Inderdaad...quote:Op woensdag 24 november 2010 21:33 schreef deepart het volgende:
Ik wil eigenlijk constant in de operatiekamer kijken, en dan alleen de commentators horen spreken. Nu krijg je alleen fragmenten
Vrij basic inderdaadquote:Op woensdag 24 november 2010 21:35 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Het ziet er wel lomp uit allemaal.
Toen ik op de ok stond was het motto van de chirurg: "de mens is rekbaar"quote:Op woensdag 24 november 2010 21:35 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Het ziet er wel lomp uit allemaal.
Inderdaad. Iedereen die bij biologie niet heeft liggen slapen kan dit zelf ookquote:
quote:Op woensdag 24 november 2010 21:37 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Inderdaad. Iedereen die bij biologie niet heeft liggen slapen kan dit zelf ook
Doe je dingquote:Op woensdag 24 november 2010 21:37 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Inderdaad. Iedereen die bij biologie niet heeft liggen slapen kan dit zelf ook
Maar niet bij mijquote:
Voor de mensen die er weinig van snappen.. Die n00b-vragen van Charles zijn juist wel goedquote:Op woensdag 24 november 2010 21:38 schreef PiRANiA het volgende:
Hij praat alsof hij het tegen een kind heeft.
Bizar eigenlijkquote:Op woensdag 24 november 2010 21:39 schreef deepart het volgende:
Moet je voorstellen dat jij ook zo'n kloppend ding in je borstkas hebt zitten, die constant samentrekt en weer ontspant.
Keer een stuk van een operatie aan een oog op Youtube. Dat was ook redelijk bizar.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:40 schreef PiRANiA het volgende:
Wie van jullie heeft dit al eerder gezien dan? Of andere operaties?
Omdat een hart altijd nog wel samentrekt, ook al ben je dood. Daarom vond hij hem mooi, want dan is het hart volledig stil en beter 'behandelbaar'quote:Op woensdag 24 november 2010 21:38 schreef Cee het volgende:
De chirurg zei net "Een mooie vlakke lijn." Ik heb geen vertrouwen in 'm.
Nederlands studeer je niet in ieder geval, dat was al een goede keuze.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:41 schreef Ludacriss het volgende:
Geneeskunde
Nog 4 jaar studeren helaas voor ik op het werkvloer komt.
Gemenerdquote:Op woensdag 24 november 2010 21:45 schreef donald_dick het volgende:
Joepie, hij kost ons nog 15 jaar AOW
Valt tegen inderdaad.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:44 schreef deepart het volgende:
Flikker toch op met je gepraat, dat kunnen we straks zien bij PenW.. ik wil die operatie zien ffs!
Dat verhaal over de kunst en natuurlijke hartkleppen heb ik gisteren al gehoord bij PenW.quote:
Opwarmen van wat ik heb begrepen. Grappig die hartkleppen laatst nog besproken tijdens college.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:43 schreef deepart het volgende:
Hoe gaan ze het hart weer activeren dadelijk?
En mocht dat niet werken gebruiken ze een defibrillator?quote:Op woensdag 24 november 2010 21:46 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Opwarmen van wat ik heb begrepen. Grappig die hartkleppen laatst nog besproken tijdens college.
Posten op een iphone FTW! Helaas gaat het typen niet zo geweldig.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:43 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Nederlands studeer je niet in ieder geval, dat was al een goede keuze.
Misschien wel minder sterke stroom direct op het hart?quote:Op woensdag 24 november 2010 21:48 schreef deepart het volgende:
[..]
En mocht dat niet werken gebruiken ze een defibrillator?
Bijzonder om te zien en beseffen wat een lichaam allemaal kan doorstaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |