Ga via Zwolle - Arnhem - Nijmegen - 's Hertogenbosch. Utrecht ligt er nog wel een tijdje uit.quote:Op vrijdag 19 november 2010 16:58 schreef L.no het volgende:
Juist via utrecht ga ik van Friesland naar zuid Limburg met de trein.
edit: 9292ov.nl zegt nog steeds dat ik via utrecht moet.
Dankjewel.quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Ga via Zwolle - Arnhem - Nijmegen - 's Hertogenbosch. Utrecht ligt er nog wel een tijdje uit.
Overstappen in Zwolle op de trein naar Roosendaal dus en in 's Hertogenbosch weer op de trein naar Limboland.quote:
Duidelijkquote:Op vrijdag 19 november 2010 17:15 schreef Kloonscanner het volgende:
Zo zie je maar dat colleges skippen op vrijdagmiddag loont
Dat rijdt in ieder geval.quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:17 schreef chroestjov het volgende:
Chaos, het treinverkeer in Mumbai dat is pas chaos.
Dat plan had ik ook, maar zondag is het ook nog.quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:18 schreef geelkuikentje het volgende:
Ik wil morgen naar de platen- en cdbeurs in Utrecht. Dan moet alles wel goed zijn met de NS.
Zondag heb ik geen tijd.quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat plan had ik ook, maar zondag is het ook nog.
Ohwquote:
Waarschijnlijk is het morgen wel opgelost maar met de auto naar Utrecht gaan doe ik dus echt niet hequote:Op vrijdag 19 november 2010 17:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ohw
Maar het zal morgen wel opgelost zijn, het is niet zo dat het station zelf in de hens staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |