelf je veters kan strikken of uberhaupt geen schoenen met veters draagtquote:
Wegenwacht al gebeldquote:Op vrijdag 19 november 2010 16:06 schreef badboynova het volgende:vervroegd weekend, maar wel aan de kant met een auto die een eigen wil heeft op de snelweg (60 km over de a15) kut fiat.
yep.quote:
Ben jij de oorzaak van die file?quote:Op vrijdag 19 november 2010 16:16 schreef badboynova het volgende:
[..]
yep.
ze zijn onder weg met een takkelwagen, dus ik laat moi thuis voor de deur afzetten en dan zie ik wel wat de zaak maandag doet (want werken met deze wagen gaat niet)
ik niet kunnen rijden, dan niemand meer rijdenquote:Op vrijdag 19 november 2010 16:16 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ben jij de oorzaak van die file?
Duw jeje wagen aan de kantquote:Op vrijdag 19 november 2010 16:19 schreef badboynova het volgende:
[..]
ik niet kunnen rijden, dan niemand meer rijden
quote:Op vrijdag 19 november 2010 16:19 schreef badboynova het volgende:
[..]
ik niet kunnen rijden, dan niemand meer rijden
Neehoor, moest me een jaar geleden nog legitimeren in de slijter, ze keek een beetje raar toen ik mijn papieren rijbewijs gaf...quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:33 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hoezo? Ze ziet er toch wel uit als 17?
Dat ding heb je ook zelf ingekleurdquote:Op vrijdag 19 november 2010 16:29 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Neehoor, moest me een jaar geleden nog legitimeren in de slijter, ze keek een beetje raar toen ik mijn papieren rijbewijs gaf...
Ik heb al meegedaan aan de prijsvraag.quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:35 schreef Poit het volgende:
Vind je? Vind d'r meer een kind van 14..
Trouwens.. Kunnen we Fallen winnen?
[WIN] Het boek 'Fallen' van Lauren Kate
Gaat het zo slecht met het vinden van een baan kerel?
quote:Op vrijdag 19 november 2010 16:29 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Neehoor, moest me een jaar geleden nog legitimeren in de slijter, ze keek een beetje raar toen ik mijn papieren rijbewijs gaf...
Heb ik al, goedgekeurdquote:
Oh, is die al uit dan? Ik wist t nog niet!quote:Op vrijdag 19 november 2010 16:53 schreef Kuukske het volgende:
Dat Mickey spelletje is bést grappig. Alleen ik ben motorisch niet geschikt voor de Wii. Met dat richten en pointen en bewegen. Aargh..
Sowieso bewegen voor spelletjesquote:Op vrijdag 19 november 2010 16:53 schreef Kuukske het volgende:
Dat Mickey spelletje is bést grappig. Alleen ik ben motorisch niet geschikt voor de Wii. Met dat richten en pointen en bewegen. Aargh..
Mickey is lief.quote:Op vrijdag 19 november 2010 16:56 schreef SpankmasterC het volgende:
Moet wel zeggen ook, ik vind Mickey maar een stom karakter. Echt een houten plank, zit niets achter! Donald Duck is tenminste tof, die wordt boos en shit en is gewoon grappig, Mickey is een beetje een stomme zeikerd...
Serieus, noem 1 lief ding aan Mickey!quote:Op vrijdag 19 november 2010 16:58 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mickey is lief.. Donald is een zeikerd
.
Z'n foezelige oortjes.quote:Op vrijdag 19 november 2010 16:58 schreef SpankmasterC het volgende:
Serieus, noem 1 lief ding aan Mickey!
Heb ik ook, alleen minder groot en niet zwart.quote:
Volgend jaar moet mijn mooie flap toch echt vervangen worden door zo'n stom plastic kaartjequote:Op vrijdag 19 november 2010 16:29 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Dat stomme plastic kaartje isquote:Op vrijdag 19 november 2010 17:07 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Volgend jaar moet mijn mooie flap toch echt vervangen worden door zo'n stom plastic kaartje
Ik moet toch ook even dat ding opsnorren inderdaad.. In mei (dodenherdenking, jewait) Heb ik hem ook 10 jaar..quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:07 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Volgend jaar moet mijn mooie flap toch echt vervangen worden door zo'n stom plastic kaartje
Waarom zijn we niet uitgenodigd?quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:08 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
De vrouw is het huis uit, tijd voor bier en fastfood!
Helaas een geldige reden..quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:10 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
omdat ik zo nog weg moet naar een verjaardag in haarlem
Dude nee....! Op vrijdagmiddagquote:
als het meezit zijn we rond een uurtje of 8 a 9 klaarquote:Op vrijdag 19 november 2010 17:15 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Dude nee....! Op vrijdagmiddag
Die extra uren zou ik maandagochtend langer in bed blijven liggen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:31 schreef Tain het volgende:
als het meezit zijn we rond een uurtje of 8 a 9 klaar
Troost je, ik mag bijna het gehele weekend werkenquote:
quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:32 schreef Poit het volgende:
[..]
En deze opmerking laat het verschil zien tussen een man en een jongetje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:38 schreef Poit het volgende:
Werkgever uses Vrijdag Middag Borrel..
It's super effective
* Poit is neer..Misschien tijd om de casual friday als vervanger van de borrel te introduceren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat zijn tietenquote:Op vrijdag 19 november 2010 18:15 schreef Kuukske het volgende:
Ik zit nu al even naar dat plaatje te kijken, en het enige wat ik zie is dat dingetje linksboven in de hoek. Wtf zit daar aan dat shirtje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Redacted
Den Haagquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:29 schreef Poit het volgende:
zo, en ik ben weer nuchter, wat een fucked up hoerenzooi met de treinen. moet Godverdomme via den haag naar Gouda..
Je mag hier wel wat servers slopen dan doen ze evenveel als nu...quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:03 schreef Poit het volgende:
moet ik naar zoetermeer en dan weer met de bus
Zin om iets te slopen...
Done deal.quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:28 schreef Tain het volgende:
[..]
Je mag hier wel wat servers slopen dan doen ze evenveel als nu...
I know, Gouda ligt daardoor ook plat..quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:37 schreef Tain het volgende:
Bij Pro Rail zijn ze te druk bezig met fikkie stoken: [Upd] Treinverkeer rond Utrecht plat na brand
Ik beken, het is mijn Fiat die ik in de fik gestoken had.quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:37 schreef Tain het volgende:
Bij Pro Rail zijn ze te druk bezig met fikkie stoken: [Upd] Treinverkeer rond Utrecht plat na brand
quote:
Details!quote:
dat ken ik, lazer net nog van de trap af ookquote:Op zaterdag 20 november 2010 10:34 schreef koei het volgende:
[..]
Ik ook, alleen de ochtend is wat minder
Nespressoquote:Op zaterdag 20 november 2010 12:39 schreef Solique het volgende:
Middag, laaat ik eens uit coma komen.
quote:
Mietjequote:Op zaterdag 20 november 2010 14:23 schreef Kuukske het volgende:
Zo, heerlijke boswandeling gemaakt van anderhalf uur. Kom ik thuis, trek m'n schoen uit .. heel m'n sok bebloed. Fuck blaren en schoenen die uit elkaar vallen van ellende.
quote:
Neuhquote:
Mja. True.quote:
Ahquote:Neuh![]()
Globaal verhaal, superleuke avond, gezellig, heerlijk zitten kletsen, dikke knuffel, kinderbedtijd.
quote:
ja, En de kroeg waar we waren ging sluiten... Helaas.. We waren nog laaang niet uitgepraatquote:[..]
Ah. Je eigen kinderbed?
Kom goedquote:
Doe eens posten?quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:32 schreef cablegunmaster het volgende:
Iemand de trailer van portal II al gezien?
quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:58 schreef cablegunmaster het volgende:
Ken geen trots in Portal 2-trailer
quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:01 schreef SpankmasterC het volgende:
ow, die had ik dan over het hoofd gezien...!
Edit: ah wacht, die ken ik allang! Ik dacht dat je een nieuwe trailer bedoelde
Yeah, vette trailert maar wel oudquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |