Het is al bezig he.quote:Op woensdag 24 november 2010 22:24 schreef Chahna het volgende:
hoe wreed zal dit zijn? het wordt of heel spannend of heel saai, ik denk het laatste.
Wow, dat is echt gruwelijk. Lijkt me apart om de patiënt te zijn. Is er dan eigenlijk wel plaatselijke verdoving? Want de hersenen op zich hebben geen gevoel lijkt me... Gebied eromheen vast wel bedenk ik me haha.quote:Op woensdag 24 november 2010 22:22 schreef PiRANiA het volgende:
Bij hersenoperaties zijn mensen wakker. Die moeten gewoon testjes doen TIJDENS de operaties, tellen enzo.
Klopt, maar heel plaatselijk.quote:Op woensdag 24 november 2010 22:27 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
Wow, dat is echt gruwelijk. Lijkt me apart om de patiënt te zijn. Is er dan eigenlijk wel plaatselijke verdoving? Want de hersenen op zich hebben geen gevoel lijkt me...
Tuurlijk hebben je hersenen wel gevoelquote:Op woensdag 24 november 2010 22:27 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
Wow, dat is echt gruwelijk. Lijkt me apart om de patiënt te zijn. Is er dan eigenlijk wel plaatselijke verdoving? Want de hersenen op zich hebben geen gevoel lijkt me... Gebied eromheen vast wel bedenk ik me haha.
Laten we hopen dat de kijkcijfer enorm hoog zijn.quote:Op woensdag 24 november 2010 22:28 schreef marcodej het volgende:
Wat mij betreft gewoon een keer in de maand een andere operatie.
Ik gok hoger dan verwachtquote:Op woensdag 24 november 2010 22:29 schreef deepart het volgende:
[..]
Laten we hopen dat de kijkcijfer enorm hoog zijn.
Eens.quote:Op woensdag 24 november 2010 22:28 schreef marcodej het volgende:
Wat mij betreft gewoon een keer in de maand een andere operatie.
Zeker, serieus, goede vragen stellen.quote:Op woensdag 24 november 2010 22:31 schreef Ali Salami het volgende:
Precies een programma voor Charles dit trouwens.
eerst ontluchtenquote:Op woensdag 24 november 2010 22:32 schreef PiRANiA het volgende:
Dus zodra er weer bloed doorheen gaat gaat hij weer kloppen.
Ze waren al een uur bezig, en de borst moet nog dicht.quote:Op woensdag 24 november 2010 22:33 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Eigenlijk wel bizar hoe snel zoiets gaat!
I know, maar het vervangen zelf bedoelde ik eigenlijkquote:Op woensdag 24 november 2010 22:33 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ze waren al een uur bezig, en de borst moet nog dicht.
Da's waar.quote:Op woensdag 24 november 2010 22:35 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
I know, maar het vervangen zelf bedoelde ik eigenlijk
Lijkt mij erg moeilijk in een operatiezaal, al is de kans er wel.quote:Op woensdag 24 november 2010 22:37 schreef PiRANiA het volgende:
Ik dacht: nu zal hij toch niet dood gaan hé.
Hij geeft een stroompje om in dit geval de kamers te activeren. De boezems hoeft niet in dit gevalquote:Op woensdag 24 november 2010 22:37 schreef PiRANiA het volgende:
Pacemaker gooit dus stroompje er door, en daarna volgt het hart?
Yupquote:Op woensdag 24 november 2010 22:37 schreef PiRANiA het volgende:
Pacemaker gooit dus stroompje er door, en daarna volgt het hart?
Inderdaadquote:Op woensdag 24 november 2010 22:40 schreef deepart het volgende:
Wat is nou de grootste vooruitgang als je vergelijkt met 50 jaar geleden?_!!!!!!
Ze zeggen wel eens, domme vragen bestaan niet...quote:Op woensdag 24 november 2010 22:40 schreef deepart het volgende:
Wat is nou de grootste vooruitgang als je vergelijkt met 50 jaar geleden?_!!!!!!
Ik vraag me af hoe ze het nou precies met de ribben/het sternum deden toen. Kon ik niet echt zien nu.quote:Op woensdag 24 november 2010 22:41 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Yup![]()
Wow, die incisie van 50 jaar geledenkolere...
#operatielive ?quote:
quote:Op woensdag 24 november 2010 22:43 schreef Guanabana het volgende:
Charles doet het niet goed, maar stel je voor dat Yvon Jaspers dit gedaan had.
Handjes voor de ogenquote:Op woensdag 24 november 2010 22:43 schreef Guanabana het volgende:
Dan was het een komedie geworden.quote:Op woensdag 24 november 2010 22:43 schreef Guanabana het volgende:
quote:Op woensdag 24 november 2010 22:43 schreef Guanabana het volgende:
Volgensmij gewoon eronder, of niet? Denk niet dat ze tijd hadden om te zagen, vanwege dat ijsbad enzo...quote:Op woensdag 24 november 2010 22:43 schreef Ali Salami het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe ze het nou precies met de ribben/het sternum deden toen. Kon ik niet echt zien nu.
quote:
Ja, zo leek het wel. Heb je wel minder last van je bovenlijfquote:Op woensdag 24 november 2010 22:43 schreef Enfermera het volgende:
[..]
![]()
[..]
Volgensmij gewoon eronder, of niet? Denk niet dat ze tijd hadden om te zagen, vanwege dat ijsbad enzo...
Waarschijnlijk worden alle slangetjes gewoon vervangen.quote:Op woensdag 24 november 2010 22:46 schreef PiRANiA het volgende:
En heel die machine moet weer schoon waarschijnlijk, al die slangetjes schoonmalen/vervangen...
Uit de borstkasquote:Op woensdag 24 november 2010 22:46 schreef Ali Salami het volgende:
[..]
Ja, zo leek het wel. Heb je wel minder last van je bovenlijf
Ik heb trouwens een deel gemist, hebben ze ook een beenwond gemaakt of hebben ze de omleiding links uit de borstkas gehaald?
Ja idd.quote:Op woensdag 24 november 2010 22:46 schreef Ali Salami het volgende:
[..]
Ja, zo leek het wel. Heb je wel minder last van je bovenlijf
Ik heb trouwens een deel gemist, hebben ze ook een beenwond gemaakt of hebben ze de omleiding links uit de borstkas gehaald?
Zag je dat apparaat? Wat een werk?quote:Op woensdag 24 november 2010 22:47 schreef Tegan het volgende:
[..]
Waarschijnlijk worden alle slangetjes gewoon vervangen.
Ben je zelf arts Ali?quote:Op woensdag 24 november 2010 22:48 schreef Ali Salami het volgende:
[..]
Duidelijk. Die echo zit trouwens in de slokdarm, maar misschien was dat al gezegd
Wat zijn de kosten?quote:
Daar dacht ik net aan.quote:Op woensdag 24 november 2010 22:47 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Zag je dat apparaat? Wat een werk?
En wat zal zo'n operatie kosten?
Nee, verpleegkundige op een hartafdeling. Maar deze OK dus ook live gezien, vandaar ook de foto'squote:
Dat aparaat gooien ze niet weg, maar die bloedzakken en plastic slangen, dat is veel te gevaarlijk voor ziektes om her te gebruiken lijkt me. Infusen en die slangen worden zelfs niet herbruikt.quote:Op woensdag 24 november 2010 22:47 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Zag je dat apparaat? Wat een werk?
En wat zal zo'n operatie kosten?
Goed gegoogledquote:Op woensdag 24 november 2010 22:49 schreef Ali Salami het volgende:
[..]
Wat zijn de kosten?
Minimale prijs, inclusief verblijf op de intensive care en negen dagen opname, is ongeveer 15.000 euro.
Nee snap ik. Maar al die kleine slangetjes johquote:Op woensdag 24 november 2010 22:50 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat aparaat gooien ze niet weg, maar die bloedzakken en plastic slangen, dat is veel te gevaarlijk voor ziektes om her te gebruiken lijkt me. Infusen en die slangen worden zelfs het herbruikt.
Wat leuk, ik ookquote:Op woensdag 24 november 2010 22:50 schreef Ali Salami het volgende:
[..]
Nee, verpleegkundige op een hartafdeling. Maar deze OK dus ook live gezien, vandaar ook de foto's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |