quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:27 schreef Laureline het volgende:
Zo, denken jullie ook dat Okkie Dokkie van Litouwen een kans maakt?
Denk het, dat is vanavond op TV.quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:30 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Waar heb jij het over? Kindersongfestival?
Ik kom op de supportafdeling te werken bij een softwarebedrijf.quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:44 schreef Perruche het volgende:
Gefeli nachtwacht!!! Wat voor baan heb je?
Ja, leuk hèquote:Op zaterdag 20 november 2010 20:30 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Waar heb jij het over? Kindersongfestival?
Gelukkig blijft het Kindersongfestival me bespaardquote:Op zaterdag 20 november 2010 20:41 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ja, leuk hèJeugdjournaal is ook inmiddels verplichte kost hier.
Waar ik me wel over verbaas (en wat ik ook niet helemaal begrijp) is hoe het werkt met de leeftijden: als meisjes van 14 ook al met het 'gewone' songfestival mee mogen doen, wat doen die nog wat oudere, bijna volwassen zangeresjes dan hier?
quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:19 schreef Tinkepink het volgende:
Bleeeech. Weer chips gegeten. Veel. Ga mijn man vragen het niet meer mee te nemen, ookal bedoelt hij het lief. Het stomme is, ik weet dat ik hem er mee kwets te vragen dat neit meer te doen, maar als die zak hier ligt, eet ik 'm op ook.
Omdat hij zich dan afgewezen/terecht gewezen/wat dan ook voelt. Iets in de categorie: Hij wil iets liefs voor mij doen en ik ben er niet blij mee. En dan voelt hij zich persoonlijk afgewezen oid.quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:23 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
maar hoezo kwets je hem ermee dan Tinkepink?
Oh nou inderdaad, mijn Mr haalt alles onder mijn neus vandaan en ik doe de boodschappen.quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:31 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Omdat hij zich dan afgewezen/terecht gewezen/wat dan ook voelt. Iets in de categorie: Hij wil iets liefs voor mij doen en ik ben er niet blij mee. En dan voelt hij zich persoonlijk afgewezen oid.
Nogal vermoeiend om eerlijk te zijn
Ik kreeg dat verzoek ook wel, en dan nam ik niks lekkers meer mee. En dan ging ie toch naar iets zoeken en dat vond ik dan weer zo sneu, dat ik de keer erop toch maar weer wat meenamquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:19 schreef Tinkepink het volgende:
Bleeeech. Weer chips gegeten. Veel. Ga mijn man vragen het niet meer mee te nemen, ookal bedoelt hij het lief. Het stomme is, ik weet dat ik hem er mee kwets te vragen dat neit meer te doen, maar als die zak hier ligt, eet ik 'm op ook.
quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
http://www.nerobianco.nl/(...)eaulaars/187-43-1938
Wants
Als dat jurkje niet past, bestel ik die
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |