Ja, preciesquote:Op woensdag 24 november 2010 22:04 schreef deepart het volgende:
[..]
Ja ik stond er nooit zo bij stil dat elk type weefsel zo'n andere samenstelling heeft, je zag dat die hartklep wat taaier was.
quote:Op woensdag 24 november 2010 22:07 schreef deepart het volgende:
Het is allemaal veel meer basic dan dat ik ooit gedacht had.
Het is eigenlijk net bouwkunde..quote:Op woensdag 24 november 2010 22:09 schreef deepart het volgende:
Eerst hechtingen prepareren en dan straks alles ineens aantrekken als de klep erin zit, hoe logisch klikt dit ook
Kan het niet echt uitleggen.quote:
Ja inderdaadquote:Op woensdag 24 november 2010 22:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
Het is eigenlijk net bouwkunde..
Alvast hechtingen rondom zetten, 24-30, dus duurt ffquote:Op woensdag 24 november 2010 22:11 schreef PiRANiA het volgende:
Wat zijn ze nu bij de operatie aan het doen?
Verdient nog goed ook.quote:Op woensdag 24 november 2010 22:12 schreef deepart het volgende:
Ik wil de skills hebben om mensen te kunnen opereren
Ben je niet de enige inquote:Op woensdag 24 november 2010 22:12 schreef marcodej het volgende:
Wat mij betreft had er nog meer van de operatie zelf getoond kunnen worden.
Al zou ik het met een gemiddeld loontje moeten doen zou ik nog chirurg willen zijnquote:
Ach, gewoon nog wat vergelijkbare filmpjes kijken en je bent er helemaal klaar voor!quote:Op woensdag 24 november 2010 22:12 schreef deepart het volgende:
Ik wil de skills hebben om mensen te kunnen opereren
quote:Op woensdag 24 november 2010 22:13 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ach, gewoon nog wat vergelijkbare filmpjes kijken en je bent er helemaal klaar voor!
Goeie gamers zijn vaak goede chirurgen, hand-oog-coordinatie enzo, precisie.quote:Op woensdag 24 november 2010 22:14 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Was het maar zo makkelijk
Dat geeft hoop!quote:Op woensdag 24 november 2010 22:14 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Goeie gamers zijn vaak goede chirurgen, hand-oog-coordinatie enzo, precisie.
Wellicht dat er een nieuwe carriere voor me in het verschiet ligtquote:Op woensdag 24 november 2010 22:14 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Goeie gamers zijn vaak goede chirurgen, hand-oog-coordinatie enzo, precisie.
Die van mij is ook wel aardig, genoeg om een nette hartoperatie te kunnen uitvoeren.quote:Op woensdag 24 november 2010 22:15 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Dat geeft hoop!
Even mijn Kill / death ratio van Call of Duty op mijn CV zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |