Zwanger ja?quote:Op vrijdag 19 november 2010 07:54 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik vind Thomas ook een mooie naam maar zo heet mijn schoonvader dus die wordt het niet.
Zo ben ik achteraf zo blij dat mijn zoon geen meisje was....quote:Op donderdag 18 november 2010 23:18 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mijn dochter zou Mellany gaan heten.
Gozijdank kwam ik op tijd bij m`n positieven
Sjettrie?quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:26 schreef Ynske het volgende:
Een paar pareltjes uit de krant van vandaag
Chettry m
Ja zoiets las ik ook.quote:Op vrijdag 19 november 2010 08:47 schreef Sorbootje het volgende:
SC, Noa is toch de meisjesvariant en Noah voor een jongen?
Ik vind Eva leuker
Ik heb het meer over Isabella, Charlotte, Madeleine, Phileine etc.quote:Op vrijdag 19 november 2010 07:53 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dus Eva is een kakkersnaam?
Vind ik niet.
Jamie vind ik ook niet echt kakkerig.
En Noa verre van kakkerig.
Eva Clementinequote:Op vrijdag 19 november 2010 12:36 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ik heb het meer over Isabella, Charlotte, Madeleine, Phileine etc.
Had ik 't in vorig topic over.
Was ook de bedoeling dat Jamie niet kak zou zijn![]()
Eva is ook niet kak (Isa ook niet) maar we gaan de naam verlengen en die vind ik best kak.
Die serie had wel wat jaquote:Op vrijdag 19 november 2010 13:52 schreef debuurvrouw het volgende:
EvangelineKomt ook door mijn alltime favoriete serie The House of Eliott Beatrice is ook mooi, alleen als het kakkineus Brits uitgesproken wordt.
Tja, zelfde met andere Engelse namen als James en Alistairquote:Op vrijdag 19 november 2010 14:05 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zou toch verbaasd opkijken als ik op het consultatiebureau vanuit een kamertje omgeroepen hoorde: "Ie-vèn-djuh-lain?"
Grahamquote:Op vrijdag 19 november 2010 14:15 schreef oh-oh het volgende:
James, dat vind ik een geweldige naam![]()
Maar ja, dan zou ik het dus vreselijk vinden als mensen dr Jimmy en Jaimy van zouden maken![]()
Miles vind ik ook super
Een eenvoudige doch voedzame maaltijdquote:Op vrijdag 19 november 2010 14:23 schreef Leandra het volgende:
Oeh, Joost gedienstig.... jij bent ook met Ollie B. Bommel opgegroeid
Owen vind ik ook leuk, en Oscar. Joshua vond ik vroeger altijd leuk maar dat begint ook aardig te verpauperen geloof ik.quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Grahamook zo tof.
Mijn mannen heten als tweede Owen, Joshua en Nigel.James vond Buum te gedienstig. En dat heb ik dan weer met Joost.
en Graham werd samen met Bram een beetje vreemd. Had ik toen geweten van de geniale Graeme schrijfwijze, was die het absoluut geworden.
Nigel is toch een beetje verpauperd inmiddels.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |