quote:'Straling draadloos internet slecht voor bomen en planten'
Uitgegeven: 18 november 2010 12:34
Laatst gewijzigd: 18 november 2010 13:15
AMSTERDAM De elektromagnetische straling van draadloos internet en mogelijk ook de straling van mobiele telefoons, hebben een negatief effect op planten en bomen.
© ThinkstockDat blijkt uit onderzoek van de Universiteit Wageningen, de TU Delft, TNO en de gemeente Alphen aan den Rijn waarover verschillende media berichten.
De straling van draadloos internet veroorzaakt volgens de onderzoekers het afsterven van blad en het achterblijven van groei bij bomen en gewassen.
Ziekteverschijnselen
Het onderzoek werd gestart naar aanleiding van vreemde verschijnselen op bomen. Ambtenaren van de gemeente Alphen aan den Rijn ontdekten vijf jaar geleden vlekken, bloedingen, gezwelachtige bastknobbels en mysterieuze lijnen die soms openscheurden.
Of de straling ook oorzaak is van deze verschijnselen is uit het onderzoek niet eenduidig gebleken. Wel is zeker dat de ziekteverschijnselen in de hele westerse wereld opduiken en dat alle soorten loofbomen er last van hebben.
70 procent van de bomen in het stedelijk gebied in Nederland vertoont de verschijnselen tegen 10 procent vijf jaar geleden. Bomen in dichter beboste gebieden zijn bovendien niet of nauwelijks aangetast.
Ultrafijnstof
In het onderzoek wordt de mogelijkheid dat ultrafijnstof de oorzaak is van de verschijnselen ook opengehouden. Zeker is in ieder geval wel dat bladsterfte en de beperking van groei worden veroorzaakt door straling, aldus de onderzoekers.
Dat is ook bah.quote:Op donderdag 18 november 2010 21:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ach Tink, ik heb vandaag ook pepernoten en hele smerige, zoete snoep in m'n hoofd zitten douwen.
Waarom denk je dat ik mezelf naar RPM heb gesleeptquote:
Dat dacht ik net ook van mezelf!quote:
Van vervoegingsfouten ook niet.quote:Op donderdag 18 november 2010 22:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dat dacht ik net ook van mezelf!
Ik ben een stress-eterMijn prio gaat dan van heet ende slank worden naar snelle voldoening.
Kortom, mezelf weer even streng toespreken en geen onnodige troep meer eten. Ik kan alle omstandigheden van de wereld wel de schuld geven, maar daar wordt ik ook niet gezonder/slanker van
Nou, niet volgens mijn bestelling en de verpakking, maar uiteindelijk wel ja.quote:Op donderdag 18 november 2010 22:09 schreef Blurred86 het volgende:
is een cheeseburger zonder kaas niet gewoon een hamburger?
Oh crapquote:Op donderdag 18 november 2010 22:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Van vervoegingsfouten ook niet..
Een pen?quote:Op donderdag 18 november 2010 22:18 schreef Mini_rulez het volgende:
Brakke lijstjes? Dan doe ik even mee...
Gisteren:
O: halve havermoutkoek van Starbucks
T: nog een stuk havermoutkoek
L: Baileys en chocoladekoekje in het vliegtuig
D: Bic Mac-menu
Vandaag:
O: halve brownie en halve blueberrymuffin
T: koffie met melk
L: bagel met roomkaas
T: vitaminesnoepjes
D: iets kant en klaars
Tja.
Eh, Big natuurlijk...quote:Op donderdag 18 november 2010 22:59 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Een pen?
Verkeerd geraakt met trainen, nu al moeite met lopen. Ik zou toch eens blessurevrij blijven.
Je lijstje is wel echt bagger trouwensquote:Op donderdag 18 november 2010 23:01 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Eh, Big natuurlijk...Jetlag.
Balen, ik hoop dat de schade meevalt!
Weet ik...quote:Op donderdag 18 november 2010 23:08 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Je lijstje is wel echt bagger trouwens.
Tja ik vrees het ergste, het doet nog steeds ongelooflijk veel pijn. Alsof je kramp hebt, maar dan continue en in je hele onderbeen.
Ik zeg het ook!quote:Op vrijdag 19 november 2010 07:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Best aardige curves, al zeg ik 't zelf.
quote:Op donderdag 18 november 2010 22:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Van vervoegingsfouten ook niet..
Dat idd. Sterkte, chico!quote:Op vrijdag 19 november 2010 07:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
Aww, Chico! Straks direct maar even langs de HA!
quote:XM, zo'n opmerking is natuurlijk worthless without pics hè.
Good luck!quote:Baardmans komt me zo ophalen om naar het ziekenhuis te gaan om die lipomen weg te laten halen. Stelt natuurlijk niks voor, maar jullie weten hoe goed ik ben met bloed en ziekenhuisdingen, dus ik ben toch een beetje zenuwachtig..
Schande!quote:Op vrijdag 19 november 2010 08:38 schreef motorbloempje het volgende:
en op 't werk.. ik verwaarloos jullie échtsorry
Er zijn ook mensen die lijstjes skippen en voornamelijk de rest lezen, ook lijstjesdroppers mogen hier posten.quote:Op vrijdag 19 november 2010 09:44 schreef motorbloempje het volgende:
nou ja, ik vind 't lullig om niet in te lezen, maar wel lijstjes te posten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Ben je niet te streng? Je stuurt ze er zo vaak uitquote:Op vrijdag 19 november 2010 11:40 schreef Viking84 het volgende:
Aargh, kutkiddo's. En dan ook nog boos worden als je eruit gestuurd wordt.
Ze zitten juist op die school omdat ze nergens anders meer terecht kunnen/mogen. Dus het zijn al niet de allerliefste leerlingen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:47 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ben je niet te streng? Je stuurt ze er zo vaak uitis er misschien een andere oplissing om ze een lesje te leren dan ze eruit te sturen? Kweeni hoor, maar wij vonden dat vroeger nooit zo impressive. Ik heb geen andere oplossing, maar misschien dat iets anders beter werkt?
Geldt voor een deel, niet voor allemaalquote:Op vrijdag 19 november 2010 11:59 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ze zitten juist op die school omdat ze nergens anders meer terecht kunnen/mogen. Dus het zijn al niet de allerliefste leerlingen.
Of heb ik dat verkeerd begrepen Vik?
Maar dat hebben veel leerlingen op die leeftijd (mijzelf incluis) niet door. Veel realiseren zich dat pas als het al "te laat" (laten we zeggen MBO of HBO) is.quote:Op vrijdag 19 november 2010 12:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Geldt voor een deel, niet voor allemaal. En 'eruit sturen' is hier heel normaal. Ze moeten dan een uur corvee doen.
Ik stuur echt niet zomaar iemand eruit, maar als ik iets aan het vertellen / uitleggen ben en er wordt voortdurend doorheen gekletst en gegiecheld, word ik loeigiftig. Ik sta daar verdomme voor HEN, niet voor mezelf.
Uh.. ja. Je staat er toch wel voor jezelf, want het is jouw broodwinningquote:Op vrijdag 19 november 2010 12:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Geldt voor een deel, niet voor allemaal. En 'eruit sturen' is hier heel normaal. Ze moeten dan een uur corvee doen.
Ik stuur echt niet zomaar iemand eruit, maar als ik iets aan het vertellen / uitleggen ben en er wordt voortdurend doorheen gekletst en gegiecheld, word ik loeigiftig. Ik sta daar verdomme voor HEN, niet voor mezelf.
Wat een goedheid, wat een filantropie. Je onbaatzuchtigheid is bijna oneindig. Geheel voor hún ontwikkeling Groningen verlaten.quote:Op vrijdag 19 november 2010 12:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dinsdag naar de anesthesist, daarna krijg ik een oproep voor dagbehandeling.quote:Op vrijdag 19 november 2010 12:52 schreef sigme het volgende:
Oh D&D!
Moet je nu later terugkomen of maken ze je zometeen weg?
Jemig DaD!! Wat een schrik! En hoezo 'vertrouwt er paar niet'quote:Op vrijdag 19 november 2010 12:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
Kennen jullie die grap van DaD die dacht dat ze gewoon even simpel wat bulten weg zou laten snijden?
Ja, dat ging dus niet door. Moet onder volledige narcose en de arts vertrouwt er een paar niet..
he getsie, DaD! Sterkte!quote:Op vrijdag 19 november 2010 12:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
Kennen jullie die grap van DaD die dacht dat ze gewoon even simpel wat bulten weg zou laten snijden?
Ja, dat ging dus niet door. Moet onder volledige narcose en de arts vertrouwt er een paar niet..
quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:26 schreef anna82 het volgende:
Jakkes DaD! En net als VMW hoop ik dat je snel duidelijk hebt en dat het allemaal meevalt.
quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:49 schreef loveli het volgende:
El cheapo 75% kortingsjurkje(ga er zo vandoor, haal de foto dan weer weg)
allemachtig wat ben jij slank!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
geweldig jurkje en geweldige dame
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
Ja he? Dank je.quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:52 schreef Tinkepink het volgende:
Wat heb je toch een mooie benen loveli.
Sterkte!quote:Op vrijdag 19 november 2010 12:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dinsdag naar de anesthesist, daarna krijg ik een oproep voor dagbehandeling.
Ja, met rokje is 't een twijfelgeval denk ik.quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:42 schreef Swietje het volgende:
Ik vind ze juist leuk Syrena! Wel afhankelijk van wat je erbij draagt uiteraard
Foto?quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:43 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ja, met rokje is 't een twijfelgeval denk ik.
quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:44 schreef Blurred86 het volgende:
nu zit ik op omoda.nl te kijken voor zwarte laarzen, bedankt syrena
De laarzen liggen in de otoquote:
ja ze hebben gelukkig toch niks leuksquote:Op vrijdag 19 november 2010 14:48 schreef Syrena het volgende:
[..]
Is veel te duur joh, vanharen.nl
Of Scapino.
Vast wel!quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:42 schreef Syrena het volgende:
Ik vind ze gelukkig wel leukWas al lang op zoek naar zoiets, voor onder een broek.
Nu aas ik alleen nog op een paar bruin/grijze die ze ook hadden![]()
Oh my, eenzelfde flat als ik heb (zelfde complex) staat te huur voor 528 euroOké, dat is wel begane grond en dus met een beetje tuin, maar dan nog. Mijn huis wordt 495 euro! (netto).
Hm, eens in de gaten houden of ze de huur van mijn flat ook omhoog gooien als die vrij komt.
Maar deze zijn wel wijd om mijn enkel, dus lijkt het optisch misschien wel dunner!! *hoopt*quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:56 schreef MevrouwPuff het volgende:
Je schoenen vind ik wel leuk btw, ik hou wel van enkellaarsjes. Het is wel killing voor je kuiten onder een rokje.
Hè jakkes, ik hoop dat het meevalt en dat je er snel vanaf bent!quote:Op vrijdag 19 november 2010 12:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
QFT!quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:53 schreef sigme het volgende:
Loveli! Je bent een compliment voor dat prachtige jurkje.
Helemaal mee eens. Heel mooi loveli!quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:53 schreef sigme het volgende:
Loveli! Je bent een compliment voor dat prachtige jurkje.
Ik heb zelf bij een helpdesk gewerkt (jaaaren terug) en wij konden inderdaad zogenaamde logs inzien. En daar stonden wachtwoorden e.d. in. Maar ik weet niet in hoeverre ze dat op mijn werk doen, met zoveel medewerkers & studenten.quote:Op vrijdag 19 november 2010 16:46 schreef Perruche het volgende:
echt? Wauw. Dat wist ik niet syrena, scary!
Ik heb het een beetje gehad voor vandaag. Een beetje erg. Ik krijg niets meer mee
*boks*quote:Op vrijdag 19 november 2010 16:46 schreef Perruche het volgende:
echt? Wauw. Dat wist ik niet syrena, scary!
Ik heb het een beetje gehad voor vandaag. Een beetje erg. Ik krijg niets meer mee
fijn. Gelukkig gaat er nu een pendeltje naar nieuwerkerk. Niet verder. Daar komt Duuf me halen. Ik zit wel tegenover Viks jonge tweelingzusjequote:Op vrijdag 19 november 2010 16:56 schreef motorbloempje het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)-centraal-brand.html
brand op Utrecht dus..
ben je nog in Dld? Hoe is het?quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:05 schreef Ewelina het volgende:
Goedenmiddag!
Mijn lijstje valt nog wel mee... mijn plan om een giga stuk chocoladetaart in het Haus der Geschichte te verorberen werd verrijdeld door de serveerster die na 1 drankje en een broodje al de rekening kwam brengen.
Enfin:
O: croissant, chocoladebroodje
L: salat mista met wat brood
D: geen idee, iets met bratkartoffeln denk ik want daar heb ik trek in.
Gister was erger...
O: broodje met blauwe muisjes
T: brötchen Garnalenwelt (garnalen met hete saus)
D: bier, patat, gebakken vis en grote salade
T: 3 chocorijstwafels
Jaquote:
hey daar ben ik morgen ook...quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Moet alleen nog wel naar Zwolle vanaaf.
psssht.quote:Op vrijdag 19 november 2010 16:56 schreef motorbloempje het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)-centraal-brand.html
brand op Utrecht dus..
ja dat had ik wel gelezen...quote:
ik bedoelde meer tegen Ewelina dat ik dat al gepost hadquote:Op vrijdag 19 november 2010 17:24 schreef progje het volgende:
[..]
ja dat had ik wel gelezen...
ik heb dat alleen niet helemaal duidelijk gemaakt in mijn post geloof ik
Maar met "de helft van de treinen rijdt nu dus ook niet" bedoelde ik dat dus
oh hehequote:Op vrijdag 19 november 2010 17:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik bedoelde meer tegen Ewelina dat ik dat al gepost had
Ik bedoelde meer dat ze daar ook konden klagen met meer medestandersquote:Op vrijdag 19 november 2010 17:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik bedoelde meer tegen Ewelina dat ik dat al gepost had
Zeg dat! Liefste overweegt deze winter een abonnement op een sportschool te nemen, omdat hardlopen op een gegeven moment niet meer wil en hij thuis roeien te saai vind. En dan ga ik mee natuurlijk. Maar op een dag als deze vraag ik me af waarom ik in godesnaam een sportschool zou bezoeken. Dit was 2 kuub zware blubber, met de bats losscheppen, opscheppen, een metertje lopen en een metertje gooien.quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:34 schreef uniekhoorn het volgende:
Goed bezig Vik!
Avondeten: wit bolletje met gezouten haring, een nuts, halve zak paprikachips en een gehaktbal...
Jij hebt er ook lekker aan getrokken vandaag Sigme
Oh, die was me ook al opgevallen! Mooi hoor!quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
http://www.verycherry.nl/(...)bettie-page-clothing
Deez
quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
fijn. Gelukkig gaat er nu een pendeltje naar nieuwerkerk. Niet verder. Daar komt Duuf me halen. Ik zit wel tegenover Viks jonge tweelingzusje.
Oh ik heb wel meer tweelingzusjes rondlopen.quote:
quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:13 schreef Ewelina het volgende:
[..]
JaGa morgenochtend terug. Heenreis wel een uur vertraging, en kon daardoor het archief niet vinden (had afgesproken in een café omdat het nogal... afgelegen ligt, maar ik was wel flink te laat) maar het kwam gelukkig niet.
Het is leuk! Mooie stad, en ik moet zeggen dat de archiefmeneer me uitstekend geholpen heeft. Net lekker over de kerstmarkt gelopen en naar het Haus der Geschichte geweest- het museum dan, het archief ben ik gister en vanmiddag geweest.
Enig nadeel is dat ik niet alle tijdschriften heb kunnen bekijken... dus ik moet denk ik nog een keertje terug. Aan de andere kant, ik heb nu al enorm veel materiaal.... genoeg voor 6 scripties denk ik zo
Ter info: ik heb ongeveer 1200 foto's, op elke foto staan 2 bladzijdes... heb nu ongeveer 15 jaargangen aan tijdschriften doorgeploegd0 6 per jaar, elk ong. 100 bldz dik.
Stukken beter, thankies!quote:
een vriendin van mij was gestopt met de pil en die werd een half jaar niet ongesteld...quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:56 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Stukken beter, thankies!![]()
Ik denk dat mn rode-vlag deze maand gewoon overgeslagen wordt ofzo want het is nog niet geweest maar ik voel me best wel prima nu vergeleken met een aantal dagen terug!
Huzzah! Moet je ook nog terug? Wat een ellende weer met de NS.quote:
Sinterklaasintocht was vorige week al hoorquote:Op zaterdag 20 november 2010 10:47 schreef progje het volgende:
straks naar Friesland op bezoek bij mijn broertje + mijn 2 nichtjes en dan samen naar de sinterklaas intocht
Vanavond dan naar Zwolle voor het afscheidsfeestje van de vriendin van mijn andere broertje
O: cornflakes met melkquote:Op zaterdag 20 november 2010 10:41 schreef Tinkepink het volgende:
waarom post je je lijstje van gisteren niet gewoon sdb? Ik vraag me af wat jij ''heel erg'' noemt.
Zullen wij dat even bepalen?quote:Op zaterdag 20 november 2010 12:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Kort spijkerrokje gekochten een blauw truitje. Nice
.
Ja, voor minder dan ik had gehoopt, maar de prijs is ook wel terechtquote:
In sommige gevallen kan het overigens best. Als het een bedrijfsauto is bijvoorbeeld. Als het om een paar duizend euro gaat en je het binnen een maand of 3 kan afbetalen ook m.i. Soms is niet lenen duurder dan wel lenen (als je anders een wrak moet kopen bijvoorbeeld waarvoor de reparatiekosten hoger zijn dan de eventuele rentekosten)quote:
Nouja goed, Ik heb ook minder problemen met lenen dan jij.quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:07 schreef motorbloempje het volgende:
ja, er zijn uitzonderingen, maar die zijn er altijd wel op nagenoeg elke situatie... en laat ik nou gewoon 's niet uitgaan van de uitzonderingen
het ging toch om Marz? of snap ik het niet?quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:07 schreef motorbloempje het volgende:
ja, er zijn uitzonderingen, maar die zijn er altijd wel op nagenoeg elke situatie... en laat ik nou gewoon 's niet uitgaan van de uitzonderingen
Ja, van 1956 t/m 1976... Echt authentiek Oost-Duits!quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:25 schreef Syrena het volgende:
[..]
ooooh was het tof, die tijdschriften?? Zijn het van die echte oude foto's enzo?
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:47 schreef de_nachtwacht het volgende:
Maar ik heb wel een bul!![]()
[ link | afbeelding ]
Tof.quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:47 schreef de_nachtwacht het volgende:
[ link | afbeelding ]
quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:47 schreef de_nachtwacht het volgende:
[ link | afbeelding ]
wat een gave fotoquote:Op zaterdag 20 november 2010 18:47 schreef de_nachtwacht het volgende:
[ link | afbeelding ]
Je went eraan. Echt. Ik snap alleen niet wat ik vroeger met mijn tijd deedquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:44 schreef progje het volgende:
pfff wat vermoeiend 2 van die kiddo's .. respect voor mijn broertje... ik ben gesloopt
ghehe ja, het vreet ook echt al je tijd op volgens mij.. volgens mij ben je dan al blij als je eens 5 minuten voor jezelf hebt.quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:46 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Je went eraan. Echt. Ik snap alleen niet wat ik vroeger met mijn tijd deed
quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:27 schreef Laureline het volgende:
Zo, denken jullie ook dat Okkie Dokkie van Litouwen een kans maakt?
Denk het, dat is vanavond op TV.quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:30 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Waar heb jij het over? Kindersongfestival?
Ik kom op de supportafdeling te werken bij een softwarebedrijf.quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:44 schreef Perruche het volgende:
Gefeli nachtwacht!!! Wat voor baan heb je?
Ja, leuk hèquote:Op zaterdag 20 november 2010 20:30 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Waar heb jij het over? Kindersongfestival?
Gelukkig blijft het Kindersongfestival me bespaardquote:Op zaterdag 20 november 2010 20:41 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ja, leuk hèJeugdjournaal is ook inmiddels verplichte kost hier.
Waar ik me wel over verbaas (en wat ik ook niet helemaal begrijp) is hoe het werkt met de leeftijden: als meisjes van 14 ook al met het 'gewone' songfestival mee mogen doen, wat doen die nog wat oudere, bijna volwassen zangeresjes dan hier?
quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:19 schreef Tinkepink het volgende:
Bleeeech. Weer chips gegeten. Veel. Ga mijn man vragen het niet meer mee te nemen, ookal bedoelt hij het lief. Het stomme is, ik weet dat ik hem er mee kwets te vragen dat neit meer te doen, maar als die zak hier ligt, eet ik 'm op ook.
Omdat hij zich dan afgewezen/terecht gewezen/wat dan ook voelt. Iets in de categorie: Hij wil iets liefs voor mij doen en ik ben er niet blij mee. En dan voelt hij zich persoonlijk afgewezen oid.quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:23 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
maar hoezo kwets je hem ermee dan Tinkepink?
Oh nou inderdaad, mijn Mr haalt alles onder mijn neus vandaan en ik doe de boodschappen.quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:31 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Omdat hij zich dan afgewezen/terecht gewezen/wat dan ook voelt. Iets in de categorie: Hij wil iets liefs voor mij doen en ik ben er niet blij mee. En dan voelt hij zich persoonlijk afgewezen oid.
Nogal vermoeiend om eerlijk te zijn
Ik kreeg dat verzoek ook wel, en dan nam ik niks lekkers meer mee. En dan ging ie toch naar iets zoeken en dat vond ik dan weer zo sneu, dat ik de keer erop toch maar weer wat meenamquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:19 schreef Tinkepink het volgende:
Bleeeech. Weer chips gegeten. Veel. Ga mijn man vragen het niet meer mee te nemen, ookal bedoelt hij het lief. Het stomme is, ik weet dat ik hem er mee kwets te vragen dat neit meer te doen, maar als die zak hier ligt, eet ik 'm op ook.
quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
http://www.nerobianco.nl/(...)eaulaars/187-43-1938
Wants
Als dat jurkje niet past, bestel ik die
Aww, wat naar!quote:Op zondag 21 november 2010 10:19 schreef Cocotrimonium het volgende:
We hebben gisteren onze dikke plofkatin moeten laten slapen
![]()
Dachten dat we met een redelijk onschuldig iets te maken hadden, verkoudheid ofzo. Hij at wat minder enzo. Dus vrijdag gebeld, konden gisteren langskomen. Is hij sowieso van vrijdagnacht op zaterdag heel erg achteruit gegaan. En bij de dierenarts bleek het FIP te zijn. Acute, natte vorm.
Hebben hem nog even mee naar huis genomen om afscheid te nemen, en daarna zijn we terug gegaan om hem in te laten slapen. Kutzooi.
We hebben hem op 20 november 2009 opgehaald van de cattery, en op 20 november 2010 moeten laten inslapen. Bah![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Leuk! Is dat een beetje wat je zocht?quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:33 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Ik kom op de supportafdeling te werken bij een softwarebedrijf.
He progje, niet om lullig te doen, maar ook buiten het weekend eet je over het algemeen bar slechtquote:Op zondag 21 november 2010 12:33 schreef progje het volgende:
Lijstje gisteren
L: wit stokbroodje filet american
D: pasta met eigen gemaakte pasta saus
T: te veel wijn
Niet echt een geweldig lijstje dus
Vandaag:
L: roerei
D: geen idee, eten bij vrienden
Gaat ook weer goed dus
Naja morgen is het weekend weer voorbij
Waarom eet je zo weinig progje? Ik weet dat je het druk hebt, maar dat heb ik ook met een verantwoordelijke functie, midden in een bedrijfsovername, 2 kapotte auto's , een verbouwing en twee kinderen en een man die ook aandacht nodig hebben. Dus dat is geen excuus.quote:Op zondag 21 november 2010 14:01 schreef progje het volgende:
i know het is drama de laatste tijd met mijn lijstjes...
ik zal straks nog wel proberen een lading kwark of zo weg te werken.. dan heb ik tenminste iets meer gegeten vandaag...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |