Dat durf ik niet te zeggen maar zou best eens kunnen.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:48 schreef deepart het volgende:
[..]
En mocht dat niet werken gebruiken ze een defibrillator?
Bijzonder om te zien en beseffen wat een lichaam allemaal kan doorstaan.
Ook een mogelijkheid.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:49 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Misschien wel minder sterke stroom direct op het hart?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is zo'n vreemd gezicht als je het hart bloot ziet liggen. Nu zie je dat het helemaal ingepakt zit in een hartzak en daaromheen stevige bescherming.quote:
Vond ik ook erg storend.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:54 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Waarom begon Charles net over de Schepper?
Inderdaad, of je beeld kunnen kiezen op digitale TV.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:55 schreef MrPotatoHead het volgende:
Waarom geen "picture in picture" tijdens de gesprekken?
Ja, idd beetje jammerquote:Op woensdag 24 november 2010 21:57 schreef Guanabana het volgende:
Tgg, ze denken zeker dat de mensen thuis massaal onwel wordt als ze het te lang laten zien.
Inderdaad, had daar nooit bij stilgestaan!quote:Op woensdag 24 november 2010 21:59 schreef deepart het volgende:
Hou die camera stil amateur!
Nee grapje, echt bijzonder dat je echt van die kalk aangekoekt ziet zitten
Gaaf om te zien hequote:Op woensdag 24 november 2010 21:59 schreef deepart het volgende:
Hou die camera stil amateur!
Nee grapje, echt bijzonder dat je echt van die kalk aangekoekt ziet zitten
Zoek op Surgery live van channel 4.quote:Op woensdag 24 november 2010 22:02 schreef deepart het volgende:
Ik ben verslaafd, waar kun je films downloaden met operaties?
Ja ik stond er nooit zo bij stil dat elk type weefsel zo'n andere samenstelling heeft, je zag dat die hartklep wat taaier was.quote:
Daar lijkt het wel opquote:Op woensdag 24 november 2010 22:05 schreef PiRANiA het volgende:
Wat gaat er gebeuren in dit programma dan tot 23:00, terugkijken, en de belangrijke delen overslaan?
Wat had je dan zelf gedacht?quote:Op woensdag 24 november 2010 22:07 schreef deepart het volgende:
Het is allemaal veel meer basic dan dat ik ooit gedacht had.
Ja, preciesquote:Op woensdag 24 november 2010 22:04 schreef deepart het volgende:
[..]
Ja ik stond er nooit zo bij stil dat elk type weefsel zo'n andere samenstelling heeft, je zag dat die hartklep wat taaier was.
quote:Op woensdag 24 november 2010 22:07 schreef deepart het volgende:
Het is allemaal veel meer basic dan dat ik ooit gedacht had.
Het is eigenlijk net bouwkunde..quote:Op woensdag 24 november 2010 22:09 schreef deepart het volgende:
Eerst hechtingen prepareren en dan straks alles ineens aantrekken als de klep erin zit, hoe logisch klikt dit ook
Kan het niet echt uitleggen.quote:
Ja inderdaadquote:Op woensdag 24 november 2010 22:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
Het is eigenlijk net bouwkunde..
Alvast hechtingen rondom zetten, 24-30, dus duurt ffquote:Op woensdag 24 november 2010 22:11 schreef PiRANiA het volgende:
Wat zijn ze nu bij de operatie aan het doen?
Verdient nog goed ook.quote:Op woensdag 24 november 2010 22:12 schreef deepart het volgende:
Ik wil de skills hebben om mensen te kunnen opereren
Ben je niet de enige inquote:Op woensdag 24 november 2010 22:12 schreef marcodej het volgende:
Wat mij betreft had er nog meer van de operatie zelf getoond kunnen worden.
Al zou ik het met een gemiddeld loontje moeten doen zou ik nog chirurg willen zijnquote:
Ach, gewoon nog wat vergelijkbare filmpjes kijken en je bent er helemaal klaar voor!quote:Op woensdag 24 november 2010 22:12 schreef deepart het volgende:
Ik wil de skills hebben om mensen te kunnen opereren
quote:Op woensdag 24 november 2010 22:13 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ach, gewoon nog wat vergelijkbare filmpjes kijken en je bent er helemaal klaar voor!
Goeie gamers zijn vaak goede chirurgen, hand-oog-coordinatie enzo, precisie.quote:Op woensdag 24 november 2010 22:14 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Was het maar zo makkelijk
Dat geeft hoop!quote:Op woensdag 24 november 2010 22:14 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Goeie gamers zijn vaak goede chirurgen, hand-oog-coordinatie enzo, precisie.
Wellicht dat er een nieuwe carriere voor me in het verschiet ligtquote:Op woensdag 24 november 2010 22:14 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Die van mij is ook wel aardig, genoeg om een nette hartoperatie te kunnen uitvoeren.quote:Op woensdag 24 november 2010 22:15 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Dat geeft hoop!
Even mijn Kill / death ratio van Call of Duty op mijn CV zetten.
Wat een baasquote:Op woensdag 24 november 2010 22:16 schreef PiRANiA het volgende:
"ik hoor niet zenuwachtig te zijn, dus ben ik het niet"
quote:Op woensdag 24 november 2010 22:14 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 november 2010 22:20 schreef deepart het volgende:
Heb jij dat ook als een hart weer gaat kloppen?? 'Ja dat klopt'![]()
Mwa, ik denk dat de spanning soms om te snijden is.quote:Op woensdag 24 november 2010 22:20 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
.
Zou hij ook erg gehecht zijn aan zijn patienten?
Heeft hij wat ook?quote:Op woensdag 24 november 2010 22:20 schreef deepart het volgende:
Heb jij dat ook als een hart weer gaat kloppen?? 'Ja dat klopt'![]()
Die presentator vroeg aan hem of hij ook altijd even verschiet als het hart weer gaat kloppen, toen zei de chirurg aan tafel "ja dat klopt''quote:
Ja, das vet jaquote:Op woensdag 24 november 2010 22:22 schreef PiRANiA het volgende:
Bij hersenoperaties zijn mensen wakker. Die moeten gewoon testjes doen TIJDENS de operaties, tellen enzo.
duizenden?quote:Op woensdag 24 november 2010 22:24 schreef PiRANiA het volgende:
Hoe veel duizenden keren klopt zo'n vervangend klepje wel niet. Niet normaal.
Dat zenden ze toch niet uit, dus je zal er niets van merken. Behalve misschien dat men niet meer terugkeert naar de OK. Maar ik kan je verzekeren dat de spanning wel even stijgt.quote:Op woensdag 24 november 2010 22:22 schreef Renesite het volgende:
Eigenlijk leek/lijk het me cool dat er opeens een complicatie komt. Puur voor de TV, niet voor de patient
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |