Ava voor een meisje.quote:Op donderdag 18 november 2010 15:18 schreef Quarant het volgende:
Wie heeft er al tijd een lievelingsnaam gehad voor er nog sprake was van zwangerschap?
Hier voor een jongen: Benedict
Ik, en tijdens m'n zwangerschap is m'n smaak omgeslagen.quote:Op donderdag 18 november 2010 15:18 schreef Quarant het volgende:
Wie heeft er al tijd een lievelingsnaam gehad voor er nog sprake was van zwangerschap?
Ja, Thomas.quote:Op donderdag 18 november 2010 15:18 schreef Quarant het volgende:
Hier voor een jongen: Benedict
Gek hè, wordt het die naam uiteindelijk nietquote:Op donderdag 18 november 2010 15:19 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, Thomas.En ik heb nu drie zonen, en er heet er geeneen Thomas.
![]()
Vind het nog steeds een toffe naam, maar paste nooit bij het buikkind op de een of andere manier. [/zweefteef]
Daar ben je sowieso nooit zeker van, je kunt alleen volledig je eigen voorkeur laten gelden als je in je uppie zwanger bent.quote:Op donderdag 18 november 2010 15:21 schreef Quarant het volgende:
[..]
Gek hè, wordt het die naam uiteindelijk nietKan ik dat alvast incalculeren.
Ja, da's waar, zwanger ben je met z'n tweeën. Al kun je allebei wel een beetje dezelfde smaak hebben...quote:Op donderdag 18 november 2010 15:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar ben je sowieso nooit zeker van, je kunt alleen volledig je eigen voorkeur laten gelden als je in je uppie zwanger bent.
Zo had mijn dame bijna geheten!! is het dus niet gewordenquote:Op donderdag 18 november 2010 15:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ava voor een meisje.
En ik ga niet eens meer aan de kids
Die gebruiken we niet meer. Zie de 2e post van t topic.quote:Op donderdag 18 november 2010 15:05 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
in het geval van een benadrukking hadden ze toch juist de ` moeten gebruiken? al moet ik zeggen dat Jaydeen en jayDEN beiden echt nergens op slaat.
Mijn voorkeursnaam was Daan en zo'n 5 jaar later werd hij geboren en was de naam nogal populair (alweer ruim 9 jaar geleden).quote:Op donderdag 18 november 2010 15:21 schreef Quarant het volgende:
[..]
Gek hè, wordt het die naam uiteindelijk nietKan ik dat alvast incalculeren.
En dat was geen reden die alsnog te skippen?quote:Op donderdag 18 november 2010 23:12 schreef Grijs het volgende:
[..]
Mijn voorkeursnaam was Daan en zo'n 5 jaar later werd hij geboren en was de naam nogal populair (alweer ruim 9 jaar geleden).
quote:Op donderdag 18 november 2010 23:18 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mijn dochter zou Mellany gaan heten.
Gozijdank kwam ik op tijd bij m`n positieven
Nee, de naam wordt er niet minder mooi vanquote:Op donderdag 18 november 2010 23:15 schreef Quarant het volgende:
[..]
En dat was geen reden die alsnog te skippen?
Ik heb dat bij 'Levi', zo populair gewordenquote:Op donderdag 18 november 2010 23:43 schreef Grijs het volgende:
[..]
Nee, de naam wordt er niet minder mooi van. Dat er veel meer mensen die naam mooi vinden, daar kan ik me wel wat bij voorstellen
.
Of ze vonden ze gewoon mooiquote:Op donderdag 18 november 2010 23:42 schreef oh-oh het volgende:
Toch verbaast het me nog steeds dat mijn zus en dr wederhelft, beiden zeer hoog opgeleid en cultureel onderlegd en zo, met van die hippe modenaampjes zijn aan komen kakken voor alle drie hun kids.
Ik denk dat ze daarmee los wilden breken uit hun nerdige technische bedrijfskunde TU wereldje of zo, en wilden bewijzen dat ze keitrendy zijn
Dus Eva is een kakkersnaam?quote:Op donderdag 18 november 2010 15:21 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik wilde altijd Noa, en toen ik zwanger was werd 't 'm ook niet.
Dus toen werd 't Isa (Jamie Isabella)
En nu staan (meisje) Eva & (jongen) Noa weer hoog.
Maaaaaar ik wil nog steeds dat de roepnaam de eerste 3 letters zijn van de tweede naam.
't Lijkt allemaal zo simpel, zo'n 3-letter naam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |