abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88891829
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 09:16 schreef Claudia_x het volgende:
TM, wat gaaf dat je de kleine hebt gevoeld! Ik merk hier nooit iets van het 'meegolven'. Als mijn lief zijn handen op mijn buik legt houdt ze prompt op met bewegen. }:|
De mijne begint dan meestal juist. Hand van lief=rondzwemmen en 'kopjes geven'.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_88891868
Dat potdicht zitten is -O- pvoesss
Balen zeg!
  vrijdag 19 november 2010 @ 09:26:26 #103
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_88891936
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 08:23 schreef Pvoesss het volgende:
712 is niet mijn nummer of we moeten nog 2 weken met 712 doen. :+
Verloskundige is net langsgeweest.
Ik zit potdicht van onder!! ;( ze wilde me strippen maar onmogelijk -O- -O-
Ze was helemaal van :o en indalen was verder wel goed en hartslag perfect. O+
Hmm :( Gelukkig wel een goede hartslag. Ik denk dat je baarmoeder gewoon te comfortabel is, net zoals bij Suzanna toen :P
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_88891986
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 09:19 schreef The_Tankgirl het volgende:

Oh ja, ook hier jeej voor Cortado (Dolce Gusto?)
Jaa, nog een cortado-fan! w/

Ik ben vannacht voor het eerst sinds tijden niet misselijk geweest! Wat heerlijk! Ik heb van 23-1 en van 3-5 geslapen en dat voelt warempel als een opluchting. Het is dat ik nog steeds zo verkouden ben, anders had ik vast nog beter geslapen.

Oh, mijn vriend vroeg vanochtend wat mijn onderboek in het toilet deed. Ik heb er een volstrekt logische verklaring voor. Anyone cares to guess? :')
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_88892028
ik heb geen flauw idee maar ik ben wel benieuwd :D :o ben je aan t slaapwandelen geweest?
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88892118
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 19 november 2010 @ 09:35:54 #107
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_88892156
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 november 2010 09:34 schreef Claudia_x het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O-
Ik ben ook verkouden, en wilde vanmorgen mijn vuile sokken in de prullenbak gooien en mijn papieren zakdoekjes in de was :')
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_88892281
De vk heeft letterlijk potdicht op mijn zwangerschapskaart geschreven haha!!

Haha heel slim claudia!!

Ik zit nu in de tram ik moet nog een mutsje halen voor in de doek met koordjes.. Misschien wacht die daar op!!
pi_88892309
quote:
SPOILER
_O- hahahahahaha
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88894220
Die is wel leuk Claudia.

Ik was iets te voorbarig maar goed ooit stopt het ik weet het zeker. Wel de HA weer gebeld de assistente gaat het voorleggen na 14:00 mag ik terug bellen. Krijg ik niets dan bel ik de VK maar weer.
Ben nu in het z-huis op mijn moeder en zus aan het wachten. Misschien doet het mijn moeder wel even goed als ze wuppie ziet. Vriend en ik hebben al besloten dat ze een keer mee mag naar een echo

@mefke mag ik de link van de echo's in E'hoven op de fontys nog een keer vergeten op te slaan.
pi_88895916
Jullie gaan hard!

TM...beweging gevoeld! *O* Dat is gewoon een mooi moment waar traantjes mogen vloeien hoor, geniet er maar van, het gaat alleen maar meer worden! O+

Pvoesss...die kleine van je heeft het gewoon teveel naar z'n zin nog binnen!

Claudia :') je onderbroek in de wc gegooid...das weer eens wat anders dan je lege koffiebeker in de koelkast zetten (wat ik eens deed)

zfs...succes :*

Over de lopende matrassen, wij hebben uit één stuk, wist niet dat er nog zoveel waren die aparte matrassen hebben. Nou is de ruimte geen probleem, wel het dekbed altijd.

Alcohol miste ik eigenlijk niet, maar moet toegeven dat ik er nu wel naar ''uitkijk'' om straks met de feestdagen een drankje te doen. En natuurlijk een lekker biefstukje te eten. :9

En ons bed staat sinds gisteravond op klossen! Nou is ons bed al vrij hoog incl. matras, maar was net niet hoog genoeg. Nu bungelen m'n voeten gewoon een stukje boven de grond als ik aan de zijrand zit! :')
Enne, er zaten viltjes onder de klossen, dus m'n laminaat blijft ook mooi. :P
Zometeen even de hort op, even langs m'n werk bijkletsen met collega's, dat mis ik gewoon! Wordt waarschijnlijk de laatste keer dat ze me met dikke buik gaan zien! Zo gek...
Back in business.
pi_88896856
zfs, je bent nog steeds zo ziek! Wat ontzettend rot zeg! Hopelijk werkt je huisarts nu een beetje mee.

Hier gaat alles rustig verder, iets anders dan rustig kan ook gewoon niet. Bij vlagen enorm misselijk, maar meestal een beetje een weeïg gevoel van de honger. Maar eten is telkens het laatste dat ik wil.
Och, het gaat wel weer over, waarschijnlijk over een paar weekjes en anders over een paar maanden wel...

claudia, zo kun je nog eens iets kwijtraken, haha!

pvoess, wat vervelend dat alles nog dicht zit.

Dit weekend gaan wij de meeste mensen inlichten, ik ben erg benieuwd naar de reacties, sommigen verwachten het al zo lang!
Caatje. Duplicaatje. Aangenaam.
pi_88897338
Aaargggg zit er een mega lief babytje naast me bij de V&D! Krijgt borstvoeding en is echt heul klein..

Nu ben ik stiekem best jaloers!! Ik wil hem ook :(
Ik heb echt een beetje de pest er in :@
  vrijdag 19 november 2010 @ 13:04:58 #114
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_88898604
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 12:28 schreef Pvoesss het volgende:
Aaargggg zit er een mega lief babytje naast me bij de V&D! Krijgt borstvoeding en is echt heul klein..

Nu ben ik stiekem best jaloers!! Ik wil hem ook :(
Ik heb echt een beetje de pest er in :@
Ik vind dat dat mag, wat enorm %^& lijkt me dat, als je moet gaan zitten wachten op je kind en dan ook nog te horen krijgt dat de boel nog potdicht zit. Daar zou ik dan ook niet gelukkig van worden en helemaal niet als je ienimini's om je heen ziet.
Maar ja, wie weet heeft die moeder ook lang moeten wachten ;)

Succes ermee.
  vrijdag 19 november 2010 @ 13:38:39 #115
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_88899997
Pvoesss wat balen dat je nog helemaal dicht zit :{
Als 712 dan toch je nummer niet wordt dan moeten we m maar gewoon zsm volposten :+

Over alcohol; boeit me eigenlijk helemaal niets, terwijl ik (als het kan) best een biertje of een wijntje lust, maar ik hoef niet te drinken.... ook niet als ik met de fiets naar de kroeg was, dan kon ik ook gewoon aan de Spa Blauw zitten.

Hier een bed met 2 verstelbare matrassen, nooit last van de rand in het midden, ze liggen dicht genoeg tegen elkaar aan... godzijdank is het bed wel 1.80 x 2.10 want ik heb nogal behoefte aan m'n eigen ruimte, don't cross the line enzo :')
Bij mij thuis twee boxsprings met twee losse matrassen en daar bovenop één dekmatras van 1.80 x 2.20... en dus geen last van de rand in het midden, ook niet echt van het overschrijden van de onzichtbare lijn trouwens, maar dat zal onder andere aan het formaat liggen, en het feit dat we gewend zijn met "grens" te slapen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 19 november 2010 @ 13:40:19 #116
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_88900076
quote:
SPOILER
_O-

Fijn dat je vannacht iig af en toe een paar uur geslapen hebt :*
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 19 november 2010 @ 13:58:59 #117
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_88900791
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 13:38 schreef Leandra het volgende:
Pvoesss wat balen dat je nog helemaal dicht zit :{
Als 712 dan toch je nummer niet wordt dan moeten we m maar gewoon zsm volposten :+

Over alcohol; boeit me eigenlijk helemaal niets, terwijl ik (als het kan) best een biertje of een wijntje lust, maar ik hoef niet te drinken.... ook niet als ik met de fiets naar de kroeg was, dan kon ik ook gewoon aan de Spa Blauw zitten.

Hier een bed met 2 verstelbare matrassen, nooit last van de rand in het midden, ze liggen dicht genoeg tegen elkaar aan... godzijdank is het bed wel 1.80 x 2.10 want ik heb nogal behoefte aan m'n eigen ruimte, don't cross the line enzo :')
Bij mij thuis twee boxsprings met twee losse matrassen en daar bovenop één dekmatras van 1.80 x 2.20... en dus geen last van de rand in het midden, ook niet echt van het overschrijden van de onzichtbare lijn trouwens, maar dat zal onder andere aan het formaat liggen, en het feit dat we gewend zijn met "grens" te slapen.
Wij vonden een matras uit een stuk in de 'pril verliefde fase' wel erg gezellig.
Vorig jaar moesten we echt wel even wennen aan de ruimte die we ineens hadden en ook aan de spleet tussen de matrassen.
Inmiddels zijn we enorm gewend aan de ruimte, alleen is het bed zo breed, dat als we beide naar de zijkant liggen ipv een beetje richting het midden, we moeten vechten om het dekbed. :)
We werden op de matras uit een stuk ook altijd wakker als de ander moest plassen ofzo, nu is dat vaak niet meer het geval, dat is wel erg prettig. Zeker nu met de zwangerschap de komende maanden.
  vrijdag 19 november 2010 @ 14:20:26 #118
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_88901692
Wij kruipen er ook niets minder om naar elkaar toe hoor, maar dat is een ander moment van de nacht dan het slapen... slapen moet ik echt in m'n eigen ruimte doen, wat er gebeurt als ik wakker ben heeft daar helemaal niets mee te maken ;)
De afwisseling werkt ook prima, hoewel we beduidend minder in mijn huis zijn dan hier, dus die ene keer per paar weken is het niet zo erg als we per ongeluk een keer grensoverschrijdend slapen.

En ja, samen 1 dekbed blijft lastig op een bed van 1.80 breed, ook als het dekbed een lits-jumeaux formaat van 2.40 breed is, maar ik heb zo'n gruwelijke afkeer van 2 losse dekbedden, dat het we het sporadische gevecht om het dekbed maar voor lief nemen :')
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_88901841
hoe kan dat:
geen kilo aankomen, en toch passen de broeken niet meer
  vrijdag 19 november 2010 @ 14:28:35 #120
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_88902036
Het zit gewoon anders verdeeld Ienemini....
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 19 november 2010 @ 14:34:39 #121
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_88902294
Ik ben nu al dement; ik heb vandaag afgesproken in Den Haag en ben nu in Rotterdam :'). In de goede trein stappen is blijkbaar te moeilijk.
pi_88902418
aventura, jij vind het niet grappig, maar ik heb wel even zitten lachen.... sorry!
  vrijdag 19 november 2010 @ 14:43:01 #123
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_88902620
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 14:20 schreef Leandra het volgende:
Wij kruipen er ook niets minder om naar elkaar toe hoor, maar dat is een ander moment van de nacht dan het slapen... slapen moet ik echt in m'n eigen ruimte doen, wat er gebeurt als ik wakker ben heeft daar helemaal niets mee te maken ;)
De afwisseling werkt ook prima, hoewel we beduidend minder in mijn huis zijn dan hier, dus die ene keer per paar weken is het niet zo erg als we per ongeluk een keer grensoverschrijdend slapen.

En ja, samen 1 dekbed blijft lastig op een bed van 1.80 breed, ook als het dekbed een lits-jumeaux formaat van 2.40 breed is, maar ik heb zo'n gruwelijke afkeer van 2 losse dekbedden, dat het we het sporadische gevecht om het dekbed maar voor lief nemen :')
Ik kan normaal prima tegen elkaar aan slapen, maar de afgelopen weken minder goed, ik heb ineens mijn ruimte nodig en krijg het benauwd als er een arm of been om me heen ligt of manlief heel dicht tegen me aan. En ik raak sowieso sneller geirriteerd (haai hormonen) en als ik wil slapen helemaal.
Wij hebben idd ook een lits-jumeaux dekbed. Twee keer een 1 persoons vind ik vreselijk, hebben we wel eens op vakantie, maar dan heb je dat het kiert, brrrr....
pi_88902669
Dat wordt nog wat aventura.

Om 16:00 mag ik de efe........ zetpillen op halen bij de apotheek. He he eindelijk. Alleen ik heb zo'n de pest aan zetpillen en vooral om ze zelf in te moeten bregen. Dat wordt nog wat vanavond. Alles voor het goede doel he.

@pvoess neem een ananas hart wellicht helpt het. Heel veel succes met wachten.
  vrijdag 19 november 2010 @ 14:45:15 #125
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_88902715
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 14:34 schreef Aventura het volgende:
Ik ben nu al dement; ik heb vandaag afgesproken in Den Haag en ben nu in Rotterdam :'). In de goede trein stappen is blijkbaar te moeilijk.
Ik deed een grinnik... _O-
Ik heb een agenda gekocht, ik onthou alles normaal in t koppie, maar voorkom nu maar even dat ik op de verkeerde dag op de verkeerde plek sta.
  vrijdag 19 november 2010 @ 15:11:52 #126
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_88903888
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 14:43 schreef Juud79 het volgende:
Wij hebben idd ook een lits-jumeaux dekbed. Twee keer een 1 persoons vind ik vreselijk, hebben we wel eens op vakantie, maar dan heb je dat het kiert, brrrr....
Als we gewoon in NL in een huisje zitten dan nemen we ons eigen dekbed zelfs mee :')

Oh, en lang leve de agenda-functie van m'n telefoon.... daardoor staat nu al in m'n scherm dat m'n volgende gebeurtenis maandag is, en vanaf zondag is er ook te zien wat het maandag event is...
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_88904239
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 14:43 schreef Juud79 het volgende:
-knip-
dat heb ik juist met een tweepersoons dekbed... nu hebben we ieder ons eigen eenpersoons "dekkie" en dat slaapt heerlijk warm... (manlief is nogal van het deken bij zich hamsteren... brrrrr... nu mag hij hamsteren zoveel hij wil... :+ )
  vrijdag 19 november 2010 @ 15:24:01 #128
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_88904433
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 15:11 schreef Leandra het volgende:

[..]

Als we gewoon in NL in een huisje zitten dan nemen we ons eigen dekbed zelfs mee :')

Oh, en lang leve de agenda-functie van m'n telefoon.... daardoor staat nu al in m'n scherm dat m'n volgende gebeurtenis maandag is, en vanaf zondag is er ook te zien wat het maandag event is...
Foon-agenda vergeet ik te bekijken, al werk dat opzich handig bij de iPhone.
Idd, dekbed nemen wij na een keer kou ook vaak zelf mee, vind ik ook wel zo fris en het ruikt lekker naar thuis. Eigen kussen nam ik altijd al mee, kussens in de huisjes vind ik echt... :r
  vrijdag 19 november 2010 @ 16:04:47 #129
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_88906137
Pvoesss, potdicht? Wat is dat nou? Kan me voorstellen dat je daar FLINK van baalt, zeg! Kan natuurlijk opeens flink hard gaan, maar toch, je zou toch wel graag een beetje op weg zijn...

Ik heb een hele lege agenda op werk na, dus geen problemen met dingen vergeten... :)

Vandaag opruimen enzo, morgen komen moeders en zusje een weekje. Nu even slechte muziek kijken en genieten van extravagante mannen :D
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
  vrijdag 19 november 2010 @ 16:54:51 #130
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_88908024
*O* zfs: EIN-DE-LIJK!!! Ben blij voor je!

Thnx Shirley & Claudia, het was ook een hele fijne gewaarwording! En Clau, dat is ongeveer zoiets als de afstandsbediening terugvinden in de koelkast ( :@)

Pvoesss: doet dat mutsje (voor in de doek met koordjes) al wat? ;)

Aventura :D, is het uiteindelijk nog goed gekomen met je reis?

Basboussa, wat fijn dat je moeder en zusje komen! Geniet ervan! En ik zit me echt zo voor te stellen dat je naar een video van Right Said Fred zit te kijken :D

Caatje: wat leuk zo'n goed nieuws weekend, veel plezier!!
  vrijdag 19 november 2010 @ 17:12:45 #131
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_88908867
Oh Right said Fred, ja, dat kijk ik nou... Goeie tip, maar het was nog wat extravaganter, my own guilty little pleasure, Azis, en ontopic want met kind:

pi_88909290
:) oja mijlpijl 16 weken behaald
pi_88909526
Ienemini, feli met je mijlpaal!

zfs, blij dat je nu eindelijk wat gekregen hebt, hopen dat je je nu snel beter gaat voelen..

Ik besefte mij vanmorgen nav een opmerking van een collega dat ik sneller buiten adem ben. En het is nu op mijn werk helemaal bekend, het stond vanmorgen in de nieuwsbrief. Ik liep dus ook met een big smile rond.

Pvoess, jammer dat het nog potdicht zit, hopelijk gaat dat snel veranderen.
pi_88909527
zfs wat fijn, eindelijk medicatie!!

Twentemeisje dankjewel!
Caatje. Duplicaatje. Aangenaam.
pi_88910411
30 weken!
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  vrijdag 19 november 2010 @ 17:57:50 #136
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_88910523
Een *O* voor de mijlpalen van Ienemini en Vanyel!
  vrijdag 19 november 2010 @ 17:58:43 #137
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_88910546
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 17:54 schreef Vanyel het volgende:
30 weken!
30+1

Wat zou ik zonder je moeten... Ik zou de tel never nooit niet bij kunnen houden :D

Mijlpaal dames gefeliciteerd... :)
pi_88910607
Ik had dus eigenlijk vorige week al moeten roepen?
Kzal proberen met 36 weer te roepen, dan weet je dat iedereen op je gaat letten.
pi_88910613
Een yeeey en *O* voor iedereen met een mijlpaal!

Nee het mutsje heeft niet geholpen! maar hij is wel mooi O+

Mijn lieve peuterige meisje gaat zo naar opa en oma.. -O-
Ik voel me echt echt niet fijn en daar heeft ze niets aan.
Dus ik ga even een nachtje bijtanken :@
Ik mis haar nu al.
pi_88910629
Ho wacht, Boes, je kunt niet tellen. 30 weken plus 12 dagen is niet 30+1!
  vrijdag 19 november 2010 @ 18:03:50 #141
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_88910703
Humor: ik bel Jr. net om hem veel plezier te wensen (en te vragen of hij de buren al heeft ingelicht) want hij viert vanavond z'n verjaardag met z'n vrienden, en begin het gesprek dus met "Ben je er klaar voor?"
Vraagt hij: heb je weeën dan??

Volgens mij zou hij zo z'n feestje hebben laten schieten en in de trein gestapt zijn O+
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 19 november 2010 @ 18:05:06 #142
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_88910746
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 18:01 schreef Vanyel het volgende:
Ho wacht, Boes, je kunt niet tellen. 30 weken plus 12 dagen is niet 30+1!
Ik bedoelde ergens in de 31.

Ik neem het niet zo nou geloof ik :D
pi_88910762
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 18:05 schreef Basboussa het volgende:
Ik neem het niet zo nou geloof ik :D
:D
pi_88910807
Die grote stoere van jou Leandra, die gaat zo tof zijn met zijn brusje O+
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  vrijdag 19 november 2010 @ 18:07:32 #145
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_88910821
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 18:05 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Nou neem ik het ook niet zo nauw.

Nouhooooooooooooooooooooooooou....

Mijn vk zegt altijd op vrijdag ben je bla weken. Klopt dan misschien niet eens. Ik weet dat ik zwanger ben en zie er ook zo uit.. Is dat voldoende?
pi_88911201
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 18:03 schreef Leandra het volgende:
Humor: ik bel Jr. net om hem veel plezier te wensen (en te vragen of hij de buren al heeft ingelicht) want hij viert vanavond z'n verjaardag met z'n vrienden, en begin het gesprek dus met "Ben je er klaar voor?"
Vraagt hij: heb je weeën dan??

Volgens mij zou hij zo z'n feestje hebben laten schieten en in de trein gestapt zijn O+
Aaaah..ik moest gewoon grinniken! Wat een scheetje zeg! Die zit al helemaal met z'n hoofd in de wolken :D
Back in business.
pi_88911208
Kan niet. Ik ben op vrijdag bla weken. Jij dus per definitie niet.

Das dus tegen basboussa
  vrijdag 19 november 2010 @ 18:24:45 #148
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_88911330
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 18:19 schreef Shirley het volgende:
[..]
Aaaah..ik moest gewoon grinniken! Wat een scheetje zeg! Die zit al helemaal met z'n hoofd in de wolken :D
Een scheetje van ruim 2 meter.... maar ik mag morgen na half 4 bevallen, dan is hij klaar met alle wedstrijden die hij moet fluiten/coachen/spelen :')
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_88911750
Basboussa :D
zolang je je uitgerekende datum maar grofweg in de gaten houdt :+

Pvoesss :*
misschien helpt het wel juist nu je dametje even weg is. Voor jou om te ontspannen, om tot rust te komen, en misschien ook om de gedachte een pietsje te laten gaan dat je op stel en sprong wat voor je dame moet regelen.
Neem lekker een uitgebreide douche ofzo, trakteer jezelf op wat lekkers en even helemaal niks doen :*
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88911751
:D Dat redt je nog wel toch? Wil/gaat ie bij de bevalling zijn?
Back in business.
  vrijdag 19 november 2010 @ 18:40:00 #151
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_88911798
LOL; omdat ik nou zelf ook wel nieuwsgierig was naar de zwangerschapsduur van Basboussa (31+5) ging ik even op zoek en kwam ik uiteraard uiteindelijk op een babybytespagina terecht...

Daar hebben ze, behalve de standaard berekening ook een alternatieve "wanneer ga ik bevallen" berekening staan die gebaseerd zou zijn op de Mittendorf-Williams methode (zegt mij ook niets)
http://www.babybytes.nl/verloop.php?day=16&month=1&year=2011

Ik kom op 1 december uit.... nou eens even kijken of die methode het ook bij B. goed gehad zou hebben ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 19 november 2010 @ 18:49:09 #152
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_88912136
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 18:20 schreef Vanyel het volgende:
Kan niet. Ik ben op vrijdag bla weken. Jij dus per definitie niet.

Das dus tegen basboussa
Ik dacht ik = jij, we doen zo lekker alles samen...

31+5? Heremetiet, bijna 8 maanden gewoon. Nee, ik blijf nog lekker even 30 weken met Vanyel, vinnik veel gezelliger...
pi_88912335
Ik ga 5 februari bevallen, twee dagen overtijd volgens die berekening. Ik zeg doen we ^O^
The way you rock'n'roll
pi_88912386
Ja daaaag
volgens dat ding ga k 2 feb bevallen 0.o daar ben ik tegen die tijd nog helegaar mentaal nie klaar voor! :{w

Als ik hem voor de zwangerschap van Amélie invul komt ie op 23 augustus uit, toch best dicht in de buurt nog. Maar ik weet niet meer precies wat mn eerste dag laatste menstruatie was toen.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 19 november 2010 @ 18:56:59 #155
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_88912388
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 18:55 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik ga 5 februari bevallen, twee dagen overtijd volgens die berekening. Ik zeg doen we ^O^
Doen!
  vrijdag 19 november 2010 @ 19:00:25 #156
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_88912523
Ik ga 15 januari bevallen, op een zaterdag. Komt de man wel goed uit, denk ik.
pi_88912554
Leandra, toch een datumtweeling!

Woensdag 1 december 2010 komt er ook bij mij uit. Niet zo gek, ben de 2e uitgerekend.

Vage test, want het verschil in 1 of 2 december zit em volgens die test in of ik wel of niet hoger opgeleid ben. Wat heeft dat nou met je bevalling te maken? :{
Back in business.
pi_88912774
Staat erin shirley als je met je muis over de vraagtekens gaat. Blijkbaar is er onderzoek naar gedaan en bevallen vrouwen die hoger opgeleid (hbo/wo) zijn 1,3 dag ofzoiets later.

Had er nog nooit van gehoord :P
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88912843
aaah dat maakt een boel duidelijk! Daarom zit ik potdicht :D
  vrijdag 19 november 2010 @ 19:10:36 #160
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_88912916
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 19:07 schreef huuphuup het volgende:
Staat erin shirley als je met je muis over de vraagtekens gaat. Blijkbaar is er onderzoek naar gedaan en bevallen vrouwen die hoger opgeleid (hbo/wo) zijn 1,3 dag ofzoiets later.

Had er nog nooit van gehoord :P
Want die gaan niet zelf zitten knutselen aan de hand van zekere sites, misschien?

Pvoesss wat is jouw datum volgens die theorie dan?
pi_88912932
Ik ga 5 mei bevallen...ik moet verdorie 3,6 dag langer doorlopen omdat mijn BMI officieel te hoog is! :{
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_88912955
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 19:10 schreef Basboussa het volgende:

[..]

Want die gaan niet zelf zitten knutselen aan de hand van zekere sites, misschien?

Pvoesss wat is jouw datum volgens die theorie dan?
_O- hahahhahaa
maar dat zou dan wel weer betekenen dat het zelf strippen wél effect heeft :+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88912975
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 19:10 schreef Poppedein het volgende:
Ik ga 5 mei bevallen...ik moet verdorie 3,6 dag langer doorlopen omdat mijn BMI officieel te hoog is! :{
ik voel met je mee ;(
t staat het er hard hè zo? *huilt*
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88912984
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 18:49 schreef Basboussa het volgende:

[..]

Ik dacht ik = jij, we doen zo lekker alles samen...

31+5? Heremetiet, bijna 8 maanden gewoon. Nee, ik blijf nog lekker even 30 weken met Vanyel, vinnik veel gezelliger...
Gezelligheid!
maar ff voor de helderheid, 31+5 is toch gewoon 7 mnd?
pi_88913009
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 19:10 schreef Poppedein het volgende:
Joh, mijn BMI is ideaal volgens dat ding en ik moet ook 2,9 dagen langer.
The way you rock'n'roll
  vrijdag 19 november 2010 @ 19:14:35 #166
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_88913099
Dus dat mijn kinderen zo laat waren komt omdat ik met mijn hoogopgeleide vette reet zat?! :o

en dan is de laatste wel op tijd omdat ik toen dom geworden was -O-

*in hoekje gaat zitten huilen*
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_88913103
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 19:12 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Joh, mijn BMI is ideaal volgens dat ding en ik moet ook 2,9 dagen langer.
oh jammer haha ik wilde net tikken van oh hm maar als ik nou even afval nu tijdens de zwangerschap en die 3 dagen gaan eraf dan kan ik wel mooi op mn eigen verjaardag mikken :P
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88913166
Als ik nu ineens meer koffie ga drinken, beval ik misschien nóg eerder!

edit: Ja hoor, als ik vanaf nu 8 koppen koffie per dag drink, beval ik de 29e! :')
Back in business.
  vrijdag 19 november 2010 @ 19:16:41 #169
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_88913180
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 19:12 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Gezelligheid!
maar ff voor de helderheid, 31+5 is toch gewoon 7 mnd?
Ja, maar ik zei toch ook BIJNA.... (bijna als in, dat schiet op)
Tjongejonge.... ik wilde bijna zeggen: ben je ongesteld ofzo, maar dat gaat niet, geleuf ik.

quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 19:11 schreef huuphuup het volgende:

[..]

_O- hahahhahaa
maar dat zou dan wel weer betekenen dat het zelf strippen wél effect heeft :+
Tuurlijk heeft dat wel effect. Jij gelooft dat niet?
pi_88913200
BMI: 18.69 kg/m2: +2.42 dagen
Nou ik met mijn lage bmi ga ook langer :+
pi_88913265
Er staat ook een disclaimer bij hé:
Let op: Gebruik deze methode tijdens het eerste trimester. Hoewel geclaimd wordt dat deze berekening betrouwbaarder is dan de gebruikelijke Naegele methode (`alle zwangerschappen duren 280 dagen`), kan je eigen dokter jouw situatie het beste beoordelen
Back in business.
pi_88913567
Grappig, eerste keer invullen had ik verkeerd gelezen B-) dus kwam op bevaldatum 17 febr. uit terwijl ik de 2e ben uitgerekend, na een keer beter te lezen kwam ik uit op 29 Januari, ik vind het prima.

Even bij Tijn gedaan en daar kwam dat ding 1 dag eerder uit dus wie weet........

Maar ja, ik ga er mar niet vanuit, valt het altijd mee maar toen ik 17 febr. zag staan dacht ik wel hhmmzzz.....
pi_88913641
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 19:18 schreef Shirley het volgende:
Er staat ook een disclaimer bij hé:
Let op: Gebruik deze methode tijdens het eerste trimester. Hoewel geclaimd wordt dat deze berekening betrouwbaarder is dan de gebruikelijke Naegele methode (`alle zwangerschappen duren 280 dagen`), kan je eigen dokter jouw situatie het beste beoordelen
Ja maar alle gegevens waar ze om vragen zijn gegevens van vóór de zwangerschap en het aantal kopjes dan okay, dus eigenlijk maakt het dan niet zoveel uit toch?

Pvoesss :D vetklep :P

Buuf :*
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 19 november 2010 @ 19:37:50 #174
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_88914218
Ik ga volgens deze geweldig berekening op 13 april bevallen.... Prima doe ik het voor! Kan ik ergens tekenen?
Maar bij Jorja zou ik volgens deze berekening op 11 juli zijn bevallen, dus ik ga er niet van uit dat hij klopt.

zfs, veel succes met de zetpillen! Hopelijk werken ze wel goed en snel!
Pvoess, hopelijk wordt je snel iets meer opener dan dat potdicht!
Leandra, wel lief dat hij alles af wou zeggen ervoor toch?

En de rest weet ik niet meer, maar volgens mij is babybites ook wel gegarandeerd een paar uur lachen he?
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
  vrijdag 19 november 2010 @ 19:40:31 #175
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_88914348
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 19:37 schreef Jeetjejom het volgende:

En de rest weet ik niet meer, maar volgens mij is babybites ook wel gegarandeerd een paar uur lachen huilen he?
Dus :)
  vrijdag 19 november 2010 @ 19:43:23 #176
238474 Jeetjejom
pi_88914471
Tja, ik heb er nog niet echt rondgekeken, maar heb zo het idee dat daar heel veel chayennah's, Djayden's en dat soort shit geboren wordt.
Correct me if I'm wrong
Jouw warmte is genoeg
pi_88914568
Hhihi ja en je krijgt er een ban als je te extreem over borstvoeding praat enzo }:| _O-
Ik lach me echt altijd suf en reageer altijd als ik reageer lekker fel!
Best lekker hoor af en toe even rellen :D
  vrijdag 19 november 2010 @ 19:49:01 #178
238474 Jeetjejom
pi_88914724
Hoezo extreem over borstvoeding? Doen ze er daar helemaal niet aan?
(Misschien gaat dit heel verkeerd klinken, vooral omdat ik zelf ook flesvoeding ga geven, maar het lijken me echt van die kippen die bang zijn dat ze hangtieten krijgen van borstvoeding en dus ook DAAROM voor flesvoeding gaan)
Of zijn ze juist heel erg probv?
Jouw warmte is genoeg
  vrijdag 19 november 2010 @ 19:49:12 #179
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_88914734
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 19:43 schreef Jeetjejom het volgende:
Tja, ik heb er nog niet echt rondgekeken, maar heb zo het idee dat daar heel veel chayennah's, Djayden's en dat soort shit geboren wordt.
Correct me if I'm wrong
Het is ook wel grappig, maar ook wel een beetje triest soms, vinnik. En heul onoverzichtelijk!
  vrijdag 19 november 2010 @ 19:50:23 #180
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_88914788
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 18:38 schreef Shirley het volgende:
:D Dat redt je nog wel toch? Wil/gaat ie bij de bevalling zijn?
Nee, ik heb hem wel aangeboden dat hij erbij mag zijn, maar hij heeft als eerste bevallingservaring liever dat het de geboorte van z'n eigen kind is... dus dat duurt nog zeker 10 jaar hopelijk ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 19 november 2010 @ 19:54:38 #181
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_88914986
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 19:50 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nee, ik heb hem wel aangeboden dat hij erbij mag zijn, maar hij heeft als eerste bevallingservaring liever dat het de geboorte van z'n eigen kind is... dus dat duurt nog zeker 10 jaar hopelijk ;)
Wel bijzonder hoor, zo'n grote zoon en dan nog een kleintje :D En fjin dat hij zo betrokken is :)

En dat bevallen, dat moet hij tzt maar met zijn partner doen, lijkt me een goed idee :D
  vrijdag 19 november 2010 @ 19:58:03 #182
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_88915130
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 19:49 schreef Jeetjejom het volgende:
(Misschien gaat dit heel verkeerd klinken, vooral omdat ik zelf ook flesvoeding ga geven, maar het lijken me echt van die kippen die bang zijn dat ze hangtieten krijgen van borstvoeding en dus ook DAAROM voor flesvoeding gaan)
Nee joh, het zijn van die types die hun zwangerschap altijd met 8 maanden stuk voor stuk al zo zat zijn dat ze met 38 weken gaan drammen om ingeleid te worden... en bijna verontwaardigd zijn als ze hun zin niet krijgen, want uiteraard zijn ze de enige die het zo enorm zwaar heeft.
Dus ik neem aan dat daar niet echt proBV gepost wordt, want ja, daar krijg je vast hangtieten van...

Volgens mij krijg je juist hangtieten van het feit dat je de natuur haar gang niet laat gaan, en je kind niet maanden voedt, en dan de boel weer langzaam terug naar de normale staat laat komen, maar goed.... de gemiddelde 23-jarige daar zal het wel beter weten (omdat haar moeder het zegt, die ook nooit BV heeft gegeven).

Mijn tieten hingen op m'n 43ste iig nog niet in de buurt van m'n navel, en ik heb op m'n 25ste een half jaar BV gegeven....
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 19 november 2010 @ 19:59:08 #183
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_88915167
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 19:54 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Wel bijzonder hoor, zo'n grote zoon en dan nog een kleintje :D En fjin dat hij zo betrokken is :)

En dat bevallen, dat moet hij tzt maar met zijn partner doen, lijkt me een goed idee :D
Ja, ach... ik vind dat opvoeden wel leuk, maar je moet ieder kind individuele aandacht geven, een tegelijk opvoeden dus :')
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_88915203
Volgens die methode beval ik op 8 april.

Eindelijk weekend hier, de week duurde me veel te lang. Morgen om half 11 hebben we de 20 weken echo en ik begin toch wat nerveus te worden. Vooral over de groei...ik kan met mijn 20w2 namelijk nog gewoon en met gemak mijn broeken aan. Ben in het begin ook wel 5 kilo afgevallen waarvan er nog maar 1.5 weer aan zit, maar heb niet het idee dat mijn buik echt hard groeit.

En ik ben zooo benieuwd naar het geslacht, zul je zien dar hij/zij de beentjes bij elkaar houdt morgen.
pi_88915440
quote:
12s.gif Op vrijdag 19 november 2010 19:59 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, ach... ik vind dat opvoeden wel leuk, maar je moet ieder kind individuele aandacht geven, een tegelijk opvoeden dus :')
vandáár dat je zolang gewacht hebt :+

hangtieten, striae van op je heupen tot achter je tieten en een blubberbuik tsja... t hoort erbij in meer of mindere mate. Als ik mn goddelijke lijf ( :') ) had willen houden had k -nog- niet aan kinderen begonnen geloof ik.

Spannend Nienna!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 19 november 2010 @ 20:14:16 #186
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_88915875
Nienna, wat spannend, succes morgen :*

Striae heb ik wel op m'n heupen maar die had ik al van voor de zwangerschap van B.... m'n zwangerschappen hebben er geen tijgerstreepje bijgezet, heb een stevige, vooral rekbare, huid dus kennelijk :D
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 19 november 2010 @ 20:17:01 #187
238474 Jeetjejom
pi_88915980
Nienna, succes morgen!!!!!! Geniet er lekker van, en ik kon bij Jorja bij 20 weken ook nog redelijk normaal mijn eigen kleren aan hoor!
Jouw warmte is genoeg
pi_88916049
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 20:14 schreef Leandra het volgende:
Nienna, wat spannend, succes morgen :*

Striae heb ik wel op m'n heupen maar die had ik al van voor de zwangerschap van B.... m'n zwangerschappen hebben er geen tijgerstreepje bijgezet, heb een stevige, vooral rekbare, huid dus kennelijk :D
Ja ik roep nog niet te hard want ik moet nog even :+
bij Amélie sprongen er in de laatste week wat streepjes laag op mn buik, maar na een tijdje waren die nauwelijks meer zichtbaar. Heb nu op mn heupen een paar kleine streepjes zitten. Dus tot dusver valt t mee gelukkig.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88916121
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 19:49 schreef Jeetjejom het volgende:
Het is echt zo dat er idd een groot deel meisjes zijn die echt anti bv zijn..
En ook op alle bv vragen begonnen over een fles.
Ik kreeg een ban omdat ik na waarschuwing toch stug door ging met verbeteren }:|
pi_88916178
Ik win als het gaat om meeste striae :Y Dat durf ik wel te wedden :o
  vrijdag 19 november 2010 @ 20:22:00 #191
238474 Jeetjejom
pi_88916209
Pvoesssss, wat stout, je mag die meisjes niet corrigeren, je weet toch dat ze alles beter weten.
Heb er net eens rond gekeken, maar wat onoverzichtelijk!!!!! En een van de eerste dingen die ik tegenkwam: Ik ben er trots op dat ik bewust op mijn 17e moeder ben geworden! WTF!
En van mij mag je de straie wedstrijd winnen. Hoop dat ik niet mee mag doen!
Jouw warmte is genoeg
pi_88916300
Thnx dames.

Striae had ik al een beetje op de binnenkant van mijn dijen, dus dat komt er vast op mijn buik straks ook wel.
pi_88916627
Ik ga op de uitgerekende datum bevallen! *O*
  vrijdag 19 november 2010 @ 20:34:14 #194
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_88916774
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 20:22 schreef Jeetjejom het volgende:
Pvoesssss, wat stout, je mag die meisjes niet corrigeren, je weet toch dat ze alles beter weten.
Heb er net eens rond gekeken, maar wat onoverzichtelijk!!!!! En een van de eerste dingen die ik tegenkwam: Ik ben er trots op dat ik bewust op mijn 17e moeder ben geworden! WTF!
En van mij mag je de straie wedstrijd winnen. Hoop dat ik niet mee mag doen!
OMG.... :X
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 19 november 2010 @ 20:38:32 #195
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_88916971
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 18:40 schreef Leandra het volgende:
LOL; omdat ik nou zelf ook wel nieuwsgierig was naar de zwangerschapsduur van Basboussa (31+5) ging ik even op zoek en kwam ik uiteraard uiteindelijk op een babybytespagina terecht...

Daar hebben ze, behalve de standaard berekening ook een alternatieve "wanneer ga ik bevallen" berekening staan die gebaseerd zou zijn op de Mittendorf-Williams methode (zegt mij ook niets)
http://www.babybytes.nl/verloop.php?day=16&month=1&year=2011

Ik kom op 1 december uit.... nou eens even kijken of die methode het ook bij B. goed gehad zou hebben ;)
Dan zou ik deze keer later bevallen dan uitgerekend, daar doe ik het voor!

Hoi allen :W
Morgen ga ik het tegen familie en vrienden vertellen, dus hier ben ik dan om mijzelf te melden!
Nu 11 weken en 2 dagen zwanger. Uitgerekend op 8 juni.

Twas ammel een beetje vaag wanneer ik nu precies zwanger ben geworden. Volgens de vk kon ik namelijk nog niet positief geplast hebben, toen ik dat wel had gedaan. Ze dacht dus dat ik verder was. Zij dacht toen 10 weken en ik dacht 6 weken. Ondertussen heb ik 2 echo's gehad en we zaten er beide naast, het was toen 8 weken.

Maar goed... hoi dus :)
Niet mieten! Door gieten!
pi_88917240
Ooooooooooooooooooooooh Seilram!! *O* *O* *O*
wanne verrassing! O+ gefeli en welkom!! *O* *O*
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88917263
zeg iemand anders doe es update in t update-topic, ik blijf updates plaatsen :P
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88917437
Seilram, wat gaaf, gefeliciteerd! Een broertje of zusje voor Joep! Ik ben heel benieuwd. Ik vind Joep zo'n schatje om te zien; we krijgen veel te weinig foto's van hem te bewonderen in het fototopic! Had je een kloon of meld je je 'vers'?
pi_88917686
Seilram, gefeliciteerd! Leuk zeg, Joep een zusje of een broertje. Nog zo'n knapperd erbij! *O*
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  vrijdag 19 november 2010 @ 20:53:40 #200
238474 Jeetjejom
pi_88917841
Seilram!!!! Gefeliciteerd!!!!! *O* *O* *O* *O*
Jouw warmte is genoeg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties