Dinsdag naar de anesthesist, daarna krijg ik een oproep voor dagbehandeling.quote:Op vrijdag 19 november 2010 12:52 schreef sigme het volgende:
Oh D&D!
Moet je nu later terugkomen of maken ze je zometeen weg?
Jemig DaD!! Wat een schrik! En hoezo 'vertrouwt er paar niet'quote:Op vrijdag 19 november 2010 12:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
Kennen jullie die grap van DaD die dacht dat ze gewoon even simpel wat bulten weg zou laten snijden?
Ja, dat ging dus niet door. Moet onder volledige narcose en de arts vertrouwt er een paar niet..
he getsie, DaD! Sterkte!quote:Op vrijdag 19 november 2010 12:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
Kennen jullie die grap van DaD die dacht dat ze gewoon even simpel wat bulten weg zou laten snijden?
Ja, dat ging dus niet door. Moet onder volledige narcose en de arts vertrouwt er een paar niet..
quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:26 schreef anna82 het volgende:
Jakkes DaD! En net als VMW hoop ik dat je snel duidelijk hebt en dat het allemaal meevalt.
quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:49 schreef loveli het volgende:
El cheapo 75% kortingsjurkje(ga er zo vandoor, haal de foto dan weer weg)
allemachtig wat ben jij slank!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
geweldig jurkje en geweldige dame
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
Ja he? Dank je.quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:52 schreef Tinkepink het volgende:
Wat heb je toch een mooie benen loveli.
Sterkte!quote:Op vrijdag 19 november 2010 12:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dinsdag naar de anesthesist, daarna krijg ik een oproep voor dagbehandeling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |