Het is al bezig he.quote:Op woensdag 24 november 2010 22:24 schreef Chahna het volgende:
hoe wreed zal dit zijn? het wordt of heel spannend of heel saai, ik denk het laatste.
Wow, dat is echt gruwelijk. Lijkt me apart om de patiënt te zijn. Is er dan eigenlijk wel plaatselijke verdoving? Want de hersenen op zich hebben geen gevoel lijkt me... Gebied eromheen vast wel bedenk ik me haha.quote:Op woensdag 24 november 2010 22:22 schreef PiRANiA het volgende:
Bij hersenoperaties zijn mensen wakker. Die moeten gewoon testjes doen TIJDENS de operaties, tellen enzo.
Klopt, maar heel plaatselijk.quote:Op woensdag 24 november 2010 22:27 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
Wow, dat is echt gruwelijk. Lijkt me apart om de patiënt te zijn. Is er dan eigenlijk wel plaatselijke verdoving? Want de hersenen op zich hebben geen gevoel lijkt me...
Tuurlijk hebben je hersenen wel gevoelquote:Op woensdag 24 november 2010 22:27 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
Wow, dat is echt gruwelijk. Lijkt me apart om de patiënt te zijn. Is er dan eigenlijk wel plaatselijke verdoving? Want de hersenen op zich hebben geen gevoel lijkt me... Gebied eromheen vast wel bedenk ik me haha.
Laten we hopen dat de kijkcijfer enorm hoog zijn.quote:Op woensdag 24 november 2010 22:28 schreef marcodej het volgende:
Wat mij betreft gewoon een keer in de maand een andere operatie.
Ik gok hoger dan verwachtquote:Op woensdag 24 november 2010 22:29 schreef deepart het volgende:
[..]
Laten we hopen dat de kijkcijfer enorm hoog zijn.
Eens.quote:Op woensdag 24 november 2010 22:28 schreef marcodej het volgende:
Wat mij betreft gewoon een keer in de maand een andere operatie.
Zeker, serieus, goede vragen stellen.quote:Op woensdag 24 november 2010 22:31 schreef Ali Salami het volgende:
Precies een programma voor Charles dit trouwens.
eerst ontluchtenquote:Op woensdag 24 november 2010 22:32 schreef PiRANiA het volgende:
Dus zodra er weer bloed doorheen gaat gaat hij weer kloppen.
Ze waren al een uur bezig, en de borst moet nog dicht.quote:Op woensdag 24 november 2010 22:33 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Eigenlijk wel bizar hoe snel zoiets gaat!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |