quote:Op donderdag 18 november 2010 22:27 schreef Gamer_V het volgende:
Dromen over voetbalmanagers klinkt meer als een nachtmerrie
Als je nog nooit over games hebt gedroomd, wat doe je dan in GAM?quote:Op donderdag 18 november 2010 22:32 schreef Solique het volgende:
Als je al droomt over FM dan zou ik je maar laten opnemen Kn0x
Er is een groot verschil tussen dromen over games en dromen over football manager...quote:Op donderdag 18 november 2010 22:45 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Als je nog nooit over games hebt gedroomd, wat doe je dan in GAM?
quote:Op donderdag 18 november 2010 22:54 schreef koei het volgende:
[..]
Er is een groot verschil tussen dromen over games en dromen over football manager...
Nerdquote:Op donderdag 18 november 2010 23:14 schreef koei het volgende:
Ik ben toch wel enigszins teleurgesteld in Kinect. Het spelletje waarmee je begint in Kinect Adventures is niet zo leukEn als je dan goed bent, wat ik uiteraard ben, dan speel je een of andere dikke hamster vrij die je kan laten dansen, waarbij je opties ook weer beperkt zijn omdat hij zo dik is.
Maar goed, ik heb nu sowieso niet de tijd om het uitgebreid te testen, dat komt na het weekend ergens wel!
Ik over jou denkquote:Op donderdag 18 november 2010 22:49 schreef Kuukske het volgende:
Nou, ik droom over erik Northman vanavond. Trusten allen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er dit weekend in Belgie mee staan kutten maar het trekt me echt niet. Het werkt goed, dat zeker. Qua techniek niets mis maar I dunno.. Ik sta liever op m'n dansmat te huppelen..quote:Op donderdag 18 november 2010 23:14 schreef koei het volgende:
Ik ben toch wel enigszins teleurgesteld in Kinect. Het spelletje waarmee je begint in Kinect Adventures is niet zo leukEn als je dan goed bent, wat ik uiteraard ben, dan speel je een of andere dikke hamster vrij die je kan laten dansen, waarbij je opties ook weer beperkt zijn omdat hij zo dik is.
Maar goed, ik heb nu sowieso niet de tijd om het uitgebreid te testen, dat komt na het weekend ergens wel!Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
World War Oorlog 2?quote:Op donderdag 18 november 2010 23:54 schreef cablegunmaster het volgende:
Abend. zo maar even deel II van mijn avontuur in de WWO II . Ik kan je 1 dingen vertellen , de duitsers winnen niet
. (CODII).
quote:
Hèhè, daarom liet ik hem ook aan een ander overquote:
quote:
quote:Op donderdag 18 november 2010 @ 23:37 schreef Albertson het volgende:
Hoe weten ze dan dat hij niet uit de melkweg komt?
quote:Op donderdag 18 november 2010 @ 23:38 schreef yngwulf het volgende:
[..]
via rechtermuisknop en dan eigenschappen.
nicequote:
*Schudt hand.quote:
Wees blij dat jullie dat hebben, als 100% avondmens ben ik elke werkdag getraumatiseerd als de wekker gaat... Dan kun je beter aan het kantoorritme kunnen wennen en vroeg wakker zijn op je vrije dagquote:
Dat kan niet, uitslapen is tot 11 uurquote:Op vrijdag 19 november 2010 08:01 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Ik heb wel uitgeslapen vandaag hoor
Nouja, op zich is het ook niet zo'n enorme ramp. Dan is de dag lekker lang.quote:Op vrijdag 19 november 2010 07:59 schreef GameBabe het volgende:
Wees blij dat jullie dat hebben, als 100% avondmens ben ik elke werkdag getraumatiseerd als de wekker gaat... Dan kun je beter aan het kantoorritme kunnen wennen en vroeg wakker zijn op je vrije dag
Normaal sta ik om half zes op en nu werd ik om half 8 wakker van mijn vriendin die de voordeur achter zich dicht trokquote:Op vrijdag 19 november 2010 08:03 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Dat kan niet, uitslapen is tot 11 uur
Voor studenten misschien.quote:Op vrijdag 19 november 2010 08:03 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Dat kan niet, uitslapen is tot 11 uur
Ook voor GameBabesquote:
Iets exclusiefs voor studenten en GameBabes.quote:
Ah, ok. Daarom ben ik er niet mee bekend. Bijna weekendquote:Op vrijdag 19 november 2010 08:14 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Iets exclusiefs voor studenten en GameBabes.
Kennelijk.
Koks en exen kunnen het ook heel goed hoorquote:Op vrijdag 19 november 2010 08:14 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Kennelijk.
Ook niet bekend bij me. Als ik na 8 uur uit mijn bed zou stappen heb ik het idee dat ik een dag heb gemistquote:Op vrijdag 19 november 2010 08:14 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Kennelijk.
Oh voeg daar maar pinguïns aan toe dan.quote:Op vrijdag 19 november 2010 08:19 schreef Pheno het volgende:
Ook niet bekend bij me. Als ik na 8 uur uit mijn bed zou stappen heb ik het idee dat ik een dag heb gemist
Koks kan ik beamen. Exen ook.quote:Op vrijdag 19 november 2010 08:17 schreef GameBabe het volgende:
Koks en exen kunnen het ook heel goed hoor
Ik heb dat als ik voor 02:00 slaap...quote:Op vrijdag 19 november 2010 08:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ook niet bekend bij me. Als ik na 8 uur uit mijn bed zou stappen heb ik het idee dat ik een dag heb gemist
Waar aan toe. Ik ik heb het over 8 uur 's ochtendsquote:Op vrijdag 19 november 2010 08:19 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh voeg daar maar pinguïns aan toe dan.
En ik maar denken waarom je ze wiltquote:Op vrijdag 19 november 2010 08:19 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh voeg daar maar pinguïns aan toe dan.
[..]
Koks kan ik beamen. Exen ook.
Aan eh.. mijn lijstje. Ik had toch een lijstje?quote:Op vrijdag 19 november 2010 08:22 schreef Pheno het volgende:
Waar aan toe. Ik ik heb het over 8 uur 's ochtends
De wekker om 5:00 doet zo'n pijn dan. Ik heb geen zin in files dus ik zal wel moeten. Al ben ik het zelf ook beu hoor, want tegenwoordig zie ik al twintig auto's op het werk staan en wordt het langzaam ook al wat drukker. Iedereen gaat steeds vroeger om die files voor te zijn. Nog even en het breakpoint is er dat het weer rendabel is om wat later te gaanquote:Op vrijdag 19 november 2010 08:20 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik heb dat als ik voor 02:00 slaap...
Ben je weer iedereen in lijstjes aan het plaatsen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 08:23 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Aan eh.. mijn lijstje. Ik had toch een lijstje?
Ja, met van dat uitslaapschorum!quote:Op vrijdag 19 november 2010 08:23 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Aan eh.. mijn lijstje. Ik had toch een lijstje?
Oh. Sorry!quote:
Nou ik ben overduidelijk nog niet wakker.. Aangezien ik het niet meer snapquote:Op vrijdag 19 november 2010 08:23 schreef GameBabe het volgende:
En ik maar denken waarom je ze wilt
[ afbeelding ]
Zo wakker ben ik dus
Daarop kun je sowieso iedereen plaatsen die er nu nog niet isquote:
Teveel klinkers voor de vroege morgenquote:Op vrijdag 19 november 2010 08:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh. Sorry!.
[..]
Nou ik ben overduidelijk nog niet wakker.. Aangezien ik het niet meer snap. Ow wacht! Beamen. Scotty. Be-amen. Goedemorgen!
Ja, reden voor nog een kopje koffiequote:Op vrijdag 19 november 2010 08:27 schreef GameBabe het volgende:
Teveel klinkers voor de vroege morgen
Oh ja, ik ben jaloers. Dat wel. Kudt-ritme.quote:Op vrijdag 19 november 2010 08:27 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Daarop kun je sowieso iedereen plaatsen die er nu nog niet is
[..]
Ik moet zo eerst nog fietsen voor ik thee magquote:Op vrijdag 19 november 2010 08:28 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, reden voor nog een kopje koffie.
quote:Op vrijdag 19 november 2010 08:30 schreef GameBabe het volgende:
Ik moet zo eerst nog fietsen voor ik thee mag![]()
De weilanden zijn trouwens wel prachtig met die opkomende zon
Ik zag vanmorgen niet veel van de weilanden. Flinke mistbanken overal.quote:Op vrijdag 19 november 2010 08:30 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik moet zo eerst nog fietsen voor ik thee mag![]()
De weilanden zijn trouwens wel prachtig met die opkomende zon
quote:
Dit dus. FM gister om 3 uur afgeslotenquote:
quote:
Ok, help me out here. Wat is FM?quote:Op vrijdag 19 november 2010 08:36 schreef Kn0x het volgende:
Dit dus. FM gister om 3 uur afgesloten
Niet zo handig als om 6 uur de wekker gaat.
hihiquote:
Ohh. Dank!quote:
Ik heb voor zover ik me kan herinneren nog nooit over games gedroomdquote:Op donderdag 18 november 2010 22:45 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Als je nog nooit over games hebt gedroomd, wat doe je dan in GAM?
FieldMousequote:Op vrijdag 19 november 2010 08:37 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ok, help me out here. Wat is FM?.
Ja, dat dacht ik dus ook. Ik had al zoiets van.. Mja, over veldmuis droom ik nachtelijks.quote:
Je krijgt de groeten van hem.quote:Op vrijdag 19 november 2010 08:38 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik dus ook. Ik had al zoiets van.. Mja, over veldmuis droom ik nachtelijks..
quote:Op vrijdag 19 november 2010 08:36 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Dit dus. FM gister om 3 uur afgesloten
Niet zo handig als om 6 uur de wekker gaat.
Ik hoorde je laatst in je slaap nog mompelen over Rapelayquote:Op vrijdag 19 november 2010 08:38 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb voor zover ik me kan herinneren nog nooit over games gedroomdMaargoed, ik herinner dan ook vrijwel nooit wat ik gedroomd heb
Tof.quote:
quote:Op vrijdag 19 november 2010 08:40 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik hoorde je laatst in je slaap nog mompelen over Rapelay
Ik wist wel dat jij die engerd was die elke nacht stiekem in het hoekje van de slaapkamer naar me staat te loeren!quote:Op vrijdag 19 november 2010 08:40 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik hoorde je laatst in je slaap nog mompelen over Rapelay
Dat was vroeger. in je nieuwe huis hangen gewoon camera's. Leuke onderbroek trouwensquote:Op vrijdag 19 november 2010 09:01 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik wist wel dat jij die engerd was die elke nacht stiekem in het hoekje van de slaapkamer naar me staat te loeren!
vooral die bruine streep op de achterkant siert mooi als boomstam.quote:Op vrijdag 19 november 2010 09:06 schreef Rossdale het volgende:
Dankje! Die bloemetjes zijn best schattig he?
quote:
Ja?quote:
[Poitreactie] Wilde het zusje niet meedoen dan? [/Poit]quote:Op vrijdag 19 november 2010 09:20 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik heb gisteren gedroomd! Ik droomde dat ik bij mn vriendin bij dr ouders sliep, en toen hadden we 's ochtends een gesprek wat alleen maar over sex enzo ging, en toen ineens bleek haar zusje op dezelfde kamer te slapen! NNNOOOOOOO!!!
Zekerz...quote:
Oh nou. Goh. Ja. Jeetje.quote:Op vrijdag 19 november 2010 09:22 schreef Poit het volgende:
Zekerz...
Maar Kuukske, ik ben onder de indruk van uwer foto's. Ben blij dat ik doorgezeurd heb
moet toch weten waar m'n broer mee aan de haal gaat..
Damn.. ze kort hier en me dan al zo goed kennenquote:Op vrijdag 19 november 2010 09:21 schreef Kuukske het volgende:
[..]
[Poitreactie] Wilde het zusje niet meedoen dan? [/Poit]
You're welcomequote:Op vrijdag 19 november 2010 09:23 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh nou. Goh. Ja. Jeetje.. Dank je.
quote:Op vrijdag 19 november 2010 09:20 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik heb gisteren gedroomd! Ik droomde dat ik bij mn vriendin bij dr ouders sliep, en toen hadden we 's ochtends een gesprek wat alleen maar over sex enzo ging, en toen ineens bleek haar zusje op dezelfde kamer te slapen! NNNOOOOOOO!!!
Ik vond het eng dat ik dat als eerste zelf dacht.quote:Op vrijdag 19 november 2010 09:23 schreef Poit het volgende:
Damn.. ze kort hier en me dan al zo goed kennen
Er stond ook helemaal geen waarschuwingsbordje in de OP!quote:Op vrijdag 19 november 2010 09:26 schreef Kn0x het volgende:
Kuukske is officieel verpest door de GAM SC
GMTA toch?quote:Op vrijdag 19 november 2010 09:24 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik vond het eng dat ik dat als eerste zelf dacht..
True. True.quote:
Is de huishoudbeurs weer in het land dan?quote:Op vrijdag 19 november 2010 09:36 schreef Poit het volgende:
Pff, het is gewoon alweer vrijdag!
lekker rustig weekend voor de boeg met veel vrouwen en lekker eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |