Dat durf ik niet te zeggen maar zou best eens kunnen.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:48 schreef deepart het volgende:
[..]
En mocht dat niet werken gebruiken ze een defibrillator?
Bijzonder om te zien en beseffen wat een lichaam allemaal kan doorstaan.
Ook een mogelijkheid.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:49 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Misschien wel minder sterke stroom direct op het hart?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is zo'n vreemd gezicht als je het hart bloot ziet liggen. Nu zie je dat het helemaal ingepakt zit in een hartzak en daaromheen stevige bescherming.quote:
Vond ik ook erg storend.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:54 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Waarom begon Charles net over de Schepper?
Inderdaad, of je beeld kunnen kiezen op digitale TV.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:55 schreef MrPotatoHead het volgende:
Waarom geen "picture in picture" tijdens de gesprekken?
Ja, idd beetje jammerquote:Op woensdag 24 november 2010 21:57 schreef Guanabana het volgende:
Tgg, ze denken zeker dat de mensen thuis massaal onwel wordt als ze het te lang laten zien.
Inderdaad, had daar nooit bij stilgestaan!quote:Op woensdag 24 november 2010 21:59 schreef deepart het volgende:
Hou die camera stil amateur!
Nee grapje, echt bijzonder dat je echt van die kalk aangekoekt ziet zitten
Gaaf om te zien hequote:Op woensdag 24 november 2010 21:59 schreef deepart het volgende:
Hou die camera stil amateur!
Nee grapje, echt bijzonder dat je echt van die kalk aangekoekt ziet zitten
Zoek op Surgery live van channel 4.quote:Op woensdag 24 november 2010 22:02 schreef deepart het volgende:
Ik ben verslaafd, waar kun je films downloaden met operaties?
Ja ik stond er nooit zo bij stil dat elk type weefsel zo'n andere samenstelling heeft, je zag dat die hartklep wat taaier was.quote:
Daar lijkt het wel opquote:Op woensdag 24 november 2010 22:05 schreef PiRANiA het volgende:
Wat gaat er gebeuren in dit programma dan tot 23:00, terugkijken, en de belangrijke delen overslaan?
Wat had je dan zelf gedacht?quote:Op woensdag 24 november 2010 22:07 schreef deepart het volgende:
Het is allemaal veel meer basic dan dat ik ooit gedacht had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |