Yupquote:Op woensdag 24 november 2010 22:37 schreef PiRANiA het volgende:
Pacemaker gooit dus stroompje er door, en daarna volgt het hart?
Inderdaadquote:Op woensdag 24 november 2010 22:40 schreef deepart het volgende:
Wat is nou de grootste vooruitgang als je vergelijkt met 50 jaar geleden?_!!!!!!
Ze zeggen wel eens, domme vragen bestaan niet...quote:Op woensdag 24 november 2010 22:40 schreef deepart het volgende:
Wat is nou de grootste vooruitgang als je vergelijkt met 50 jaar geleden?_!!!!!!
Ik vraag me af hoe ze het nou precies met de ribben/het sternum deden toen. Kon ik niet echt zien nu.quote:Op woensdag 24 november 2010 22:41 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Yup![]()
Wow, die incisie van 50 jaar geledenkolere...
#operatielive ?quote:
quote:Op woensdag 24 november 2010 22:43 schreef Guanabana het volgende:
Charles doet het niet goed, maar stel je voor dat Yvon Jaspers dit gedaan had.
Handjes voor de ogenquote:Op woensdag 24 november 2010 22:43 schreef Guanabana het volgende:
Dan was het een komedie geworden.quote:Op woensdag 24 november 2010 22:43 schreef Guanabana het volgende:
quote:Op woensdag 24 november 2010 22:43 schreef Guanabana het volgende:
Volgensmij gewoon eronder, of niet? Denk niet dat ze tijd hadden om te zagen, vanwege dat ijsbad enzo...quote:Op woensdag 24 november 2010 22:43 schreef Ali Salami het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe ze het nou precies met de ribben/het sternum deden toen. Kon ik niet echt zien nu.
quote:
Ja, zo leek het wel. Heb je wel minder last van je bovenlijfquote:Op woensdag 24 november 2010 22:43 schreef Enfermera het volgende:
[..]
![]()
[..]
Volgensmij gewoon eronder, of niet? Denk niet dat ze tijd hadden om te zagen, vanwege dat ijsbad enzo...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |